Hocam ben o arkadaşın getirdiğini sormuştum yoksa biliyorum az çok zenonların nasıl aydınlattığını
Hem servise de gerek yok, garantisi biteli 2 yıl olacak

Ben kendim uğraşıyorum böyle şeylerle..
Yanlış anlaşılmasın..
Evet illaki ticari getirisi olacak getiren arkadaşa, yoksa boş yere uğraşılmaz o kadar getir götürle, Benim çakmak için göstergenin oralarda bir açma kapama anahtarım var

12tl gibi bişey
http://www.rialli.com/ara/6682__rialli-kumanda-komple-125-cgl-honda-sag-ms6476/
Toplu alımlarda indirim yapmaz mı oradaki arkadaş, sen bizim yerimize alsan burdan liste yapsak isteyenler olarak. Misal 10 tane alsan 180e yada 170e

ya da 20 tane alsan 160a gibi

Bu geçen seneki devir saatine benziyor. Tekirdağlı bir arkadaşın tanıdığı getirecekti 190tl gibi bir fiyata birkaç kişi aldı. Bir süre sonra ismail getirtti 140tlye elinde kalmadı
İsmail dedim de arada bişey yazsın yahu birden sesi kesildi

ale:

ale: (DH forumlarında görüyoruz artık kendisini

)