Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
ilk yakıt ölçümümü paylaşmak istiyorum.normalmidir yorumlarınızı bekliyorum.
12.5 tl ile 160 km yol yaptım.100 km de 1.85 lt gibi bir değere tekabül ediyor.
ortalama sürratim 70km ile 80 km arasıdır.
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
ben 70-80 le giderek 1,7 lt yakıyordum ... şaşmıyordu... iki kişi bindiğim zamanlar 1,8 - 1,9 oluyordu o da zorlayınca... en son 60 ı geçmeden kullandığımda 1,5 lt yakmıştı , süper bir duyguydu :):) hele beraber gezdiğin arkadaşın 3,5lt yakınca cross motorla :):)
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
ben 70-80 le giderek 1,7 lt yakıyordum ... şaşmıyordu... iki kişi bindiğim zamanlar 1,8 - 1,9 oluyordu o da zorlayınca... en son 60 ı geçmeden kullandığımda 1,5 lt yakmıştı , süper bir duyguydu :):) hele beraber gezdiğin arkadaşın 3,5lt yakınca cross motorla :):)

evet gerçekten süper bir duygu cbf ile 2.5 lt idi ortalamam.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar yağ konusu kafamı karıştırmış durumda.kitapçığında 10w30 yazıyor.
satoyama arkadaşımızda 10w30 bulunmaz diye 10w40 demiş.
eski yazılara göz attımda 20w40 lardan 20w50 lerden bahsedilmiş.

şahsi fikrim 10w50 castrol yarı sentetikten yana taviyelerinizi paylaşırsanız memnun olurum.

önceden bizde yanlış biliyormuşuz (geçen yıllarda)

konuyu diğer ülkerin forumlarında araştırınca gerçek belli oldu

adamlar endonesia , malesia ,taiwan gibi tropik sıcak ülkelerde 10w-30 yağlarla değişim yaptıklarını yazıyorlardı.. ilk başlarda bende şaşırdım en sonunda yeni innovanın kullanma klavuzunda da görünce iyice kanaat gertirdim.

10w30 bulursan istediğin mevsimde değişim yapabilirsin. 10w-40 da olur arada okadar büyük fark yok ama 10w-50 daha güçlü ve daha yüksek devirli motorlar içindir ayrıca pahalıdır gerek yok
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
25
arkadaşlar selam bu topiği baya bir incelememe rağmen çok kararsız kaldım daha evvel 6-7 ay ybr kullandım araba almak için sattım çok memnun kalmıştım fakat şu an motor hasretim hat safhada cbf150 üzerine yoğunlaşmışken yakıt tasarrufu bakımından innovayı çok ciddi anlamda düşünmeye başladım kafamdaki soru ybr den sonra çok yadırgarmıyım innovayı birde parça fiyatları yüksek olmasına takılıyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
arkadaşlar selam bu topiği baya bir incelememe rağmen çok kararsız kaldım daha evvel 6-7 ay ybr kullandım araba almak için sattım çok memnun kalmıştım fakat şu an motor hasretim hat safhada cbf150 üzerine yoğunlaşmışken yakıt tasarrufu bakımından innovayı çok ciddi anlamda düşünmeye başladım kafamdaki soru ybr den sonra çok yadırgarmıyım innovayı birde parça fiyatları yüksek olmasına takılıyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

ybr den sonra yadırgayablirsiniz lakin ben cbf 150 den sonra yadırgadım ama tamamiyle ayrı tarz motorlar.ama ınnova farklı bişeymiş onu anladım insan binmek için canatıyor.paçalarının pahalı oluşu çin malı olmayışından ve kalitesinden dir diye düşünüyorum.kaza yapılmadığı sürece sorun olacağını zannetmiyorum.saygılar.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar selam bu topiği baya bir incelememe rağmen çok kararsız kaldım daha evvel 6-7 ay ybr kullandım araba almak için sattım çok memnun kalmıştım fakat şu an motor hasretim hat safhada cbf150 üzerine yoğunlaşmışken yakıt tasarrufu bakımından innovayı çok ciddi anlamda düşünmeye başladım kafamdaki soru ybr den sonra çok yadırgarmıyım innovayı birde parça fiyatları yüksek olmasına takılıyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

innovanın bütün parçaları orjinal ve yan sanayi parçası piyasada yok

ama ybr (ybr esd öylemi bilmiyorum) bütün parçalarının yan sanayisi var! silindir pistonundan farına kadar aklınıza neresi gelirse onun için insanların kafasında ucuz diye kalmış! orjinal parçasını bulabilirseniz fiyatlarını duymanızı isterim..

