Arkadaslar oncelikle hepinize selamlar bu mayis ayinin basinda aldigim innovayla araniza katilmis bulunmaktayim, Basimdan gecen bi olayi sizlerle paylasmak istiyorum ilk olarak, 850km de innovayi servise gordum ve yagi degistirdiler tabi ucret pahali oldugu icin bidaha servise goturmeyi dusunmedim, ikinci yag degisimini ise tanidim bir abi vardi ona gorturdum, 2000km olmustu ve motorun perfonmansi cok dusmustu yokus yukari 80km hiz yokus asagi ise 105km hiza ancak ulasiyordum, ayrica innovanin kalkisindanda hic memnun degildim. Lafi uzatmadan kisa keseyim yag 2200km de degisti ve kalkisi hizlandirmak icin arka disliyide degistirdik 35 olan arka disli simdi 40 ve kalkislar oyle bi hizlandiki cok memnunum ama olayin garipligi ise arka disli 40 olmasina ragmen motordaki hiz artti ve simdi yokus yukari 100km, yokus asagi ise 135km hiz yapabiliyorum duz yolda 120km merak ettigim olay arka dislinin 40 olmasina rahmen hiz nasil artti acaba yagin kalitesinden dolayi olabilirmi ? (
Resim ekledim) aramizda boyle bir yag kullanan varmi ?