Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
150 MC X RoadraceR


img0870tt.jpg


yaktın bizi mondial ya koltuk ta değişmiş alçalmış arka fren disk olmuş çamurluklar jantlar lastikler farklı renk süper ve fiyat farkı sadece 100 tl
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
yaktın bizi mondial ya koltuk ta değişmiş alçalmış arka fren disk olmuş çamurluklar jantlar lastikler farklı renk süper ve fiyat farkı sadece 100 tl

sıkıntı yapma beya bi arkayı disk yapmışlar gerisi aynı fiyat farkıda 100 tl değil emin ol 2650 ye 150 mc satıyolar fark 300 tl tabi motorda daha bayilerde yok
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Arka frenin disk olmasinin bana göre cok büyük bi + si yok. Arkanin kampana olmasi bana göre daha iyi. Disk frenler daha cabuk kilitleme yapiyor. Ama Mondi bize büyük yanlis yapmis oldu. Aslinda seytan diyor Mondila i sikayet maili yagmuruna tutacaksin ki bizimkileride yeni modele göre güncellesinler.. Arka tekerin kücük jant ebatli olmasi ve daha kalin olmasi bana göre konfor anlaminda daha olumlu. Ama kalin lastigin son hiza etkisi olacagini düsünüyorum.
Bu arada CDI ile Elektronik CDI ayni seyler degilmis. Arada fark varmis. Ama performansa herhangi bi + si yok.
 
Katılım
5 Ocak 2008
Mesajlar
21
sevgili arkadaşlar tavsiyeler üzerine 2 gün once gittim bende mc sahibi oldum keşke olmaz olsaydım motoru tuzladan aldım biz işlemleri yaparken servisteki arkadaşlar motoru toplamaya başladılar sagını solunu sıktılar neyse sıra çalıştırmaya geldi çalıştırdılar buraya kadar sorun yok sinyalleri farları falan filan onları deniyorlar farları yakıyorlar sinyaller yanıyor sinyalleri yakıyorlar farlar yanıyor debriyaja basıyor sllektor yapıyor neyse onları orda düzeltiler motoru teslim aldım oyle bir seviniyorumki sormayın ordan benzinciye gittim depomu fulledim pilaka olmadığı için motoru şirkete bıraktım sabah şirkete bir geldim şirket benzin kokuyor benin depodaki benzin akmış gitmiş bu akşam servise gittim depoyu soktuler şamandıranın punta yeri çatlakmış ordan akmış gitmiş bendemi şans yok yoksa sizin motorlardada böyle sorunlar varmıydı keşke almaz olsaydım atalar boşuna dememiş ucuz etin yahnisi yenmez diye birdaha mondimi allah korusun babamın 1956 model bmw si bunlardan daha sağlam
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
yasadiginiz sorunlar size özgü.. motoru toplayan ustalarda eli öpülesi adamlarmis mubarekler.. ben 5300km deyim büyük bir sorun yasamadim.
 

isg

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
114
bu mondial tarzı para kazanmak için Türk insanını yolunacak kaz gören zihniyetlerde kalite konrol birimleri iyi çalışmıyor. eğer o depoyu hadi ÇİNden ucuz aldın diyelim sorun çıkabilir ama bunu piyasaya sürmeden önce insan kontrollerini yapar test eder ama nerdeee onu testetmek karlarının azalmasına sebep olucak yok depoyu tamir et değişitir bunlar ek maliyetler. ama sen insanlara biz türkiyede artık satışları iyi giden bir firmayız dersen bizde sana ama adam olamamışsın deriz mondiale. aslında motor kısmına diyecek yok bu kadar sayfa yorumda genelde herkes memnun. o kadar para bağlanıyor bu motorlara sonundada işiniz şansa kalıyor kimi memnun kimi değil.
 
Katılım
29 May 2011
Mesajlar
26
bu tıp sızın yasadıgınız sorunlar sadece sanssızlık bana kalsa mwkanık olan hemen her makınede bu we buna benzarı seyler yasanması gayet olası kafanıza fazla takmayın derım hayırlı olsun
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
sevgili arkadaşlar tavsiyeler üzerine 2 gün once gittim bende mc sahibi oldum keşke olmaz olsaydım motoru tuzladan aldım biz işlemleri yaparken servisteki arkadaşlar motoru toplamaya başladılar sagını solunu sıktılar neyse sıra çalıştırmaya geldi çalıştırdılar buraya kadar sorun yok sinyalleri farları falan filan onları deniyorlar farları yakıyorlar sinyaller yanıyor sinyalleri yakıyorlar farlar yanıyor debriyaja basıyor sllektor yapıyor neyse onları orda düzeltiler motoru teslim aldım oyle bir seviniyorumki sormayın ordan benzinciye gittim depomu fulledim pilaka olmadığı için motoru şirkete bıraktım sabah şirkete bir geldim şirket benzin kokuyor benin depodaki benzin akmış gitmiş bu akşam servise gittim depoyu soktuler şamandıranın punta yeri çatlakmış ordan akmış gitmiş bendemi şans yok yoksa sizin motorlardada böyle sorunlar varmıydı keşke almaz olsaydım atalar boşuna dememiş ucuz etin yahnisi yenmez diye birdaha mondimi allah korusun babamın 1956 model bmw si bunlardan daha sağlam

öncelikle yaşadıgın sıkıntılardan dolayı geçmiş olsun motor dedigin kadar kalitesiz degil bence o senin sanssızlıgın tek sorun çok yakıyor olması .elinden iş gelen ve mekanikten anlayan arkadaşlar önerim çok mecbur kalmadıkça bakım adı altında servislere gitmeyin geçen günlerde sözde bakıma servise gittim direksiyon da hafif bosşlok vardı ,arka teker zincir vidasının bir düşmştü bunları atla yalandan bir yag degişimi ve çok ta gerek gibi arka firen balatasını degiştir oda 1 saat sonra kaanı gibi gıcırdama ya başladı ve kampanayı tutan kolun vidasının ucunda bir tel var somun düşmesin diye onu da takma ,zincir vidası ve direksiyon boşlugunu hatırlatmasam sözde heryerini elden geçiriyorlar demem oki motor anormal bir durum olmadıkça bir yeri kırılmadıkça bakım adı altında enaz 50 tl alınıyor zaten motorun en pahalı parçası 100 bilemedin 200 tl 10 kere bakıma gitsen zaten 500 tl ediyor 20 tl ye yagını koy bin git
 
Katılım
29 May 2011
Mesajlar
26
mc 15o me kalıtelı bır zıncır takımı dusunuyorum fıkırlerınız nelerdır alabılırmıyım
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
sevgili arkadaşlar tavsiyeler üzerine 2 gün once gittim bende mc sahibi oldum keşke olmaz olsaydım motoru tuzladan aldım biz işlemleri yaparken servisteki arkadaşlar motoru toplamaya başladılar sagını solunu sıktılar neyse sıra çalıştırmaya geldi çalıştırdılar buraya kadar sorun yok sinyalleri farları falan filan onları deniyorlar farları yakıyorlar sinyaller yanıyor sinyalleri yakıyorlar farlar yanıyor debriyaja basıyor sllektor yapıyor neyse onları orda düzeltiler motoru teslim aldım oyle bir seviniyorumki sormayın ordan benzinciye gittim depomu fulledim pilaka olmadığı için motoru şirkete bıraktım sabah şirkete bir geldim şirket benzin kokuyor benin depodaki benzin akmış gitmiş bu akşam servise gittim depoyu soktuler şamandıranın punta yeri çatlakmış ordan akmış gitmiş bendemi şans yok yoksa sizin motorlardada böyle sorunlar varmıydı keşke almaz olsaydım atalar boşuna dememiş ucuz etin yahnisi yenmez diye birdaha mondimi allah korusun babamın 1956 model bmw si bunlardan daha sağlam

tamamen Şansizlik senİnkİsİ ... İlerİde gÖreceksİn bu motoru Çok seveceksİn merak etme

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

ama bu haksızlık :( yaa... 3 ay önce motor alıyorum... şu yapılana bak oofff of.. hepsini bi kerede çıkarsana kardeşim şu modellerin

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

yaa ...ben motora yan çanta demiri takmak istiyom ..ama açılıp kapanabilenler görmüştüm ondan istiyorm ....birde o yan demirler benim mevcut arka demire bağlanırken delinmesimi gerekicek kaynak mı yoksa kelepçe gibi bişey mi .. delersek arka demir zarar görüp ilerde deforme olabilir mi ..kaynak olsa sökmek gerekirse ne yaparım .. kelepçe gibi bir aparatlada ne kadar sağlıklı olur...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
sevgili arkadaşlar tavsiyeler üzerine 2 gün once gittim bende mc sahibi oldum keşke olmaz olsaydım motoru tuzladan aldım biz işlemleri yaparken servisteki arkadaşlar motoru toplamaya başladılar sagını solunu sıktılar neyse sıra çalıştırmaya geldi çalıştırdılar buraya kadar sorun yok sinyalleri farları falan filan onları deniyorlar farları yakıyorlar sinyaller yanıyor sinyalleri yakıyorlar farlar yanıyor debriyaja basıyor sllektor yapıyor neyse onları orda düzeltiler motoru teslim aldım oyle bir seviniyorumki sormayın ordan benzinciye gittim depomu fulledim pilaka olmadığı için motoru şirkete bıraktım sabah şirkete bir geldim şirket benzin kokuyor benin depodaki benzin akmış gitmiş bu akşam servise gittim depoyu soktuler şamandıranın punta yeri çatlakmış ordan akmış gitmiş bendemi şans yok yoksa sizin motorlardada böyle sorunlar varmıydı keşke almaz olsaydım atalar boşuna dememiş ucuz etin yahnisi yenmez diye birdaha mondimi allah korusun babamın 1956 model bmw si bunlardan daha sağlam
Abi nerden de bulaştın o servise...
 
Katılım
5 Ocak 2008
Mesajlar
21
Abi nerden de bulaştın o servise...


servisdekilerle hiç alakası yok servis deki arkadaşlar başka motordan dopo soktuler benim motora takacaklardı mondiale telefon ettiler depo arızalı depo gönderin diye mondial sakın sökmeyin her depoda seri numarası var olmaz dediler biz size başka depo göndericez dediler arızalı depoyu celik macunla tıkadılar benzin kaçırmıyor 3-4 gün içinde yeni depogelecek hal olacak inşallah
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Unkapanı köprüsünde motorumla 50-60 km hızla giderken sırtıma bişey dokundu irkildim arkama bakmaya fırsat olmadan arka çantamın yere düştüğünü gördüm,çanta yerde sürüklenirken bir ara beni geçtiğini gördüm :) Allahtan arkamdan araba gelmiyodu hemen sağa çektim ama trafik yoğun kilit yerindeki plastik kırılmış Allahtan yanımda plastik kelepçe vardı.Nazara mı geldik yoksa çantayı alırken üç kağıda mı geldik anlamadım :)

---------- Post added at 23:50 ---------- Previous post was at 23:40 ----------

Bu arada 150 mc x çıkınca forumda kimseyi bulamaz olduk sanırım herkeste biraz can sıkıntısı var.İstanbuldan akşam gezmelerine katılacak arkadaşları arıyorum benim gibi düşünen dostlar varsa irtibata geçelim
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
sarıdev bahçelievlerde oturuyorum. cuma akşamları müsait olablirim. arkadaşlar da katılırlarsa uygundur.

---------- Post added at 10:17 ---------- Previous post was at 10:13 ----------

Cumartesi günü rodajı erken bitireyim biraz a yol yapayım diye silivrinin ylunu tuttum. 80 km yi geçmeden max 6000 devir ile sürdü. 5. viteste 5 000 devirde 80 km hıza çıkabliyor. aracım henuz 300 km de. gel gör ki çok yoruldum. aynı yolu cbf ile gitmiş dönmüş akşamına da kırklareli kıyıköye gitmiştim ve bu kadar yorulmamıştım. km nin düşük olması sebebi ile çok titretti diye düşünüyorum. parçalar alışma aşamasında diye bu kadar oldu dedim. sağ elimin parmak uçları fren kolu üzerinde dururken titreşimden uyuştular. ayaklarım da. koltuğun uzun yol rahatsızlığını hiç işin içine katmıyorum. inşallah 1 000 km yi devirikten sonra bu sıkıntı kalmaz.
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
sarıdev bahçelievlerde oturuyorum. cuma akşamları müsait olablirim. arkadaşlar da katılırlarsa uygundur.

---------- Post added at 10:17 ---------- Previous post was at 10:13 ----------

Cumartesi günü rodajı erken Bitireyim biraz a yol yapayım diye silivrinin ylunu tuttum. 80 km yi geçmeden max 6000 devir ile sürdü. 5. viteste 5 000 devirde 80 km hıza çıkabliyor. aracım henuz 300 km de. gel gör ki çok yoruldum. aynı yolu cbf ile gitmiş dönmüş akşamına da kırklareli kıyıköye gitmiştim ve bu kadar yorulmamıştım. km nin düşük olması sebebi ile çok titretti diye düşünüyorum. parçalar alışma aşamasında diye bu kadar oldu dedim. sağ elimin parmak uçları fren kolu üzerinde dururken titreşimden uyuştular. ayaklarım da. koltuğun uzun yol rahatsızlığını hiç işin içine katmıyorum. inşallah 1 000 km yi devirikten sonra bu sıkıntı kalmaz.

Bende Bahcelievlerdeyim faceden Biriyle konuştum nicki aklımda değil ortak Bi gezi olursa gelirim Buluşuruz
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
sarıdev bahçelievlerde oturuyorum. cuma akşamları müsait olablirim. arkadaşlar da katılırlarsa uygundur.

---------- Post added at 10:17 ---------- Previous post was at 10:13 ----------

Cumartesi günü rodajı erken bitireyim biraz a yol yapayım diye silivrinin ylunu tuttum. 80 km yi geçmeden max 6000 devir ile sürdü. 5. viteste 5 000 devirde 80 km hıza çıkabliyor. aracım henuz 300 km de. gel gör ki çok yoruldum. aynı yolu cbf ile gitmiş dönmüş akşamına da kırklareli kıyıköye gitmiştim ve bu kadar yorulmamıştım. km nin düşük olması sebebi ile çok titretti diye düşünüyorum. parçalar alışma aşamasında diye bu kadar oldu dedim. sağ elimin parmak uçları fren kolu üzerinde dururken titreşimden uyuştular. ayaklarım da. koltuğun uzun yol rahatsızlığını hiç işin içine katmıyorum. inşallah 1 000 km yi devirikten sonra bu sıkıntı kalmaz.

Bugün ist içi 250 km yaptım 100 km bağcılar şişli bi kaç defa gittim geldim. 150 km de bağcılar şekerpınar arası yaptım akşam 7 de eve geldiğim gibi yorgunluktan uyuyup kalmışım.Daha yeni kalkabildim.10 haziranda motorumu aldım şu an 2500 km oldu ben hala yoruluyorum.Sele uzun yolda inanılmaz rahatsız bunu önceki motorum cbf 150 ye göre kıyaslıyorum,şekerpınara giderken sabrettim ama dönüşte 2 mola vermek zorunda kaldım,belden aşağım uyuştu resmen bende rodaj bitmesini bekliyodum ama artık motora inancım kalmadı.Böyle kabul edicem bu motoru sanırım.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
aynen öyle. bu aracı olduğu gibi kabullenmek gerekiyor.
brein_box facebook ta konuştuğun benim. sarıdev cuma akşamı bir çay sefası yapalım o vakit.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Cuma değilde Cumartesi akşamı yapsak bi program nasıl olur belki hafta içi siteye girmeyen arkadaşlarda cumartesi bu buluşmayı görüp bize katılırlar.Buluşma noktasınıda cevizlibağ yaparız,veya herkese uyacak başka bir ortak nokta çayıda pierreloti veya dolmabahçede içebiliriz tabi benim fikrim başka fikri olanda söylesin.Bakalım kaç kişi gelicek.
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Arkadaşlar titretmeyin motorları yazık.yağ gibi kayıp gittiği devirlerde kullanın gitsin.Titreşim demek bir nevi vuruntu demek.Parçalar üzerine normal olmayan yükler ekliyorsunuz demek.Düzgün çevrim için atalet kuvvetinin biraz aşılması gerek.Tabi herkesin kendi malı ,istediği gibi kullanır.Kolay gelsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst