ben 70-80 le giderek 1,7 lt yakıyordum ... şaşmıyordu... iki kişi bindiğim zamanlar 1,8 - 1,9 oluyordu o da zorlayınca... en son 60 ı geçmeden kullandığımda 1,5 lt yakmıştı , süper bir duyguyduhele beraber gezdiğin arkadaşın 3,5lt yakınca cross motorla
![]()
arkadaşlar yağ konusu kafamı karıştırmış durumda.kitapçığında 10w30 yazıyor.
satoyama arkadaşımızda 10w30 bulunmaz diye 10w40 demiş.
eski yazılara göz attımda 20w40 lardan 20w50 lerden bahsedilmiş.
şahsi fikrim 10w50 castrol yarı sentetikten yana taviyelerinizi paylaşırsanız memnun olurum.
arkadaşlar selam bu topiği baya bir incelememe rağmen çok kararsız kaldım daha evvel 6-7 ay ybr kullandım araba almak için sattım çok memnun kalmıştım fakat şu an motor hasretim hat safhada cbf150 üzerine yoğunlaşmışken yakıt tasarrufu bakımından innovayı çok ciddi anlamda düşünmeye başladım kafamdaki soru ybr den sonra çok yadırgarmıyım innovayı birde parça fiyatları yüksek olmasına takılıyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
arkadaşlar selam bu topiği baya bir incelememe rağmen çok kararsız kaldım daha evvel 6-7 ay ybr kullandım araba almak için sattım çok memnun kalmıştım fakat şu an motor hasretim hat safhada cbf150 üzerine yoğunlaşmışken yakıt tasarrufu bakımından innovayı çok ciddi anlamda düşünmeye başladım kafamdaki soru ybr den sonra çok yadırgarmıyım innovayı birde parça fiyatları yüksek olmasına takılıyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
evet innova çok ayrı bir olay... bence hiç bir motorla karşılaştırılmamalı... yani büyük cc bir motorunun yanına şehir içinde binmek için garajında bulunması gereken, torununa bırakabileceğin bir motordur...
mesala ben mart ayında bir tane cnf 150 alacağım , arkadaşlarla ara sıra uzun turlar yapmak için... yanında da günlük şehir içinde (yazlıkta) kullanmak için amcamın 91 model c90 nını almayı düşünüyorum... satacağnı zannetmem ama kullanmadığı için bana kullanmam için verecektir, böylece garajım hayalimdeki gibi olacak... ileride cbf 600 e ya da bmw f650 gs ye terfi ettik mi , yanında c90 efsanesi ile süper bir garaj olacak...
kimileri araba hayalleri ile yanıp tutuşur, benim de hayalim bu motorlar![]()
abi niye satıyorsun ki ?
---------- Post added at 20:22 ---------- Previous post was at 20:18 ----------
bide bu innova yeni modeli kaç kg ram taşıyor en fazla özelliklerinde göremedimde ? bilgisi olan varsa söleyebilirmi teşekkürler
peki abi ikinizde hayırlı olsun bu innovalar kaç kg taşşıyo en fazla yani kaç kilo bindiniz en fazla tahminene 250 300 kile felan bilgisi olanlar söleyeiblirmi acaba ? teşekkürlerrrr
:thumright