Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
5
Arkadaşlar selamlar,
Ben izmirde yaşıyorum.Bir aydır forumda sizi izliyorum. Ben 2007 den beri scooter kullanıyordum, Benim çok beğendiğim ve burada yazdıklarınızdan edindiğim görüşler ile Vitesli bir motora geçmek için 150 MC yi tercih ettim. Şimdi iki motorum var. Uzun yol kullanıcısıyım. Yol deneyimlerimi zaman içinde sizinle paylaşabilirim. MC yi kullanalı 630 Km oldu. Her gün daha fazla sevdim motorumu. İyiki MC yi tercih etmişim diyorum. Çok seri bir motor.. ilk 300-400 km de sıkmadım fazla.. Şimdilerde yeni yeni yüklenmeye başladım. Rüzgar gibi gidiyor ve çok çevik. Ayarı görünümlü diğer motorlara fark atıyor.Foruma katkı veren arkadaşlara selamlar..
http://imageshack.us/photo/my-images/33/fotoraf0113l.jpg/
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Arkadaşlar selamlar,
Ben izmirde yaşıyorum.Bir aydır forumda sizi izliyorum. Ben 2007 den beri scooter kullanıyordum, Benim çok beğendiğim ve burada yazdıklarınızdan edindiğim görüşler ile Vitesli bir motora geçmek için 150 MC yi tercih ettim. Şimdi iki motorum var. Uzun yol kullanıcısıyım. Yol deneyimlerimi zaman içinde sizinle paylaşabilirim. MC yi kullanalı 630 Km oldu. Her gün daha fazla sevdim motorumu. İyiki MC yi tercih etmişim diyorum. Çok seri bir motor.. ilk 300-400 km de sıkmadım fazla.. Şimdilerde yeni yeni yüklenmeye başladım. Rüzgar gibi gidiyor ve çok çevik. Ayarı görünümlü diğer motorlara fark atıyor.Foruma katkı veren arkadaşlara selamlar..
http://imageshack.us/photo/my-images/33/fotoraf0113l.jpg/

Öncelikle güle güle kullan kardesim. Ekteki resimde arka canta demirini basarili buldum. Güzel olmus. Hayirli olsun..
 
Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
5
Dün forumdan bir arkadaş tel ile bana ulaşarak çanta demirlerini sordu. Motoruma uyguladığım yan çanta demiri tamamen kendi düşünceme göre atelyede imal edildi. Usta motoru atelyenin içine alarak tamamen sizin isteğinize göre imal ediyor. Önce uygulamayı resimlerden bir görün, hoşunuza giderse örnek alarak veya vereceğim adresle irtibata geçerek yaptırabilirsiniz. Benim yaptırdığım yer türkiyenin her tarafına koli koli mal gönderiyormuş. Yapılan işçiliği bende sevdim. Sizlerin motorlarına da bakarak beğendiğim uygulamaları bende yaptırmak istiyorum. Yakışan uygulamaları paylaşmak güzel oluyor. Resimlere buyrun..

.............................

.............................

.............................

.............................

.............................

.............................

.............................

.............................

.............................
[/IMG]
.............................
Arkaya oturan kişinin tutunması için yan demirleri yaptırdım. Buna ilave olarak yan çantaların vida ile sabitlemesi için çanta dayama demirlerini yaptırdım. Heybe şeklinde çanta koyacaksam arkadan bakıldığında çantaların düz durması, iyi görünmesi içinde çanta demirleri işime çok yarayacak.
Şimdi fiyata gelirsek; Arka çanta demiri için 65, ilave yan demirlere 15, toplamda 80 tl verdim. Bir hafta sonrada giderek ön tampon demirini taktırdım. Oda bu ustanın imalatı. Kaynaklar normal kaynak ile değil, "gazaltı" kaynağı ile yapılıyor. Ürünler boyalı olarak teslim ediliyor. Eğer atelyeye motorunuzla giderseniz usta orada kendisi takıyor. Bu arada, Ustanın elinde her türden civata ve somun var, montajın tasası size düşmüyor. İlgi ve alaka çok iyi. İzmirde olan kardeşlerime tavsiye ederim.
Adresi:"TANPONCU" Levent Çalışkan 537.9258049 Hakan Gürel 5357820937 Gaziosmanpaşa Mah. 5413 Sok.No:48 Güneş oteli yan sokağı Çamdibi- İzmir
Not:Ben kendimi tanıtarak birazda pazarlık yaptım, size bildirdiğim fiyatları benim için verdiğini söyledi. Fiyat konusunda bende biraz gözlemciyim, buyrun, paylaşımlarınız olursa beklerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
Arkadaşlar selamlar,
Ben izmirde yaşıyorum.Bir aydır forumda sizi izliyorum. Ben 2007 den beri scooter kullanıyordum, Benim çok beğendiğim ve burada yazdıklarınızdan edindiğim görüşler ile Vitesli bir motora geçmek için 150 MC yi tercih ettim. Şimdi iki motorum var. Uzun yol kullanıcısıyım. Yol deneyimlerimi zaman içinde sizinle paylaşabilirim. MC yi kullanalı 630 Km oldu. Her gün daha fazla sevdim motorumu. İyiki MC yi tercih etmişim diyorum. Çok seri bir motor.. ilk 300-400 km de sıkmadım fazla.. Şimdilerde yeni yeni yüklenmeye başladım. Rüzgar gibi gidiyor ve çok çevik. Ayarı görünümlü diğer motorlara fark atıyor.Foruma katkı veren arkadaşlara selamlar..
http://imageshack.us/photo/my-images/33/fotoraf0113l.jpg/

hayırlı olsun öncelikle... tork konusunda kullanıcısını sürekli şaşırtan bi makine ... ben 2000 km deyim bu sabah düz yolda biraz yüklendim 4. viteste 9000 devirde 100 km/h gördüm tamam bir honda değil BAZI EKSİLERİ OLABİLİR ama fiyatına göre mükemmel seçim MC

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------

BEN YAN ÇANTA DEMİRİ OLARAK ..YBR nin açılıp kapanabilen yan demirlerinden arıyorum nerde bulurum ist. da bilen varmı ...
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Son yakit ölcümümü bildireyim. Sasirtici ama gercek. Daha öncede bu durumu zaten tespit etmisstim. 150MC sehir icinde kesinlikle az yakiyor. Ama uzun yolda yutuyor. Sirf sehir ici yakit tüketimim 100km de 2.48lt dir. Motorumun km si 5500km.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Son yakit ölcümümü bildireyim. Sasirtici ama gercek. Daha öncede bu durumu zaten tespit etmisstim. 150MC sehir icinde kesinlikle az yakiyor. Ama uzun yolda yutuyor. Sirf sehir ici yakit tüketimim 100km de 2.48lt dir. Motorumun km si 5500km.
küçük hacimli motorların çoğu şehir içinde az yakar sebeb ise %90 düşük devirde trafikte seyretmektir ama iş uzun yola yani devir yükseltmeye gelince işler terse dönüyor bence 2.5 lt benzin güzel ama yüksek devirde bu 3.5 kadar çıkar sebeb ise motorun zorlanmasıdır kanımca
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
13 lt 380 km yaptım genelde yüksek devir km de 15 krş eder. bence makul bir tüketim motorum 3000 km de ilerleyen zamanda tüketimin daha da düşeceği düşünülürse gayet iyi rakam.motorumu satışa çıkardım ama tok satıcıyım :)

---------- Post added at 17:28 ---------- Previous post was at 16:44 ----------

Ayrıca 2005 model golf aracımı da satıyorum şeytana uyup honda cbr 1000 alabilirim :) ilan detay linki aşağıda belki ilgilenen arkadaşlar olur

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...nden-2005-model-162-bin-km-de-54500642/detay/
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
001rnp.jpg


001rnp.jpg




mondının yenı modelı 125 mc gabak aşı gıbı pişirip pişirıp cıkarıyrlar yeni modelleri yade mc leri bu ne abi ya her gun bır model nerdeyse
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
107
sevgili arkadaşlar tavsiyeler üzerine 2 gün once gittim bende mc sahibi oldum keşke olmaz olsaydım motoru tuzladan aldım biz işlemleri yaparken servisteki arkadaşlar motoru toplamaya başladılar sagını solunu sıktılar neyse sıra çalıştırmaya geldi çalıştırdılar buraya kadar sorun yok sinyalleri farları falan filan onları deniyorlar farları yakıyorlar sinyaller yanıyor sinyalleri yakıyorlar farlar yanıyor debriyaja basıyor sllektor yapıyor neyse onları orda düzeltiler motoru teslim aldım oyle bir seviniyorumki sormayın ordan benzinciye gittim depomu fulledim pilaka olmadığı için motoru şirkete bıraktım sabah şirkete bir geldim şirket benzin kokuyor benin depodaki benzin akmış gitmiş bu akşam servise gittim depoyu soktuler şamandıranın punta yeri çatlakmış ordan akmış gitmiş bendemi şans yok yoksa sizin motorlardada böyle sorunlar varmıydı keşke almaz olsaydım atalar boşuna dememiş ucuz etin yahnisi yenmez diye birdaha mondimi allah korusun babamın 1956 model bmw si bunlardan daha sağlam

sevgili martenmax abim bu yorumun için çok teşekkür ederim..ben de mc-x ya da mr destro modelini almak istiyordum..fakat duyduğum yorumlar yüzünden birdaha almam diyenler yüzüden çok kararsızdım.herkes çok kötü nunlar alınmaz dio ama bi açıklama yapan yok..ben de çıkan sorunları gerçekten büyük sanıyodum.yanılmışım :) mr 250 destro forumunda bi arkadaş da mondiali kötüleye kötüleye bi hal olmuş..sorununu araştırdım bikaç sayfa önce motorda titreşim var başka sorun yok tazmış ve bunu çok büyük ssorun yapıp mondiali karalıyor (not:forumda tek titreşim olduğunu söyleyen lişi oydu :) )
eğer bütün sorunlar sizin benzin deposundaki ya da bu arkadaştaki gibiyse bu sorunların hiçbiri kısa zamanda halledilemeyecek sorunlar değil..siz de canınızı sıkmayın çok basit bişey bu.hevesinizin geçmesine neden olcak bişey yok
sonuç olarak almaya kara verdim :D
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
Bu sabah yİne bİr cbf tokatladim...:) %50 Şehİr İÇİ %50 devİrlİ kullaniyorum yakitim 100 km de 3 lt ..buda km de 15 krŞ ederkİ ...yanİ benzİn 4 tl daha ne olsun ... Ayrica 100 Ü geÇtİkten sonra tİtreŞİm kipraŞim da kalmiyo...:)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
150 MC X benim çok hoşuma gitti. Arka disk fren ve daha geniş lastik/jant var extra olarak. Bakalım belki ağustosta alabilirim :) takip edeceğim bu başlığı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst