Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
154
Ne yazıkki biz motor sürücüleri için sadece kurallara uymak gerekmiyor.Birde sağımızdaki solumuzdaki araçların kurallara uyup uymadıgını takip etmemiz gerekiyor.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
aynen dogru söylüyosun kardeşim yaaa bakalım şimdi gidip branda alacam motor zincir yagını hemen alsam mı diye düşünüyorum ?
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
9
alükümselam;
önce maruzatımı dile getireyim, genel bakım ve gerekli değişimler için ankarada tavsiye edebileceğiniz kawasaki ustası var mı? (can yakamayan cinsten)
bir de resim nasıl yüklenir? forumda siyah egzoz krom gösterge falan derken kafam karıştı, motora bir de bilen gözler baksın istiyorum.

karşılık olarak bildiğim bir iki bişey yazayım: zincir temizliği için petrol türevi pek çok sıvı kullanılabilir. benim favorim mazot, hem her benzincide var hem de bi şişe mazotla (0.5lt<2TL) bütün aktarmayı siler temizlersiniz, yağlamayı unutmayın tabi. benzin de kullandım ama o çok uçucu ve parlayıcı, akıllının biri olayı sigara eşliğinde izlemek isteyebilir.
zincir temizliği için kettenmax denilen bir alet var, tr'de fiyatı 70 lira civarında, imkanı olan varsa tavsiye ederim ,çok pratik; 10 dk da zincir yepisyeni.

bir de motoru ne kadara aldığımı soran arkadaş vardı, (57.sf da motorun detayları var) 7 bine aldım, ama fazladan tek kuruş harcamam gerekmedi (tabi şimdilik).
keyifli,güneşli sürüşler
 
Katılım
16 May 2011
Mesajlar
14
merhaba arkadaşlar. öcenlikle şunu belirteyim 2004 model er-5'imi şubat ayında aldım ve keyfini ala ala sürüyorum çok da memnunum. daha önceleri cbf150 kullanıyordum. ancak sizlere 60 sayfanın tamamını okuyamadımğımı :( belirterek bir kaç soru sormak istiyorum.
1: gösterge tüm er-5lerde çok ses çıkarıyor ve fazla oynuyor mu?
2: lastikleri değiştirmek istiyorum üzerinde metzeller vardı ve fiyat olarak yine metzeller uygun gibi gözükse de iyi bir seçimmidir?

motor kazalı değil fakat gösterge kısmında özellikle bozuk yollarda baya bi ses var.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:03 ----------

merhaba arkadaşlar. öcenlikle şunu belirteyim 2004 model er-5'imi şubat ayında aldım ve keyfini ala ala sürüyorum çok da memnunum. daha önceleri cbf150 kullanıyordum. ancak sizlere 60 sayfanın tamamını okuyamadımğımı :( belirterek bir kaç soru sormak istiyorum.
1: gösterge tüm er-5lerde çok ses çıkarıyor ve fazla oynuyor mu?
2: lastikleri değiştirmek istiyorum üzerinde metzeller vardı ve fiyat olarak yine metzeller uygun gibi gözükse de iyi bir seçimmidir?

motor kazalı değil fakat gösterge kısmında özellikle bozuk yollarda baya bi ses var.

motorumu şubat ayında 6500 liradan pazarlıkla 5750 liraya indirerek aldım. onu da belirteyim. gösterge km cinsinden ama zaten arkadaşlar yazmış caponlarda km'dir diye. tek sıkıntım saatten gelen oynama ses
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
arkadaşlar yeniden ben :) hafta sonu deliler gibi gezdim 120 km yol yaptım şehir içinde iyice öğrendim motoru sürmeyi. akşamında motoru yıkadım cıncık gibi oldum yanlız zinciri temizlemeden üzerine ıpone zincir sipreyi sıktım bir sorun yaratmaz umarım aldıgım yer bişey olmaz dedi ama kuşkulandım ister istemez :silent: ayrıca 30 km falan sonra zincirden ses gelmeye basladı yüksek hızlara cıkınca durdugumda baktım. sanırım ayaklıga sürtüyo sürekli veya şaseye anlayamadım nasıl oldugunu.
ayrıca sürüş sırasında 120 km yol yaptım hiç arka fren kullanmadım hep devir düşürerek sürdüm bir zararı olmaz umarım bu konuda ayrıca tavsiyelerinizi bekliyorum...???
Dün çok Sıcaktı Motorun Üstünde Durmak bile Zordu Bir kaç Kere DUr Kalk Yaptım Motor Fan Çalıştırdı Bir sorun Yaratmaz dimi bu ?:salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:15 ----------



Uploaded with ImageShack.us
birkaç foto koyim de forum canlansın :):)



Uploaded with ImageShack.us
sabah 10 sularıydı antalya konyaaltını inletiyordum egzoz sesiyle orjinal egzozu actırıldıgın çok vahşet bir ses çıkıyor tavsiye ederim arkadaslar tiger akropoviç falan halt etmiş :)

burda da tükkanımın önündeyim mola verdim saat 1 sularıydı :p


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Cekokk kardeş sahibinden de gördüğüm kadarıyla daha yeni aldığın motoru satıyorsun; hayrola birşey mi oldu da satmaya karar verdin?
İkinci olarak yanılmıyorsam sen motoru 6000TL'ye almıştın ve sahibinden de gördüğüm ilanında yanılmıyorsam 7250TL istiyorsun??? Bu fiyat forumdan biri olarak ben almak istesem en son ne olur? 6250'ye anlaşalım mı? (Bu arada sen sormadan belirteyim de yanlışlığa mahal vermeyelim; benim yaş da 33)
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Cekokk kardeş sahibinden de gördüğüm kadarıyla daha yeni aldığın motoru satıyorsun; hayrola birşey mi oldu da satmaya karar verdin?
İkinci olarak yanılmıyorsam sen motoru 6000TL'ye almıştın ve sahibinden de gördüğüm ilanında yanılmıyorsam 7250TL istiyorsun??? Bu fiyat forumdan biri olarak ben almak istesem en son ne olur? 6250'ye anlaşalım mı? (Bu arada sen sormadan belirteyim de yanlışlığa mahal vermeyelim; benim yaş da 33)

abim motor çok çok çok çok iyi ama ben anneme ve kız arkadasıma alcagım zaman sölemedim hafta sonu büyük bir tartışma geçti aramızda kız arkadasımı daha yeni yatıştırdım ama annem o motor satılana kadar seninle konuşmam dedi noktayı koydu birde ayrı yaşayınca ister istemez insanın gözü arkada kalıyor ondan dolayı satmam lazm.
evet ben uygun aldım ama emin olun motor ufak tefek masrafları dışında hiçbir sorunu yok. İsterseniz cep telefonumdan arayın ordan daha detaylı konusalım SAYGILAR
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
arkadaşlar arka frenim yok denecek kadar az tutuyor ama içerde ki göstergede balatanın hala oldugunu söylüyor bana acaba ne kadara değiştirilir arka balata?
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
arkadaşlar muhabetiniz bol olsun...
er5 hayaliyle başladığım sezona artık KLR 650 ile devam edeceğim er5 çok istediğim bir motordu ama nasibim başkaymış çok titiz bir arkadaştan kız gibi derler ya öyle bir motor aldım sonuçta yine aynı çatı altındayız forza KAWASAKI
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
arkadaşlar muhabetiniz bol olsun...
er5 hayaliyle başladığım sezona artık KLR 650 ile devam edeceğim er5 çok istediğim bir motordu ama nasibim başkaymış çok titiz bir arkadaştan kız gibi derler ya öyle bir motor aldım sonuçta yine aynı çatı altındayız forza KAWASAKI

hayırlı uğurlu olsun kardeşim allah kalbine göre versin herzaman :cat:
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
209
arkadaşlar yeniden ben :) hafta sonu deliler gibi gezdim 120 km yol yaptım şehir içinde iyice öğrendim motoru sürmeyi. akşamında motoru yıkadım cıncık gibi oldum yanlız zinciri temizlemeden üzerine ıpone zincir sipreyi sıktım bir sorun yaratmaz umarım aldıgım yer bişey olmaz dedi ama kuşkulandım ister istemez :silent: ayrıca 30 km falan sonra zincirden ses gelmeye basladı yüksek hızlara cıkınca durdugumda baktım. sanırım ayaklıga sürtüyo sürekli veya şaseye anlayamadım nasıl oldugunu.
ayrıca sürüş sırasında 120 km yol yaptım hiç arka fren kullanmadım hep devir düşürerek sürdüm bir zararı olmaz umarım bu konuda ayrıca tavsiyelerinizi bekliyorum...???
Dün çok Sıcaktı Motorun Üstünde Durmak bile Zordu Bir kaç Kere DUr Kalk Yaptım Motor Fan Çalıştırdı Bir sorun Yaratmaz dimi bu ?:salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:15 ----------



Uploaded with ImageShack.us
birkaç foto koyim de forum canlansın :):)



Uploaded with ImageShack.us
sabah 10 sularıydı antalya konyaaltını inletiyordum egzoz sesiyle orjinal egzozu actırıldıgın çok vahşet bir ses çıkıyor tavsiye ederim arkadaslar tiger akropoviç falan halt etmiş :)

burda da tükkanımın önündeyim mola verdim saat 1 sularıydı :p


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us



motorun çok güzelmiş :) aynı kasktan bende de var inş motordan da olucak :) :)
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
GENE OLURUZ KARDEŞİM YAA AYIP EDİYORSUN ANTALYA YA YOLUN DÜŞERSE BEKLERİM BİR KAHVEMİZİ İÇER YEMEĞİMİZİ YERSİN :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst