Dostum takma kafana geç olsun güç olmasın ha bugün ha yarın eninde sonunda binersin herşeyde bi hayır vardır tabi adamlar mayıs partisi deyip hazirana ötelerse bişey diyemem o zaman ne desen haklısın ama bu haftaiçi olmamıs haftaya kalmıs boşver çok önemli değil.
Az önce 15 km :queen: daha gezdim canavarla geldim. 110 km oldu demir at üçlü hanelere çıktık beraber bugün hayvanın biri yüzünden bayırda kaldım kıçımada yapıştı bi kamyonet dattt datttt vay anasını ya stres ettiler beni beş dakkada bakalım daha neler gelecek başımıza en kolay vites 1. vitesi bulamadım stres yüzündenr::farao:













