Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Evet yağına biraz önce baktım,herhangi bi eksiltme kaydedemedim ancak yağı değişeli 700 km yol yapmışım zift gibi olmuş yağ haha :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Evet yağına biraz önce baktım,herhangi bi eksiltme kaydedemedim ancak yağı değişeli 700 km yol yapmışım zift gibi olmuş yağ haha :)

yağ yakıyor :)

hiç kaçarı uçarı yok

malesef innovalar 20bin den sonra (eski kasa) hafif den yüksek devirlerde yağ yakmaya başlıyor. özellikle ısındıktan sonra.
yeni kasalarda bu benim gözümde test aşamasında! hasanın motoruda 20bin km yeni geçmek üzere bakalım ne olacak!

ama performans a bir etkisi olmuyor hayıflanmaya gerek yok! motorun seside saat gibi değişen birşey olumuyor. benim innovada 1000km geldiğimde 250gr anca yağ kalmıştı! (29binde sattım) malesef durum bu

sibob keçelerini değiştirttim ama değişen birşey olmadı! o şekilde binlerce km gider yeterki aşırı az yağ ile kullanmamak geçenlerde 100bin i geçmiş innova gördüm hala kaya gibiydi

canını sıkma:cat:

iyi temennilerin için çok teşekkür ederim kardeşim.sen ne yapmayı düşünüyorsun?motorsuz olmaz bişeyler almak lazım sana.gel 2012 bir cbf 150 alalım sana :)teklemeyide çözmüşler bak.

ben teşekkür ederim!

ben bir süre motor düşünmüyorum ama duruma göre alırsam ya yeni kasa innova alırım yada gilera runner vxr200 düşünüyorum arabanın borcu biraz azalsın da :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Abi işin ilginci bendede aksine(Şeytan kulağına nazaran) yağ eksiltme yok! gayet güzel.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Abi işin ilginci bendede aksine(Şeytan kulağına nazaran) yağ eksiltme yok! gayet güzel.

sen 70km ile değilde sıkıştırarak kullan bak ne oluyor :) sıkıştırmadığın zaman sorun yok zaten ben o şekilde kullanıyordum
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
cbf 150 yağ eksiltiyor diye gittik kaya gibi sağlam problemsiz diye anılan innovayı aldık buda mı yağ eksiltiyor yani :( anlaşılan honda nın yağ eksiltmeyen motoru yok artık.eğer bendede eksiltme başlarsa kesinlikle motoru satarım yağ eksilten motoru kabulllenemiyorum.hiç gönlüm olmasada ybr ye doğru kayıcam galiba bu gidişle.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
cbf 150 yağ eksiltiyor diye gittik kaya gibi sağlam problemsiz diye anılan innovayı aldık buda mı yağ eksiltiyor yani :( anlaşılan honda nın yağ eksiltmeyen motoru yok artık.eğer bendede eksiltme başlarsa kesinlikle motoru satarım yağ eksilten motoru kabulllenemiyorum.hiç gönlüm olmasada ybr ye doğru kayıcam galiba bu gidişle.

için rahat olsun! EFI lerde o sorun yok yani daha belli değil ben kendi adıma bişey tespit etmedim. 20bin oldu bizim arkadaşın her hangi bi eksilme yok
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
cbf 150 yağ eksiltiyor diye gittik kaya gibi sağlam problemsiz diye anılan innovayı aldık buda mı yağ eksiltiyor yani :( anlaşılan honda nın yağ eksiltmeyen motoru yok artık.eğer bendede eksiltme başlarsa kesinlikle motoru satarım yağ eksilten motoru kabulllenemiyorum.hiç gönlüm olmasada ybr ye doğru kayıcam galiba bu gidişle.
Ybr hiç eksiltmiyo mu ney acaba bu? Allah yapısı mı yoksa kul yapısı ? Tabi ki de eksiltecek eksiltiyor diye motosiklet mi satılır yahu ama İnnova ya için ısınmadıysa yapcak bişey yok,vakit kaybetmeden ybr alman iyi olacaktır.:)
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
Ybr hiç eksiltmiyo mu ney acaba bu? Allah yapısı mı yoksa kul yapısı ? Tabi ki de eksiltecek eksiltiyor diye motosiklet mi satılır yahu ama İnnova ya için ısınmadıysa yapcak bişey yok,vakit kaybetmeden ybr alman iyi olacaktır.:)

ne yazıkki ybr eksiltmiyormuş bir çok kurye arkadaşım var ve deli km ler yapıyorlar motorları her türlü test etmiş oluyorlar.evet ben yağ eksiltirse motoru satarım arkadaş motorda yedek yağ ile hayatta gezmem devamlı aklım motorda olur her bastığımda her km geçtiğimde acaba ne kadar eksiltti acaba şimdi motora zarar veriyormu bu eksiltmesi derken bende sürüş keyfi diye bişey kalmaz.18 taneden fazla motor değiştirdim benların çoğu büyük cc makinelerdi ve büyük cc makinelerde hiç yağ eksiltme problemi yaşamadım ama ufak cc lilerde bu oluyor demekki ona göre malzeme kullanıyorlar.ama ybr yi hiç beğenmememe rahmen motor aksamını taktir ediyorum.şuan 3000 km ye yaklaşıyorum herhangi bir eksiltme yok.bu şekilde devam ederse uzun km ler innovam bende kalır:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
100
Merhaba arkadaşlar ;
innovanın kitapçığında iki ayrı buji kullanımından bahsetmiş.. Geliştirilmiş yüksek hız sürüşü için dediği buji acaba performans artışı sağlıyor mu? Buji yi değiştirsek ne değişir? Bi fikri olan var mı? (ekleyebilirsem bu sayfayı resim olarak ekleyeceğim)


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Defalarca söyledik gene söylüyorum audi q7 bile yağ eksiltiyor 200 bin euroluk araba.. innova neden eksiltmesin veya cbf ??bende şu an 2011 cbf ve birde 2004 model 100 ccc lik cup honda wave motorum var, geçen senelerde 0 km innova sahibiydim inanın oda eksiltiyordu.. bunun motorun dandik olmasıyla hiçbir alakası yoktur modern makinalar silindir piston yüzeylerinin birbirine yakın olmasından dolayı yağ eksiltir yağ eksiltmeyen makina yoktur bunu lütfen anlayın artık.....
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
100
Eksiltiyor da kaç mililitre eksiltiyor? İçten yanmalı pistonlu olup çalışma esnasında pistonu yağlanan tüm motorlar mutlaka yağ eksiltir. Mililitre dahi olsa mutlaka azalma olacaktır. Önemli olan makul sınırlar içinde olmasıdır.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
100
Çok şükür bugün yeni innovama kavuştum.. Daha önce bu kadar inceleme fırsatım olmamıştı.. Malzeme kalitesi ve tork beklediğimden daha iyi çıktı. Darısı almaya niyetlenenlerin başına.. Güzel makina...
Motor yağının seviyesini çubuktaki üst limitin 1cm kadar üstüne kadar doldurmuşlar bi sorun olur mu acep diye düşünüyorum.. Sizce? olur mu keçe patlatma falan?
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
79
quadro hayırlı olsun diyorum.Allah kaza bela vermesin.bu arada motoru 0 km aldın galiba.iyi bir tercih yapmışsın.bende beyazına biniyorum henüz 850 km de ama malzeme kalitesi kesinlikle tartışılmaz.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
100
Sağol hoca01, seninki de hayırlı olsun, benimki gümüş gri bugün 75nci km yi yaptı..
Forumda bilen var mı bizim motorların normal çalışma sıcaklığı kaç derece? ve kaç dereceye kadar normaldir?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Hayırlı olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle.1 ay demeden 620 km yol yapmışım yaa yuh dedim haha :)
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
Sağol hoca01, seninki de hayırlı olsun, benimki gümüş gri bugün 75nci km yi yaptı..
Forumda bilen var mı bizim motorların normal çalışma sıcaklığı kaç derece? ve kaç dereceye kadar normaldir?

öncelikle hayırlı olsun demek istiyorum.
bizim motorlarda hararet göstergesi yokki normal veya anormal olduğunu gözleyelim.yoksa varda benmi bilmiyorum?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst