Yahu kaç kere söyleyeceğim bunuuu
Motorcu rakıyı sever
rakı içen motorcu beyaz peynircidirrrr
kaşarın hiçbir tülüsü ile motorcunu işi olmaaaazzz
okaaaa..
bakın görün şimdi Sinan nasıl onaylayacak.
Acil!, PLease, yardım! gibi başlıklarla konu açmak yasaktı.. hemen ihbar ediyorum sizi.. :queen:
Uyarı aldım yalakalık yapmam lazım.
Kaşar bence pidenin altında olmalı.
Arkadaslar buyuk bir sorunumuz var. Irfan kardesimle sabahladik simdi aciktigimiz icin firinda pide yapiyoruz fakat bir turlu karar veremedik. Acaba kaşarmi ustte olmali sucukmu???
Acil lutfen firin soguyor
![]()
Kendinizi atın o fırına üzerinize sucuk serpip kaşar koyun , sabah sabah canımı pide çektirdiniz vicdansızlarr.
yatacak yeriniz yok sizin biliyosunuz değil mi!!!!!!!r: