- Katılım
- 19 Şub 2007
- Mesajlar
- 703
titancılara selamlar:
))

Yeni CG leriniz hayırlı olsun çok doğru bir seçim yaptığınızı kullandıkça anlayacaksınız.
slm herkese merhabalar öncelikle ramazanınız mubarek olsun ben antalyadan cem usta bu arada soyadım usta honda gurubundan 2000model kinetiks im vardı 78 model boncuk mavi cb 125 im vardı enson olarakta 2005 cg vardı birezilya yapımı başka markalardanda birçok motor geçti elimden sıfır ayarında 237 km re ybr aldım çinmalı olunca hiç zevk almadım 2450km ye geldi hemen sattım şuan üç tane motorum var kapalı simson 84 model.alman malı piacco 2008 model 3700km de aldım ilk saybinden italyan malı sıfırı 1900 euro 4100tl birde son olarak modenas hastalığım var 2006 model kris ikim var kırmızı motor aksamını kavasaki mühendisleri tasarlamış onuda hatay iskenderundan getirttim ilk saybinden aldım 16500km de şuan üç tane motorum var 2002 model honda titan delüxe arıyorum ön fireni disk ve elektirik marşlı kırmızı renk tercihimdir varmı bildiğiniz yerde temiz delüxe şimdiden ilginize teşekküe ederim
gençliğimin hayaliydi Titan, lise yıllarında Titan hastalığımdan okulu terk edip iş hayatına atılmayı düşünmüştüm ailem maddi destek vermeyince... tabii okulu bırakmama da destek vermedikleri için okula devam edip mühendis olduk sonunda... hala merak ederim, acaba okulu bırakıp iş hayatına atılsaydım acaba nerdeydim şimdi diye...
neyse, Titansever'lere selamlar ve saygılar...