Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
Ağalar rodajı nası yapıyoruz. Daha evvelden yazılmış olabiir lakin ettekraru ahsen velevkane yüzseksen demiş eskiler. bir dahi yazabilecek olan bir arkadaş var mı?
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
<a href="http://tinypic.com?ref=10wlk6x" target="_blank"><img src="http://i56.tinypic.com/10wlk6x.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic"></a>

---------- Post added at 23:37 ---------- Previous post was at 23:32 ----------

30bpo5w.jpg


---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:37 ----------

10wlk6x.jpg


---------- Post added at 23:43 ---------- Previous post was at 23:39 ----------

9tlimt.jpg


---------- Post added at 23:45 ---------- Previous post was at 23:43 ----------

5zisrc.jpg
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
depoyu komple boşalttık son damlasına kadar düzeldi.Valla stop etmesine öyle sinir oluyodum ki kırmızı ışıkta sürekli hafif hafif gaz veriyodum motora stop etmesin diye stop edince 3-4 defa marş yapmak zorunda kalıyodum.motoru çok sık yıkıyorsan dikkat et su kaçmasın

ah abi aynı sorun işte bide zor çalışıo motor deli oluyorum depoyu demizlicem bende komple burda bizim ilçede petrol ofisi-termo-best war termodan almıyorum genelde ağırlık best kullanıyorum bakalım temizleyim sadece petrol ofisi kulallancam bi süre bide ben sürekli yedekteyim benzin ibrem hiç kalkmıyo malum öğrenci işi:D
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
<a rel="nofollow" href="http://tinypic.com?ref=10wlk6x" target="_blank"><img src="http://i56.tinypic.com/10wlk6x.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic"></a>

---------- Post added at 23:37 ---------- Previous post was at 23:32 ----------

30bpo5w.jpg






---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:37 ----------

10wlk6x.jpg


---------- Post added at 23:43 ---------- Previous post was at 23:39 ----------

9tlimt.jpg


---------- Post added at 23:45 ---------- Previous post was at 23:43 ----------

5zisrc.jpg




süper aranan renk bulunmuştur gule gule kullan kardeşim
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
mcx in arka lastik ve cant ile birlikte ....bizim mc ye taksak bizimde arkafren disk olurmu ? "daha rahat" denilen selesi bizimkine olurmu ? ancak mcx rakiplerine çok fark atıcak o belli...
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
<a rel="nofollow" href="http://tinypic.com?ref=10wlk6x" target="_blank"><img src="http://i56.tinypic.com/10wlk6x.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic"></a>

---------- Post added at 23:37 ---------- Previous post was at 23:32 ----------

30bpo5w.jpg


---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:37 ----------

10wlk6x.jpg


---------- Post added at 23:43 ---------- Previous post was at 23:39 ----------

9tlimt.jpg


---------- Post added at 23:45 ---------- Previous post was at 23:43 ----------

5zisrc.jpg

Harika bişeymiş ya :) hayran kaldım resmen kesinlikle benimde bi tane olmalı :)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Arkadaslar, bildiginiz üzere neredeyse 150MC ile festival kacirmiyorum. Iste 21-24Temmuz arasi 2.si düzenlenen Soma Motosiklet festivalindan ilk 2 günün fotolari asagidaki linktedir.
ilerleyen günlerin resimleri ve videolari sonra eklenecek daha. Baskanligini yürüttügüm Edremit Körfezi Motosiklet Grubunun halat cekme yarismasinda 2.ligi bulunmakta. Sagolsun Ersal Abinin baskanligini yürüttügü TÜRKMOK ekibi bizi cok fena cekti... Ama kamp yerimiz dörtdörtlüktü. Soma Motosiklet Kulübü baskani Ersin arkadasimiza buradan tesekkürlerimizi sunarim. Cok keyifli tatil havasinda 2gün gecirdim. Islerim dolayisiyla dönmek zorunda kaldim. Ama grubumuz üyeleri son güne kadar kalacaklar. O yüzden diger resimler daha arkadan gelecek.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.246760722009566.74507.215674128451559&type=1
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
hayırlı uğurlu olsun mesut kardeşim gerçekten mc düzeltmesi olan x modeli olmus . kazasız belasız güzel günlerde kullan.

bende benim mc ile bayağı uzun yola cıkmaya başladım 2 defa 410 km lik yola çıktım. gerçekten beklentimin üzerinde performansı olduğunu düşünüyorum. ayrıca bir tuhaf durumdan bahsedeyim. benim motorum 115 km yi gösterirken beraberimdeki farklı bir motor aynı hızda 130 ibre gösteriyordu fakat ben 115 i gösterirken dahada cok hızlandığımı hissedebiliyordum . ama ibre daha fazla göstermiyor. eğer gerçekten 130 değilse km ler yanlış gösteriyordur. herneyse 20 km de bir kıç ağrısından durmak istiyor insan her 50 km de bir mola vermek zorunda kalıyorum. fakat altıma minder tarzı birşey koyduktan sonra soluksuz yol alabildim. uzun yolda hızlı iken ayaklarımı arka pedala koymadan rahat ettirmiyor meled. yokuşlarda çokta bayılmayan yapıya sahip olması güzel beni gerşekten dik rampalarda öğle sıcağı olmasına rağmen ve 2 saat boyunca dipgaz otoyoldan gelip bayılmadan rampaları 80-90- ile tırmanması. çok iyi.. fakat ne amortisörü -ne koltuğu 5 para etmez. lastiklere bişi demiyorum birçok motorda lastikler iyi değildir değiştirilir. ben değiştirdim bambaşka oldu.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Arkadaslar, bildiginiz üzere neredeyse 150MC ile festival kacirmiyorum. Iste 21-24Temmuz arasi 2.si düzenlenen Soma Motosiklet festivalindan ilk 2 günün fotolari asagidaki linktedir.
ilerleyen günlerin resimleri ve videolari sonra eklenecek daha. Baskanligini yürüttügüm Edremit Körfezi Motosiklet Grubunun halat cekme yarismasinda 2.ligi bulunmakta. Sagolsun Ersal Abinin baskanligini yürüttügü TÜRKMOK ekibi bizi cok fena cekti... Ama kamp yerimiz dörtdörtlüktü. Soma Motosiklet Kulübü baskani Ersin arkadasimiza buradan tesekkürlerimizi sunarim. Cok keyifli tatil havasinda 2gün gecirdim. Islerim dolayisiyla dönmek zorunda kaldim. Ama grubumuz üyeleri son güne kadar kalacaklar. O yüzden diger resimler daha arkadan gelecek.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.246760722009566.74507.215674128451559&type=1

Şu motorun hakkını veriyosun ya helal olsun gezinin çok zevkli geçtiği kesin.Keşke vakit olsada böyle etkinliklere katılabilsem

---------- Post added at 14:42 ---------- Previous post was at 13:51 ----------

Keyfe keder sahibinden.com a motorsikletim için satılık ilanı verdim fiyatını da 2500 tl yazdım km de 3000 de.Başka ilanlara bakıyorum adam 500 km de motora 2200 tl yazmış aradım sordum son ne olur diye 2000 tl ye bıraktı.Nasıl olur dedim içimden biraz laf almaya çalıştım ağzından ama konuşmadı.Kanımca senetle aldı motoru satıp parayı yiycek başka ne sebebi olur ki anlamadım.bende 2000 tl yazsam mı acaba piyasa biraz kızışsın :)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Selenin rahatsizligi konusunda bende hem fikirim. CST marka lastikler yeni kasa YBR125de de mevcut. Hiziniz 115km/h gösterirken 130km/h gösteren diger motorun ilk nesil cin motorlarindan oldugunu düsünmeme sebep oldu. Amortisörler gercekten sert tutulus ama arkaya biraz yük koyunca (kamp malzemeleri) o zaman kivamini buluyor :) Ama onun haricinde viyadüklerde falan sanki üstünden atacak gibi oluyor.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
mcx in arka lastik ve cant ile birlikte ....bizim mc ye taksak bizimde arkafren disk olurmu ? "daha rahat" denilen selesi bizimkine olurmu ? ancak mcx rakiplerine çok fark atıcak o belli...

Bence olur. Ama şöyle;
Kuyruk grenajı değişecek ki koltuk otursun yan kapaklar aynı gördüğüm kadarı ile.
Jant için arka mafsalın da değişmesi gerekiyor. Disk fren merkezinin takılacağı demir MC nin mafsalında yok.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Bugün MC'mi servise biraktim sanirim 3gün kadar kalacak. Kisa bir süre önce bi zirilti sesi belirdigini fark ettim. Festival öncesi hemen servise gittim. Sesin egzosttan geldigini tespit ettik. Egzoz icinde ikinci bir boru daha varmis dolayisiyla susturucu kismi disarida oluyor. Bu icteki boru puntolarindan kompus ve zirilti yapiyor. Servis kaynakla halledilebilecegini söyledi fakat sonrandan garantiden degistirmeyi teklif etti. Bende festivale gidip geldikten sonra bu isi yapabilecegimizi söyledim ve o sekilde anlastik. Bugün gidip biraktim. zaten 6000km bakimida gelmisti onuda yapacaklar. Castrol 15/40 Power1 yag aldim. Subaplarada güzel bi ayar cektirecegim. genel bi kontrol yapacaklar yani. Gelismeleri buradan aktarmaya devam ederim.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
benım motor 1800 kılometrede oldu hıc servıse ugramadım uc kere yag degıştırdım acaba 2000 bakımına servıse gıtsem servıs şimdıye nerdeydın sen kardeşim dermı ne gıbı bakımlar cıkarabılır bırde castrol magnetic 10/40 kormuştum şimdı hangı yagı koymayı tavsıye edersınız yaz gunlerınde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst