Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
sendemi gelicektin bilmiyordum:)
inşallah gidicez aga...yakın yav 120 km gidiş olsa dönüşle 250 olur ...:wiinkk:

İzmit şura agalar...80 km bile yok...Gebze dilovası sonrası izmit...yuvacıkda çok yakın...



metehan abi herşey kesinleşince kararlaştırırız nerde buluşçamızı dimi bi aksilik olmassa bide metehan abi köprüden geçiş nasıl olcak benim ogs filaln yok :D
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Teşekkür ederim bana sorduysanız yaklaşık 170 TL plaka işlemlerine verdim,
Marushin kask 520 TL
Armode mont 175 TL
Tex eldiven 125 TL
Scoyoco eldiven 30 TL
Nic Dizlik 40 TL :)

CBF malum 3765 TL :cherry:







Ekipmanların gerçekten çok güzel :cat: bende güzel bir mont istiyorum ama fiyat uygun olursa iyi olur max 200 civarı :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Teşekkür ederim bana sorduysanız yaklaşık 170 TL plaka işlemlerine verdim,
Marushin kask 520 TL
Armode mont 175 TL
Tex eldiven 125 TL
Scoyoco eldiven 30 TL
Nic Dizlik 40 TL :)

CBF malum 3765 TL :cherry:







Ekipmanların gerçekten çok güzel :cat: bende güzel bir mont istiyorum ama fiyat uygun olursa iyi olur max 200 civarı :)

usta sefaköy e5 in orda 2 katlı bir motorsiklet aksesuar dükkanı açıldı 4-5ay once orda bi mont var siyah kırmızı markasını unutum arkadaşta var süper bişey 145tl onu laıcam bende yolun oralara düşerse bi gir bak uygun bi yer
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
kaska 520 liramı verdin...::huuuh::::148::

ama mont tercihin IXON olabilirdi..o paraya kalite ürünleri var...

tekrar takdirimi kazandın balım...:)ben 520 liraya 10 takla atarım yine vermem...nedeni açgözlülük tabi ne olcak...halbuki kendi beden sağlığım için yarım kasktan bile vazgeçemedim...

Eskişehirden İzmit Yuvacıktaki mekana gelseniz tanışırız belki...

225 km bişey değil...en az 100 motor olacak...bence düşünün...Sezgin Kalkan Başçavuşumla atlayın gelin...nası...

Korumlarım konusunda babam çok yardımcı oldu :)
çoğunda param 100-150 lira yetişmedi sağolsun babam hep tamamladı üstünü :)
Motosiklette babamın hediyesi oh,mis :cherry:

İzmite heryıl bi kez mutlaka gelirim, bu yazda yuvacığa gelelim ne fark ederki neden olmasın diyorum ben :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Soru Metehan abiye gitti ama

[144 km :) X2

bişey değilmiş yav...ben günlük bir gezimde en az 500 km devirmez isem o geziyi geziden saymam agalar...valla..:p 750.km den sonra çanağım ağrımaya başlar...1000.km ise dalya...:p toplamda 1000 kmyi geçen bir gezi beni tüm sorunlarımı ubutturur derdi kederi ertelerim başka bir güne...:cherry:

sendemi gelicektin bilmiyordum:)



metehan abi herşey kesinleşince kararlaştırırız nerde buluşçamızı dimi bi aksilik olmassa bide metehan abi köprüden geçiş nasıl olcak benim ogs filaln yok :D

aga bizde buluşuruz diğer arkadaşlar gibi BP Leventde toplu çıkış yaparız...gezi esnası yabancılık çekme...çünkü herkes yabancı...:p benbim kgsden bi geçiş yaparsın...daha bugün 50 lik doldurdum şirkete çakıyom aga...:queen:
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
sibief arkadaş anladıım kadarı ile elindekini satacak ybr alacak fakat enjeksiyon yok 125 lik atak değil falan filan satıpda alınacak bir durum yok ortada aslında ma hayırlısı dostum ben ce makına honda sıkı yahu
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Korumlarım konusunda babam çok yardımcı oldu :)
çoğunda param 100-150 lira yetişmedi sağolsun babam hep tamamladı üstünü :)
Motosiklette babamın hediyesi oh,mis :cherry:

İzmite heryıl bi kez mutlaka gelirim, bu yazda yuvacığa gelelim ne fark ederki neden olmasın diyorum ben :cherry:

valla süper olur...Sezginde atlasın makinayla yengeyle gelsinler...ortam müükemmel...

Babam sağolsun diyorsun yani...sen şimdi de benzin parası için pederin kafasını ütülersin...:queen:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
sendemi gelicektin bilmiyordum:)



metehan abi herşey kesinleşince kararlaştırırız nerde buluşçamızı dimi bi aksilik olmassa bide metehan abi köprüden geçiş nasıl olcak benim ogs filaln yok :D

Valla bir duyuma göre plakasını kapatıyormuş metehandro :)
Benim kısmet işi, gelmek isterim ama o hafta başka birşey çıkmazsa :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------

bişey değilmiş yav...ben günlük bir gezimde en az 500 km devirmez isem o geziyi geziden saymam agalar...valla..:p 750.km den sonra çanağım ağrımaya başlar...1000.km ise dalya...:p toplamda 1000 kmyi geçen bir gezi beni tüm sorunlarımı ubutturur derdi kederi ertelerim başka bir güne...:cherry:



aga bizde buluşuruz diğer arkadaşlar gibi BP Leventde toplu çıkış yaparız...gezi esnası yabancılık çekme...çünkü herkes yabancı...:p benbim kgsden bi geçiş yaparsın...daha bugün 50 lik doldurdum şirkete çakıyom aga...:queen:

Çanağın ağrısından başka derdi düşünecek durum mu kalıyor 1000km sonra :queen:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
valla süper olur...Sezginde atlasın makinayla yengeyle gelsinler...ortam müükemmel...

Babam sağolsun diyorsun yani...sen şimdi de benzin parası için pederin kafasını ütülersin...:queen:

abi tarih uyarsa kaçırmam inan bana, ama biliyosun, malum öğrenci hayatındayım ve son sene, her an tez,ödev muhabbeti için kitlenebiliyorum eskişehire..heee bu arada yakında bir topik açıcam...önümüzdeki hafta içi kız arkadaşımda esk-antalya-izmir-esk turu planlıyorum,15-20 gün,2400 km, geçen sene içimde patladı yapamadım :) ama bu sene yapıcam inşallah.. asıl sen gel bu geziye :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Valla bir duyuma göre plakasını kapatıyormuş metehandro :)
Benim kısmet işi, gelmek isterim ama o hafta başka birşey çıkmazsa

[/COLOR]

Çanağın ağrısından başka derdi düşünecek durum mu kalıyor 1000km sonra :queen:


artık kapatmıyorum plakayı...kgsyi şirkete çaktığımdan...:p

ama heryerde kameralar var...plaka kapalı gezmek çok riskli artık...plakayı aç yine istediğin haltı ye ama plaka gizlemek sakat...


ara ara dinlenmek şart uzun yolda...ama Uşak ziyaretimde (sadece 5 dakika bisküvi molası verdim) 8 saat sürdüğüm için limitlerimi biliyorum...İstanbul dışında heryere varım...:)
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
valla süper olur...Sezginde atlasın makinayla yengeyle gelsinler...ortam müükemmel...

Babam sağolsun diyorsun yani...sen şimdi de benzin parası için pederin kafasını ütülersin...:queen:

Gezinin bi linkini versen süper olacak abicim,Eskişehirde 4-5 motor çıkarabiliriz :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Onur yuvacık gezisi diyor anasayfada adını yaz oraya...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:51 ----------

abi tarih uyarsa kaçırmam inan bana, ama biliyosun, malum öğrenci hayatındayım ve son sene, her an tez,ödev muhabbeti için kitlenebiliyorum eskişehire..heee bu arada yakında bir topik açıcam...önümüzdeki hafta içi kız arkadaşımda esk-antalya-izmir-esk turu planlıyorum,15-20 gün,2400 km, geçen sene içimde patladı yapamadım :) ama bu sene yapıcam inşallah.. asıl sen gel bu geziye :queen:

havalar biraz düzelsin hacı öyle çık...:rendeer:
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
gelsede bitse bu hasret ya :D

hayatım değişti yaa şu motoru aldığmdan beri bakıç açım değişti dünyaya :D:D özgürlük motorun büyümesiyle orantılı değil,ekonomikliğiyle konforuyla kullanışlılığıyla performansıyla tatmin ediciliğinin orantısıyla orantılı bence,nsaki benzini kokluyp meret :D koklasa bile bukadr çok gitmez bakıyo sadece sanırım benzine :D:D benzin yanmıyo buharlaşıyo ondan bitiyo sanırımmm :D:D:D:D:D
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Sonunda resimleri çekebildim. Buda benim kızım :p:p:p

91540769722188652691.jpg

88768219005804032685.jpg

29346583655952218339.jpg

54713801394582386357.jpg

24301141213784976099.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst