Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Erhan sana ne oldu kanka motoradamı binmiyon ne??:)13000 de yağı değiştirsen hava filtresini kontrol etsen yeter belki bujide değişebilir çok karardıysa onun haricinde pek bişiy istemez..


işten güçten zaman yok kanka yaa nereye gidecem ki =) havalar düzeldi binmeye calısırım artık =)

bi buji ile yağ değişimi yapayım o zaman yaw

Hacı o bakımda ne olur bu bakımda ne olur diye kasma...

2000 de bir yağ değişimi...

4000 de bir yağ..hava filtresi ve buji değişimi oluyor...:rendeer:

mete abim dediğin gibi olsun

ne dicem sana ya ben mesela boş depoya 20 liralık benzin alıom kırmızıyı cok az gecıo yarım depo gostermıo şamandrada bi bokluk olabilirmi? fulledıgımde dull sonra bi anda yarım depoya dusuyo ben ayarlıom kendımı bılıom ne kadar gıdıyoda

mayısta garantisi bitiyo bitmeden baktırsammı dıom bilemedim
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
8
CBF kullanmak,

arkadaşlar cumartesi günü arkadaş izmirden getirdi motoru.pazar günü ilk kez motorsiklete bindim.dur -kalk yaptım bol bol.vitesi 3'e kadar atıp 1. vitese düşürmeyi öğrendim.yanlız 1 den 2'ye atarken arkadaşım, vitesten çok ses çıkıyor dedi.bu sorun için tavsiyeleriniz var mı? ben vites geçirirken vitese hızlı basıyor olmamdan mı acaba ...
Akşam üstü honaz denizli arası yol yaptım.18 km 80'i geçmeden geldik.tabi yolda 4'e attım.Motor kullanmak süper bir olaymış.Çok dikkatli kullanmak lazım yanlız.insanlar motorsikletleri araçtan saymıyor. Bugün sabah ilçede kullandım boş alanlarda.Fotoları en kısa zamanda atmaya çalışacağım.Arkadaşlara kazasız belasız sürüşler.:queen:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Rodajdaki araçların dişlileri de yeni olduğundan ilk zamanlar vites geçişleri biraz sert olabilir. Bir de çok çok gerekli olmadıkça yolda giderken bence 1.vitese geçirmemek gerek. 1 i sadece düşük hızda dik yokuş çıkmak ve kalkış yapmak için kullanın.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Cıbıf ailem, bugün denizbank 'a kredi başvurusunda bulundum. çarşamba günü açıklayacaklar, inşallah olumlu olur :) bıktım wallahi bıktım :mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
vites 1 den 2 ye geçişte bendede o ses mevcut.bir şangırtı :) anlamak mümkün değil.
Servise de götürdüm gayet normal dediler yolladılar.500 bakımına kadar devam ederse çekecekleri var benden :) böyle olmamamı bence.yavaş geçirirken ses yok biraz hızlı geçiriyim diyorsun.. cık :pr: üstüne düşmeyegörelim arkadaş..
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vites 1 den 2 ye geçişte bendede o ses mevcut.bir şangırtı :) anlamak mümkün değil.
Servise de götürdüm gayet normal dediler yolladılar.500 bakımına kadar devam ederse çekecekleri var benden :) böyle olmamamı bence.yavaş geçirirken ses yok biraz hızlı geçiriyim diyorsun.. cık :pr: üstüne düşmeyegörelim arkadaş..

yanlız 1 den 2'ye atarken arkadaşım, vitesten çok ses çıkıyor dedi.bu sorun için tavsiyeleriniz var mı?

Arkadaşlar bunu birinden daha duymuştum.
Fakat ben böyle bişeye hiç rastlamadım.
Yag gibi geçiyor bende vitesler.
Motor bile anlamıyor vitesin değiştigini.
Sizde nasıl oluyor acaba :silent:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
az önce eminönü tarafından geldim yahu heryer cbf olmuş:)her köşede her sokakta cbf:)hemde türlü türlü gri cbfin koruma demirli,çantalı,full aksesuarlı hali çok şekil duruyomuş gerçi kırmızıda siyahta ayrı ayrı güzel her rengi güzel motorun:)

dışarısı gıcır gıcır cbflerle dolu insanın cbf alası geliyo valla:mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Cıbıf ailem, bugün denizbank 'a kredi başvurusunda bulundum. çarşamba günü açıklayacaklar, inşallah olumlu olur :) bıktım wallahi bıktım :mrgreen:


bende bugün türkiye finanstan kredi başvurusunda bulundum. 2750 tl kredi için çalışan memur kefil istediler(ayrıca bende kendi asgari ücretli bordromu verdim) 2400 tl maaşlı kefil buldum. kefilin kredi ve kredi kartı ödemeleri çok olduğu için onaylanmayabilirmiş(ödemelerini zamanında yaptığı halde). motosiklet kredisi olduğu için bayiden proforma fatura isteyecekler. yani motorun bayide hazır olması gerekiyor(şasi ve motor numaraları faturada yeralması gerektiği için). velhasıl benim kredi onaylanana kadar da motor satılmış olacak bende deriiin bir ooooh çekicem:pr: hadi hakkımızda hayırlısı...
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
bende bugün türkiye finanstan kredi başvurusunda bulundum. 2750 tl kredi için çalışan memur kefil istediler(ayrıca bende kendi asgari ücretli bordromu verdim) 2400 tl maaşlı kefil buldum. kefilin kredi ve kredi kartı ödemeleri çok olduğu için onaylanmayabilirmiş(ödemelerini zamanında yaptığı halde). motosiklet kredisi olduğu için bayiden proforma fatura isteyecekler. yani motorun bayide hazır olması gerekiyor(şasi ve motor numaraları faturada yeralması gerektiği için). velhasıl benim kredi onaylanana kadar da motor satılmış olacak bende deriiin bir ooooh çekicem:pr: hadi hakkımızda hayırlısı...

Motor kredisi yerine keşke bireysel kredi için başvursaydın... Hem oranları daha düşük hem de daha kolay verirlerdi ben öyle yaptım. Şimdi evraklarım İstanbul'da yarına plaka ruhsat işlemleri için randevu aldırdım umarım çarşambaya plaka elime geçmiş olur geçer geçmez hemen motorumu teslim alıcam işlerim bile yarım kaldı :pale:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
arkadaşlar vites geçişlerindeki zorluk motor yağı ile ilgili olabilir. Ancak bayi de hatalı yağ koyup vermez. (di mi ismailim :mrgreen:)

ilker istersen ilk fırsatta bir araya gelelim bir de ben bakayım nasıl bir ses geliyor.
(Bahaneyle cıbıra binmiş olurum :p)

ama öyle hemen anlaşılmaz uzun uzun gezmem gerekir :p

cumartesi çalışmanız var mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
tabi abi bişeyler ayarlayabiliriz =) cumartesi 4 e kadar çalışıyorum cyber da.ama bu hafta sonu açık öğretim sınavım da var.durum ne olur bilmiyorum şuan inan :mrgreen: ama en kısa sürede anlayan birisine göstermek isterim abi :)
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
216
Merhaba arkadaşlar ismim caner, 2 hafta önce arkadaşim dan 2009 model cbf 150 satın aldim gayet memnunum yakıt olsun sürüş keyfi olsun çok iyi parasina göre. Aksesuar olarak koruma demiri ve arka çanta taktırdım malum bagaj olayı yok , gezmeyi sevdiğim için eşimle birlikte tek çanta yetmiyor aklımda yan soft çanta ve depo ustu çanta var ama nasıl olur iyimi kötümü onu bilmıyorum, tecrübenize dayanarak size danışmak istedim bu konuda görüşlerinızi yazarsanız sevinirim, şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Motor kredisi yerine keşke bireysel kredi için başvursaydın... Hem oranları daha düşük hem de daha kolay verirlerdi ben öyle yaptım. Şimdi evraklarım İstanbul'da yarına plaka ruhsat işlemleri için randevu aldırdım umarım çarşambaya plaka elime geçmiş olur geçer geçmez hemen motorumu teslim alıcam işlerim bile yarım kaldı :pale:


bireysel kredilerde kefil istenmiyor, faiz oranları düşük ve ortalama 5000 liraya kadar sorunsuz onaylanabiliyor lakin bir de şu oranların adı faiz olmasa. benim aldığım şekilde banka satıcıya parayı peşin ödüyor ve bana vade farkı ekleyip satıyor yani faiz yok.

bu arada motorunu şehirden şehire taşımak isteyen arkadaşlara bilgi vereyim. bugün fillo kargoyla görüştüm cbf in yaklaşık ebatlarını verdim 150 lira gibi bir fiyat aldım.tabi normalde 450 lira fakat çalıştığım şirketin anlaşması var filloyla. daha önce ankara amasya için ambar fiyatlarını almıştım balıkesirin yarı mesafesi olduğu halde 200 lira fiyat verdiler. ayrıca ambar la taşınan ürünler sigortasız taşınıyor bilgilerinize...
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
çanta soran arkadaş 744 nolu sayfaya lütfen :)

bu arada demirlere tam oturdu kafayı yiyeceksiniz görünce. heyecandan resim çekmemişim. haftasonu çekip koyuyorum.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
çanta soran arkadaş 744 nolu sayfaya lütfen :)

bu arada demirlere tam oturdu kafayı yiyeceksiniz görünce. heyecandan resim çekmemişim. haftasonu çekip koyuyorum.

:cyclopsan en az 5 gün vaaaar :cyclopsan :mrgreen: Acele et ama görelim resimlerini :)

@alper150zc motorunu aldın sesin kesildi arkadaş eve uğrayacağın zaman bi resimlerini de atıver az ayrı kal sevgilinden :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:09 ----------

Merhaba arkadaşlar ismim caner, 2 hafta önce arkadaşim dan 2009 model cbf 150 satın aldim gayet memnunum yakıt olsun sürüş keyfi olsun çok iyi parasina göre. Aksesuar olarak koruma demiri ve arka çanta taktırdım malum bagaj olayı yok , gezmeyi sevdiğim için eşimle birlikte tek çanta yetmiyor aklımda yan soft çanta ve depo ustu çanta var ama nasıl olur iyimi kötümü onu bilmıyorum, tecrübenize dayanarak size danışmak istedim bu konuda görüşlerinızi yazarsanız sevinirim, şimdiden teşekkürler.

Yan çanta taktırabilirsiniz cbf e uygun ebatlarda yan çantalar mevcut yanılmıyorsam son 20 sayfada bununla ilgili bi paylaşım da vardı göz atabilirsiniz keyifli sürüşler :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Elim degmişken frenide ayarliyim dedim Metehan abi.

Gerçi orjinal ayarları bozdugum için oluşabilecek sorunlarda garanti kapsamında kalırmı bilmiyorum. :silent:

abicim bu tarz genel ayarlar servisin insiyatifiyle bir standart şeklinde yapılıyor...ben freni yumuşak istiyorum veya sert istiyorum söz konusu değil...veya debriyaj daha yüksekte alçakta kavrasın durumuda yok bildiğim kadarıyla...levyedeki az ayarsızlık balata aşınmasını etkiler...bırak servise bir kez yapsın uzun süre sonra servis yine gereğini yapar...bu ömür böyle geçer...

Yaw zaten motoru da öyle acele ederek kaldırmıycan yoksa ön kaldırmayı acısıyla öğrenirler hehe :mrgreen:

Bi kere de köfte deme abi ne bileyim pirzola de mangalda çöp şiş de sadece köfteyle geçmez ömür :mrgreen:


valla hacı rampada ne kadar kalkışta oyalanırsan debriyajın anası o kadar ağlar...seri kalkmak daha iyi...köfteyide evde yemem...sadece İstanbul dışında tercih ederim...:wiinkk:

herkese slm arkadaşlar uzun süredir giremiyordum ufak tefek sorunlar vardı neyse her şey yavaş yavaş yoluna girdi.forum almış başını gitmiş :) bütün efsaneler geri gelmiş ismail kardeşim bu arada hemen oyumu verdim sana zaten o resim benim de çok haşuma gidiyordu:) mmetehan+köfte hiç değişmemeiş.

hayıdır dostum ne sorunu...nettemi sorun var...hoşgeldin...

mete abim dediğin gibi olsun

ne dicem sana ya ben mesela boş depoya 20 liralık benzin alıom kırmızıyı cok az gecıo yarım depo gostermıo şamandrada bi bokluk olabilirmi? fulledıgımde dull sonra bi anda yarım depoya dusuyo ben ayarlıom kendımı bılıom ne kadar gıdıyoda

mayısta garantisi bitiyo bitmeden baktırsammı dıom bilemedim

dostum göstergeye bakarak benzin hesabı yapma...tripmetreyi sıfırla veya yedeğe geçtiğinde öksürdüğünde makina anla ki yedektesin...göstergenin bir işlevi yok...

arkadaşlar cumartesi günü arkadaş izmirden getirdi motoru.pazar günü ilk kez motorsiklete bindim.dur -kalk yaptım bol bol.vitesi 3'e kadar atıp 1. vitese düşürmeyi öğrendim.yanlız 1 den 2'ye atarken arkadaşım, vitesten çok ses çıkıyor dedi.bu sorun için tavsiyeleriniz var mı? ben vites geçirirken vitese hızlı basıyor olmamdan mı acaba ...
Akşam üstü honaz denizli arası yol yaptım.18 km 80'i geçmeden geldik.tabi yolda 4'e attım.Motor kullanmak süper bir olaymış.Çok dikkatli kullanmak lazım yanlız.insanlar motorsikletleri araçtan saymıyor. Bugün sabah ilçede kullandım boş alanlarda.Fotoları en kısa zamanda atmaya çalışacağım.Arkadaşlara kazasız belasız sürüşler.:queen:

hayırlı olsun şimdiden...

Cıbıf ailem, bugün denizbank 'a kredi başvurusunda bulundum. çarşamba günü açıklayacaklar, inşallah olumlu olur :) bıktım wallahi bıktım :mrgreen:


bende merakla bekliyorum sonucu...:)

bende bugün türkiye finanstan kredi başvurusunda bulundum. 2750 tl kredi için çalışan memur kefil istediler(ayrıca bende kendi asgari ücretli bordromu verdim) 2400 tl maaşlı kefil buldum. kefilin kredi ve kredi kartı ödemeleri çok olduğu için onaylanmayabilirmiş(ödemelerini zamanında yaptığı halde). motosiklet kredisi olduğu için bayiden proforma fatura isteyecekler. yani motorun bayide hazır olması gerekiyor(şasi ve motor numaraları faturada yeralması gerektiği için). velhasıl benim kredi onaylanana kadar da motor satılmış olacak bende deriiin bir ooooh çekicem:pr: hadi hakkımızda hayırlısı...


Denizbank en kolay kredi veren bankadır aklında olsun...:cat:
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
AydoganX: keşke resimini geri çek meseydin ama olsun seni burda herkez tanıyor kimseden zorla oy istemedin bunu herkez biliyor ama olsun sen kendi adına yakışanı yapmişsın sonuçta bu öylesine bir yarışmaydı...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bi foto ekleyemedin he sende...birde hacı bu niki değiştirirsen bu hususta yönetime başvurursan sevinirim...bu ne la 150 zc falan...hani sosyetikler sevgililerinden ayrılınca isim dövmelerini sildirir ya sende şu 150 zc ile anılma artık...:p

metehan abi resimleri yükleme çalışmalarım devam ediyorda ismi deyiştirebilsem hakaten süper olacak:D
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst