Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
slm arkadaşlar vallaha kıskandım güzel bir gezi olmuşa benziyor bu arada koluna yapıştığınız harmankaya tırlarında dayım çalışır o şekilde görmemesi iyi olmuş şaka bir yana bir sorum olacak motoru park edince benzin musluğunu kapatan varmı acaba ?veya açık kalsa ne olur karbüratörden kaçak yapıyormuki? mobiledde yapardı .. bende devamlı soru soruyorum durumumu mazur görün.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 ----------

2011 cbf ciler yakıtınızdan ne haber 2.5L/100 km altına düşerseniz haberimiz olsun. =)

usta onu bilmiyorumda depoyu fullemiştim 55 km oldu şuan üst çizginin seviyesine indi .plakada olmayınca uzun yola felan çıkamıyom köy yolunda 5 iptal 4 le böyle ilerde yine bilgi veririö.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Arkadaşlar bir sıfır cbf 150 satış ilanı...

Satılan Ülke..Çin...hani yerden yere vururuz hep...

Çindeki vatandaş buna layık biz değil...



satış fiyatı...9.980 Çin Yuanı...yani 2.372 TL...

Yine döktürmüşsün, hadi hondaya isyan bayrağını açalım. :p

vites 1 den 2 ye geçişte bendede o ses mevcut.bir şangırtı :) anlamak mümkün değil.
Servise de götürdüm gayet normal dediler yolladılar.500 bakımına kadar devam ederse çekecekleri var benden :) böyle olmamamı bence.yavaş geçirirken ses yok biraz hızlı geçiriyim diyorsun.. cık :pr: üstüne düşmeyegörelim arkadaş..

Debriyajı yavaş bırakıyor olabilir misin?

Merhaba arkadaşlar ismim caner, 2 hafta önce arkadaşim dan 2009 model cbf 150 satın aldim gayet memnunum yakıt olsun sürüş keyfi olsun çok iyi parasina göre. Aksesuar olarak koruma demiri ve arka çanta taktırdım malum bagaj olayı yok , gezmeyi sevdiğim için eşimle birlikte tek çanta yetmiyor aklımda yan soft çanta ve depo ustu çanta var ama nasıl olur iyimi kötümü onu bilmıyorum, tecrübenize dayanarak size danışmak istedim bu konuda görüşlerinızi yazarsanız sevinirim, şimdiden teşekkürler.

Gezen kişiler için çanta şart.

bu arada motorunu şehirden şehire taşımak isteyen arkadaşlara bilgi vereyim. bugün fillo kargoyla görüştüm cbf in yaklaşık ebatlarını verdim 150 lira gibi bir fiyat aldım.tabi normalde 450 lira fakat çalıştığım şirketin anlaşması var filloyla. daha önce ankara amasya için ambar fiyatlarını almıştım balıkesirin yarı mesafesi olduğu halde 200 lira fiyat verdiler. ayrıca ambar la taşınan ürünler sigortasız taşınıyor bilgilerinize...

Çok uygun fiyata getirtmişsin. Hayırlı olsun.

Offline

Üyelik tarihi: 02-03-06
Bulunduğu yer: Adrianapolis
Motosikleti: Ledow 250cc Chopper
Kan Grubu: A Rh+

11-10-2006, 10:00

--------------------------------------------------------------------------------

Honda bence zamanlama hatası yaptı. Bu motoru geçen yazın başında çıkartsa daha çok satılır daha çok tanınır ve çinliler daha az satılırdı. Ama honda yetkilileri bunu düşünmüşlerdir tabi. Artık başta Yamaha olmak üzere diğer büyük firmalardan da CBF150 ye rakip china killer makinalar bekliyoruz


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...i-bilgi-paylasim-basligi-3.html#ixzz1Hyw0L9AU


evet arkadaşıma katılıyorum ancak şöyle bir durum varki tartışılmayı hakediyor bence çin malları olmasaydı motora yeni binmiş insanlar iyiyle kötüyü kaliteliyle dandik 1 yılda dökülen kullanılmaz hale gelen çin malı motorlar la aradaki farkı anlayamazdı ,bence bu benim fikrim anacak bundan 10 sene geriyi düşünüyorum o zamanlar cin malları yoktu denetimler daha azdı motor ehliyeti olmadan işe gidip gelme durumlarından dolayı hiç sıkıntı yaşamıyordum polis abilerimiz görmüyordu yada görmezden geliyordu sonra bu çin işi motorlar çıktı önüne gelen motor aldı ne güzel ciklet gibi yiyesi geliyor du insanın pırıl pırıl janjanlı kımıl kımıl motorlar :) fakat zamanla kalite anlaşılmaya başlandı servislerin önü çin motorlarından geçilmez vaziyette hiç binmeyen kişiye 2 yıl gidiyor hiç bir şey olmasın krom nikelaj gibi görünen yerleri pastan geçilmiyor, be kardeşim gelde bu motorla uzun yola çık güvenerek helede skoter sa allah muhafaza haaa şehir içi 3-5 km yol gidiyorum benim işimi görüyor diyen arkadaşlarımız zaten bir ton para verip hondaya yamahaya,suzukıye vs. ye binmemiş motorsiklet deneyimini çin malıyla yapmış arkadaşlarımızdır onlarada saygılı olmak gerekiyor sıfır çin malı alana kadar 2. el geberik kaliteli motor alsalar daha iyi diye düşünüyorum olacak tabi kötü olmasa iyinin kıymeti nasıl anlaşılacak yazılacak şey çok gerçekten bu konu tartışmaya değer ama çin malı civata bile mecbur kalmadıkça bilerek alıp kullanmayı tasvip etmiyorum sağlıcakla...

Yorumların için teşekkürler.

tabi bu benim fikrim. burda ilk başlayanlar için elbetteki çok hızlı bile gelebilir. ben şahsi olarak motora bakınca iri duruşuyla bu heybete 130 görmesi lazım diye bindim. ama görüntüsünün ardında motor yok. tabi ben ilk acemiliğimi mz 250 lerde attığım için ona benzer bişi sandım. aynısı olmasada ramzey 200 gibi falan dır diye aklımda kalmış fakat çok yavan geldi. o yüzden yoksa bir sürü kullanıcısı var. kuryeler gibi.ama ne bilim şöyle hemen 100 e atlaması lazımdı.

Zaten çoğumuz 100 son hız olarak kullanacak.

Makinalarımız 80 e kadar seri hızlanır.

beyler bugün başakşegirden çıktım. sırasıyla halkalı-kanarya-florya-yeşilköy-bakırköy-zeytinburnu-yenikapı-eminönu-karaköy-kabataş-beşiktaş-ortaköy-bebek-sarıyer-levent-temden başakşehire geri döndüm 125 km. yol yaptım... cunufumla bi istanbul turu yapalım dedik. oğlum memleketini bi görsün :p:p

402 km yedeğe geçtim rodaj iyi gidiyor
300km lik bir teçrübeyle istanbul trafiğinde bu kadar km kazasız belasız yapmış olmam da benim için ayrı bi başarı olarak görüyorum....

Hakkaten Allah korumuş, bence tecrübenizi biraz daha artırın sonra trafiğe dalın, eğitim alsanız çok daha güzel olur.

eyvallah mücahit dediklerimi aynen üstüme alıyorum,
çünkü geçen gün sarıyer sahile indim çıkana kadar terledim valla,
dur kalk dur kalk fazerde işkence, ulan dedim bir daha buraya girersem ne olıyım.
ordan çıktım otobana bir baktım kartal sapagını geçmişim, ordan geri döndüm eve,
yüksek cc motorlarla dur kalk gerçekten işkence, hem araçların aralarından yavaş geçemiyorsun hemde debriyaja basıp bırakmak zor oluyor,
şahsen fazerden şikayetci değilim,
gaza dokunmam yeterli valla hakkını veren makına diyorum,
benzin işi ise düşünmüyorum,
dedim ya hakkını veriyor
benzin alırken pompacıya fulle diyorum sadece.:queen::queen:

allah alamayanlara NASİP etsin.

Amin, nasılsın cihan abi, bayağı oldu görüşmeyeli. Hidrolik debriyaj kabloları var, tam senlik.

herkeze hayırlı uğurlu olsun benim motorda geldi . hadi bakalım.anahtar koleksiyonumuza 1 tane daha eklendi.
[URL=http://img16.imageshack.us/i/29032011782.jpg/]
gece geldi sizler için çektim[/QUOTE]

O kadar anahtarı kontakta taşımazsınız inş. Olmadık yerde anahtarların yola serpilmesdi hiç de hoş olmaz.

[QUOTE="ufukgy, post: 2304707, member: 82744"]Merhaba,
benden de bir ilk buluşma,
Alanya Tümotopar'dan aldığım siyah cbf150 bugün antalyada saat 18:30 gibi teslim edildi.
Ispartaya gelinecek.
Arkadaşa rica ettim, plaka takıldı, -bu anahtar -bu selektör -bu jikle... güzel...
Çalıştırdık jiklede 1dk falan kapadık jikleyi biraz rölanti düşük (1100-1200 gibi, düşükmü??) Tekar hafif gaz verince stop ediyor...(bu durum halen böyle rodaj sonunu bekleyeceğiz bakalım) neyse
Derken montumu giydim kaskımı taktım ve dedimki arkadaşa ayrılmadan
- "bunun benzini istasyona kadar yeter dimi?"
- " yeter yeterrr"
yetmedi!!! motoru rüzgar geçirmez montumla benzinciye ite kaka götürürken kan ter içinde kaldım, bu arada bir cbf'li kardeş yanımdan vınnn!!! sonra baktım dönmüş geliyor
- "abi benzin mi bitti?"
- "sorma başlamadan bitti"
- "dur ben seni iteyim"
iteyim??
ve itti... artçı ayaklığıma ayağını koydu hemde gayet güzel 50-60 km ile itti...
benzincide eyvallahlaştık gitti... ama o ne benzinci "daha iyi hizmet" verebilmek için kapalıymış. neyseki yolun karşısında da bir bp...
Ama karşıya geçilecek kavşakta 3 ışık tonla araba ve itilen 141 kg cbf... neyse oraya da gidildi depo "Fulleee" muamelesi gördü:) (bu arada sıfır depo ağzına kadar 55.00 TL.)
Benden akan Kan-Ter'in üstüne mont giyilip 5000 devir 60 km geçilmeden karanlıkta Kask içinde şarkı türkü söyleyerek (ilk ızdırap hiç sallanmamış şekilde) 120 km ıspartaya gelindi (ıspartaya yakın kestanede donma oldu biraz, malum don ıslak üstünde de kot pantol, Allahtan dizlik biraz dizleri korudu...)
ibre F nin üzerindeydi F ye geldi...
Bir kilitle ([url]http://www.feyizoglu.com/2012-Halat-Kilit_44464.html#0[/url] ) Arkadan sabitlendi
Bir kilit diske iliştirildi ( [url]http://www.feyizoglu.com/Bumper-74D-Disk-Kilidi_43936.html#0[/url] )
Bir de üstü örtüldü ( [url]http://www.feyizoglu.com/MTS-Motosiklet-Brandasi_45381.html#0[/url] )
Allaha emanet edildi...
Hepinize iyi geceler...[/QUOTE]

Hayırlı olsun. Bayağı zahmetli olmuş ama sonu güzel bitmiş.

[QUOTE="worldwideweb, post: 2304862, member: 26947"]kredi başvurum red edilmiş :salut: bunalımdayım :salut:[/QUOTE]

Sıkma canını, buda geçer.

[QUOTE="dincer59, post: 2304891, member: 84921"]Selamlar arkadaslar aranıza yeni katıldım. Son bir kaç aydır bu başlığı sıkı bi şekilde takip ediyorum ama anca bugün kayıtlı üye olup sizlere ilk mesajımı atma serefine nail oluyorum.
İlk partiden motorlarını alan ve heyecan içerisinde binişlerini okudugum arkadaslar umarım allah kaza bela vermeden bu heyecanınızı yitirmeden binebilirsiniz.
Beni son zamanlarda bi motor aşkıdır aldı arkadaslar sormayın. Bunun üzerine biraz motor konusunda etraftan duyduklarımız, biraz yıllardır istanbul trafiğinde araç kullanan biri olarak kendi gözlemlerim ve birazda eğitime verdiğim önem dolayısıyla bu işin eğitimsiz olmayacağı kanaatine vararak 15 gün kadar önce Honda Motorsiklet Eğitim Merkezi Güvenli Sürüş 1 eğitimine katıldım ve gerçekten çok memnun kaldım. :cat: Honda M.E.M ile ilgili sorularınız olursa dilimin döndüğünce bilgim dahilinde seve seve yanıtlayabilirim. Kurs sonunda motorsiklet kullanmak için doğduğumu keşfettim :queen: ve hemen ertesi gün solugu bir sürücü kursunda aldım. Şimdi 16 Nisan tarihini bekliyorumki sınava gireyim ilk etabı tamamlayayım diye. İnşallah mayıs ayı sonlarında falan ehliyetimi alırsam bende haziran ayında en geç temmuzda aranıza kırmızı bir Cbf150 ile dahil olacağım.:wiinkk:
Şimdilik oşçakalın. Epinize ii forumlar. :queen:[/QUOTE]

Hoşgeldiniz, teşekkürler.

[QUOTE="mimoza_cbf_, post: 2304936, member: 74624"]slm arkadaşlar geçende ufak bir çukura girdim ön jantın kenarı çok az bir şey ezilmiş 70 80 arası direksiyonda titrme oluyor bizim usta ben onu ısıtım düzeltirim diyor.bu tür sıkıntı yaşayan varmı hiç.sizce düzelirmi

evet doğru yolu bulmuşşsun :cat: honda aramıza hoşgeldin motorun hayırlı olsun allah kaza bela vermesin[/QUOTE]

Kerim usta halleder :cherry:

[QUOTE="AydoganX, post: 2304949, member: 38001"]

Çubuk-Karagöl yolunda tam önümdeki aracı sollarken yaklaşık 90 km/h hızla sert bir çukura girmiştim ve sonuç yukarıdaki gibi olmuştu.
Nasıl oldu da ben o gün düşmedim hala hayret ederim.[/QUOTE]

Allah korumuştur. :)

[QUOTE="mimoza_cbf_, post: 2305105, member: 74624"]:rendeer: WALLAHA ne diyeyim acayip özlemişim muhabbetleri motoruyla bedava gezen bay.jr gizli honda teknik müdürü olan (ismail aydoğan ) ve ortağı acemi motorcu murat kahya köfte varsa varım metehan abii bir türlü yanıma gelemeyen mehmet şanveren :) hepinizi özledim artık yakından takıp ediyorum.ismail bilgi için teşekkür ederim[/QUOTE]

Forum acayip kalabalık, sıra alman lazım:P

Bir ara görüşelim telefonla, benim de işler birazcık yoğun.


[QUOTE="juno, post: 2305250, member: 84885"]SLM ARKADAŞLAR... SİPARİŞİMİ VERDİM MAYISIN İLK HAFTASINDA GELİYOR... İSTANBUL'DAN MARDİN'E GETİRECEĞİZ ARTIK NE YAPALIM BURADA BAYİ YOK:silent: HEPİNİZE KAZASIZ YOLCULUKLAR DİLERİM...:cat: HA! BİDE ARKADAŞLAR MONT VE KASK ALACAĞIM NETTEN Mİ BAYİDEN Mİ NEREDEN ALAYIM,NERESİ UYGUN?[/QUOTE]

Hayırlı olsun, uygundan ziyade deneyerek almakta fayda var diye düşünüyorum.

[QUOTE="jr., post: 2305568, member: 31494"]aslında 4 mevsim diye bir mont yoktur. sezonluk dedikleri montlar var. kışın iyi korur ama yazın içliğini de çıkarsanız kollarını da kesseniz sauna hissi verir. çünkü bir mont ya nefes alır ya da almaz. alırsa kışın, almazsa yazın hiç bir işe yaramaz.

o yuzden her motorcunun her kıyafetinden 2 takımı olmak zorundadır. ne eldiven ne bot ne mont tek alındığında sürekli memnun edemez.

yazlık olarak mont yerine gruptan bir arkadaşımın kullandığı body armor dedikleri şeyler var.

şöyle bir şey: [url]http://www.besportier.com/archives/motorcycle-body-armour-review-dainese-wave-v-1-2-3-neck-jacket.jpg[/url]

tabi ki bunun koltuk altları ve göbeği açık olmayan daha erkeksi modelleri mevcut :mrgreen:

ahanda bir ilan [url]http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motor-sporlari-mont-motosiklet-icin-body-armor-hudson-42422581/detay[/url]

önüne arkasına bakın

bunlar fileli bir sistemle birleştirilmiş dirsek, omuz sırt ve göğüs korumalarından oluşan komple bir sistem. kazak gibi giyiyorsun yazın püfür püfür esiyor, hiç bir montun koruyamayacağı kadar da koruyor. ben bir denedim ve çok memnun kaldım. almayı planlıyorum. ama endurocu gibi gorunmek istemeyen standart file mont da alabilir.

ancak tekrar söylüyorum, eğer montunuzun sırtında standart mausped varsa, içinize sırt koruması giymeden kullanmamalısınız. çoğumuzun es geçtiği omurgamız bizim herşeyimizdir ve bir taş ya da köşe kolaylıkla zarar verebilir. aman diyeyim dostlar. sırtlıkla bir kere çıkın, bir daha onsuz çıplak hissedersiniz.[/QUOTE]

Çok güzel bilgiler, teşekkürler.

Bu ara senin büyük motor ne alemde? Uzun gezilerde mi kullanıyorsun?

Yok cbf daha iyi ama merak işte. :)



Biraz yer işgal ediyorum ama kusura bakmayın artık. :rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
beyler mont almam lazım



istoç özen motorda 200 tl ye prohel marka 6969 lion model 4 mevsim 3 katmanlı mont buldum...

bu montu kullanan var mı menunmusunuz...

mrb arkadaşım ben geçen sene REVİT RİDE mont aldım yaz kış süpper bir mont ben çok memnunum herkeze de tavsiye ederim hatta normaldede mont olarak giyip gezilecek mont ben giyip geziyorum ama fiyatı biraz pahalı da değer bence.
herkeze kazasız cezasız sürüşler.
çanakkale ye yolu düşen olursa beklerim.
Ercan MALERİ.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
@mete_han abi babam gibi dedin, o da aynı şeyi söylüyor :salut:

@mmucit birşeyi çok isteyince olurmuş diyolar ya, yalan walla :pale:
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Yahu Metehan bey ne yaptınız siz. Zaten havalar ısındı artık iyice gidesim var memleket dolaylarına sizde nazire yapar gibi koymussunuz fotolarını güzel Tekirdağ'ımın. Zaten bi aksilik olmazda su motoru alabilirsem bu yaz ilk uzun rotam Tekirdağ olacak kısmetse.
Bu arada bende memeleket dolayısıyla köftenin aşıgıyım kasap olsun, inegöl olsun, Tekirdağ olsun, kaşarlısı mercimeği kadınbudusu köftenin her türünün manyagıyım adında köfte olsun yeter ilk tercihimdir.:cat::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:22 ----------

aslında 4 mevsim diye bir mont yoktur. sezonluk dedikleri montlar var. kışın iyi korur ama yazın içliğini de çıkarsanız kollarını da kesseniz sauna hissi verir. çünkü bir mont ya nefes alır ya da almaz. alırsa kışın, almazsa yazın hiç bir işe yaramaz.

o yuzden her motorcunun her kıyafetinden 2 takımı olmak zorundadır. ne eldiven ne bot ne mont tek alındığında sürekli memnun edemez.

yazlık olarak mont yerine gruptan bir arkadaşımın kullandığı body armor dedikleri şeyler var.

şöyle bir şey: http://www.besportier.com/archives/...r-review-dainese-wave-v-1-2-3-neck-jacket.jpg

tabi ki bunun koltuk altları ve göbeği açık olmayan daha erkeksi modelleri mevcut :mrgreen:

ahanda bir ilan http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...osiklet-icin-body-armor-hudson-42422581/detay

önüne arkasına bakın

bunlar fileli bir sistemle birleştirilmiş dirsek, omuz sırt ve göğüs korumalarından oluşan komple bir sistem. kazak gibi giyiyorsun yazın püfür püfür esiyor, hiç bir montun koruyamayacağı kadar da koruyor. ben bir denedim ve çok memnun kaldım. almayı planlıyorum. ama endurocu gibi gorunmek istemeyen standart file mont da alabilir.

ancak tekrar söylüyorum, eğer montunuzun sırtında standart mausped varsa, içinize sırt koruması giymeden kullanmamalısınız. çoğumuzun es geçtiği omurgamız bizim herşeyimizdir ve bir taş ya da köşe kolaylıkla zarar verebilir. aman diyeyim dostlar. sırtlıkla bir kere çıkın, bir daha onsuz çıplak hissedersiniz.

Evet Jr. beye katılıyorum bende ilk etapta 4 mevsim diye bişey aramaya başladım ama anladımki böyle mont yok 3 mevsimliği var dediler ama onlarda benim karşıma cıkanlar hep tuzlu bende karar verdim zaten acemiyken motoru kısın kullanmayacam yazlık bi takım alayım sonra baktık iş ilerliyor yazık kullanmak kesmiyor falan o zamanda kıslık bi takım alır düşerim yollara.

beyler mont almam lazım



istoç özen motorda 200 tl ye prohel marka 6969 lion model 4 mevsim 3 katmanlı mont buldum...

bu montu kullanan var mı menunmusunuz...

Keşke bu tarafta olsanız Kadıköy tarafını daha sadece bi kere ve 3 dükkan gezdim daha uyguna bir sürü alternatif gördüm motoru aldıgınız gibi bi gün gelin buradan bakın derim ben. Hem belki tanısırızda 2011 model bi canavara binmek nasip olur :queen::queen:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
duruma göre mucit, standart buluşmalara ve şehir içi keyif turlarıma has motorumla çıkıyorum.

otobanlık işler olursa ya da mevcut gezide katılımlarda küçük cc yoksa mecburen moruğu çıkarıyorum.

tabi bir de nişanlım moruğu daha çok seviyor. baskılar sonucu da oluyor arada. :)

yani ismail de biliyor, gruptaki insanlara tuhaf geliyo ama fırsat buldukça küçük cc'yi tercih ediyorum.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
usta 5lt benzin aldım 111km giti yedeğe düştü baktım yedek depo 2.6lt yani 2.4lt yakmışım 111km rede motor suan 150km düşün rodajdayım:D

bu yeni cbf alanların yaptığı yanlış bişey var:)yoksa 100 kmde 2.5 litre yakıyosa rodajda ilerde 2 litre yakıcak yoksa bu yeni kasalar su ve benzin karışımıylamı çalışıyo:)

su filan katıyomusunuz:mrgreen:

birde ben derim ki rodaj bitmeden sağlıklı bi ölçüm yapın,tavsiyem shellden depoyu fulleyin bi 100 km civarı gidin sonra aynı pompadan depoyu tekrar fulleyin:cat:bu ölçümdeki değerlerde bu şekilde çıksın artık pesi dicem:)cbften başka motor alınmaz ufak cc tabi:)

demek kuryeler boş yere yeni kasaya geçiş yapmıyolar var bi bildikleri:)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
mrb arkadaşım ben geçen sene REVİT RİDE mont aldım yaz kış süpper bir mont ben çok memnunum herkeze de tavsiye ederim hatta normaldede mont olarak giyip gezilecek mont ben giyip geziyorum ama fiyatı biraz pahalı da değer bence.
herkeze kazasız cezasız sürüşler.
çanakkale ye yolu düşen olursa beklerim.
Ercan MALERİ.


yaklaşık on gün önce çanakkale pekcan da siyah ve gri cbfin olduğunu söylemiştin ya işte o gri cbf i almak bana nasip oldu.yarın 15:30 da otobüse verecekler cumartesi sabah inşallah Amasya dan teslim alacağım. sana çoook teşekkür ederim Allah razı olsun, kaza bela göstermesin :rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
16
herkese slm arkadaşlar aranıza yeni katıldım ama bu forumu neredeyse başından beri okumuşumdur birbirinize bağlılığınız çok hoşuma gitmişti cbf 150 ye okadar çok heveslenmiştim ki olmadı bugün eskişehir özmert bayine gittim sadece nakit satılıyormuş oyüzden mecbur vaz geçmek zorunda kaldım çok şey öğrendim sizlerden okumaya devam :)
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
metehan o resimleri koymuşsun ya senin yatacak yerin yok arkadaşım. ilk buluşmada seni bir ağaca bağlayıp karşında köfte yeme organizasyonu yapacağım.

amasya ya giden cubuf benim evin oradan geçecek. hayırlı olsun , kazasız belasız sürüşler dilerim.

satmak için takla atardı bayii ler şimdi keş olmazsa vermem diyorlar he. karaborsa oldu cubuf. bak hocam sarıcakayada motor festivali var 1-2-3 nisan da. git oraya topla motorcuları baskın yapın bayii ye.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
metehan o resimleri koymuşsun ya senin yatacak yerin yok arkadaşım. ilk buluşmada seni bir ağaca bağlayıp karşında köfte yeme organizasyonu yapacağım.

amasya ya giden cubuf benim evin oradan geçecek. hayırlı olsun , kazasız belasız sürüşler dilerim.

satmak için takla atardı bayii ler şimdi keş olmazsa vermem diyorlar he. karaborsa oldu cubuf. bak hocam sarıcakayada motor festivali var 1-2-3 nisan da. git oraya topla motorcuları baskın yapın bayii ye.

bizde bi ara bi etkinlik yapalım ya kesin baya katılan olur:D
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Hergün güzel haberlerle burada konuşuyoruz sohbet ediyoruz ama malesef bugün biraz üzücü bi haber vericem (en azından benim için üzücü)

31.03.2011 tarihi saat 21:30 sularında Kartal yakacıkta olan varsa veya buraları bilen varsa yolu bilir. Soğanlık caddesinde çocuk hastanesine gelmeden dört yol var ahanda orda herifin tekine girmiş bulunmaktayım :S

Adam tali yoldan selektörlerime kornalarıma aldırmadan önüme atlayınca bende şirket motorudur nasılsa ve activaya bişey olmaz diyerek çok az bi kurtulma payım olmasına rağmen arabanın üstüne doğru motoru yönlendirerek motordan atladım. Bende çizik dahi yok adamın wolksvagen jettasının sol arka tarafını komple göçerttim (çok da iyi oldu. Bir dahakine soluna bakarak geçer artık...) en az 600-700 liralık hasarı var. Bizim activada ise sadece ayna patladı başka hiç bişey yok.

Allahtan müdürlerim falan çok anlayışlı insanlarda sorun çıkmadı. Gerçi zaten sorun çıkacak bir durum yok çünkü ben haklıyım ana yolda 40-50 giderken herf tali yoldan önüme atladı hemde onca ihtarıma rağmen(korna-selektör)

31032011409.jpg



ADAMIN ARABASI SAĞDA GÖRÜNEN GRİ JETTA.
31032011411.jpg




Resimler nedense görünmedi sizdede göremiyen varsa buyrun linklerden bakabilirsiniz...

http://img855.imageshack.us/i/31032011409.jpg/
http://img683.imageshack.us/i/31032011411.jpg/
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Hergün güzel haberlerle burada konuşuyoruz sohbet ediyoruz ama malesef bugün biraz üzücü bi haber vericem (en azından benim için üzücü)

31.03.2011 tarihi saat 21:30 sularında Kartal yakacıkta olan varsa veya buraları bilen varsa yolu bilir. Soğanlık caddesinde çocuk hastanesine gelmeden dört yol var ahanda orda herifin tekine girmiş bulunmaktayım :S

Adam tali yoldan selektörlerime kornalarıma aldırmadan önüme atlayınca bende şirket motorudur nasılsa ve activaya bişey olmaz diyerek çok az bi kurtulma payım olmasına rağmen arabanın üstüne doğru motoru yönlendirerek motordan atladım. Bende çizik dahi yok adamın wolksvagen jettasının sol arka tarafını komple göçerttim (çok da iyi oldu. Bir dahakine soluna bakarak geçer artık...) en az 600-700 liralık hasarı var. Bizim activada ise sadece ayna patladı başka hiç bişey yok.

Allahtan müdürlerim falan çok anlayışlı insanlarda sorun çıkmadı. Gerçi zaten sorun çıkacak bir durum yok çünkü ben haklıyım ana yolda 40-50 giderken herf tali yoldan önüme atladı hemde onca ihtarıma rağmen(korna-selektör)

31032011409.jpg



ADAMIN ARABASI SAĞDA GÖRÜNEN GRİ JETTA.
31032011411.jpg




Resimler nedense görünmedi sizdede göremiyen varsa buyrun linklerden bakabilirsiniz...

http://img855.imageshack.us/i/31032011409.jpg/
http://img683.imageshack.us/i/31032011411.jpg/

geçmiş olsun arkadaşım.
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
GEÇMİŞ OLSUN :pale: RABBİM tekrarından sakındırsın . motor gerı gelırde can gelmez . her ne olursa olsun once canınızı kurtarmaya bakın . arabaya bı sey olmaz . ( içinde çelikten KAFES varya , : arac surucusu kendıne bı sey olmasından pek endişe etmez - bizim kafesımızde zırhımızda et ve kemiklerimiz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst