150 MC X RoadraceR
![]()
yaktın bizi mondial ya koltuk ta değişmiş alçalmış arka fren disk olmuş çamurluklar jantlar lastikler farklı renk süper ve fiyat farkı sadece 100 tl
sevgili arkadaşlar tavsiyeler üzerine 2 gün once gittim bende mc sahibi oldum keşke olmaz olsaydım motoru tuzladan aldım biz işlemleri yaparken servisteki arkadaşlar motoru toplamaya başladılar sagını solunu sıktılar neyse sıra çalıştırmaya geldi çalıştırdılar buraya kadar sorun yok sinyalleri farları falan filan onları deniyorlar farları yakıyorlar sinyaller yanıyor sinyalleri yakıyorlar farlar yanıyor debriyaja basıyor sllektor yapıyor neyse onları orda düzeltiler motoru teslim aldım oyle bir seviniyorumki sormayın ordan benzinciye gittim depomu fulledim pilaka olmadığı için motoru şirkete bıraktım sabah şirkete bir geldim şirket benzin kokuyor benin depodaki benzin akmış gitmiş bu akşam servise gittim depoyu soktuler şamandıranın punta yeri çatlakmış ordan akmış gitmiş bendemi şans yok yoksa sizin motorlardada böyle sorunlar varmıydı keşke almaz olsaydım atalar boşuna dememiş ucuz etin yahnisi yenmez diye birdaha mondimi allah korusun babamın 1956 model bmw si bunlardan daha sağlam
sevgili arkadaşlar tavsiyeler üzerine 2 gün once gittim bende mc sahibi oldum keşke olmaz olsaydım motoru tuzladan aldım biz işlemleri yaparken servisteki arkadaşlar motoru toplamaya başladılar sagını solunu sıktılar neyse sıra çalıştırmaya geldi çalıştırdılar buraya kadar sorun yok sinyalleri farları falan filan onları deniyorlar farları yakıyorlar sinyaller yanıyor sinyalleri yakıyorlar farlar yanıyor debriyaja basıyor sllektor yapıyor neyse onları orda düzeltiler motoru teslim aldım oyle bir seviniyorumki sormayın ordan benzinciye gittim depomu fulledim pilaka olmadığı için motoru şirkete bıraktım sabah şirkete bir geldim şirket benzin kokuyor benin depodaki benzin akmış gitmiş bu akşam servise gittim depoyu soktuler şamandıranın punta yeri çatlakmış ordan akmış gitmiş bendemi şans yok yoksa sizin motorlardada böyle sorunlar varmıydı keşke almaz olsaydım atalar boşuna dememiş ucuz etin yahnisi yenmez diye birdaha mondimi allah korusun babamın 1956 model bmw si bunlardan daha sağlam
Abi nerden de bulaştın o servise...sevgili arkadaşlar tavsiyeler üzerine 2 gün once gittim bende mc sahibi oldum keşke olmaz olsaydım motoru tuzladan aldım biz işlemleri yaparken servisteki arkadaşlar motoru toplamaya başladılar sagını solunu sıktılar neyse sıra çalıştırmaya geldi çalıştırdılar buraya kadar sorun yok sinyalleri farları falan filan onları deniyorlar farları yakıyorlar sinyaller yanıyor sinyalleri yakıyorlar farlar yanıyor debriyaja basıyor sllektor yapıyor neyse onları orda düzeltiler motoru teslim aldım oyle bir seviniyorumki sormayın ordan benzinciye gittim depomu fulledim pilaka olmadığı için motoru şirkete bıraktım sabah şirkete bir geldim şirket benzin kokuyor benin depodaki benzin akmış gitmiş bu akşam servise gittim depoyu soktuler şamandıranın punta yeri çatlakmış ordan akmış gitmiş bendemi şans yok yoksa sizin motorlardada böyle sorunlar varmıydı keşke almaz olsaydım atalar boşuna dememiş ucuz etin yahnisi yenmez diye birdaha mondimi allah korusun babamın 1956 model bmw si bunlardan daha sağlam
Abi nerden de bulaştın o servise...
sarıdev bahçelievlerde oturuyorum. cuma akşamları müsait olablirim. arkadaşlar da katılırlarsa uygundur.
---------- Post added at 10:17 ---------- Previous post was at 10:13 ----------
Cumartesi günü rodajı erken Bitireyim biraz a yol yapayım diye silivrinin ylunu tuttum. 80 km yi geçmeden max 6000 devir ile sürdü. 5. viteste 5 000 devirde 80 km hıza çıkabliyor. aracım henuz 300 km de. gel gör ki çok yoruldum. aynı yolu cbf ile gitmiş dönmüş akşamına da kırklareli kıyıköye gitmiştim ve bu kadar yorulmamıştım. km nin düşük olması sebebi ile çok titretti diye düşünüyorum. parçalar alışma aşamasında diye bu kadar oldu dedim. sağ elimin parmak uçları fren kolu üzerinde dururken titreşimden uyuştular. ayaklarım da. koltuğun uzun yol rahatsızlığını hiç işin içine katmıyorum. inşallah 1 000 km yi devirikten sonra bu sıkıntı kalmaz.
sarıdev bahçelievlerde oturuyorum. cuma akşamları müsait olablirim. arkadaşlar da katılırlarsa uygundur.
---------- Post added at 10:17 ---------- Previous post was at 10:13 ----------
Cumartesi günü rodajı erken bitireyim biraz a yol yapayım diye silivrinin ylunu tuttum. 80 km yi geçmeden max 6000 devir ile sürdü. 5. viteste 5 000 devirde 80 km hıza çıkabliyor. aracım henuz 300 km de. gel gör ki çok yoruldum. aynı yolu cbf ile gitmiş dönmüş akşamına da kırklareli kıyıköye gitmiştim ve bu kadar yorulmamıştım. km nin düşük olması sebebi ile çok titretti diye düşünüyorum. parçalar alışma aşamasında diye bu kadar oldu dedim. sağ elimin parmak uçları fren kolu üzerinde dururken titreşimden uyuştular. ayaklarım da. koltuğun uzun yol rahatsızlığını hiç işin içine katmıyorum. inşallah 1 000 km yi devirikten sonra bu sıkıntı kalmaz.