Acaba kaşarmi ustte olmali sucukmu???

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaslar buyuk bir sorunumuz var. Irfan kardesimle sabahladik simdi aciktigimiz icin firinda pide yapiyoruz fakat bir turlu karar veremedik. Acaba kaşarmi ustte olmali sucukmu???

Acil lutfen firin soguyor
:)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Nerde bu ustalar nebicim forum burasi?
Firin 200 e dustu hala cevap yok!!!
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ne pizzası? Gidin kokoreç yiyin, işkembe,kelle paça için :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
delii ne arıyon len? Battaniyen aşa düştüde dötün açıktamı kaldı :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Vayyy aha iki yarasa birbirini buldu demek...olm drakulamısınız siz bu saatte napıyonuz..tam cevap yazarken irfan aradı iyimi...eyüp harbi artık evlen gari alemlere akıyon sabahda yuvacıkda akacan ortama kesin...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
adem hakkaten, ne pizzasi?
Konuyu okumadan cevap yazmayin kardesim :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
pidenen pizza kardeştir. Uykulu kafayla bukadar be hacı.. :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Acil!, PLease, yardım! gibi başlıklarla konu açmak yasaktı.. hemen ihbar ediyorum sizi.. :queen:

Uyarı aldım yalakalık yapmam lazım.

Kaşar bence pidenin altında olmalı.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Sucuk nerenin sucuğu söyleyin, kaşar üstte mi altta mı olacak söyleyeyim. Ama yediniz sindirdiniz belkide kanalizasyona bile karıştırdınız geç kaldık :plış y

Pardon yanlış yazmışım kaşarın nerenin kaşarı olduğu daha önemli :p
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaşlar sorunumuzu çözdük sizide buradan bilgilendirmek istedim. Büyrüüünnn ürünümüzün desteklerinizle tamamlanmış hali (son halini görmek istemeyeceğinizi düşünerek resim çekmedim :p )
Sigara paketi boyut kıyalaması içindir. Kendisine karşıyız başka bir amaçla kullanılmasını da şehvetle kınıyorum :)

Bu arada adminlere küstüm güzelim başlığımı değişmişler :(
snv30946.jpg


Tereyağıyla yapılmış bir pidenin tadını bilmek bile istemezsiniz , o yüzden tadını anlatmıyorum :p
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
iskenderin üzerine pide karnımı acıktırdınız aniden bu yapılırmı :pale:
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
şimdi motorla burdan gazı kapatıp 1 saat içinde orda olmak vardı ama lanet olsun motoru sattığım güne :p
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Üstüm ıslandı gidip degiştireyim abi nedir bu yahuuu :) Göz hakkı gözlükde var 4 pide borcun var :D
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
valla ayarınız yok , la gerçekten yok ,

bi daha bakim , yok yok cidden yok...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bende gazı kapata kapata gittim ama bak saat 4,30 a kadar bekledik başında :) değdimi ? hemide nassıı :)

Yeterince dikkatli bakarsanız kaşarın ve tereyağının kaynadığını görebilirsiniz :p

son cümle çokmu acımasız oldu ne :)

İleriki bir tarihte elimizde malzemeler (sucuk yani yanlış anlaşılmasın ) bir gece baskını yaparız. Çaktırmadan organize olmak lazım. Cumartesi sabaha karşı operasyonu. Kod adı pidenin kralı nerede. Eh gitmişken pazar gününüde piknikle geçirmek lazım tabiki.
Güneş körfezi yeni yeni kızartırken sahilde çay ve pideye hayır diyebilecek birisi varsa kendisini Allaha havale ediyorum.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Önce pidenin üzerine sucukları yatır...(Sucuklar biraz kalın olsun )
Atın hemen saunaya..
Hafiften pide kızarmaya, sucuk terlemeye başladığında,
Rendelenmiş kaşarı sucukların üzerine örtün....
Sucukların ayakları açık kalmasın..... ;)
kaşar hafiften erimeye başlayınca saunadan çıkarın,
Pide-sucuk-kaşar üçlüsünü kese atmak için gönderin mideye... :))
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Ramazanda,iftarda buz gibi gazozla ne gider bu be :mrgreen:
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
Bende gazı kapata kapata gittim ama bak saat 4,30 a kadar bekledik başında :) değdimi ? hemide nassıı :)

Yeterince dikkatli bakarsanız kaşarın ve tereyağının kaynadığını görebilirsiniz :p

son cümle çokmu acımasız oldu ne :)

İleriki bir tarihte elimizde malzemeler (sucuk yani yanlış anlaşılmasın ) bir gece baskını yaparız. Çaktırmadan organize olmak lazım. Cumartesi sabaha karşı operasyonu. Kod adı pidenin kralı nerede. Eh gitmişken pazar gününüde piknikle geçirmek lazım tabiki.
Güneş körfezi yeni yeni kızartırken sahilde çay ve pideye hayır diyebilecek birisi varsa kendisini Allaha havale ediyorum.

yakın takipteyim, merakla bekliyorum, beklerken heyecanlanıyorum, pideye bakıyorum ay fena oluyorum :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst