- Katılım
- 3 Eki 2009
- Mesajlar
- 46
Mzci arkadaşlara selamlar. Arkadaşlar ön amortisörlere yağı ne şekilde koyuyorduk? Bende ingilizce mz servis dökümanları var orada yağı 2T motor yağıyla karıştırarak kullanın diyor;
As a damping fluid, a mixture of
50% of shock-absorber oil and
50% of two-stroke engine oilshould be used.
Shock-absorber oil viscosity:8 to 12 mm²/s (8 to 12 cSt) at 50 °C.
Bu şekildemi yağ takviyesi yapıyoruz acaba.
As a damping fluid, a mixture of
50% of shock-absorber oil and
50% of two-stroke engine oilshould be used.
Shock-absorber oil viscosity:8 to 12 mm²/s (8 to 12 cSt) at 50 °C.
Bu şekildemi yağ takviyesi yapıyoruz acaba.