- Katılım
- 3 Nis 2011
- Mesajlar
- 109
Alttaki resim 2011 model cbf'in gösterge panelidir. Cbf150 adındanda anlaşıldığı gibi 150cc'lik bir motor olup yaptığı en son hız 130 dur onu da ancak rodajı iyi yapılan motor yapar.
o zaman benimkinin rodajonda sorun yok demekki iyi açmışım çünkü emsallerine abilerine 2007-2008-2009-2010 lara nazaran hepsinden iyi. ayıptır söylemesi hani derler ya yolda oynuyorum diğerleri ile
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:27 ----------
Arkadaşım, ben arka lastiği buzmotor da michelin ile değiştirdim. Arka orjinal duro lastiğide orada bırakmıştım. Yarın arar sorarım. Eğer atmadılarsa sen kullanabilirsin. Hepi topu 300 km kullanıldı.
onu atmamışlar satmışlardır zaten
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:29 ----------
[/COLOR]http://img26.imageshack.us/img26/6795/grnt0577.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/1494/grnt0579.jpg
http://img651.imageshack.us/img651/2932/grnt0582.jpg
http://img690.imageshack.us/img690/4396/grnt0587.jpg
http://img851.imageshack.us/img851/8374/grnt0589.jpg
http://img84.imageshack.us/img84/813/grnt0581s.jpg
http://img812.imageshack.us/img812/10/grnt0578.jpg
http://img832.imageshack.us/img832/2287/grnt0575.jpg
:queen:
çok çok güzel harika hem hayırlı olsun güle güle kullan inşallah MAŞALLAH hem ellerine sağlık çok güzel çekmişsin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:35 ----------
[/COLOR]http://www.youtube.com/watch?v=rTfu0hjVtzE
rampa aşağı hız rekoru denemesi.
Kıssadan hisse, hız yapacağım diye kendinize riske atmayınız.
Sonuçta bu motorlar özel üretim , titanyum magnezyum alaşım falan değil, 120km hızla bir çukura düşerseniz ÖLÜRSÜNÜZ.
çok-çok-çok kötü inanılmaz en son haliyle 170-180 ile giderken hafif bir esneme yapan bisikletin ön maşası bu esnemeden kaynaklanan C kuvvetine artık dayanamıyor. bizim cbf lerde hemen hemen aynı özeliklere sahip ön maşamış gerçekten çok ince muhtemelen ancak 220-230 km ye dayanır bizimkilerde
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:47 ----------
Velhasıl bu motora "sibief" değil ancak "cebefe" denir.
nedenmiş o canım aa çok ayıp yani bu motoru türklermi yaptı sanki cebefe dicez türkler yapsaydı da adına da kamil koysadı o zaman. (cem yılmazdan alıntılar)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:53 ----------
gezi arkadaşlarımla birlikte yeni güzergahlar arayışı içindeyiz...bu dediğin yaylaya nasıl çıkılır biraz detaylandırırmısın...yani Bursanın neresinden nereye giricez vs...:cat:
bende onlara katılıyorum ve 2010 mayıs da yine ordaydım çok güzel harika bir yer fakat şuan net olarak tarif edemeyebiliirim ama kısaca özetliyeyim bursa JİMER KADIN DOĞUM hastanesinin yanındaki yoldan devame diyoruz yani bursa merkezden yaklaşık olarak 150 km. zaten hastane yakınlarına geldiğinde büyükorhan a nerden gidicez diye sorulursa tarif ederler ama şenlik varken gidin yoksa yanlız sarmaz oralar dağ bayır arazii tarfa bahçe herşey var.