- Katılım
- 27 Mar 2010
- Mesajlar
- 635
bakalım bir saat içinde paylaşcam arkadasım 
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:31 ----------
arkadaşlar sonunda aldım motorumu ayların hasreti bitti
adam eve bırak beni dedi abi nasıl bırakım zaten 2 3 gün sürmicem dedim bırakırsın bişey olmaz dedim allahtan bir aksilik olmadan ilk 5 km lik yolumu kat ettim trafikte 80 i gecmedim ama motor resmen parcala beni diyor
sanırım 1 haftaya kadar baya bir alışırım gibime geliyor motora hiç stop ettirmedim hayret ettim :cherry:
bu arada mil olayı amerikan versiyonlarında varmış bunlar japonmuş onu da öğrendim sizler için
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:31 ----------
arkadaşlar sonunda aldım motorumu ayların hasreti bitti
adam eve bırak beni dedi abi nasıl bırakım zaten 2 3 gün sürmicem dedim bırakırsın bişey olmaz dedim allahtan bir aksilik olmadan ilk 5 km lik yolumu kat ettim trafikte 80 i gecmedim ama motor resmen parcala beni diyor
bu arada mil olayı amerikan versiyonlarında varmış bunlar japonmuş onu da öğrendim sizler için