Acaba kaşarmi ustte olmali sucukmu???

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cevap için biraz geç ama bir daha ki sefer için yararlı olabilir.
Üçüncü seçenek olarak hepsi yok mu? Yani Sucuğun altına da üstüne de kaşar kullansak? :p
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ev hastaneye yakinsa, ben bi tarif verebilirim :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu kaç kere söyleyeceğim bunuuu
Motorcu rakıyı sever
rakı içen motorcu beyaz peynircidirrrr
kaşarın hiçbir tülüsü ile motorcunu işi olmaaaazzz
okaaaa..
bakın görün şimdi Sinan nasıl onaylayacak.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu kaç kere söyleyeceğim bunuuu
Motorcu rakıyı sever
rakı içen motorcu beyaz peynircidirrrr
kaşarın hiçbir tülüsü ile motorcunu işi olmaaaazzz
okaaaa..
bakın görün şimdi Sinan nasıl onaylayacak.

Abi peynir varsa rakı olmasada olur.
Ama rakı varsa peynir olmadan olmaz :)
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Arkadaslar buyuk bir sorunumuz var. Irfan kardesimle sabahladik simdi aciktigimiz icin firinda pide yapiyoruz fakat bir turlu karar veremedik. Acaba kaşarmi ustte olmali sucukmu???

Acil lutfen firin soguyor
:)

Kendinizi atın o fırına üzerinize sucuk serpip kaşar koyun , sabah sabah canımı pide çektirdiniz vicdansızlarr.
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
arkadaş böyle konu mu olur yav :sunny::p gitti güzelim diyet :pr::cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kendinizi atın o fırına üzerinize sucuk serpip kaşar koyun , sabah sabah canımı pide çektirdiniz vicdansızlarr.

Yahu sana katılıyorum üstad
sen yine canın pide isteyerek atlattın konuyu
ya birde konuyu okuyup canı sadece KAŞAR isteyenler varsa
zor iş zorrr.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ayıp ayıp kınıyorum sizi, bu kadar oğlan çocuğu var burada, anlatılır mı böyle şeyler biryerleri şişecek sonra.:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------

Konuyu açtığın saatlerde bende Küçükçekmece Sini Balıktan otele dönüyormuşum.
bende güzel bir üçleme rakıbalıkfasıl yaptım.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
aklıma bir müstehcen fıkra geldi ama anlatmayayım şimdi.


kaşar alttada olsa olur üsttede önemli olan sucuk saglam olsun. :p
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
okadar yalvardım pide için, ramazanı bekle dedinya, Alıcan olsun İrfan. ::crying::::lac:::salut::salut:

Kasarın yeri önemli değildir. Kaşar heryerde kaşardır. tadıda aynıdır , girdiği şekilde.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bazı kaşarlar çok güzel oluyor, sert diri diri. İşte onları çok seviyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst