Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Nis 2005
Mesajlar
5
Biraz gecikmeli oldu ama sonunda bende muradıma erdim ve 2005 model bir Honda Shadow sahibi oldum. Yaklasik bir aydir havayi kuru gordugum anda atliyorum uzerine , yakında bir de lastik degistirmek lazım, uzerindekiler orjinal lastikleri, Michelin dusunuyorum bu konuda tecrube paylasirsaniz sevinirim
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Biraz gecikmeli oldu ama sonunda bende muradıma erdim ve 2005 model bir Honda Shadow sahibi oldum. Yaklasik bir aydir havayi kuru gordugum anda atliyorum uzerine , yakında bir de lastik degistirmek lazım, uzerindekiler orjinal lastikleri, Michelin dusunuyorum bu konuda tecrube paylasirsaniz sevinirim

Hayırlı olsun motorun,açıklıyorum ben bir michelin manyağıyım... aradığın lastikleri buz motorda bulursun sanırım
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
43
Hayırlı olsun motorun,açıklıyorum ben bir michelin manyağıyım... aradığın lastikleri buz motorda bulursun sanırım

Katılıyorum Özer abim sana. bende Michelin taktım taktım. 5 ay 7.000 km oldu.. Her yönüyle memnunum. Buz motor ( izmir necdet abimi tanırım ) gayet ilgili ve bilgililer. elllerinden geleni ardına koymamaya çalırır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun ,kazasız belasız yolculuklar
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Teşekkürler.

Akü ve Ön Cam olarak ne tavsiye edersiniz?

Sitede kendi camını imal eden arkadaşlar var ancak benim araştırmalarım ve aldıktan sonraki kullanım deneyimlerim den national cycle marka ön cam policarbon malzemeden üretilmiş bir cam ve ciddi darbelerden beni korudu,kendi sitesinden de araştırabilirsin.Bendeki choper modeli
Akü için bir fikrim yok ancak ben bulursam jelli akü alırdım sanırım
Camı istanbulda konşuk motorda bulabilirsin sanırım 350$ civarında
 
Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
142
Teşekkürler,

Sitede kendi camını imal eden arkadaşlar var ancak benim araştırmalarım ve aldıktan sonraki kullanım deneyimlerim den national cycle marka ön cam policarbon malzemeden üretilmiş bir cam ve ciddi darbelerden beni korudu,kendi sitesinden de araştırabilirsin.Bendeki choper modeli
Akü için bir fikrim yok ancak ben bulursam jelli akü alırdım sanırım
Camı istanbulda konşuk motorda bulabilirsin sanırım 350$ civarında
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Motorcycle Gear

:cat:Bir süredir Shadow ile aramıza giren buz dağları eridi, aslında tek amacım aynı ailenin büyük abisi VTX 1300S modelini tecrübe etmek idi. Lakin ahlaksız :pr: takas teklifleri beni bezdirdi ve Shadow ile yollarımızı ayırmamaya karar verdik. Ben de araya giren soğukluğu gidermek adına giyim kuşam yeniliğine gittim öncelikle, hemen ardından motor hacmi yerine desibeli büyütmeye girişeceğim. Daha önce de niyetlendiğim performans egzoz değişimine gideceğim. Adayım Cobra Streedrod Slashdown. Bakalım yenilikler tekrar bizi birbirimize kenetleyecek mi? Bu arada derinin soğuğa karşı koruyucu özelliğinden faydalanarak gezintilerime devam edeceğim fakat yaz sezonunda değiştirdiğim yağı kullanmamın bir sakıncası olur mu bilemedim??:silent:

@Mutu senden haber bekliyorum dostum...:king:


 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
selamlar..soğuktanmıdır nedir ilk bindikten sonra motorun tekleme ve gaz yememe sorunu uzun süre devam ediyor..bujileri ve hava filtresini değiştireyim diyorum.faydası olurmu bilmeden..shadow'un buji kodunu bilen,tavsiye edilebilecek marka varmıdir acaba? Birde hava filtresini uygun yollu almak istesek? Teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Asymerty Enyerine karar :cat: Şekilde süper olmuş neyi nereden nekadara aldığınıda yazıverde bu yaştan sonra bizde şekil yaparsak nekadar hafifleceğimize bakıverelim))

---------- Post added at 14:02 ---------- Previous post was at 13:59 ----------

selamlar..soğuktanmıdır nedir ilk bindikten sonra motorun tekleme ve gaz yememe sorunu uzun süre devam ediyor..bujileri ve hava filtresini değiştireyim diyorum.faydası olurmu bilmeden..shadow'un buji kodunu bilen,tavsiye edilebilecek marka varmıdir acaba? Birde hava filtresini uygun yollu almak istesek? Teşekkürler.

Kaldera geçmiş forumda aradıklarının tümünü cevapladı ortalara bir bakıver
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
73
Selam arkadaşlar,
Motorumun üzerinde orjinal egzostu bulunmakta ancak ben biraz kaliteli gürültü istiyorum. Yeni ve kaliteli marka egzost alacak param malesef yok.
Orjinal egzostlardaki susturuculardan 2 tanesini çıkartmak istiyorum. Bunu nasıl ve kimlere yaptırabilirim. Bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. (İst / Avp)
Teşekkürler
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Merhaba Gürol abi, Shadow ile barıştık yeniden haklı olarak gücendi bana biraz ama gönlünü aldım onun. Giysiler için adres, Hudson Deri.

DER CEKET http://www.hudsonderi.com/?urun-1014-K1626-HL-BAY-DERi-CEKET--motosiklet-motorsiklet.html

DERİ PANTOLON http://www.hudsonderi.com/?urun-1033-775-HLP-KORUMALI-BAY-DERi-PANTOLON--motosiklet-motorsiklet.html

BANDANA http://www.hudsonderi.com/?urun-55-...VLi-DERi-BANDANA--motosiklet-motorsiklet.html

GÖZLÜK http://www.hudsonderi.com/?urun-1290-1019-HLGZ-LTD-A-F-SM-GUNES-GOZLUGU-motosiklet-motorsiklet.html

fiyatlar linklerdeki gibi, %30'a ilave %10 nakit indirimi de yapıyorlar, bandana hediye edildi, botlar mevcut idi...

---------- Post added at 23:09 ---------- Previous post was at 23:06 ----------

Selam arkadaşlar,
Motorumun üzerinde orjinal egzostu bulunmakta ancak ben biraz kaliteli gürültü istiyorum. Yeni ve kaliteli marka egzost alacak param malesef yok.
Orjinal egzostlardaki susturuculardan 2 tanesini çıkartmak istiyorum. Bunu nasıl ve kimlere yaptırabilirim. Bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. (İst / Avp)
Teşekkürler

Bence orijinal egzozu katletmeyin, bence orijinale müdahale etmenin maliyeti sıfır performans egzoz almak ile aynı.
 
Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
142
Gaz yememe ve tekleme sorunu havadan kaynaklanıyor.
Özellikle 0'ın altındaki havalarda motosikleti bir kaç dakika ısıtıp yola çıktığında sorunun ortadan kalktığını göreceksin.

selamlar..soğuktanmıdır nedir ilk bindikten sonra motorun tekleme ve gaz yememe sorunu uzun süre devam ediyor..bujileri ve hava filtresini değiştireyim diyorum.faydası olurmu bilmeden..shadow'un buji kodunu bilen,tavsiye edilebilecek marka varmıdir acaba? Birde hava filtresini uygun yollu almak istesek? Teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst