Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Dostum rahatladınmı?

dostum hala rahatlayamadım. 137 kg da kaldı. Biraz daha arttıralım şunu 150 kusur kiloya çıksın. Bu 137 kg toplam sıvılarla değilmi? Benzin,antifirizli su, yağ?
Valla çok şasırdım. Benim titan 105 kg. Sizinkine göre ben arkaya hanımı atsam sizin tek kişi cbr ın kiloya denk gelecek.çok acayip yav.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
dostum hala rahatlayamadım. 137 kg da kaldı. Biraz daha arttıralım şunu 150 kusur kiloya çıksın. Bu 137 kg toplam sıvılarla değilmi? Benzin,antifirizli su, yağ?

Yahu neyi araştırırsan araştır,neye ulaşacaksın merak ediyorum.Önce kafandan bir rakam atıyorsun sonra ona ulaşmaya çalışıyorsun.Bu kadar motorun sahibi bilmiyor,kitapçık yanlış,hondanın sitesi yanlış.Ok uğraş dur,benden bu kadar,kendi kendine takıl ne diyeyim...
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
pain sakin ol yav... adem abi sende kusura bakmada painin elinde ruhsat var orda yazıyordur yani en kötü:)

hacam bide şöyle bir olay var. cbr racing fakat hafif bir motor değildir. ağır ve oturaklı bir motor üstüne binince anlaşılıyor. yenisini sürmek kısmet olmadı ama eskisini çok sürdüm o bile ağırdı yani, hissettiriyordu ağırlığını.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Yahu neyi araştırırsan araştır,neye ulaşacaksın merak ediyorum.Önce kafandan bir rakam atıyorsun sonra ona ulaşmaya çalışıyorsun.Bu kadar motorun sahibi bilmiyor,kitapçık yanlış,hondanın sitesi yanlış.Ok uğraş dur,benden bu kadar,kendi kendine takıl ne diyeyim...
Yav hocam ne kızıyon? Bana 150 kg fazla gibi geldi 125 cc race için. Ben kimse bilmiyor demedimki? Bide döv istersen :) öğreniyoz işte tamam kusura bakma bidaha sormam. Zaten alıcıda değilim. Sadece kilosu fazla geldi. Şişman cbr 125 r :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------

kembo arkadaşım kızmak bana yakışmaz. Biz yaşımızı aldık başımız başımızda kaldı :) ben 120 kusur biliyodum kilosunu,biraz daha tombul çıktı :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
ya eski cbr yakıt dahil 140 kiloydu diye biliyorum. kusura bakma dedim abi zaten:) senin motor cılızmış biraz :p
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Hangi marka yağ koydun, Hangi servis, yağ fiyatı? değişim ücreti? Ben 8000'e gelmeden belki keyifi değiştiririm ondan soruyorum

Servise götürüyorum.Castrol 10-40 kullanıyorum hep ama son yağı castrol 10-40 scooter yağı koymuşlar.İçim rahat etmedi 1.300 km oldu şuan değiştireli 2.000 i beklemem gidip değiştirtcem.Bide hidrolikler azalmış gibi bende,arka fren ses yapıyo,Balatalara filan baktırıcam.İlk vitesli motorum olduğu için balatalar bitmiş olabilir yeni yeni kavradım acemeyim.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Servise götürüyorum.Castrol 10-40 kullanıyorum hep ama son yağı castrol 10-40 scooter yağı koymuşlar.İçim rahat etmedi 1.300 km oldu şuan değiştireli 2.000 i beklemem gidip değiştirtcem.Bide hidrolikler azalmış gibi bende,arka fren ses yapıyo,Balatalara filan baktırıcam.İlk vitesli motorum olduğu için balatalar bitmiş olabilir yeni yeni kavradım acemeyim.

Yağın markasını neye göre belirliyorlar,benim motora konşukta 1000km bakımında mobil konmuş ve zincir yağı aldığımda wurth ve mobil vardı ve her taraf mobil ürünleriyle doluydu.Bu arada benimde arka frende ses var ama bana normal bişeymiş gibi geliyor(herzaman motor freni yapıyorum).Gerçi 4000 bakımına 500 km kadar kaldı,yakında çıkar herşey ortaya:D
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Yağın markasını neye göre belirliyorlar,benim motora konşukta 1000km bakımında mobil konmuş ve zincir yağı aldığımda wurth ve mobil vardı ve her taraf mobil ürünleriyle doluydu.Bu arada benimde arka frende ses var ama bana normal bişeymiş gibi geliyor(herzaman motor freni yapıyorum).Gerçi 4000 bakımına 500 km kadar kaldı,yakında çıkar herşey ortaya:D

Valla neye göre belirliyolar bilmiyorum ama ilk yağ olarak ne konulduysa ondan devam edilmeli.10-40 kullanılmışsa 10-40 tan devam ediceksin ben öyle yapıyorum.Konşuk'ta 15-50 mi 10-50 mi ne koyuyolar bilmiyorum.O yüzden güngör e devam.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
KOnşuk 15-50 koyuyor mobil,ama kitapçıkta hava sıcaklıklarına göre derecesinin değiştirilmesi gerektiği söyleniyor.Yani yazın konulanla kışın konulan bir olmamalı.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
KOnşuk 15-50 koyuyor mobil,ama kitapçıkta hava sıcaklıklarına göre derecesinin değiştirilmesi gerektiği söyleniyor.Yani yazın konulanla kışın konulan bir olmamalı.

10-40 ın bi sorun yaratacağını sanmıyorum.Geçen yazda 10-40 kullandım çok memnunum.15-50 kalın gelebilir diye duydum ama ne kadar doğru bilemiyorum.Bana göre 2si de bi sıkıntı yaşatmaz
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Ne koyarsan koy motora sıkıntı yaşatamaz da; max performans olayını yakalamaya çalışıyoruz işte:D
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Az önce 4000 bakımından geldim castrol 10-40 motor yagı koyuldu, zincir gerdi ve yagladı, suyunu tamamladı, gazdaki boşlugu aldı toplam 65 tl aldı. Balıkesir hondanın sahibi bizim motorun rengini çok begendi sat bana ogluma alayım diye baya bir ısrarladı, orda 2012 beyaz ve siyah renkleri vardı ama millet bizimkinin başına toplandı. Turuncu grinin bu kadar sevildigini bilmiyordum cok şaşırdım.
Son olarakta balıkesir pekcan hondanın temiz isçiliginden yine cok memnun kaldım
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
233
Az önce 4000 bakımından geldim castrol 10-40 motor yagı koyuldu, zincir gerdi ve yagladı, suyunu tamamladı, gazdaki boşlugu aldı toplam 65 tl aldı. Balıkesir hondanın sahibi bizim motorun rengini çok begendi sat bana ogluma alayım diye baya bir ısrarladı, orda 2012 beyaz ve siyah renkleri vardı ama millet bizimkinin başına toplandı. Turuncu grinin bu kadar sevildigini bilmiyordum cok şaşırdım.
Son olarakta balıkesir pekcan hondanın temiz isçiliginden yine cok memnun kaldım

Rahat gidebildin mi poyraz durdu gerçi ama sabaha karşı. Anlaşıldı demek ki en yakın zamanda balıkesire götürmek gerekiyor motoru bakıma, randevu falan aldın mı gitmeden önce çat kapı gittin mi yoksa :) fiyatı da uygunmuş
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
İlkay giderken rüzgara karsı gittik inan motor 6. vitesi hiç görmedi o kadar rüzgar var ki 6 da çekmiyor 5 e atıyorum ve bir kez 100 km hızı zar zor yaptı, ama savrulma olayını hic yasamadık. Dönüşte akhisar yönünden geldik 2 kişi çok hafif egimde 143 km gördüm önde ileride giden şahin kamyonu sollamak icin benim şeridime çıkınca frenlemek zorunda kaldım eger böyle olmasa daha 5 km daha hızlanırdı çünkü rüzgar arkadan ve çoktu.
Randevu almadım ama sen istersen al çünkü yoğun olabiliyor. Bu arda gidersen oradaki satış sorumlusu olan ismail beye selam söyle :) bergamadan gelmişler de anlar dostum:)
 
Katılım
1 May 2012
Mesajlar
1
selamlar

arkadaşlar yeni motora başlamak istiyorum... daha önce az da olsa vitesli ve otomatik scooter motorlarda tecrübem oldu... şimdi bi yeni cbr125r ile motora başlamak istiyorum... ama kendimi direkt kullanacı olarak yeterince tecrübeli görmüyorum...

dr.um mecburi görevden dolayı bitliste yaşıyorum... şimdi soru şu... direkt motoru alıp kendi kendime tecrübe mi artırayım ya da yakınlarda gidebilip eğitim alabileceğim yer var mı ?

2.sorum ise şu.. motoru sıfır almak istersem (en yakın bayi adanada galiba) motoru buraya kargolarlar mı ?
 
Katılım
14 Nis 2012
Mesajlar
37
beyler küçük bir kaza yaşadım. motor 15 kmyle falan giderken bir anda kaydi. yolda yag vardı sanirim dustum. allahtan yavastim. hic bisey olmadi sadece bacağım altta kaldi. yoldan gecenler kaldirdilar motoru sadece sisme morarma oldu allahtan. sol tarafta vitesin ustunde ayagimi koydugum yer yamuldu baska bir hasar yok. o değişirmi bilginiz varmı

birde motordan garip bir ses geliyordu. o düşmeden once oldu. sanki bir sızıntı sesi gibi. servise gittim benzin popması degiscek dediler ücretsiz. fabrika hatasi dediler ?
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
beyler küçük bir kaza yaşadım. motor 15 kmyle falan giderken bir anda kaydi. yolda yag vardı sanirim dustum. allahtan yavastim. hic bisey olmadi sadece bacağım altta kaldi. yoldan gecenler kaldirdilar motoru sadece sisme morarma oldu allahtan. sol tarafta vitesin ustunde ayagimi koydugum yer yamuldu baska bir hasar yok. o değişirmi bilginiz varmı

birde motordan garip bir ses geliyordu. o düşmeden once oldu. sanki bir sızıntı sesi gibi. servise gittim benzin popması degiscek dediler ücretsiz. fabrika hatasi dediler ?
geçmiş olsun pag duzeltırebılırsen yaptır bosuna yenısını alma kırıldıysa 40tl bsydı yenısı yanılmıyorsam. o ses enjeksıyon sesı uretımden kaynaklı cogu cbr wardı senınkınde de olmus garantı saolsun devam et :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst