- Katılım
- 7 Ağu 2011
- Mesajlar
- 387
ne demek yardımcı olabildiysem ne mutlu.Teşekkürler bilgi verdiğin için.Benim asıl amacım artçı ile ve kardeşim ile konuşabilmek giderken.O yüzden iki kutu alıyorum ki 4 kişi yolda geyiğe bağlayalım diye:cat:Bağır bağır nereye kadar valla
Telefon olayı da kolaylık olcak.Müzik ise her zaman kısık dinlerim fon müziği misali![]()
yalnız telsiz gibi bas konuş deil bu cihazlar derhaim online yani arkadaşın öksürse yada önüne biri kırınca sövse cümle alem herkesin kulaklarında
birde kötü bir durum var telefon 2 defa çalınca direkt açılıyor kimin olduğunu bilmeden "alo -evet dinliyorum" diye çırpınıyorsun biraz komik oluyor. karşı taraf kapamadan kapanmıyor yada ben bulamadım.