Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
Alttaki resim 2011 model cbf'in gösterge panelidir. Cbf150 adındanda anlaşıldığı gibi 150cc'lik bir motor olup yaptığı en son hız 130 dur onu da ancak rodajı iyi yapılan motor yapar.

o zaman benimkinin rodajonda sorun yok demekki iyi açmışım çünkü emsallerine abilerine 2007-2008-2009-2010 lara nazaran hepsinden iyi. ayıptır söylemesi hani derler ya yolda oynuyorum diğerleri ile :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:27 ----------

Arkadaşım, ben arka lastiği buzmotor da michelin ile değiştirdim. Arka orjinal duro lastiğide orada bırakmıştım. Yarın arar sorarım. Eğer atmadılarsa sen kullanabilirsin. Hepi topu 300 km kullanıldı.

onu atmamışlar satmışlardır zaten :) bol şans

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:29 ----------


çok çok güzel harika hem hayırlı olsun güle güle kullan inşallah MAŞALLAH hem ellerine sağlık çok güzel çekmişsin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:35 ----------

[/COLOR]http://www.youtube.com/watch?v=rTfu0hjVtzE

rampa aşağı hız rekoru denemesi.

Kıssadan hisse, hız yapacağım diye kendinize riske atmayınız.

Sonuçta bu motorlar özel üretim , titanyum magnezyum alaşım falan değil, 120km hızla bir çukura düşerseniz ÖLÜRSÜNÜZ.

çok-çok-çok kötü inanılmaz en son haliyle 170-180 ile giderken hafif bir esneme yapan bisikletin ön maşası bu esnemeden kaynaklanan C kuvvetine artık dayanamıyor. bizim cbf lerde hemen hemen aynı özeliklere sahip ön maşamış gerçekten çok ince muhtemelen ancak 220-230 km ye dayanır bizimkilerde

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:47 ----------

Velhasıl bu motora "sibief" değil ancak "cebefe" denir.

nedenmiş o canım aa çok ayıp yani bu motoru türklermi yaptı sanki cebefe dicez türkler yapsaydı da adına da kamil koysadı o zaman. (cem yılmazdan alıntılar) :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:53 ----------

gezi arkadaşlarımla birlikte yeni güzergahlar arayışı içindeyiz...bu dediğin yaylaya nasıl çıkılır biraz detaylandırırmısın...yani Bursanın neresinden nereye giricez vs...:cat:

bende onlara katılıyorum ve 2010 mayıs da yine ordaydım çok güzel harika bir yer fakat şuan net olarak tarif edemeyebiliirim ama kısaca özetliyeyim bursa JİMER KADIN DOĞUM hastanesinin yanındaki yoldan devame diyoruz yani bursa merkezden yaklaşık olarak 150 km. zaten hastane yakınlarına geldiğinde büyükorhan a nerden gidicez diye sorulursa tarif ederler ama şenlik varken gidin yoksa yanlız sarmaz oralar dağ bayır arazii tarfa bahçe herşey var.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Arkadaşlar şimdiye kadar cbf de çukura düşme gibi nedenlerden maşa kıran olmuş mudur hiç duydunuz mu? Jant kıran lastik yaran olmuştur mutlaka ama maşa konusunu merak ediyorum. Amortisör yumuşak kaldığından sert düşünce dip yapıyor çünkü.
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Arkadaşlar az önce honda EFE aradı
Hep kafama taktığım renk konusu hakkında.
Mayıs 20'de sadece gri renk teemin edebileceklerini
Haziran 10'u beklersek kırmızı alabileceğimizi söyledi.
Az sonra arayıp kırmızı yada gri diyeceğim.

Kırmızı istiyorum ve yaklaşık 4 aydırda motorsuzum 40 gün daha bekleyebilirim sanırım :)
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
kolayı var yaa,ekstra çıtçıt düğme taktırdım ben sote biyere akü çıkışından sonra gece gerektiğinde açıyorum ;);)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:39 ----------



benim motor bu :)

zincir sesi de kalmadı amerikadan gelen bi yağ var zincir için tonlarca yük çeken en kalın zincirleri yağladığımız sıcağa dayanıklı,yağlama görevini en az bir ay sürdürüyo şaka gibi zincir hep yağlı kalıyo ..:D:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:46 ----------

kolayı var yaa,ekstra çıtçıt düğme taktırdım ben sote biyere akü çıkışından sonra gece gerektiğinde açıyorum ;);)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:39 ----------



farın en güzel yanı da görüntüden ibaret olmaması araba farından farkı yok uzunların kısaların her yer gündüz gibi...


Aynen senin motor, şu farı nereden ve kaça alabilirim???

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:02 ----------

Arkadaşlar az önce honda EFE aradı
Hep kafama taktığım renk konusu hakkında.
Mayıs 20'de sadece gri renk teemin edebileceklerini
Haziran 10'u beklersek kırmızı alabileceğimizi söyledi.
Az sonra arayıp kırmızı yada gri diyeceğim.

Kırmızı istiyorum ve yaklaşık 4 aydırda motorsuzum 40 gün daha bekleyebilirim sanırım :)

Bende renk konusunda karasızdım, tercihim siyah idi, gri aldım iyikide almışım :cat::cat:
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Bende renk konusunda karasızdım, tercihim siyah idi, gri aldım iyikide almışım :cat::cat:

Kırmızı yada gri arasındaydım ama sanırım kırmızıdan yana kullanacağım tercihimi :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:27 ----------

Bu arada www.motosuperstore.net'den alışveriş yapanlar varmı acaba aramızda ?

Çok güzel tank ped'ler var ama güvenilirmidir ?

pr_01_483_max.jpg
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
[/COLOR]

çok çok güzel harika hem hayırlı olsun güle güle kullan inşallah MAŞALLAH hem ellerine sağlık çok güzel çekmişsin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:35 ----------

çok teşekkür ederim dostum allah hepimize kazasız belasız geziler nasip etsin..

gezi yeri arayan arkadaşlar vardı,GEYİKLİ kasabasını tavsiye ederim çanakkale tarafı süper yaa:):)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:36 ----------

kolayı var yaa,ekstra çıtçıt düğme taktırdım ben sote biyere akü çıkışından sonra gece gerektiğinde açıyorum ;);)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:39 ----------



benim motor bu :)

zincir sesi de kalmadı amerikadan gelen bi yağ var zincir için tonlarca yük çeken en kalın zincirleri yağladığımız sıcağa dayanıklı,yağlama görevini en az bir ay sürdürüyo şaka gibi zincir hep yağlı kalıyo ..:D:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:46 ----------




Aynen senin motor, şu farı nereden ve kaça alabilirim???

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:02 ----------



Bende renk konusunda karasızdım, tercihim siyah idi, gri aldım iyikide almışım :cat::cat:


dostum ben motoru sıfır alırken sıfır farı bırakıp yerine bunu taktırdım fark olarak ta 180 lira falan ödedim yanılmıyosam,ekstra satarlarmı bilmem çnkü takmamakta ısrar ettiler sanırım fazla yoktu ellerinde çok uğraştım yemn ederim :D:D
 
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
Kırmızı yada gri arasındaydım ama sanırım kırmızıdan yana kullanacağım tercihimi :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:27 ----------

Bu arada www.motosuperstore.net'den alışveriş yapanlar varmı acaba aramızda ?

Çok güzel tank ped'ler var ama güvenilirmidir ?

pr_01_483_max.jpg

ben o sitden 2 gün önce sipariş verdim.şuan kargoda yolda.1-2 güne elime geçer.geçince daha kesin yorum yapabilirim.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi, metehan abi nasıl bu kadar ban yiyor :queen: heralde mt yönetimi mete abinin tüm msjlarını inceleyen bir ekip oluşturdu :mrgreen: anti metetim :queen:
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi, metehan abi nasıl bu kadar ban yiyor :queen: heralde mt yönetimi mete abinin tüm msjlarını inceleyen bir ekip oluşturdu :mrgreen: anti metetim :queen:

Metehanduro abiyi eskiden beri tanısamda forumda yeniyim
Neden bu kadar çok ban yiyiyo merak ettim doğrusu :cherry:
Ban nedenini bizde görebilsek keşke :p
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
[/COLOR]

çok çok güzel harika hem hayırlı olsun güle güle kullan inşallah MAŞALLAH hem ellerine sağlık çok güzel çekmişsin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:35 ----------

çok teşekkür ederim dostum allah hepimize kazasız belasız geziler nasip etsin..

gezi yeri arayan arkadaşlar vardı,GEYİKLİ kasabasını tavsiye ederim çanakkale tarafı süper yaa:):)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:36 ----------

dostum ben motoru sıfır alırken sıfır farı bırakıp yerine bunu taktırdım fark olarak ta 180 lira falan ödedim yanılmıyosam,ekstra satarlarmı bilmem çnkü takmamakta ısrar ettiler sanırım fazla yoktu ellerinde çok uğraştım yemn ederim :D:D

mrb arkadaşlar
çanakkale geyikli tarafına gelirseniz oradan ASSOS a uğramadan gitmeyin görmeye değer antik kasbamıştı zamanında ve tam midilli adasının karşısında.tabiki banada haber verirseniz sizlere kılavuzluk ederim.
saygılarımla
Ercan MALERİ.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:25 ----------

Bence istanbul dışındaki bayileri de ara.istanbuldaki motorların fiyatları çok degişiyor.sen eskişehirdesin,tren yoluna yakın her ilden satın alabilirsin.Yada otubüs ile de getirebilirsin,100 tl ye getirler sanırsam.Bu arada motosikletin normal fiyatı 3765 TL.

mrb arkadaşlar
istanbul a gideceğine balıkesir i ara ve orada fiyatlar daha uygun,çanakkale de çok sıra olduğu için bir arkadaşım için aradık ve anında verdiler 25 mart gibiydi ki 3650 tl ye ben de çanakkale den 3700 e aldım ama o esnada ben kaporayı vermiştim ki daha ben bile geçn hafta aldım motorum.size balıkesir yakında binip gidersin.
siz siz olun diğer bayi ilerede fiyat sorun.ben çanakkale,izmir,bursa ve istnbl da 2 bayii den fiayt aldım gel git nakliyeyi hesapladım vede servis bakımını yaptıracağım da çanakkale den aldım.
saygılarımla
Ercan.
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Burada sanırım bazı yanlış anlamalar mevcut.

Yeni ve eski kasa CBF150 arasında ki farkları NET bir şekilde ortaya koymamız gerekiyor.
Bu yüzden Honda'nın uzakdoğu sitesindeki verilerden aşağıdaki karşılaştırma tablosunu çıkarttım.

Honda Türkiye CBF150'nin sayfasında sadece resimleri ve fiyat bilgisini güncellemiş. (honda.com.tr)
Fakat teknik bilgileri hala eski kasanınki mevcut.:farao:

(Tablodaki çeviri, program ile yapıldığından bazı hatalar mevcuttur ama kıyas açısından bilgilendirici olduğunu düşünüyorum);

Yeni-eski, tüm detaylar için tabloyu inceleyebilirsiniz :
SUNDIRO_2.jpg


Yeni kasa CBF150'de;
0,76 KW beygir gücü düşürülmüş,
0,80 NM tork gücü yükseltilmiş.


Beygir ve tork değerleri çok fazla değişmemiş olsada net oranları tablodan görebilirsiniz.

Ayrıca test verisi 50 km/h ile hız ölçümü yapıldığında yeni kasa eskisine nazaran daha fazla yakıt tüketiminde bulunmuş.

900 küsürlü sayfaları ararken buldum up'lama gereği duydum :rendeer:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
peki bişey sorucam...bu konşuğu boşverip ümraniye netaşın karşısında db motora gitsen...onlara şikayet etsen...birinin hatası varsa öteki kapatır gurur meselesi yapar ne dersin...serviste Kasım var sorumlu...onla konuşup insiyatifi senin lehinde kullandırırız...

Agalar konşuk motora gittim ve kırık olan granajımı, ön camdaki çizikleri, kuyruk kısmındaki çiziği ve yan alüminyum bloktaki boya kalkmasını gösterdim servisteki Bülent bey bütün hepsinin fotoğraflarını çekerek fabrikaya yollıyacağını en kısa zamanda cevap alıp bana haber vereceğini granajımında büyük olasılıkla değişeceğini söyledi. Fotoğraflarını çektim buyrun bakabilirsiniz..

GRANAJ:
62342343375972684907.jpg


ALÜMİNYUM YAN BLOK:
68446768229880018382.jpg


KUYRUK (BU KADAR ÇİZİĞİ BEN BİLE ANCAK 2 SENEDE YAPABİLİRDİM HERALDE):
86766306798712317878.jpg


ÖN CAM (GÖRÜNDÜĞÜ GİBİ ÇİZİK İÇİNDE):
24110740324339899378.jpg


900 küsürlü sayfaları ararken buldum up'lama gereği duydum :rendeer:

Harbiden iyi yapmışsın gülmekten yarıldım bunu görünce :) nedenide daha 230km yaptığım 2011 kasa cebefemin benzin göstergesinin daha yarıda olmasıdır :) ayrıca bu alet rodajda ve şehir içi dur-kalk metoduyla kullanılmakta ;) yani eskisine nazaran daha fazla yakması imkansız :)
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
aynen,ona bakarsan bmw m3 ün de son hızı 250:D:D kullanana sorcan kağıtlara bakmycan canavar gbi makine kmse hakkını yiyemezz:)

CBF 150 kendi sınıfında ayrı bi kategori'ye girmesi gerekli diye düşünüyorum ben.
Neden derseniz YBR ile CBF'i rolantide dinleyin alakası yok
YBR'ye oturduktan sonra cbf'e oturun alakası yok
TVS-YBR gibi makinalardan farklı olduğu için ve tek silindire göre sesi mükemmel olduğu için tercih ettim ben
Tabi zevk meselesi benim çoğu arkadaşım keşke YBR alsaydın dedi ama kafama koyduktan sonra pek kimseyi dinlemem :cherry:

Agalar konşuk motora gittim ve kırık olan granajımı, ön camdaki çizikleri, kuyruk kısmındaki çiziği ve yan alüminyum bloktaki boya kalkmasını gösterdim servisteki Bülent bey bütün hepsinin fotoğraflarını çekerek fabrikaya yollıyacağını en kısa zamanda cevap alıp bana haber vereceğini granajımında büyük olasılıkla değişeceğini söyledi. Fotoğraflarını çektim buyrun bakabilirsiniz..



Harbiden iyi yapmışsın gülmekten yarıldım bunu görünce :) nedenide daha 230km yaptığım 2011 kasa cebefemin benzin göstergesinin daha yarıda olmasıdır :) ayrıca bu alet rodajda ve şehir içi dur-kalk metoduyla kullanılmakta ;) yani eskisine nazaran daha fazla yakması imkansız :)

Umarım mağduriyetiniz giderilir

Yakıt konusu hakkında geçmiş sayfalara bakınca çok alakasız rakamlar gördüm :)
Bir depoda kaç kilometre gidildiği yazılmış ama rakamlar arasında 60-70 kilometre oynuyo alınca deneyip göreceğiz bakalım :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Harbiden iyi yapmışsın gülmekten yarıldım bunu görünce :) nedenide daha 230km yaptığım 2011 kasa cebefemin benzin göstergesinin daha yarıda olmasıdır :) ayrıca bu alet rodajda ve şehir içi dur-kalk metoduyla kullanılmakta ;) yani eskisine nazaran daha fazla yakması imkansız :)[/QUOTE' Alıntı:
aynen katılıyorum zaten o yuzden söledim doğruluğu tartışılır diye çünki gelişmiş karbüratör taktılar daha az yaksın diye :D vede hondanın sitesinde teknik verilerde 11.3ps olan beygir gücü 11.6ps yapıldı makyajdan sonra bunu biliyorum gerisine bişey diyemiycem :D
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
aynen katılıyorum zaten o yuzden söledim doğruluğu tartışılır diye çünki gelişmiş karbüratör taktılar daha az yaksın diye :D vede hondanın sitesinde teknik verilerde 11.3ps olan beygir gücü 11.6ps yapıldı makyajdan sonra bunu biliyorum gerisine bişey diyemiycem :D

Belkide bu teknik veriler "CBF 150 fighthawk" modeli ile karşılaştırmalıdır çünkü onun fotoğrafı var eski kasada

Fighthawk ile bize gelen CBF'ler baya farklıydı ama performas varkı nedir bilmyorum tabi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst