Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oooh projeler ,tasarımlar,egsozlar vs maşallah size,,

bu arada yeni yılınızı en içten duygularla kutlar umutlarınızın , hayallerinizin gerçekleşmesi dileği ile huzurlu,sağlıklı başarılı yıllar dilerim..
selamlar kolay gelsin...

Özledik seni uğur bey
valla hemde çok
Fadıla gittin unuttun buralarda bizleri
bizde gittik osman abimle bir cbf 150 aldık ama buralardayız hala
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Pahalı egzozlara ekonomik alternatif

Markalı performans egzoz çözümlerine ekonomik bir alternatif arayanlara çözüm Bursa'dan, 400-500TL fiyat aralığından söz ediliyor. Sanırım sorgu sual hesabı ustanın dükkanına ulaşmak mümkün olacaktır. Benim tuzum kuru artık tabi :cherry:


[YT]7YGWvmdeToM[/YT]
 
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
73
Kaynakçı Yaşar ustanın adresini isteyen arkadaşlar olursa temin edebilirim. 2-3 hafta sonra bende yanına uğramayı düşünüyordum.
Daha önceden shadow için yapmış olduğu egzostu dinleme imkanım olmuştu, mt forumda görmek güzel oldu :)
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
44
merhaba arkadaşlar. ben siteye yeni üye oldum balıkesir den mustafa özkan.geçen yaz ağustos ayında 2007 model honda shadow aldım fakat motordan çok anlamam havaların soğuk olmasından dolayı motora binemiyorum ancak bahar geldiğinde binmeye başlıyacağız benim merak ettiğim konu öncelikle yola çıkarken nelere dikkat etmem gerekiyor ve yolda herhangi bir arıza yaparsa servis 24 saat yardımcı olur mu veya bu bölgede hangi servisi tavsiye edersiniz? Genel olarak bütün konular hakkında detaylı bilgi verirseniz sevinirim.şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Mustafa aramıza hoş geldin. Shadow ile birlikte çok iyi vakit geçireceğinden emin olabilirsin. Bu aralar balıkesir'de gerçekten çok keskin ayaz oluyor, üstelik sis o kadar yoğun ki bazen görüş mesafesi 3-4m kadar geriliyor. Kısacası bu aralar uzak kalman daha güvenli olacaktır. Ancak güneşli havalarda uygun giyim ve teçhizatla üşümeden motorunu kullanabilirsin. Ben de balıkesirde ikamet etmekteyim. Burada seninki de dahil olmak üzere benim bildiğim toplam 3 shadow oldu, bir ara toplanıp tanışma fırsatı yaratabiliriz. Resmi servis olarak Honda Pekcan(izmir yolu üzerinde, cumartesi pazarı karşısında) burada tek ancak alternatif olarak sevsaylar motor var, ben genelde servisle çalışıyorum, zaten mekanik-elektrik arızası olmadıkça ki bu biraz zor ihtimal sadece bakım-servis ihtiyacı duyacaksındır. 24 saat hizmeti geç hafta içi gündüz bile bazen sıkıntı yaşayabilirsin servis hizmeti konusunda. ancak bahsettiğim alternatif özel araçlarıyla müdahale ayrıcalığına sahip fakat fiyat konusunda biraz pahalı olabilir. yola çıkmadan önce her motorda olduğu gibi yağ, soğutma sıvısı, fren, sinyal, gaz, debriyaj vs. temel kontrolleri yapman gerek tabi lastik durumu ve basınçları da çok önemlidir.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
44
tanışmayı bende isterim.verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. en kısa zamanda görüşmek dileğiyle :)
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
selamlar;
mustafa kardeşim yanlış hatırlamıyorsam sen arka döşemeyi çıkarmıştın.arka döşemen hala yoksa sürücü minderinin sağ ve sol alt kısımlarında birer adet alyan başlı civata var,en azından orijinal civataları bu şekilde. eğer sendede alyan başlı ise alyan anahtara ihtiyacın olacaktır.belki olmayabilir diye düşündüm. bu anahtarı teminde sıkıntın olursa veya akün sadece şarj olması gerekiyorsa senin içinde uygun olursa bende şarja bağlayabiliriz..durumuna göre bakarsın. akün arızalanmamıştır inşallah.

Ben aküde sorun olduğunu sanmıyorum, farlar,korna sinyal vs. çalışıyor..sadece motor gaz almıyor. otopark çıkışında hafif bir rampa var bi arkadasımıda yanıma alıp vurdurmayı deniyecem. Alyan flan var bende. Şarj için ihtiyac durumunda kontak kurarım seninle abi. görüşmek üzere.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
marş dönüyormu?
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
çok az bir süre.. sonrasında ise nasıl diyeyim, ardarda çıt çıt çıt ( en fazla bu şekilde tarif edebilirdim :) ) diye ses geliyor.
farlara fazla güç gitmesin diye sigortasını çıkartıp denedim yine aynı. sanırım aküde sorun en güzel yol çıkartıp şarj etmek.yada vurdurmak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk başta kıv yapıyor kısacık ama turu tamamlayamıyor sonrası birbiri ardına çıt çıtçıtçıtçıt,mustafa vurdurma bence hiç o iş dağbaşında kalsan son çare, motorunda problem yok,sadece akün bitmiş,ya 12 volt amperi önemli değil bir arabadan takviye yap,yada şarj aletin varsa 3 saat bagla sonra çalıştır keyfine bak,sök seleyi iki kutuptan takviye yap çalışacaktır
kolay gelsin
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2011
Mesajlar
19
Arkadaşlar akü ile ilgili sorun yaşıyorum tam bir aydır bu yüzden motor kullanamıyorum
tamam motoru haftada bir kullanabiliyorum ama en az yarın saat geziyorum motorla haftalık akü boşaldı ve marş etmiyor o akü gitmiştir diye yenisini taktırdım bu seferde bir aydır kullanılmadığındanmıdır bilmem kendi kendine istop etti ve akü yine boşalmış marş etmiyor
nolacak benim bu akülerle cebelleşmem.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar akü ile ilgili sorun yaşıyorum tam bir aydır bu yüzden motor kullanamıyorum
tamam motoru haftada bir kullanabiliyorum ama en az yarın saat geziyorum motorla haftalık akü boşaldı ve marş etmiyor o akü gitmiştir diye yenisini taktırdım bu seferde bir aydır kullanılmadığındanmıdır bilmem kendi kendine istop etti ve akü yine boşalmış marş etmiyor
nolacak benim bu akülerle cebelleşmem.

Bir ay akü için az zaman değilki küçücük akü zaten bence bitmesi normal heleki çin malı ise
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Hayırlı akşamlar..

Mustafa aşşağı yukarı aynı sorun benim başıma geldi..
Hatta bu yüzden yolda kalmıştım..
Benzinim bitti..Sonra çok bastım marşa..Aküyüde yedim..Benzinde yok ..aküde..:D
Benzin koydum..Sonra vurdurmayı denedim..Nafile...
Sonra bir arkadaş geldi..Çekti beni tamirciye kadar..Akü şarj edildi..Motor çalıştı..Ama bir süre çiğ attı..Mototu çalıştırıcam diye boğmuşum..
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
oooh projeler ,tasarımlar,egsozlar vs maşallah size,,

bu arada yeni yılınızı en içten duygularla kutlar umutlarınızın , hayallerinizin gerçekleşmesi dileği ile huzurlu,sağlıklı başarılı yıllar dilerim..
selamlar kolay gelsin...
Ugur merhaba nasılsın hayırlı seneler nerlerdesin bir defa görüştük birdaha da görüşmek kısmet olmadı özlettin kendini
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
benim motorda öyle bir şey yok.4.hafta kalsa marş basıyor.sorun eğer kaçak yoksa aküdür
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim motorda öyle bir şey yok.4.hafta kalsa marş basıyor.sorun eğer kaçak yoksa aküdür

bendeki akü hala ilk orjinali birazda eskimiştir tabi
sizinki hangisidir değiştirdinizmi?
değiştirdiyseniz ne aldınız
valla tam zamanı gibi bende alayım
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
bendeki akü hala ilk orjinali birazda eskimiştir tabi
sizinki hangisidir değiştirdinizmi?
değiştirdiyseniz ne aldınız
valla tam zamanı gibi bende alayım


Benimkinin markasını-yılını bilmiyorum,ancak sizin için açıp bakacağım.
Bende merak ettim şimdi
Pazartesi ilk işim aküye bakmak olsun
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
selamlar; akü konusu açılmışken bende tavsiyede bulunayım.akü değişecek olanlarınız varsa sulu tip gereksiz pahalı ve dayanıksız bir takım markaların ön plana çıktığı akülerden almayın derim..bu akülerin yerine;

akü için size tavsiyem elektrik elektronik mağazalarında satılan kuru aküler var.. 12 V 12 AH olan işinizi görecektir..hem oldukça ucuz 20 - 25 lira olması lazım..ve sulu tip akülerden çok daha uzun ömürlü..alıp takarsananız bence 3-5 yıl akü olayını unutursunuz..her şekilde ters ,düz, yatık vs her neyse bağlayabilirsiniz.bunlar kuru olduğu için asit taşırma derdide yok.
sadece kutup başı bağlantılarına fişli kablo eklemeniz gerekir.

bu aküleri bilirsiniz + ve - taraflarında birer fiş yeri var.bu fişlere uygun kablodan lehim yaptırıp diğer tarafınıda tesisata giden kablonun kutup başlarında değişiklik yapmadan
basitçe bağlayabilirsiniz..ZIPPIRMAN bu konudada bir proje yapacaktır eminim.

akü değişimi yapacak olanlara bir önerim daha olsun. buda akünün sökülüp şarjı zahmetli olduğu için ben şöyle bir şey yapmıştım..
selamlar;
BU SAYFADA akü değişimi ile fotolar eklemiştim daha önceleri.
ama öyle hemen sök tak yapılacak işlem değil bu. ikinci akü alıp değişim yapmak pratik değil. bunun yerine akü kutup başlarına uygun renkte, uygun kalınlıkta,yeterli uzunlukta iki kablo ekleyip bu kabloları sol taraftaki alet kutusunun içine kabloların uçlarını izole etmeyi unutmadan sıkıştırıp gerektiği zaman şarja bağlamanızı tavsiye ederim.

ararken konuyla ilgili diye bunuda gördüm
bu nedenler yüzünden kış mevsimi için özellikle daha yüksek amper akü kullanılır. akünüzde marş gücünün düşüp düşmediğini hiç marşa basmadan aküyü ölçebilirseniz görürsünüz. soğuk hava akülerin etkilendiği bir dönemdir.

kullanılmayan bir motorun aküsünün belli aralıklarda şarj edilmesi gerekir.
edilmez ise bahsedilen şikayetler oluşacak ve daha kısa sürede bozulacaktır.

not: daha kısa süredede bu şikayetlerin olması yine aküdendir. eğer herhangi bir aksam aküden güç çekmiyorsa.
hal böyle ise akünüz iyi durumda değil. kısa sürede bu sorunlar oluyorsa zaten bozulma olayı başlamıştır.
bunlarda shadowun buji muadil numaraları. güncel olsun bari..
shadow da kullanılan maudil marka bujiler ve referans noları aşağıdaki gibidir.
2x2= 4 adet olmak üzere;

0242 145 500= BOSCH
DPR 8 EA9= NGK
OE073/T10=CHAMPİON
0001245702= BERU

Ugur merhaba nasılsın hayırlı seneler nerlerdesin bir defa görüştük birdaha da görüşmek kısmet olmadı özlettin kendini
nadir abi selamlar aynen dediğin gibi oldu.motoru sattıktan sonra 125 lik bir scooter almıştım. sym fıdılmı ne..onunla dolanıyorum ama aşırı zıplıyor konfor yok yani. bu bakımdan bununla uzun mesafe yolculuklar zor gibi görünüyor.ama şehir içinde oldukça pratik geliyor.kamyonet gibi malzemeleri rahat taşıyor..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst