Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
79
Herkese iyi geceler,Öncelikle Satoyama ve Emrekrbrn arkadaşlara tavsiyemdir:hemen yeni model alın,tadına doyamayacaksınız.ben siyahımı iki hafta önce satıp 0 km beyaz aldım.jant çemberlerini de alüminyum alaşımlı siyah yaptım.Çok harika bir görüntü oldu.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Herkese iyi geceler,Öncelikle Satoyama ve Emrekrbrn arkadaşlara tavsiyemdir:hemen yeni model alın,tadına doyamayacaksınız.ben siyahımı iki hafta önce satıp 0 km beyaz aldım.jant çemberlerini de alüminyum alaşımlı siyah yaptım.Çok harika bir görüntü oldu.

yeni üye değilsin ama sanki beni burada ilk kez görüyor gibi yazmışsın:mrgreen:

yeni kasayı bilmezmiyim sence binmemiş olma ihtimalim nedir

arada gerçekten çok fark var

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

AĞIR OLAMAZMIYIZ YANİ ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? VE HAKARET ETME İNSAN TAŞIRMIŞ.......!!!! Lan Ben arkadaşın elektirikli bisikletine 240 kilo bindik bu motor taşımıcaksa alınmaz zaten..

---------- Post added at 20:03 ---------- Previous post was at 20:01 ----------

adam resmen hakaret ediyor yav sinirlerimi bozdu akşam akşam..

kardeşim şimdi sen neden boş yere bukadar sinirlendin?

İNSAN taşımak derken arkadaşın hakaret ettiğini sanmıyorum.. çünkü;

o motora en fazla 2 insan biner

ortalama 80kg desek 160kg eder ki daha 15 kg lik bagaj payıda kalır.

sen bu motora 250-300kg yükleme yada taşıtmayı isterken, bu motorla demekki insan harici birşey taşıyacaksın!? değilmi ?

boşa polemik yapmaylım birr sorun varsa özel mesajdan halledin...
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
AĞIR OLAMAZMIYIZ YANİ ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? VE HAKARET ETME İNSAN TAŞIRMIŞ.......!!!! Lan Ben arkadaşın elektirikli bisikletine 240 kilo bindik bu motor taşımıcaksa alınmaz zaten..

---------- Post added at 20:03 ---------- Previous post was at 20:01 ----------

adam resmen hakaret ediyor yav sinirlerimi bozdu akşam akşam..

arkadaşım senin algıda problemin var galiba.250-300 kg taşırmı derken yolcu beraberi yükten bahsettiğin anlaşılıyor.bende buna istinaden insan taşır yük taşımaz dedim.
terbiyeni bozmamanı rica ediyorum.paylaşım platformu burası polemik yapmayalım lütfen.saygılar.

---------- Post added at 11:27 ---------- Previous post was at 11:24 ----------

Herkese iyi geceler,Öncelikle Satoyama ve Emrekrbrn arkadaşlara tavsiyemdir:hemen yeni model alın,tadına doyamayacaksınız.ben siyahımı iki hafta önce satıp 0 km beyaz aldım.jant çemberlerini de alüminyum alaşımlı siyah yaptım.Çok harika bir görüntü oldu.

hayırlı olsun arkadaşım.allah kaza bela vermesin.fotolarına baktım gerçekten çok şık olmuş çemberler.
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
36
TAMERNEVİN konuyu saptırma ayrıca da terbiyemi bozmadım iyi oku ve gözlük al oKé?:silent:
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
şimdi sahibinden de enjeksiyonlu modellerin bazılarında celik jant oldugunu gördüm.acaba kullanıslımıdır birde orjinal de degil sonucta bi sıkıntı yaratırmı diye de düşündüm ama görüüüntü olarakta hos duruyor bence???
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
şimdi sahibinden de enjeksiyonlu modellerin bazılarında celik jant oldugunu gördüm.acaba kullanıslımıdır birde orjinal de degil sonucta bi sıkıntı yaratırmı diye de düşündüm ama görüüüntü olarakta hos duruyor bence???

her zaman orjinal jantından yanayım, fakat bazı ülkelerde innova için üretilmiş performans monoblock jantlar (modifiye için) var hafif ve ince kollu tabi onlar başka ama engebeli yollar zorlu koşullar için tel jant cub motoru tamamlayan bir etken..
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
valla bende gözümü kararttım manisa da bir arkadaş yeni kasa ya alaşım jant uyugulamış ve orjinal dunlop lastiklerini dubless janta takmış.gayette güzel olmuş.banada rica minnet bir çift yapacak sağolsun.
bu sorum özellikle satoyamaya
ön amortisörden en ufak bir çukurda ses gelmesinin sebebi sert oluşundanmı,yumuşak oluşundanmı?
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
sert konforsuz süspansyonu olsn motorunuzu jantları değiştirerek iyice konforsuz hale getireceksiniz... tel jant olmazsa o motor kütük gibi olur :)
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
79
tüm İnnova hayranlarına ve binenlere tekrar merabalar."xHayırlı olsun"" dilekleriniz için teşekkür ediyorum.Bu arada ben 2009 injeksiyolu motoruma yurt dışından alaşımlı jantlar getirtmiştim(satoyama arkadaşım bilir).sürümü falan gayet rahattı fakat ağırlaşmış hissi uyandırıyordu bende.alaşımlı jant çemberini buradaki herkese şiddetle tavsiye ediyorum.Hem çok sağlam,hemde orijinal çemberlere göre hafif,hem de pas riski sıfır.SAYGILAR
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
tüm İnnova hayranlarına ve binenlere tekrar merabalar."xHayırlı olsun"" dilekleriniz için teşekkür ediyorum.Bu arada ben 2009 injeksiyolu motoruma yurt dışından alaşımlı jantlar getirtmiştim(satoyama arkadaşım bilir).sürümü falan gayet rahattı fakat ağırlaşmış hissi uyandırıyordu bende.alaşımlı jant çemberini buradaki herkese şiddetle tavsiye ediyorum.Hem çok sağlam,hemde orijinal çemberlere göre hafif,hem de pas riski sıfır.SAYGILAR

yurt dışından getirttiğiniz alaşımlı jantlar tubless lastik uyumluydu heralde.hala elinizdemi o jantlar?bende lastik patlaması riski yüzünden jantlarını değiştirmek istiyorum da.
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
79
tamernevin arkadaşım.öncelikle mehaba.Ben alaşımlı jantlarımı ve orijinallerini önceki motorumla birliklte alıcıya verdim.pişman mısın dersen? hayır.tel jantın tadı ve görüntüsü bambaşka.bence sizde bi alaşımlı jant çemberlerini deneyin.internette çiftini 150 tl ye satıyorlar.ben 100 tl ye Adanadan aldım.alacak olan arkadaşlara yardımcı olmaya çalışırım.
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
benim amcım lastikleri tubless e çevirmek.patlama riskine karşı yani.keyfi kullanıcı değilim motorla her gün işe gidip geliyorum.total 70 km yol yapıyorum.lastiğim patlarsa tamiratı için harcıycak zamanım yok açıkçası.alaşımlı jant ile ilgili yardımcı olursanız çok memnun olurum.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
"alaşımlı jant çemberi" nedir hoca? :silent:
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
79
bu cevap satoyamaya:titanyum ve sertleştirilmiş alüminyum karışımı malzemeden imal edilen jant çemberi.
bu cevap tamernevine:yurtdışı bağlantısı olan arkadaşım bağlantısıyla ilgili sıkıntı yaşıyor.Ayrıca benim yakınımda da yakın zamanda uzakdoğuya giden arkadaşım yok.ama ben gidersem burda mutlaka beyan ederim.Ama Adana da çin malı 100 lüklerin alaşımlı jantlarını uyduranları gördüm.bence bir tamirci veya servisle görüşün.açıkcası ben çin jantlarına ve malzemesine güvenmediğim için merak edipte araştırmadım.şimdiden iyi sürüşler diliyorum tüm İNNOVAMANİA lara:)))))
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
olm sen laftan anlamıyonki ben ne yapıyım! aylarca dilimde tüy bitti :mrgreen:

gittin aldın o fason makinayı

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:37 ----------



arka çanta demiri pahalı ve çok satılmayan, ayrıca hondanın üretmediği bir ürün olduğu için servisler keyfi getiriyorlar şimdi dolar euro uçtu demir iyice pahalandı

bu demiri innovaya göre KAPPA ve GIVI markası yapıyor en iyisi ve orjinalide bunlardır

bu site de mevcut ama biraz tuzludur..

http://www.motorturk.com.tr/givi/canta_aparat/SR151.html

Kanka görüşemiyoruz özlemişim buraları artık kış geliyor... buralardayız kanka valla motor olayında haklısın ne diyeyim bile bile:)
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
motor sabah marsa bastıgımda mars almıyordu akü bitmiş olmalı diye düşündüm birde tapadan yag sızdırma durumu vardı nası olduysa sürttümü ne??serviste aküsü sıfırlandı ve yag sorunuda heli coil le halloldu bugün 200km yaptım motorda tık yok masallah 2005 den bugüne serviste yapılanlar motorun fiyatıla beraber 5250 tl olmus( sistemde özgecmişinden baktık :))) piston sekmandan debriyajına ordan da mars mot. kömürüne kadar...vs...su an 86,000de karsılıklı olarak birbirimizi baya sömürmüşüz :))
 
Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
3
Arkadaslar oncelikle hepinize selamlar bu mayis ayinin basinda aldigim innovayla araniza katilmis bulunmaktayim, Basimdan gecen bi olayi sizlerle paylasmak istiyorum ilk olarak, 850km de innovayi servise gordum ve yagi degistirdiler tabi ucret pahali oldugu icin bidaha servise goturmeyi dusunmedim, ikinci yag degisimini ise tanidim bir abi vardi ona gorturdum, 2000km olmustu ve motorun perfonmansi cok dusmustu yokus yukari 80km hiz yokus asagi ise 105km hiza ancak ulasiyordum, ayrica innovanin kalkisindanda hic memnun degildim. Lafi uzatmadan kisa keseyim yag 2200km de degisti ve kalkisi hizlandirmak icin arka disliyide degistirdik 35 olan arka disli simdi 40 ve kalkislar oyle bi hizlandiki cok memnunum ama olayin garipligi ise arka disli 40 olmasina ragmen motordaki hiz artti ve simdi yokus yukari 100km, yokus asagi ise 135km hiz yapabiliyorum duz yolda 120km merak ettigim olay arka dislinin 40 olmasina rahmen hiz nasil artti acaba yagin kalitesinden dolayi olabilirmi ? (
mag1s.jpg
Resim ekledim) aramizda boyle bir yag kullanan varmi ?
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
Arkadaslar oncelikle hepinize selamlar bu mayis ayinin basinda aldigim innovayla araniza katilmis bulunmaktayim, Basimdan gecen bi olayi sizlerle paylasmak istiyorum ilk olarak, 850km de innovayi servise gordum ve yagi degistirdiler tabi ucret pahali oldugu icin bidaha servise goturmeyi dusunmedim, ikinci yag degisimini ise tanidim bir abi vardi ona gorturdum, 2000km olmustu ve motorun perfonmansi cok dusmustu yokus yukari 80km hiz yokus asagi ise 105km hiza ancak ulasiyordum, ayrica innovanin kalkisindanda hic memnun degildim. Lafi uzatmadan kisa keseyim yag 2200km de degisti ve kalkisi hizlandirmak icin arka disliyide degistirdik 35 olan arka disli simdi 40 ve kalkislar oyle bi hizlandiki cok memnunum ama olayin garipligi ise arka disli 40 olmasina ragmen motordaki hiz artti ve simdi yokus yukari 100km, yokus asagi ise 135km hiz yapabiliyorum duz yolda 120km merak ettigim olay arka dislinin 40 olmasina rahmen hiz nasil artti acaba yagin kalitesinden dolayi olabilirmi ? (
mag1s.jpg
Resim ekledim) aramizda boyle bir yag kullanan varmi ?

arkadaşım arka dişliyi büyütmen normalde hız düşüşüne sebep olur.bisikletteki vites mantığını kafanda canlandırırsan.bisikletteki arka dişli ne kadar büyürse sana daha az yük biner ama daha fazla pedal çevirmeye başlarsın.fakat ınnova 125 cc ve 10 bg bile olmayan gücünden dolayı 4. viteste motoru belli bir devire kadar çıkartabiliyor.buda motorun açılmasına göre kimisinde 100 km hız oluyor kimisinde 120km. hız.sizin yaptığınız dişli büyütme motorun 4. viteste daha üst devirlere çıkmasına olanak tanıyor daha üsst devir=daha yüksek hız.fakat ben yaparmıyım asla yapmam fazla devir makinenin çabuk bitmesine sebep olur.basit bir örnek 600 cc racing in 1000 cc racinge göre daha kısa kilometrelerde bitmesi.bir başka örnek düşük devirde çalışan bmw motorların evladiyelik olması.aydınlatabilmişimdir umarım.saygılar.

---------- Post added at 15:03 ---------- Previous post was at 14:30 ----------

mac 1 yağı nerden buldunuz acaba?amerikan malı bir yağdır.imkan varsa bende almak isterim.
 
Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
3
Verdiginiz bilgilerden dolayi cok tesekkur ederim, aklimi kurcalayan sorulari yanitladiniz oysa ben motordaki hiz degisimini yagla ilgili oldugunu dusunmustum simdi oyle olmadiginin farkina vardim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst