Bende gazı kapata kapata gittim ama bak saat 4,30 a kadar bekledik başındadeğdimi ? hemide nassıı
Yeterince dikkatli bakarsanız kaşarın ve tereyağının kaynadığını görebilirsiniz![]()
son cümle çokmu acımasız oldu ne
İleriki bir tarihte elimizde malzemeler (sucuk yani yanlış anlaşılmasın ) bir gece baskını yaparız. Çaktırmadan organize olmak lazım. Cumartesi sabaha karşı operasyonu. Kod adı pidenin kralı nerede. Eh gitmişken pazar gününüde piknikle geçirmek lazım tabiki.
Güneş körfezi yeni yeni kızartırken sahilde çay ve pideye hayır diyebilecek birisi varsa kendisini Allaha havale ediyorum.