ydrm ninde dediği gibi innova ayrı bir tarz, ayrı bir kalite, sıradan bir commuter değildir
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
25
yardımlarınız için çok teşekkür ediyorum ikinci el uygun fiyatlı bulabilirsem almayı düşünüyorum dikkat etmem gereken hususlar neler olmalı bu konularda yorumlarınızı bekliyorum saygılar
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
evet innova çok ayrı bir olay... bence hiç bir motorla karşılaştırılmamalı... yani büyük cc bir motorunun yanına şehir içinde binmek için garajında bulunması gereken, torununa bırakabileceğin bir motordur...

mesala ben mart ayında bir tane cnf 150 alacağım , arkadaşlarla ara sıra uzun turlar yapmak için... yanında da günlük şehir içinde (yazlıkta) kullanmak için amcamın 91 model c90 nını almayı düşünüyorum... satacağnı zannetmem ama kullanmadığı için bana kullanmam için verecektir, böylece garajım hayalimdeki gibi olacak... ileride cbf 600 e ya da bmw f650 gs ye terfi ettik mi , yanında c90 efsanesi ile süper bir garaj olacak...

kimileri araba hayalleri ile yanıp tutuşur, benim de hayalim bu motorlar :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
25
evet innova çok ayrı bir olay... bence hiç bir motorla karşılaştırılmamalı... yani büyük cc bir motorunun yanına şehir içinde binmek için garajında bulunması gereken, torununa bırakabileceğin bir motordur...

mesala ben mart ayında bir tane cnf 150 alacağım , arkadaşlarla ara sıra uzun turlar yapmak için... yanında da günlük şehir içinde (yazlıkta) kullanmak için amcamın 91 model c90 nını almayı düşünüyorum... satacağnı zannetmem ama kullanmadığı için bana kullanmam için verecektir, böylece garajım hayalimdeki gibi olacak... ileride cbf 600 e ya da bmw f650 gs ye terfi ettik mi , yanında c90 efsanesi ile süper bir garaj olacak...

kimileri araba hayalleri ile yanıp tutuşur, benim de hayalim bu motorlar :)

cnf 150 yazmışsınız honda cbf150 demek istediniz galiba mart ayında yeni modellerinde farklılık filanmı var biraz ayrıntı verirmisiniz
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
hayırlısı olsun sizler için

bende motorumu satıyorum bu hafta sonu bakmaya gelecekler..
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
36
abi niye satıyorsun ki ?

---------- Post added at 20:22 ---------- Previous post was at 20:18 ----------

bide bu innova yeni modeli kaç kg ram taşıyor en fazla özelliklerinde göremedimde ? bilgisi olan varsa söleyebilirmi teşekkürler
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
abi niye satıyorsun ki ?

---------- Post added at 20:22 ---------- Previous post was at 20:18 ----------

bide bu innova yeni modeli kaç kg ram taşıyor en fazla özelliklerinde göremedimde ? bilgisi olan varsa söleyebilirmi teşekkürler

bu ikinci innovam benim

kısmetse yeni kasa alacağım

yada gilera runner xvr200
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
galiba banada ufukta bi yeni kasa innova_i görünüyor.önümüzdeki sürede bende böyle bi model yükseltme durumuna girebilirim
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
36
peki abi ikinizde hayırlı olsun bu innovalar kaç kg taşşıyo en fazla yani kaç kilo bindiniz en fazla tahminene 250 300 kile felan bilgisi olanlar söleyeiblirmi acaba ? teşekkürlerrrr
:thumright
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
250 300 kg hiç bir motor taşımaz aerodinamik denen bişey kalmaz zaten.motorsikletler insan taşımak için üretilmiştir.
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
36
AĞIR OLAMAZMIYIZ YANİ ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? VE HAKARET ETME İNSAN TAŞIRMIŞ.......!!!! Lan Ben arkadaşın elektirikli bisikletine 240 kilo bindik bu motor taşımıcaksa alınmaz zaten..

---------- Post added at 20:03 ---------- Previous post was at 20:01 ----------

adam resmen hakaret ediyor yav sinirlerimi bozdu akşam akşam..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst