Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
38
Dostum takma kafana geç olsun güç olmasın ha bugün ha yarın eninde sonunda binersin herşeyde bi hayır vardır tabi adamlar mayıs partisi deyip hazirana ötelerse bişey diyemem o zaman ne desen haklısın ama bu haftaiçi olmamıs haftaya kalmıs boşver çok önemli değil.

Az önce 15 km :queen: daha gezdim canavarla geldim. 110 km oldu demir at üçlü hanelere çıktık beraber bugün hayvanın biri yüzünden bayırda kaldım kıçımada yapıştı bi kamyonet dattt datttt vay anasını ya stres ettiler beni beş dakkada bakalım daha neler gelecek başımıza en kolay vites 1. vitesi bulamadım stres yüzünden :pr::farao:

:D saglık olsun hafti içi gelir inşş
 
Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
13


Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:12 ----------

grnt0039u.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:33 ----------

http://img218.imageshack.us/i/grnt0039u.jpg/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:38 ----------

grnt0039u.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:41 ----------

webplayer.php
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
Ben kendi adıma o eksiklikleri tamamladığım için :) sıra yavaş yavaş zenona geliyor. Bu sezon idare etsin benim irc lastikler önümüzdeki sene onları da değiştirmem gerekecek. Ama 200tl hakikaten bir kerede al denilebilecek kadar az değil.

Bu arada arkadaşlar 5800 Navigation edition telefonumu satıyorum. Şirket Blackberry verdi, birkaç aydır onu kullanıyorum. Zaten önce de şirket telefonumu kullanıyordum konuşmak için. Sırf Navigasyon ve wireless kullandım denilebilir telefonda. Merak eden var ise.

http://www.motosiklet.net/forum/diger-ilanlar/88205-satilik-5800-navigation-edition.html :cat:


sdc11159j.jpg



Hareket halindeyken telefonun ekranı net çıkmamış ama gayet yeterli navigasyon özelliği. Bluetooth kulaklık ile sesli yönlendirmesini de kullanabilirsiniz. (ya da müzik dinlerken arada sesli yönlendirme de çalışıyor)

kardeş aynı telefondan benimde var ama bir türlü navigasyonu kullanmak nasip olmadı devamlı gsm operatörüyle irtibata geçip oradan açmak istiyor . sizinki ücretsizmi nasıl bir yöntemi var anlatırsanız sevinirim.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
kardeş aynı telefondan benimde var ama bir türlü navigasyonu kullanmak nasip olmadı devamlı gsm operatörüyle irtibata geçip oradan açmak istiyor . sizinki ücretsizmi nasıl bir yöntemi var anlatırsanız sevinirim.

sim kart olmasa bile navigasyonu kullanabilirsiniz,bağlantı ayarlarınıza bir göz atın.

bende sırf gps için 5800 almıştım,yalnız fazla kurcalarsanız donma yapıyor.arkadaş güzel monte etmiş ben hala cepte taşıyorum:pr:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Gelecek olan zenonlar yaklaşık şöyle görünüyor ve aydınlatıyor.



alacak olanlar kizilkurt nickli arkadaş ile irtibata geçsinler :)

Aynen far budur arkadaşım fotoğraf koymama bile gerek yok çünkü farklılık göstermiyor kesinlikle tavsiye ederim mükemmel bir aydınlatması var. :cat:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
kardeş aynı telefondan benimde var ama bir türlü navigasyonu kullanmak nasip olmadı devamlı gsm operatörüyle irtibata geçip oradan açmak istiyor . sizinki ücretsizmi nasıl bir yöntemi var anlatırsanız sevinirim.

Bendeki Navigation edition express music olanından değil, araç tutucusu yanında geliyor zaten orjinal yani, ndriveı kurun 2010/08 haritası var ben zaten internet paketi kullanıyorum assisted gps özelliği ile birkaç saniyede uyduları bulup bağlanıyor ,bu süre interneti kapatınca 5dkya kadar çıkabiliyor
Nokianın yeni harita güncellemesini yüklemeni öneririm daha sonra da wirelessten çevrimdışı haritayı indir 100mb kadar bir boyutu var

Birde benimki hiç donmadı bazı kullanıcılar takııyor falan diyor ama ben öyle yoğun kullanmadığım içinmidir hiç dedikleri gibi problemlerle karşılaşmadım

Hatta bu yazıları yolda telefondan yazıyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
13


Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:28 ----------

BUNLARDA BIZDEN ((( GUNEYLEE&SİBİEF)))


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
38
arkadaşım hayırlı olsun korumalıklar plaka ruhsat vs hepsi dahil ne kadara mal oldu
 
Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
13
tesekkurler bızım motorlar nısan partisinin resım yuklemeyı daha yenı oğrendımde:)malıyete gelınce.
3 800 lira motor satıs fıyatı
50 motor koruma
50 far koruma
35 deri kılıf
50 tl noter masrafı(vekalet)
42 zorunlu trafık vergisi
4027 tl bıze malıyetı+benım motorum 58.5 liralık benzın aldı :) 4085,5 tl cik :):)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
ben artık takip etmekten yoruldum :D gözünüz dursa eliniz durmuyor kardeşim :D bi az yazın :D

O değilde konu güzel hit alıyor :) çekinmeyin gelin aramıza :mrgreen:

Konuyu Toplam 28 Üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 20 Misafir)
cbr125cbr, uniqe, falcon07, drumstar, bluebird64, badircik, taylanx7, isa_özdere
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138


Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:28 ----------

BUNLARDA BIZDEN ((( GUNEYLEE&SİBİEF)))


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Bu motorların geçen gün satış ilanı yokmuydu hala duruyor sanırım sahibinden.com da
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
evet kardesım var satılırsa cbr 125 alıcaz yenı kasa

O zaman hayırlısı olsun karar sizin tabi ama bence hiç deyicek bir motor değil cbr 125 :) tamam yeni kasası eskisine göre hoş ama performans olarak aralarında dağlar kadar fark yok + digeri cbf 150 ye göre daha celimsiz gibi geliyor bana tabi karar sizin karışmamak lazım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:34 ----------

Dostum takma kafana geç olsun güç olmasın ha bugün ha yarın eninde sonunda binersin herşeyde bi hayır vardır tabi adamlar mayıs partisi deyip hazirana ötelerse bişey diyemem o zaman ne desen haklısın ama bu haftaiçi olmamıs haftaya kalmıs boşver çok önemli değil.

Az önce 15 km :queen: daha gezdim canavarla geldim. 110 km oldu demir at üçlü hanelere çıktık beraber bugün hayvanın biri yüzünden bayırda kaldım kıçımada yapıştı bi kamyonet dattt datttt vay anasını ya stres ettiler beni beş dakkada bakalım daha neler gelecek başımıza en kolay vites 1. vitesi bulamadım stres yüzünden :pr::farao:

Geçmiş olsun oluyor bazen öle şeyler :mrgreen: geçen banada taksi dat dat dat girmiş arkama bi asıldım gaza 2. vitesteydim uçuş o uçuş sonra arkada baktım dikiz aynasında zor gözüküyordu :p

Bende 134 km deyim 2gündürde gezmiyorum geçiceksin heralde beni :p
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
evet kardesım var satılırsa cbr 125 alıcaz yenı kasa

Hayırlı olsun, tarz başka ama zevk meselesi biraz da ekonomi meselesi Türkiyede :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:38 ----------

Arkadaşlar ismaili göreniniz var mı ? Son Aktivitesi: 11-04-2011 20:16
diyor. Başına bişey gelmesin :cyclopsan
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Dün Bayii de motorumu gördüm, motorlar gelmiş :) ödemesini yaptım pzt salı gibi teslim edeceklermiş. biraz inceleme fırsatı buldum motoru, üzerine falan oturdum. 1.86 boyum olmasına rağmen motor bana epey büyük geldi :) en azından bundan önceki scooter ımdan daha büyük :) tekrar tüm yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun.


hayırlı uğurlu olsun...:rendeer:

Buell-RizomaMirrors01.jpg


Beyler Bizim motora boyle ayna nasil olur? Tron da Ducatide gördüm hoşuma gitti :D


Aynasını söken arkadaşlarada alternatif olur belki hem :D


aga nerden bulursunuz böyle egzantirik şeyleri yav...:p

Şu zenonlar gerçekten iyi aydınlatıyormusta bu resimlerdekiler uzun farlar değil herhalde değil mi? Eğer değilse uzunları çok merak ettim gerçekten.
Bide gece kullanmayan ben ve benim gibiler için 200 tl zaten farı olan bi motor için biraz fazla zannımca kaldı ki daha motorun bayaa bi eksiği var oraya gelene kadar çanta, lastik ve branda gibi sonra benim eksiklerim var bot ve buff gibi ne bileyim bu en son şey ve beni almaktan ziyade taktırması düşündürüyor bilemedim ben onu :silent::pale:

eğer gece benim dışarda işim yok diyorsan para vermeye gerek yok dediğin gibi...ama ben bazen sabahları bile açıyorum...

