Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
açıkcası daha fotoğraf çekemedim, facebooka koymak için bir tane çektim ama o da çok amatör oldu, caracal forumundan hatırlarsan sıkı fotoğraflarım vardı, zamanla koyarım nitelikli fotoğrafları elbette :)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Eğer devirli kullanmazsanız fazla rüzgar yemezseniz (canta,ön cam,artçı ) gibi şeyler 250-270 yapabilirsiniz.Bende 230-240 larda yedeğe düşüyorum tasa etmeyin yedeğe düştükten sonra çok rahat 40km yapar.
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
11
Arkadaşlar merhaba Facebook' ta Honda Shadow Türkiye diye bir grup oluşturduk. Honda Shadow Türkiye istisnalar haricinde tüm Shadow kullanıcılarının Facebook hesabı var olduğunu düşünürsek bilgi paylaşımı ve motosikletlerimizle ilgili sıkıntı ve ihtiyaçları karşılamak anlamında kesinlikle motosiklet.net' e alternatif olmayan daha basit paylaşımları yapabileceğimiz bir grup olacaktır. İlgilenmenizi bekler motosikletinizle kazasız belasız sürüşler dilerim...
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Shadowcular sezonu kapadı anlaşılan..Dışarıda heryer yaprak burda yaprak kımıldamıyor...
Ben sorumu sorayım yeni sezona bakarız artık o zaman...

Öncelikle motoru jiklesiz çalıştıramıyorum..Önce alıyor ama iki patapata'dan sonra stop ediyor..Bende jikleyi çekip öyle çalıştırıp 2-3 dakika motoru ısıtıyorum..
Yola çıktıktan sonra ilk hareketten sonra motor çekişi oldukça zayıf oluyor...Hatta bazen 1'den 2'ye attığımda motor stop ediyor..Ama motor ısındıktan sonra herşey normale dönüyor..
Acaba motor nefes alamıyormu diye düşündüm bi ara...Çünkü bazen kendi kendine tıkanıyor yolda...
Neden yapar bunu bir bilen var mı ??
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Shadowcular sezonu kapadı anlaşılan..Dışarıda heryer yaprak burda yaprak kımıldamıyor...
Ben sorumu sorayım yeni sezona bakarız artık o zaman...

Öncelikle motoru jiklesiz çalıştıramıyorum..Önce alıyor ama iki patapata'dan sonra stop ediyor..Bende jikleyi çekip öyle çalıştırıp 2-3 dakika motoru ısıtıyorum..
Yola çıktıktan sonra ilk hareketten sonra motor çekişi oldukça zayıf oluyor...Hatta bazen 1'den 2'ye attığımda motor stop ediyor..Ama motor ısındıktan sonra herşey normale dönüyor..
Acaba motor nefes alamıyormu diye düşündüm bi ara...Çünkü bazen kendi kendine tıkanıyor yolda...
Neden yapar bunu bir bilen var mı ??

Cevabı soru'da var,motor soğukta kaldığı için yapıyor.Sanırım daha sıcak bir ortamda kalma isteğini sana anlatmaya çalışıyor gibi
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Benim motor henüz hiç ellenmemiş tamamen orjinal( Aksesuarlar harıç) olmasına rağmen soğuyan havalarda sabah jikleyi çekmezsem aynı durumlar ortaya çıkıyor. Bu da demektir ki şhadovlar daha sıcak mekanlardan hoşlanıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jikleyi yanlış kullanıyorsun,sabah motor sogukken jikleyi en üst seviye getir ve motoru çalıştır yaklaşık 15 saniye sonra jikleyi yarım konuma getir ve öyle 1 dakka çalışsın sonra jikleyi kapa ve motorun 1 dakkada öyle ısınsın ve yola çık.Jikle açıkken yola çıkma jikleyi yanlış kullanırsan egzoslarındaki kromlardan olursun :)
 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar,

Shadow'umun farına taş geldi. Orjinal far ile değiştirmenın dışında bir önerisi olan varmı?
Bu arada orjinali 198,00TL' imiş.

İlginize şimdiden teşekkür ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cam komplike bir konu şimdi yeni cam yaptıramıyacagın için dilersen ikinci el senin kasaya uyucak bir motorun farlarını kullan mesela yuvarlak farlı kurye motorlarına bak belki idar eder belki eskisindende güzel durur.Ama orjinal alırsanda far koruması muhakkak koydur
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Benim motor henüz hiç ellenmemiş tamamen orjinal( Aksesuarlar harıç) olmasına rağmen soğuyan havalarda sabah jikleyi çekmezsem aynı durumlar ortaya çıkıyor. Bu da demektir ki şhadovlar daha sıcak mekanlardan hoşlanıyor.

Osman abi şu makinenin önden yakın bi fotosunu koysan..:)
şu sis farları hoş duruyor..
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Tüm arkadaşların Kurban Bayramını kutlar sağlık, başarı ve mutluluklar dilerim... (Kurban kesme yaralanmalarına ve trafiğe dikkat edin)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Tüm arkadaşların Kurban Bayramını kutlar sağlık, başarı ve mutluluklar dilerim... (Kurban kesme yaralanmalarına ve trafiğe dikkat edin)

Seninde şahsında tüm balıkesir li arkadaşların bayramını buradan kutlamak istiyorum,kazasız belasız müthiş güzel bir bayram temennisi tüm arkadaşlara ......
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Arkadaslar kobra eksozlarin icerisinde susturucu var mi yoksa direk duz boru mu
 
Katılım
3 May 2011
Mesajlar
19
Arkadaşlar size bi sorum olacak shadowumla yolda ilerlerken önüme bir araç çıktı çok tehlikeli bir durum olmasada arka freni ama çok sert ve birden kitlemeyerek fren yaptığımda motorun arka tarafı sağa sola yalpaladı dengeyi bulana kadar nerdeyse düşecektim sürekli arka freni kullandığımda aynısını yapıyor bu durum hiç hoşuma gitmiyor çünkü hızlı gidemiyecem yada motorun frenine güvenemeyecem bu başlığın başında yazılanları okuduğumdada bu motorun çok patinaj yaptı yazıyor yani bu shadowların bir özelliğimi yoksa başka bişemi yardım ederseniz sevinirim.
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
43
Merhabalar..
2005 Honda Shadow 750 sahibiyim ..Yaklaşık 1 aydır..:)
bir kaç sitede araştırmama rağmen user manuel bulamadım...
bir bilen varmıdır acaba ???

Başka isteyen arkadaşlarda olursa ne zaman bunu belirten bir maili [email protected] adresime bir mail gonderdiginiz takdirde aynı gün gönderirirm. Turkce olarak posta kutumda mevcut duruyor.
** Herzaman için günceldir.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Arkadaşlar size bi sorum olacak shadowumla yolda ilerlerken önüme bir araç çıktı çok tehlikeli bir durum olmasada arka freni ama çok sert ve birden kitlemeyerek fren yaptığımda motorun arka tarafı sağa sola yalpaladı dengeyi bulana kadar nerdeyse düşecektim sürekli arka freni kullandığımda aynısını yapıyor bu durum hiç hoşuma gitmiyor çünkü hızlı gidemiyecem yada motorun frenine güvenemeyecem bu başlığın başında yazılanları okuduğumdada bu motorun çok patinaj yaptı yazıyor yani bu shadowların bir özelliğimi yoksa başka bişemi yardım ederseniz sevinirim.

Geç cevap için özür olsun. Bu motorların ortak özelliği paniği pek sevmemeleri mümkünse iki freni de kullanmak faydalı en önemlisi ise gerek sürüşte gerek manevrada yumuşak davranmak
en sağlıklı seçim olur.Başka bir uyarım ise kullanım sırasında sürücününde mutlak rahat olmasıdır aksi durumda ani gelişen olaylarda sürücü kendini kastığı anda motorda sanki bunu anlamışcasına manyakça davranabiliyor,sen serbest olursan oda sakin anlıyacağın.

Bu arada ahkam kestik ama senin o olay sırasında lastik-yol-hava şartlarınıda bilmek şart..

Sevgi ile kal arkadaşım
 
Katılım
3 May 2011
Mesajlar
19
Geç cevap için özür olsun. Bu motorların ortak özelliği paniği pek sevmemeleri mümkünse iki freni de kullanmak faydalı en önemlisi ise gerek sürüşte gerek manevrada yumuşak davranmak
en sağlıklı seçim olur.Başka bir uyarım ise kullanım sırasında sürücününde mutlak rahat olmasıdır aksi durumda ani gelişen olaylarda sürücü kendini kastığı anda motorda sanki bunu anlamışcasına manyakça davranabiliyor,sen serbest olursan oda sakin anlıyacağın.

Bu arada ahkam kestik ama senin o olay sırasında lastik-yol-hava şartlarınıda bilmek şart..

Sevgi ile kal arkadaşım
anladım demek istediğinizi peki lastikle yada başka teknik bir sorun olabilirmi bunu hep yapıyor çünkü biliyorsunuz ön fren tehlikeli o zaman yavaş gitcez artık yinede cevapladığınız için teşekkürler
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
anladım demek istediğinizi peki lastikle yada başka teknik bir sorun olabilirmi bunu hep yapıyor çünkü biliyorsunuz ön fren tehlikeli o zaman yavaş gitcez artık yinede cevapladığınız için teşekkürler


Tabikii lastik önemli unsur, imalat tarihi bi nebze etki eder lastiğin yanağında örneklemek se (2810) bu rakamların anlamı 2010 nun 28. haftası nın üretimi olduğudur.Tarihleri bir kontrol edin 4-5 seneden eski ise değiştirin yada daha güvenli hızlarda kalın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst