- Katılım
- 4 Nis 2005
- Mesajlar
- 5
Biraz gecikmeli oldu ama sonunda bende muradıma erdim ve 2005 model bir Honda Shadow sahibi oldum. Yaklasik bir aydir havayi kuru gordugum anda atliyorum uzerine , yakında bir de lastik degistirmek lazım, uzerindekiler orjinal lastikleri, Michelin dusunuyorum bu konuda tecrube paylasirsaniz sevinirim

