- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 1,500
beyler küçük bir kaza yaşadım. motor 15 kmyle falan giderken bir anda kaydi. yolda yag vardı sanirim dustum. allahtan yavastim. hic bisey olmadi sadece bacağım altta kaldi. yoldan gecenler kaldirdilar motoru sadece sisme morarma oldu allahtan. sol tarafta vitesin ustunde ayagimi koydugum yer yamuldu baska bir hasar yok. o değişirmi bilginiz varmı
birde motordan garip bir ses geliyordu. o düşmeden once oldu. sanki bir sızıntı sesi gibi. servise gittim benzin popması degiscek dediler ücretsiz. fabrika hatasi dediler ?
Geçmiş olsun dostum,dikkatli ol.O sızıntı benim motor devrildiğindede oldu,yakıt tahliye bilememnesi imiş o,motorlar yan yatınca filan güvenlik açısındanmı,motorun birşeyine zarar vermemek için mi ne biraz tahliye yapıyormuş,anlattılar ama pek hatırlamıyorum işte.Yakıt pompası evet o sorun bendede vardı değiştirttim ve ondan sonra 1000 km filan oldu,tekrar yavaştan başladı o ses.Napalım kabullenip bu sesle yaşayacağız