- Katılım
- 6 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,237
ben öle bi sesle karşılaşmadm bi servise sorsanız sizinkine özgü olmasın
Bütün CBF lerde var. Nereden biliyorum? "youtube" dan. Hız kesip kompresyona giren CBF 150 videolarını izlersen "lakır lakır" sesi farkedersin. Yalnız dikkat ettiysen bu sesin herhangi bir sorun teşkil edeceğini söylemedim. Şahin arabalarında sıfırında bile prizdirek bilyası zırlar durur. Fakat herhangi bir sorun teşkil etmezdi.