- Katılım
- 17 Eyl 2009
- Mesajlar
- 83
efe motoru bilmem ama mart 25 de verdiğim siyah siparişim nisan 10 teslim temişlerdi en geç 15 i bulur denildi 23 nisanda motoru teslim aldım hatta kırmızısı ilk partide gelmişti 5 nisanda reklam vermim ama anes den al bence istoçda
Öneriniz için teşekkür ederim 20 mayıs'ta siyah yada kırmızımı alamazsam anesi arıyacağım.
Eskişehirde olduğum için zor oluyor şehir dışından motosiklet almak.
Ehliyetimde olmadığı için nakliyesi felan baya bi uğraştırıyor ankaradan bi kaç tanıdığım var diye Efe'den sipariş verdim.
Ama istanbul MT'den de bolca tanıdığım arkadaş var olmazsa gelir anes'den alırım

