- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 7,516
Erhan sana ne oldu kanka motoradamı binmiyon ne??13000 de yağı değiştirsen hava filtresini kontrol etsen yeter belki bujide değişebilir çok karardıysa onun haricinde pek bişiy istemez..
işten güçten zaman yok kanka yaa nereye gidecem ki =) havalar düzeldi binmeye calısırım artık =)
bi buji ile yağ değişimi yapayım o zaman yaw
Hacı o bakımda ne olur bu bakımda ne olur diye kasma...
2000 de bir yağ değişimi...
4000 de bir yağ..hava filtresi ve buji değişimi oluyor...:rendeer:
mete abim dediğin gibi olsun
ne dicem sana ya ben mesela boş depoya 20 liralık benzin alıom kırmızıyı cok az gecıo yarım depo gostermıo şamandrada bi bokluk olabilirmi? fulledıgımde dull sonra bi anda yarım depoya dusuyo ben ayarlıom kendımı bılıom ne kadar gıdıyoda
mayısta garantisi bitiyo bitmeden baktırsammı dıom bilemedim