- Katılım
- 24 Şub 2011
- Mesajlar
- 164
resulyekeler, hayırlı olsun. Resim isteriz katalog fotoğraflarından başka![]()
sağol dostum.uğraştım
bi türlü yükleyemedim resim..
resulyekeler, hayırlı olsun. Resim isteriz katalog fotoğraflarından başka![]()
sağol dostum.uğraştım
bi türlü yükleyemedim resim..
depoyu komple boşalttık son damlasına kadar düzeldi.Valla stop etmesine öyle sinir oluyodum ki kırmızı ışıkta sürekli hafif hafif gaz veriyodum motora stop etmesin diye stop edince 3-4 defa marş yapmak zorunda kalıyodum.motoru çok sık yıkıyorsan dikkat et su kaçmasın
<a rel="nofollow" href="http://tinypic.com?ref=10wlk6x" target="_blank"><img src="http://i56.tinypic.com/10wlk6x.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic"></a>
---------- Post added at 23:37 ---------- Previous post was at 23:32 ----------
![]()
---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:37 ----------
![]()
---------- Post added at 23:43 ---------- Previous post was at 23:39 ----------
![]()
---------- Post added at 23:45 ---------- Previous post was at 23:43 ----------
![]()
süper aranan renk bulunmuştur gule gule kullan kardeşim
<a rel="nofollow" href="http://tinypic.com?ref=10wlk6x" target="_blank"><img src="http://i56.tinypic.com/10wlk6x.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic"></a>
---------- Post added at 23:37 ---------- Previous post was at 23:32 ----------
![]()
---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:37 ----------
![]()
---------- Post added at 23:43 ---------- Previous post was at 23:39 ----------
![]()
---------- Post added at 23:45 ---------- Previous post was at 23:43 ----------
![]()
mcx in arka lastik ve cant ile birlikte ....bizim mc ye taksak bizimde arkafren disk olurmu ? "daha rahat" denilen selesi bizimkine olurmu ? ancak mcx rakiplerine çok fark atıcak o belli...
inceledim,, kesinlikle ne selesi, nede cantla beraber tekeri olur...
Birader hayrlı olsun..Mc yi naptın yawaman dikkat et gebze de ki şöförler hiç motorcuyu görmüyorlar...Benm farım hep açık bu yüzden..Görüşmek üzre
Arkadaslar, bildiginiz üzere neredeyse 150MC ile festival kacirmiyorum. Iste 21-24Temmuz arasi 2.si düzenlenen Soma Motosiklet festivalindan ilk 2 günün fotolari asagidaki linktedir.
ilerleyen günlerin resimleri ve videolari sonra eklenecek daha. Baskanligini yürüttügüm Edremit Körfezi Motosiklet Grubunun halat cekme yarismasinda 2.ligi bulunmakta. Sagolsun Ersal Abinin baskanligini yürüttügü TÜRKMOK ekibi bizi cok fena cekti... Ama kamp yerimiz dörtdörtlüktü. Soma Motosiklet Kulübü baskani Ersin arkadasimiza buradan tesekkürlerimizi sunarim. Cok keyifli tatil havasinda 2gün gecirdim. Islerim dolayisiyla dönmek zorunda kaldim. Ama grubumuz üyeleri son güne kadar kalacaklar. O yüzden diger resimler daha arkadan gelecek.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.246760722009566.74507.215674128451559&type=1
mcx in arka lastik ve cant ile birlikte ....bizim mc ye taksak bizimde arkafren disk olurmu ? "daha rahat" denilen selesi bizimkine olurmu ? ancak mcx rakiplerine çok fark atıcak o belli...