Merhaba Arkadaşlar.... Motorunu yeni alan herkesin motoru hayırlı ugurlu olsun. Kazasız belasız kullansınlar.... Canta konusunda Ben Shad40 lık kullanıyorum. Onceleri ses yoktu ama zamanla biraz ses yapmaya başladı. Bu sesi de fazla tıka basa dolduruk kapatmaya calıştıgımız için Kapak menteseleri esniyor. Zamanla ses yapmaya başlıyor...

selamlar aga özlettin kendini...:wiinkk:

Plaka işlerim bitti sonunda
Kısmetse Yarın Sezgin Kalkan ile Ankara :)

ankaraaa.jpg

Onur seni tebrik ederim ...bu yaşta bu motosiklet bilinci...helal olsun...:cat:

tesekkurler bızım motorlar nısan partisinin resım yuklemeyı daha yenı oğrendımde:)malıyete gelınce.
3 800 lira motor satıs fıyatı
50 motor koruma
50 far koruma
35 deri kılıf
50 tl noter masrafı(vekalet)
42 zorunlu trafık vergisi
4027 tl bıze malıyetı+benım motorum 58.5 liralık benzın aldı :) 4085,5 tl cik :):)

hayırlı olsun demişmiydim...:cat:

[/COLOR]Arkadaşlar ismaili göreniniz var mı ? Son Aktivitesi: 11-04-2011 20:16
diyor. Başına bişey gelmesin :cyclopsan


bende merak ettim...
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
arkadaşım hayırlı olsun korumalıklar plaka ruhsat vs hepsi dahil ne kadara mal oldu

Teşekkür ederim bana sorduysanız yaklaşık 170 TL plaka işlemlerine verdim,
Marushin kask 520 TL
Armode mont 175 TL
Tex eldiven 125 TL
Scoyoco eldiven 30 TL
Nic Dizlik 40 TL :)

CBF malum 3765 TL :cherry:


Onur seni tebrik ederim ...bu yaşta bu motosiklet bilinci...helal olsun...:cat:


Teşekkür ederim metehan abicim umarım bi gün karşılaşırız :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Teşekkür ederim bana sorduysanız yaklaşık 170 TL plaka işlemlerine verdim,
Marushin kask 520 TL
Armode mont 175 TL
Tex eldiven 125 TL
Scoyoco eldiven 30 TL
Nic Dizlik 40 TL :)

CBF malum 3765 TL :cherry:





Teşekkür ederim metehan abicim umarım bi gün karşılaşırız :)

kaska 520 liramı verdin...::huuuh::::148::

ama mont tercihin IXON olabilirdi..o paraya kalite ürünleri var...

tekrar takdirimi kazandın balım...:)ben 520 liraya 10 takla atarım yine vermem...nedeni açgözlülük tabi ne olcak...halbuki kendi beden sağlığım için yarım kasktan bile vazgeçemedim...

Eskişehirden İzmit Yuvacıktaki mekana gelseniz tanışırız belki...

225 km bişey değil...en az 100 motor olacak...bence düşünün...Sezgin Kalkan Başçavuşumla atlayın gelin...nası...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
kaska 520 liramı verdin...::huuuh::::148::

ama mont tercihin IXON olabilirdi..o paraya kalite ürünleri var...

tekrar takdirimi kazandın balım...:)ben 520 liraya 10 takla atarım yine vermem...nedeni açgözlülük tabi ne olcak...halbuki kendi beden sağlığım için yarım kasktan bile vazgeçemedim...

Eskişehirden İzmit Yuvacıktaki mekana gelseniz tanışırız belki...

225 km bişey değil...en az 100 motor olacak...bence düşünün...Sezgin Kalkan Başçavuşumla atlayın gelin...nası...

metehan abi geliyosun gidiyoz galiba :D bide burdan kaç km re yuvacık metehan abim :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst