Honda TİTAN Kullanıcılarını Koruma ve Yaşatma Derneği

Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
37
fiyatta uygunmuş çok iyi ya bir cg daha kazanıldığı için sevindim :D
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
82
bende böyle temiz bir cg125 buldugum icin mutuluyum. 4 aydır arıyordum cevremdeki herkez ybr al cg bulamazsın temiz demesine ragmen ben dedigi dedik kıl bi insan oldugum icin bu motordan vazgecmedim ve sonunda kavustuk. maddi durumu biraz toparladıkdan sonra güzel bir cafe racer projesine baslamayı düsünüyorum bu da bi ilk olucak sanırım cafe racer cg125s =)
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
82
işlerden dolayı biraz yogunum malum bayram telaşı. birde motoru istedigim gbi henüz temizleyemedim temizlik ürünleri hakkında yeterli bilgiyi aldıkdan sonra ve çamurluk içlerine kadar temizledikden sonra fotogrfları cekip ekleyecegim :)
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Yeni CG leriniz hayırlı olsun çok doğru bir seçim yaptığınızı kullandıkça anlayacaksınız.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
1
slm herkese merhabalar öncelikle ramazanınız mubarek olsun ben antalyadan cem usta bu arada soyadım usta honda gurubundan 2000model kinetiks im vardı 78 model boncuk mavi cb 125 im vardı enson olarakta 2005 cg vardı birezilya yapımı başka markalardanda birçok motor geçti elimden sıfır ayarında 237 km re ybr aldım çinmalı olunca hiç zevk almadım 2450km ye geldi hemen sattım şuan üç tane motorum var kapalı simson 84 model.alman malı piacco 2008 model 3700km de aldım ilk saybinden italyan malı sıfırı 1900 euro 4100tl birde son olarak modenas hastalığım var 2006 model kris ikim var kırmızı motor aksamını kavasaki mühendisleri tasarlamış onuda hatay iskenderundan getirttim ilk saybinden aldım 16500km de şuan üç tane motorum var 2002 model honda titan delüxe arıyorum ön fireni disk ve elektirik marşlı kırmızı renk tercihimdir varmı bildiğiniz yerde temiz delüxe şimdiden ilginize teşekküe ederim
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
slm herkese merhabalar öncelikle ramazanınız mubarek olsun ben antalyadan cem usta bu arada soyadım usta honda gurubundan 2000model kinetiks im vardı 78 model boncuk mavi cb 125 im vardı enson olarakta 2005 cg vardı birezilya yapımı başka markalardanda birçok motor geçti elimden sıfır ayarında 237 km re ybr aldım çinmalı olunca hiç zevk almadım 2450km ye geldi hemen sattım şuan üç tane motorum var kapalı simson 84 model.alman malı piacco 2008 model 3700km de aldım ilk saybinden italyan malı sıfırı 1900 euro 4100tl birde son olarak modenas hastalığım var 2006 model kris ikim var kırmızı motor aksamını kavasaki mühendisleri tasarlamış onuda hatay iskenderundan getirttim ilk saybinden aldım 16500km de şuan üç tane motorum var 2002 model honda titan delüxe arıyorum ön fireni disk ve elektirik marşlı kırmızı renk tercihimdir varmı bildiğiniz yerde temiz delüxe şimdiden ilginize teşekküe ederim

Maşallah kardeş koleksiyon yapıyon herhalde Allah daha çok versin ama neden 2002 model arıyorsun özellikle?
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
34
merhaba , yaklaşık 1 ay önce 2005 model cg aldım 1300 tl ye.motor kurye motoru olarak kullanılmış gösterdiğim ustaların söylediğine göre yaklaşık 100 binde. ben aldığımdan beri 1000 km yaptım motor 1000 km sonra çekişten düşmeye ve ses yapmaya başladı, değişmesi gereken parçalar şunlar;
silindir piston set japon malı 100 tl brezilya malı 80 çin 60
sübaplar emme egzos 20
keçeler ve conta 10
sübap horozları 40
sübap iticileri 50
sol ayna kütüğü 15
arka çanta demiri 45
bu fiyatları sirkecide motorculardan aldım , bu parçalar yansanayi ve kalitesine göre farklı fiyatları var ama en kalitelisi bile olsa orjinal olmadığı için güvenemiyorum bu değişiklikleri yaptığımda motor 0 gibi performans gösterir mi?
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Eğer gömlekte çizik yoksa ve iyi bi ustaya yaptırırsan sıfır gibi olmasa da ondan aşşağı kalmaz.
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
9
merhaba arkadaşlar bendede titan deluxe var satmayı düşündüm snrdan vaz gectim iyiki satmamışım gercekten cok harika bi motor fotosunu koyabilirsem katacagım
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
111
gençliğimin hayaliydi Titan, lise yıllarında Titan hastalığımdan okulu terk edip iş hayatına atılmayı düşünmüştüm ailem maddi destek vermeyince... tabii okulu bırakmama da destek vermedikleri için okula devam edip mühendis olduk sonunda... hala merak ederim, acaba okulu bırakıp iş hayatına atılsaydım acaba nerdeydim şimdi diye...

neyse, Titansever'lere selamlar ve saygılar...
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
gençliğimin hayaliydi Titan, lise yıllarında Titan hastalığımdan okulu terk edip iş hayatına atılmayı düşünmüştüm ailem maddi destek vermeyince... tabii okulu bırakmama da destek vermedikleri için okula devam edip mühendis olduk sonunda... hala merak ederim, acaba okulu bırakıp iş hayatına atılsaydım acaba nerdeydim şimdi diye...

neyse, Titansever'lere selamlar ve saygılar...

Az kalsın titan sana çok büyük bir kötülük yapacakmış desene :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
52
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Titan Delux benzin deposu ihtiyacım var.. bilginize.. yardım ve önerilerinizi bekliyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst