Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
içinde eşya olmadığında bile tıkırdıyor. kırılmasın diye fazla sıkmamıştım somunları :p zaten az bir pay kaldı belki sıksam kırılacak plastik tabla. bir kaç saat sonra nasıl bağladığımı gösteren bir resim göndereceğim inş. ilginiz için teşekkürler:rendeer:

mrb arkadaşım
çantanın bağlantı demirlerini çekiçle biraz düzlersen çok güzel takılıyor ki bayağıda düzle vede sıkarak tak zaten sıktıkca sona dayanıyor,korkma sık ama sıralı sık.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
BEN PAYLAŞMIŞTIM,GİVİNİN YAN ÇANTALARINI TAKTIM NE SES VAR NE BİŞEY ÇOK KULANIŞLI HEMDE RÜZGAR ALMIYO DENGE BOZMUYO TAVSİYE EDERİM ALINCAKSA BİKERE ALINIR VE KULLANILIR YANİ 100 LİRA UCUZ ALIP DERTLİ OLMAYINN :)



mat siyah çok kapıyo motoru belki jantlara beyaz şerit olsa açar baya,bana sanki koyu gri yapılsa daha güzel olcakmş gibi geliyo parlak koyu gri...


1074. sayfada var xenonlu farın nasıl gösterdiğini koydum ama mercek olmadan xenonun bişeye faydası yok yağmurda bile dehşet aydınlatma mercekle


serviste taktırın garantiyi bozmazsınız hem


Hocam ben o arkadaşın getirdiğini sormuştum yoksa biliyorum az çok zenonların nasıl aydınlattığını :)

Hem servise de gerek yok, garantisi biteli 2 yıl olacak :) Ben kendim uğraşıyorum böyle şeylerle..

Yanlış anlaşılmasın..

Bu farı getirten kişi sonuçta kârını da düşüneceği için 200 tl demesi gayet normal açma kapam düğmesi için sağ tarafın değişmesine gerek yok göstergelerin oraya bir tane anahtar koymak yeterli olur ekstradan açma kapamaya para verilmez yani :wiinkk:

kırmızı rengi tüm cbf yazısında şerit olarak da bulunduğu için uyumlu olacaktır. Tabi keyfe keder o bağlantı çıkarılabilir sadece buz mavisi xenonu kullanabilirsiniz :)

Maddi durumumu ayarladığımda ben de taktırıcam bundan o zaman fotoğraflarını ekleyebilirim. Bir de servise taktırdığınızda bir sorun olmaz zaten tek yapılacak işlem kablo değişimleri far silikonu keserek elle yapılma değil tamamen far tasının yuvaya oturmasıyla oluşmuş yani açıp sökülebilir de bu çok iyi :)




Evet illaki ticari getirisi olacak getiren arkadaşa, yoksa boş yere uğraşılmaz o kadar getir götürle, Benim çakmak için göstergenin oralarda bir açma kapama anahtarım var :) 12tl gibi bişey

http://www.rialli.com/ara/6682__rialli-kumanda-komple-125-cgl-honda-sag-ms6476/

Toplu alımlarda indirim yapmaz mı oradaki arkadaş, sen bizim yerimize alsan burdan liste yapsak isteyenler olarak. Misal 10 tane alsan 180e yada 170e :) ya da 20 tane alsan 160a gibi :) Bu geçen seneki devir saatine benziyor. Tekirdağlı bir arkadaşın tanıdığı getirecekti 190tl gibi bir fiyata birkaç kişi aldı. Bir süre sonra ismail getirtti 140tlye elinde kalmadı :)

İsmail dedim de arada bişey yazsın yahu birden sesi kesildi :pale::pale: (DH forumlarında görüyoruz artık kendisini :) )
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
Metehan abi aynaları ilk iş bende değiştirmeyi düşünüyorum :)
Link için teşekkürler

Bu arada
Motorum gelmeden bi kaç şey alıyım dedim şimdiden :)

Kappa K35 çanta -> 154 TL
Tank Pad -> 30 TL
Branda -> 36 TL
Jant Şeridi -> 20 TL

www.gungormotor.com fiyatları sipariş veriyimmi yada önereceğiniz başka çanta varmıdır ?
fiyatları yazmışsın da acayip pahalı geld bunlar bana. ben 2010 haziranda aldım tankpad-16TL şerit 15TL

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:16 ----------

slm. bu gün k46 sanırım çantayı 110 liraya aldım sehbasına 40 lira istedi bende pahalı buldum artık kendim imal edecem . tank ped burda 15 lira iyiside 20 lira diğerlerini sormadım ki onlarda ucuzdur sanırsam bu gün paraya kıyıp eldiven dizlik çanta mont aldım 350 liram gitti eşantiyon olarak tankped istedim ama malesef esnaf arkadaşımız burnundan kıl aldırmadı.
03052011914.jpg
[/URL][/IMG]

dostum elindek eldivenler 35TL dizliklerin 30TL mont 130TL çanta ise 110 demşsin nasıl oluyo bu 350 yoksa sizin orda esnaf tuttuğunu mu ..
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
fiyatları yazmışsın da acayip pahalı geld bunlar bana. ben 2010 haziranda aldım tankpad-16TL şerit 15TL



Jant şeridi 10 liraya bulunabiliyor sanırım Keiti marka ve bu çekme aparatı olanlardan olduğu için pahalı sanırım :)

Tankpad konusunda cidden alternatifim yok çünkü illede Keiti 5500 C diyorum :)
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
selam arkadaşlar onceki satırlarda haziranda cbf lere zam gelecek faln diye okudum gerçeklik payı nedır erken davran manın gereği varmıdır b
ldiim kadarı ile eylülde ötv indirii bitiyor ama okadar teşekkürler
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
CBF Gençlik hepinize Şalom...:p


renkler uçuşuyor havada...vakit darlığından cevap yazamıyorum okuyamadım detaylı mesajları ama benim favori rengim bu subaru ımpreza jantlarında galiba altın sarısı renk...ama griye gitmez orası ayrı...


http://www.arabaresimler.info/resimler/subaru-impreza-19.

http://img291.imageshack.us/img291/564/alloysgoldct9.jpg


yeni makina alanlara ayırlı uurlu olsun beyav....:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:03 ----------

nasıl olmuş yeeni jantlarrrrrrr :):)



hacı motorları aşırı renkli yapmayın yav pavyon motoru gibi apaçi bi hava yaratır...:pben griye giden rengin siyah olduğunu düşünmekteyim...stahl biraderin örneğinde ki gibi..siz bilirsiniz...ha ybrci olsaydık bu renkler göze batmazdı...Hondacıyız bir farkmız ağırbaşlılığımız olsun yollarda...:p
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
dostum elindek eldivenler 35TL dizliklerin 30TL mont 130TL çanta ise 110 demşsin nasıl oluyo bu 350 yoksa sizin orda esnaf tuttuğunu mu ..[/QUOTE]

evet kazıklandığımın farkındayım hesap karışmış olabilir ki ogün kafam sağlam yerindeydi. çantadan zaten kurtuldum 30 luk çıktı. serbes piyasa millet kim neye geçirebiliyorsa bu işide kazıklandıktan sonra öğreniyorsun malesef.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------

selam arkadaşlar onceki satırlarda haziranda cbf lere zam gelecek faln diye okudum gerçeklik payı nedır erken davran manın gereği varmıdır b
ldiim kadarı ile eylülde ötv indirii bitiyor ama okadar teşekkürler

bilmiyorumda burda bir yere sordum 4250 diyordu gümüş gri cbf e elindede 1 tane var.. artık sonra ne olur bilemem.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
bende stikırları sökmeyi düşünüyorum.sadece honda yazı ve amblemi kalacak şekilde sizce nasıl olur?
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Acil yardımmm




YA BU LASTİK DİYE GÖSTERDİĞİM KAUÇUĞA BENZER ŞEY NE İŞE YARIYOO? TİTREŞİM İÇİNMİ ACABA? BİTANESİ DÜŞMÜŞ SANIRIMM DA NE İŞE YARIYO BİLEN VARMII.

FAR DİYEREK İŞARETLEDİĞİM YER DE AKÜNÜN XENON YADA FAR ÇIKIŞ KABLOSUNU KESEREK ÇITÇIT ANAHTAR TAKTIRDIĞIM YER,EKSTRA KABLO ÇEKMEYE GARANTİ DIŞI BIRAKMAYA GEREK YOK MAKİNEYİ DÜN SORANLAR VARDI ONUN İÇİN ŞEYETTRDİM :):) ORAYA KÜÇK Bİ DELİK Bİ ANAHTAR DEVAM :):)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:28 ----------

bende stikırları sökmeyi düşünüyorum.sadece honda yazı ve amblemi kalacak şekilde sizce nasıl olur?

bende sökçem ama kararsızım,biraz da yeni olduğundan ama yakışmıyo yaa...neyse sen sökünce foto koysana bana da cesaret vermiş olursun :):)

BAK KABA TASLAK BÖYLE BİŞİ DÜŞÜNDM BEN ASLINDA CBF AYZISI KALSIN ÖNCE BUNU DENİCEM HOŞ GİBİ SANKİ

 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Hocam ben o arkadaşın getirdiğini sormuştum yoksa biliyorum az çok zenonların nasıl aydınlattığını :)

Hem servise de gerek yok, garantisi biteli 2 yıl olacak :) Ben kendim uğraşıyorum böyle şeylerle..

Yanlış anlaşılmasın..



Evet illaki ticari getirisi olacak getiren arkadaşa, yoksa boş yere uğraşılmaz o kadar getir götürle, Benim çakmak için göstergenin oralarda bir açma kapama anahtarım var :) 12tl gibi bişey

http://www.rialli.com/ara/6682__rialli-kumanda-komple-125-cgl-honda-sag-ms6476/

Toplu alımlarda indirim yapmaz mı oradaki arkadaş, sen bizim yerimize alsan burdan liste yapsak isteyenler olarak. Misal 10 tane alsan 180e yada 170e :) ya da 20 tane alsan 160a gibi :) Bu geçen seneki devir saatine benziyor. Tekirdağlı bir arkadaşın tanıdığı getirecekti 190tl gibi bir fiyata birkaç kişi aldı. Bir süre sonra ismail getirtti 140tlye elinde kalmadı :)

İsmail dedim de arada bişey yazsın yahu birden sesi kesildi :pale::pale: (DH forumlarında görüyoruz artık kendisini :) )

Ancak şöyle yapılabilir sanırım, kaç kişi ben kesin alıcam diyorsa liste yaparız ben gider konuşurum adambaşı fiyatı ortaya çıkar (değişme olmayabilir de satıcıya bağlı) ona göre herkes ödemeyi bana yapar karşı ödemeli olarak kargoya verebilirim çünkü ne 5-10 tane ne de 20 tane alacak bir bütçem yok olamaz da :mrgreen: Ancak elime sizden gelen para geçtiğinde ödemesi yapılabilir yani burada ben ancak aracı olabilirim maksat sizlere yardımcı olmaktır cbf ler yollarda farkedilsin :)
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
38
Ancak şöyle yapılabilir sanırım, kaç kişi ben kesin alıcam diyorsa liste yaparız ben gider konuşurum adambaşı fiyatı ortaya çıkar (değişme olmayabilir de satıcıya bağlı) ona göre herkes ödemeyi bana yapar karşı ödemeli olarak kargoya verebilirim çünkü ne 5-10 tane ne de 20 tane alacak bir bütçem yok olamaz da :mrgreen: Ancak elime sizden gelen para geçtiğinde ödemesi yapılabilir yani burada ben ancak aracı olabilirim maksat sizlere yardımcı olmaktır cbf ler yollarda farkedilsin :)

uygun bişeyler yapılırsa ben kesin alırım
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Buell-RizomaMirrors01.jpg


Beyler Bizim motora boyle ayna nasil olur? Tron da Ducatide gördüm hoşuma gitti :D


Aynasını söken arkadaşlarada alternatif olur belki hem :D
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
Dün Bayii de motorumu gördüm, motorlar gelmiş :) ödemesini yaptım pzt salı gibi teslim edeceklermiş. biraz inceleme fırsatı buldum motoru, üzerine falan oturdum. 1.86 boyum olmasına rağmen motor bana epey büyük geldi :) en azından bundan önceki scooter ımdan daha büyük :) tekrar tüm yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun.
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Dün Bayii de motorumu gördüm, motorlar gelmiş :) ödemesini yaptım pzt salı gibi teslim edeceklermiş. biraz inceleme fırsatı buldum motoru, üzerine falan oturdum. 1.86 boyum olmasına rağmen motor bana epey büyük geldi :) en azından bundan önceki scooter ımdan daha büyük :) tekrar tüm yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun.


Hadi bakalım hayırlısı olsun :mrgreen:
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95



YA BU LASTİK DİYE GÖSTERDİĞİM KAUÇUĞA BENZER ŞEY NE İŞE YARIYOO? TİTREŞİM İÇİNMİ ACABA? BİTANESİ DÜŞMÜŞ SANIRIMM DA NE İŞE YARIYO BİLEN VARMII.

FAR DİYEREK İŞARETLEDİĞİM YER DE AKÜNÜN XENON YADA FAR ÇIKIŞ KABLOSUNU KESEREK ÇITÇIT ANAHTAR TAKTIRDIĞIM YER,EKSTRA KABLO ÇEKMEYE GARANTİ DIŞI BIRAKMAYA GEREK YOK MAKİNEYİ DÜN SORANLAR VARDI ONUN İÇİN ŞEYETTRDİM :):) ORAYA KÜÇK Bİ DELİK Bİ ANAHTAR DEVAM :):)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:28 ----------



bende sökçem ama kararsızım,biraz da yeni olduğundan ama yakışmıyo yaa...neyse sen sökünce foto koysana bana da cesaret vermiş olursun :):)

BAK KABA TASLAK BÖYLE BİŞİ DÜŞÜNDM BEN ASLINDA CBF AYZISI KALSIN ÖNCE BUNU DENİCEM HOŞ GİBİ SANKİ


o lastik mtorun zırıltı esini kesiyor,petekler zırıltı yapar olmazsa ki bende 1991 model 251 mz vardı avrupaydı onu sıfır aldığımda o lastikleri söktüm aman Allahım ne şakırtı ses yaptı ve yeniden takmıştım.bende motorumu aldığımda tam takılmamıştı benimkilerde düşüceklermişti yolda molada gördümde sıkca yerleştirdim,yeni motoralan arkadaşlarda dikkat etsinler o lastik takozlara.
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Buell-RizomaMirrors01.jpg


Beyler Bizim motora boyle ayna nasil olur? Tron da Ducatide gördüm hoşuma gitti :D


Aynasını söken arkadaşlarada alternatif olur belki hem :D

Bence çok güzel duruyor ama motorun genişliğini nasıl etkiler acaba malum biz bu motoru birazda trafikten sıyrılmak Duran arabaların arasından geçebildiğimiz için kullanıyoruz demi? Geçemeyeceksek bi faydası olmaz bence ama deneye deneye araştıra araştıra cbf lerimiz için en iyi aynaları bulacaz kanaatindeyim.

Dün Bayii de motorumu gördüm, motorlar gelmiş :) ödemesini yaptım pzt salı gibi teslim edeceklermiş. biraz inceleme fırsatı buldum motoru, üzerine falan oturdum. 1.86 boyum olmasına rağmen motor bana epey büyük geldi :) en azından bundan önceki scooter ımdan daha büyük :) tekrar tüm yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun.

Hayırlı ugurlu olsun az kalmıs biraz daha sabret diyecem ama alsan ne yapacaksın bugün aldın diyelim havanın haline bak doya doya binemedikten sonra alsan ne olacak tertemiz dursun bayide havalar acınca al çarşamba açacakmıs herhalde bi sahil turu yaparsın.:bounce:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Ancak şöyle yapılabilir sanırım, kaç kişi ben kesin alıcam diyorsa liste yaparız ben gider konuşurum adambaşı fiyatı ortaya çıkar (değişme olmayabilir de satıcıya bağlı) ona göre herkes ödemeyi bana yapar karşı ödemeli olarak kargoya verebilirim çünkü ne 5-10 tane ne de 20 tane alacak bir bütçem yok olamaz da :mrgreen: Ancak elime sizden gelen para geçtiğinde ödemesi yapılabilir yani burada ben ancak aracı olabilirim maksat sizlere yardımcı olmaktır cbf ler yollarda farkedilsin :)

Hocam şöyle yapalım, listeyi yapalım sen listedeki sayı kadar konuş, eğer indirimli verirlerse bize bilgi verirsin, ona göre isteyenler sipariş verir, yine aynı liste üzerinden alacaklar olarak sana havale ederiz paraları. Sende ister bekletirsin birkaç gün toptan alırsın, ister havale geldikçe tek tek alıp yollarsın. İsteyen oldukça listeyi güncellersin. Fotoğraf eklersen altına da listeyi sıralarsan sanırım almak isteyen gören duyan çok kişi olur. Zenon ve mişlen lastikler ilk ihtiyaçlar bizim motosiklette...

Ben başlıyayım.

Hazır Zenon listesi:

1-cbr125cbr
2-sensar
3-
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95



YA BU LASTİK DİYE GÖSTERDİĞİM KAUÇUĞA BENZER ŞEY NE İŞE YARIYOO? TİTREŞİM İÇİNMİ ACABA? BİTANESİ DÜŞMÜŞ SANIRIMM DA NE İŞE YARIYO BİLEN VARMII.

FAR DİYEREK İŞARETLEDİĞİM YER DE AKÜNÜN XENON YADA FAR ÇIKIŞ KABLOSUNU KESEREK ÇITÇIT ANAHTAR TAKTIRDIĞIM YER,EKSTRA KABLO ÇEKMEYE GARANTİ DIŞI BIRAKMAYA GEREK YOK MAKİNEYİ DÜN SORANLAR VARDI ONUN İÇİN ŞEYETTRDİM :):) ORAYA KÜÇK Bİ DELİK Bİ ANAHTAR DEVAM :):)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:28 ----------



bende sökçem ama kararsızım,biraz da yeni olduğundan ama yakışmıyo yaa...neyse sen sökünce foto koysana bana da cesaret vermiş olursun :):)

BAK KABA TASLAK BÖYLE BİŞİ DÜŞÜNDM BEN ASLINDA CBF AYZISI KALSIN ÖNCE BUNU DENİCEM HOŞ GİBİ SANKİ


o lastikler motorun zırıltı sesini kesiyor,petekler zırıltı yapar olmazsa ki bende 1991 model 251 mz vardı avrupaydı onu sıfır aldığımda o lastikleri söktüm aman Allahım ne şakırtı ses yaptı ve yeniden takmıştım.bende motorumu aldığımda tam takılmamıştı benimkilerde düşüceklermişti yolda molada gördümde sıkıca yerleştirdim,yeni motor alan arkadaşlarda dikkat etsinler o lastik takozlara.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Gelecek olan zenonlar yaklaşık şöyle görünüyor ve aydınlatıyor.

T2xnJaXmBcXXXXXXXX_!!62570180.jpg


T2mTVaXhNaXXXXXXXX_!!62570180.jpg


T2BnNaXbFcXXXXXXXX_!!62570180.jpg


T2v_JaXmNcXXXXXXXX_!!62570180.jpg


T2hD4aXelXXXXXXXXX_!!62570180.jpg


alacak olanlar kizilkurt nickli arkadaş ile irtibata geçsinler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst