Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüm ikitekerleklilere iyi yıllar diliyorum ,

Bu aralar yine gaza geldim bişeyler yapayım dedim çizimleri bitirdin sıra işmalata geldi

Ahada şunları yapıyorum

Sürücü basamakları
yolcu basamakları
Sürücü sisybar
ayna yana uzatma ve yükseltme
bunların tümü kaplama değil AISI304 kalite paslanmaz çelikten yapılacak

imdiiiii

yaptıktan sonra resimlerini tabiki koyacağım,yaptıklarımız yapabileceklerimizin kanıtıdır
haaaa yaptıktan sonra bende isterim diyene iş zor arkadaşlar zira bizde işler çok yoğun olduğundan resimleri verip başkasına yaptıracağım dolayısı ile adamın basında ara ara durmak gerekecek ve bunu daha sonra birkez daha yapamam bu yapacaklarımdan bende isterim diyen arkadaşlar benimle temasa geçerse onlarada yaptırırız,sonradan ancak çizimleri verebilirim uğraşır durursunuz haaa):bounce:
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Tüm Shadowculara Mutlu Yıllar...



Sevgili ZIPPIRMAN;
Öncelikle yeni yılını kutlar..
Sürücü basamkları
Yolcu basamakları
Sürücü sissybar 'dan bende yaptırmak isterim..
Dışarıda dandik materyallerden yapılanlara dünyanın parasını vereceğime sağlam olsun..Yıllarca kalsın üzerinde diye düşünüyorum..Bundan sonra motorumu değiştirisem yine Shadow alırım yüksek ihtimal..Bundan söker ona takarım..Evladiyelik gider bence..

Sevgili tozlukçu;
bende arkadaşların dediği gibi orjinal egzosa dokunmazdım..Naçizane tavsiyem..extra bir egzost almak..Bende highway hawk var..gayet memnunum..Orjinalini sardım sarmaladım duruyor bir köşede...
Shadow'un hayırlı olsun..Seni caracal topiğinden sonra burada görmek memnun etti..
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Tüm ikitekerleklilere iyi yıllar diliyorum ,

Bu aralar yine gaza geldim bişeyler yapayım dedim çizimleri bitirdin sıra işmalata geldi

Ahada şunları yapıyorum

Sürücü basamakları
yolcu basamakları
Sürücü sisybar
ayna yana uzatma ve yükseltme
bunların tümü kaplama değil AISI304 kalite paslanmaz çelikten yapılacak

imdiiiii

yaptıktan sonra resimlerini tabiki koyacağım,yaptıklarımız yapabileceklerimizin kanıtıdır
haaaa yaptıktan sonra bende isterim diyene iş zor arkadaşlar zira bizde işler çok yoğun olduğundan resimleri verip başkasına yaptıracağım dolayısı ile adamın basında ara ara durmak gerekecek ve bunu daha sonra birkez daha yapamam bu yapacaklarımdan bende isterim diyen arkadaşlar benimle temasa geçerse onlarada yaptırırız,sonradan ancak çizimleri verebilirim uğraşır durursunuz haaa):bounce:

Seninde mutlu yılların olsun
iyiçalışmalar sonuçları merak ettim bak şimdi
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Tüm ikitekerleklilere iyi yıllar diliyorum ,

Bu aralar yine gaza geldim bişeyler yapayım dedim çizimleri bitirdin sıra işmalata geldi

Ahada şunları yapıyorum

Sürücü basamakları
yolcu basamakları
Sürücü sisybar
ayna yana uzatma ve yükseltme
bunların tümü kaplama değil AISI304 kalite paslanmaz çelikten yapılacak

imdiiiii

yaptıktan sonra resimlerini tabiki koyacağım,yaptıklarımız yapabileceklerimizin kanıtıdır
haaaa yaptıktan sonra bende isterim diyene iş zor arkadaşlar zira bizde işler çok yoğun olduğundan resimleri verip başkasına yaptıracağım dolayısı ile adamın basında ara ara durmak gerekecek ve bunu daha sonra birkez daha yapamam bu yapacaklarımdan bende isterim diyen arkadaşlar benimle temasa geçerse onlarada yaptırırız,sonradan ancak çizimleri verebilirim uğraşır durursunuz haaa):bounce:

Far kaşları kadar kaliteli olacağından eminim. Özellikle sürücü sisybar nasıl olacak çok merak ettim.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Gürol abi resimleri ekleme imkanın varsa görmeyi çok isterim tasarımlarını. Ah bir de egzoz yapabilseydin :)
 
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
73
Sevgili tozlukçu;
bende arkadaşların dediği gibi orjinal egzosa dokunmazdım..Naçizane tavsiyem..extra bir egzost almak..Bende highway hawk var..gayet memnunum..Orjinalini sardım sarmaladım duruyor bir köşede...
Shadow'un hayırlı olsun..Seni caracal topiğinden sonra burada görmek memnun etti..

Teşekkür ederim FinalCUT,
Caracal200, Dragstar650 ve son olarak C5 Shadow'la devam ediyorum cruiser serüvenime :)
Dragstar'dan sonra Shadow'la sessiz sakin dolaşmaya alışamadım. Alternatif bir çözüm aradım sadece.
Yeni egzost alacak bütçem şu sıra malesef yok, öğrencilik durumları vs... Tavsiyelerinizi de dikkate alıyorum tabiki.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol abi resimleri ekleme imkanın varsa görmeyi çok isterim tasarımlarını. Ah bir de egzoz yapabilseydin :)

Şimdilik sadece çizimleri koyabiliyorum
ahada şöyle bişeyler

arka yaslanmanın arkadan görünüşüdür deliklerde topbaş cıvatalar olacak ve bu civatalar yaslanma yastığını tutacak fakat yastık görülen paslanmaz kadar büyük olmayacak dolayısı ile önden bakıldığında yastığın yanlarındanda 1,5-2 cm paslanmaz pırıl pırıl görülecek,e tabi böyle bişeyin düşmanıda çok olacağından son sürpriz olarak yaslanmayı sabit yapmayacağım istendiğinde kızağından pıt diye çıkartılıp çantaya yada eve konulabilecek

Basamaklar görülen üst kısımdır alttada yine araları çıkartılmamış komple bir paslanmaz var iki paslanmazın arasındada 3 mm siyah bezli kauçuk oolacak,kauçukların dışarıya taşması için altlarına 6 mm yuvarlak malzeme koyulacak,herbir paslanmaz plaka 3 mm olduğundan konulacak yuvarlak malzemenin 3 i ve onun uzerindeki lastikte 3 mm olduğundan lastik paslanmazın 6 mm üzerine çıkıp iki paslanmazın arasında sıkılacak,
vatana millete hayırlı olsun




---------- Post added at 12:54 ---------- Previous post was at 12:36 ----------

unuttuk arka yaslanmada tabiki bele uygun bombe olacak
Basamaklarda ise gördüğünüz çepeçevre deliklerde topbaş küçük cıvatalar olacak zımba görüntüsü verirken aynı zamandada iki paslanmazı ve aradaki kauçuğu sıkacak
ortalama fiyatlarıda net olmamakla birlikte
basamaklar 350-375 lira gibi tabi bunun içinde burada görülmeyen baglantı parçalarıda komple paslanmaz ve bu fiyata dahil kaliteli birşeyin ki oda paslanmaz değil kaplama 2 senede dökülmeye paslanmaya başlıyor sadece ön yada arka kısmı bu fiyattan pahalı olduğundan komplesi için uğraştığıma değecek gibi görünüyor,hazır kullanmayıp kişiliği yansıtmış olmakta işin bonusu
yaslanmada yastığın kaplaması hariç 135 lira gibi ki bunda çok ince profil gerekiyor kızak için bunu elde yaptırıyorum
polisaj için fiyat soramadım elde canlı malzeme olmadığı için ama çok bişey tutacagını sanmıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Gürol abi sürücü ve yolcu ayaklıkları çok şık olacağa benziyor, üstelik bahsettiğin sağlamlık durumu da önemli. Fiyat konusunda her ikisi için verdiğin maksimum 375TL fiyat düzeyi gayet makul görünüyor. Ben de bunlardan düşünüyordum ama daha bugün @mutu kardeşimin sayesinde cobra egzoz siparişi verdik, yakın zamanda giyim kuşam yeniliği de yaptım kısacası kaynaklar kurudu ;). Heyecanlı bekleyiş başladı...
 
Katılım
4 Ara 2011
Mesajlar
9
arkadaşlar merhaba. bundan bir kaç önceye kadar vt 750 c almak istiyordum ama deneyimli bir abim bana türkiye yollarında kullanılabilecek en mantıklı motorun enduro tarzı olacağını, çukurların bu tarz motorlar için dert olmadığını virajları kolay alabildiğini söyledi de durdu. bende sonrasında gt 250r almaya doğru yöneldim. ilk motor deneyimim olacak ve bu motorla ulaşımımı sağlayacağım. gerçekten bna söylenenler kadar var mı? görüşleriniz nelerdir?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol abi sürücü ve yolcu ayaklıkları çok şık olacağa benziyor, üstelik bahsettiğin sağlamlık durumu da önemli. Fiyat konusunda her ikisi için verdiğin maksimum 375TL fiyat düzeyi gayet makul görünüyor. Ben de bunlardan düşünüyordum ama daha bugün @mutu kardeşimin sayesinde cobra egzoz siparişi verdik, yakın zamanda giyim kuşam yeniliği de yaptım kısacası kaynaklar kurudu ;). Heyecanlı bekleyiş başladı...

Kardeş dert ettiğin şeye bak para dediğin nedir köpeğin olur olsa olsa
istiyorsan sanada yaptırırım olunca ödersin sinyal kaşlarındada aklın kalmıştı zaten içime dert etme istemen yeter

---------- Post added at 19:05 ---------- Previous post was at 19:01 ----------

arkadaşlar merhaba. bundan bir kaç önceye kadar vt 750 c almak istiyordum ama deneyimli bir abim bana türkiye yollarında kullanılabilecek en mantıklı motorun enduro tarzı olacağını, çukurların bu tarz motorlar için dert olmadığını virajları kolay alabildiğini söyledi de durdu. bende sonrasında gt 250r almaya doğru yöneldim. ilk motor deneyimim olacak ve bu motorla ulaşımımı sağlayacağım. gerçekten bna söylenenler kadar var mı? görüşleriniz nelerdir?

ulaşımınızı alacağınız motorla sağlayacaksanız, bunuduğunuz ili belirtmemişsiniz iklim nedir ne değildir bilmiyoruz ama kışı falan varsa bizim gibide pipirikli iseniz çamura toza alın bir enduro gitsin
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
oooh projeler ,tasarımlar,egsozlar vs maşallah size,,

bu arada yeni yılınızı en içten duygularla kutlar umutlarınızın , hayallerinizin gerçekleşmesi dileği ile huzurlu,sağlıklı başarılı yıllar dilerim..
selamlar kolay gelsin...
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
oooh projeler ,tasarımlar,egsozlar vs maşallah size,,

bu arada yeni yılınızı en içten duygularla kutlar umutlarınızın , hayallerinizin gerçekleşmesi dileği ile huzurlu,sağlıklı başarılı yıllar dilerim..
selamlar kolay gelsin...

Uğur abi nasılsın ? Özlettin kendini.
Bu arada arkadaşlar işyeri otoparkında kaderine terkettiğim motoru bu gün çalıştırayım dedim.
En son 1 ay önce çalıştırmıştım.
marş basmıyor. farlar sinyal korna faal durumda ancak bir türlü çalışmadı motor. bende fazla zorlamadım.
Bu şekilde bir sorunla karşılaşan varmıdır aranızda ? Ne yapmam gerekir ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akü boşalmıştır mutu şarj et daha geçen hafta yaşadım aynı durumu
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Takviye olmaz mı ? veya sökmek için hangi anahtarlar takımlar vs gerekir ? yarın getireyim evden bari.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
oooh projeler ,tasarımlar,egsozlar vs maşallah size,,

bu arada yeni yılınızı en içten duygularla kutlar umutlarınızın , hayallerinizin gerçekleşmesi dileği ile huzurlu,sağlıklı başarılı yıllar dilerim..
selamlar kolay gelsin...

Kaldera'm güzel kardeşim tüm temennilerini aldık yanımıza yolluk ettik,aynısının tıpkısını copy-paste yaptık,sanada kolay gelsin.

---------- Post added at 16:59 ---------- Previous post was at 16:56 ----------

Takviye olmaz mı ? veya sökmek için hangi anahtarlar takımlar vs gerekir ? yarın getireyim evden bari.

Olmazmı! niye alo demezsin bilmem,anahtarların hepsi avadanlıkta olması lazım yinede bir takviye kablosu yeter.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Abi takviye olayını yine başka bir motordan mı yapmak gerekiyor yoksa araba aküsünden de yapılır mı? Bir yerlerde gözüme ilişen bir yorum vardı, elektrik ve immo sisteminden ötürü farklı güçlerdeki akülerden yapılan takviyelerin zararlı olabileceğinden söz ediliyordu. bilgisi olan varsa bunu da açıklığa kavuşturalım derim.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
selamlar;
mustafa kardeşim yanlış hatırlamıyorsam sen arka döşemeyi çıkarmıştın.arka döşemen hala yoksa sürücü minderinin sağ ve sol alt kısımlarında birer adet alyan başlı civata var,en azından orijinal civataları bu şekilde. eğer sendede alyan başlı ise alyan anahtara ihtiyacın olacaktır.belki olmayabilir diye düşündüm. bu anahtarı teminde sıkıntın olursa veya akün sadece şarj olması gerekiyorsa senin içinde uygun olursa bende şarja bağlayabiliriz..durumuna göre bakarsın. akün arızalanmamıştır inşallah.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Abi takviye olayını yine başka bir motordan mı yapmak gerekiyor yoksa araba aküsünden de yapılır mı? Bir yerlerde gözüme ilişen bir yorum vardı, elektrik ve immo sisteminden ötürü farklı güçlerdeki akülerden yapılan takviyelerin zararlı olabileceğinden söz ediliyordu. bilgisi olan varsa bunu da açıklığa kavuşturalım derim.

Valla volkancım eğer çalışır çalışmaz kabloyu ayırabilirsen hiç bir şey olmayacağını ister araç ister motor olsun farketmeyeceğini söyleyebilirim,yeterki voltaj aynı olsun (amperin çok fazla önemi yok,ancak takviye yapanın amper gücü fazla olması iyidir,takviye yapılan ihtiyacı kadarını alacaktır,tersi durumda zaten kablonun ısınması yapılanın yanlış olduğunu söyler insana)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst