Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
:cat: Katılıyorum ve en iyi çözüm bence xenon far ama sıfır alacağım için ilk anda yapmak istemiyorum (servisi taktığında garanti kapsamı dışına çıkmamasına rağmen.) ama braz zaman geçtikten sonra kesinlikle xenon taktırıcam. Yapabilirsem mercekli olmasını da ayrıca isterim :queen:

Bir diğer tavsiyem, daha doğrusu 2 tane.
1 - hella nın küçük mercekli sis farları var, bazen endurolarda görüyorum. cbf inde motor koruma demirleri sayesinde takılabilir. Ve sis farı olduğu için yolu çok aydınlatmaz ama ışığın dağılması maksat olduğu için sis farında,karşıdan gelen aracın dikkatini çekecektir.

2 - yine hella nın daylight/gündüz farı kitleri var. bunlar içlerinde kuvvetli ledler ve ışığın dahada dağılarak aracın sadece görünürlüğünü arttırması için yapılmış bir ürün.. son 1 yıldır artık farların için park yerine bu sistem uygulandığından onlar kullanılmıyor. ama golflerin bir kısmında tampondaki ızgaralarda rastlayabilirsiniz.
bunlarda hafif ve ince olduğundan koruma demirine takılabilir yine.
açıkcası cbf aldığımda bu 2 sinden birini kesin yapıcam gvenik için şart.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Bir diğer tavsiyem, daha doğrusu 2 tane.
1 - hella nın küçük mercekli sis farları var, bazen endurolarda görüyorum. cbf inde motor koruma demirleri sayesinde takılabilir. Ve sis farı olduğu için yolu çok aydınlatmaz ama ışığın dağılması maksat olduğu için sis farında,karşıdan gelen aracın dikkatini çekecektir.

2 - yine hella nın daylight/gündüz farı kitleri var. bunlar içlerinde kuvvetli ledler ve ışığın dahada dağılarak aracın sadece görünürlüğünü arttırması için yapılmış bir ürün.. son 1 yıldır artık farların için park yerine bu sistem uygulandığından onlar kullanılmıyor. ama golflerin bir kısmında tampondaki ızgaralarda rastlayabilirsiniz.
bunlarda hafif ve ince olduğundan koruma demirine takılabilir yine.
açıkcası cbf aldığımda bu 2 sinden birini kesin yapıcam gvenik için şart.

1. dediğinle ilgileniyorum çok yakıştığı kanısındayım sadece şekli için bile yapabilirim böyle bişey ayrıca verdiği şeklin dışında farkedilme konusundada süperler.
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
Merhaba,
Motorun yanında kullanım kitapçığı vermediler açıkçası istemek de benim aklıma gelmedi ilk heyecanla, 2011 cbf 150 kullanım kitapçığını nereden temin edebilirim?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
yahu arkadaş cbfin 2. el piyasası darmadağın oldu adamlar sıfır motor parası istiyolar 2. el motora daha fazla isteyende var:)çok merak ediyorum ötv indiriminden sonra 2. el alan oldumu...
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
Merhaba,
Motorun yanında kullanım kitapçığı vermediler açıkçası istemek de benim aklıma gelmedi ilk heyecanla, 2011 cbf 150 kullanım kitapçığını nereden temin edebilirim?

bayiden muhakkak iste kitapcık aynı zamanda garanti belgen ve motorun olmazsa olmazı.. üzerine senin adını soyadını azıp kaşe imza atıp vermesi gerekli...
ayrıca kitapcıkta muazzam bilgiler de var. bana verdikleri eski kasalır kitapcığı yenılerınkı daha cıkmadı heralde. ama cok ta sorun değil bu...
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Sonunda Kanuni Caracalı sattım bugün noter satışını da yaptım. Sıra geldi nisan partisinin bayiye gelmesini beklemeye. Hiç alışık değilim minibüse falan binmeye çok alışmışım motor elim ayağım olmuş farkında değilim gidince anladım :pale: artık cubufum gelince ona çok büyük bir hasretle bağlanıcam ve bırakmıcam :queen::queen: o günü iple çekiyorum...

of offf geçenlerde yanlış otobüse binmişim şoför bana sen amasyalı değil misin dedi zoruma gitti bişey söyleyemedim :queen: motorla 5 dakikada işe giderken otobüsle alakasız yerlerden geçmeden ve durakta dakikalarca beklemeden dolayı yaklaşık 45 dakikada gidiyorum. motor ne güzel ne güzel :queen:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba,
Motorun yanında kullanım kitapçığı vermediler açıkçası istemek de benim aklıma gelmedi ilk heyecanla, 2011 cbf 150 kullanım kitapçığını nereden temin edebilirim?

Selenin altına baktınızmı?
Genelde kitapçıklar selenin altında oluyor.
Bakmadıysanız bir bakın.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
of offf geçenlerde yanlış otobüse binmişim şoför bana sen amasyalı değil misin dedi zoruma gitti bişey söyleyemedim :queen: motorla 5 dakikada işe giderken otobüsle alakasız yerlerden geçmeden ve durakta dakikalarca beklemeden dolayı yaklaşık 45 dakikada gidiyorum. motor ne güzel ne güzel :queen:

Napalım artık cubufum gelene kadar katlanıcam minibüslere :salut: olsun yinede 1 aydan az kaldı tahminim geldiğinde onu konşukta bikaç aksesuarla süsliyip çıkarıcam :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
bayiden muhakkak iste kitapcık aynı zamanda garanti belgen ve motorun olmazsa olmazı.. üzerine senin adını soyadını azıp kaşe imza atıp vermesi gerekli...
ayrıca kitapcıkta muazzam bilgiler de var. bana verdikleri eski kasalır kitapcığı yenılerınkı daha cıkmadı heralde. ama cok ta sorun değil bu...

Teşekkürler isteyelim bakalım ne diyecekler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:46 ----------

Selenin altına baktınızmı?
Genelde kitapçıklar selenin altında oluyor.
Bakmadıysanız bir bakın.

baktım sanki sadece avadasnlık vardı gibi ama birdaha bakarım
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
Selenin altına bakın.
Yani alt yüzeyine.

::23343:: vayy gizli bölme ha :mrgreen: bi bakayım teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:08 ----------

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:10 ----------

Teşekkürler isteyelim bakalım ne diyecekler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:46 ----------



baktım sanki sadece avadasnlık vardı gibi ama birdaha bakarım

avada-SN-lık ne demekse avadanlık olmasın sakın:p
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
40
SLM ARKADAŞLAR... SİPARİŞİMİ VERDİM MAYISIN İLK HAFTASINDA GELİYOR... İSTANBUL'DAN MARDİN'E GETİRECEĞİZ ARTIK NE YAPALIM BURADA BAYİ YOK:silent: HEPİNİZE KAZASIZ YOLCULUKLAR DİLERİM...:cat: HA! BİDE ARKADAŞLAR MONT VE KASK ALACAĞIM NETTEN Mİ BAYİDEN Mİ NEREDEN ALAYIM,NERESİ UYGUN?
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
:rendeer: WALLAHA ne diyeyim acayip özlemişim muhabbetleri motoruyla bedava gezen bay.jr gizli honda teknik müdürü olan (ismail aydoğan ) ve ortağı acemi motorcu murat kahya köfte varsa varım metehan abii bir türlü yanıma gelemeyen mehmet şanveren :) hepinizi özledim artık yakından takıp ediyorum.ismail bilgi için teşekkür ederim

Evet benim o. Motoruna aşık jr. desen daha doğru.

Alemin en muhteşem maturudur kendisi. Farı yanıksa bir bildiği vardır. Yanacak o far. cubufa müdahale etmeyin!! :bounce:

cubuf diye anılan şaheserin her bir molekülü, 2 tekerlekle kusursuz yol almak için tasarlanmıştır.

daha ötesi şimdilik yoktur.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
vala motorda her bişey var bence yeter ekonomi konfor nazar değcek diye korkuyorum bi park ediyorum 10dk sağına osluna bakıyorum arkamı bakarak gidiyorum ayrılamıyorum allah ayırmasın herkeze uzun güvenli sürüşler nasip etsin olmayanlarada versin dicem ama nereye dönsem eski yen ibi cubuf gidiyor :D
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
beyler mont almam lazım



istoç özen motorda 200 tl ye prohel marka 6969 lion model 4 mevsim 3 katmanlı mont buldum...

bu montu kullanan var mı menunmusunuz...
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
aslında 4 mevsim diye bir mont yoktur. sezonluk dedikleri montlar var. kışın iyi korur ama yazın içliğini de çıkarsanız kollarını da kesseniz sauna hissi verir. çünkü bir mont ya nefes alır ya da almaz. alırsa kışın, almazsa yazın hiç bir işe yaramaz.

o yuzden her motorcunun her kıyafetinden 2 takımı olmak zorundadır. ne eldiven ne bot ne mont tek alındığında sürekli memnun edemez.

yazlık olarak mont yerine gruptan bir arkadaşımın kullandığı body armor dedikleri şeyler var.

şöyle bir şey: http://www.besportier.com/archives/...r-review-dainese-wave-v-1-2-3-neck-jacket.jpg

tabi ki bunun koltuk altları ve göbeği açık olmayan daha erkeksi modelleri mevcut :mrgreen:

ahanda bir ilan http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...osiklet-icin-body-armor-hudson-42422581/detay

önüne arkasına bakın

bunlar fileli bir sistemle birleştirilmiş dirsek, omuz sırt ve göğüs korumalarından oluşan komple bir sistem. kazak gibi giyiyorsun yazın püfür püfür esiyor, hiç bir montun koruyamayacağı kadar da koruyor. ben bir denedim ve çok memnun kaldım. almayı planlıyorum. ama endurocu gibi gorunmek istemeyen standart file mont da alabilir.

ancak tekrar söylüyorum, eğer montunuzun sırtında standart mausped varsa, içinize sırt koruması giymeden kullanmamalısınız. çoğumuzun es geçtiği omurgamız bizim herşeyimizdir ve bir taş ya da köşe kolaylıkla zarar verebilir. aman diyeyim dostlar. sırtlıkla bir kere çıkın, bir daha onsuz çıplak hissedersiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan abi illa havalanı köşelerinde magnum la mı kandıracağım hep seni görüşelim diye :)) Bir daha kine algida arabası ile gelicem :p:p:p

Abi Nisan 10' unda Para hazır, gidip nereden alıyorsak alalım abi şu motoru, bak bu gün hava çok güzeldi... :salut::salut::salut:
Senin okul arkdaşın kıyamıyor motoruna ver turlayım diyorum hep bahane hep bahane.... Abi şu motoru alınca köfteler benden :p:p

kine ayrı mı yazılıyordu ganga...:p

vay be geçen ay ağlıyordun xt 600 ü satamadım elimde patladı borç gırtlağa dayandı nice olur halim diye...takadan kurtuldun şimdi yardırıyorsun borclar sıfır ve yeni okyanuslara yelken açıcan...seviniyorum senin adına...:rendeer:

Nisan sonlarına kadar kadar motor yok hacı...nisan ortalarının siparişleride alındı Mayısa salllıyorlar...

teşekkür ederim abi hepberaber inşallah...


güzel kareler bekliyoruz senden...

gece geldi sizler için çektim

gündüz gözüyle de çek bekleriz foto...:cat:

Merhaba,
benden de bir ilk buluşma,
Alanya Tümotopar'dan aldığım siyah cbf150 bugün antalyada saat 18:30 gibi teslim edildi.
Ispartaya gelinecek.
Arkadaşa rica ettim, plaka takıldı, -bu anahtar -bu selektör -bu jikle... güzel...
Çalıştırdık jiklede 1dk falan kapadık jikleyi biraz rölanti düşük (1100-1200 gibi, düşükmü??) Tekar hafif gaz verince stop ediyor...(bu durum halen böyle rodaj sonunu bekleyeceğiz bakalım) neyse
Derken montumu giydim kaskımı taktım ve dedimki arkadaşa ayrılmadan
- "bunun benzini istasyona kadar yeter dimi?"
- " yeter yeterrr"
edildi...
Hepinize iyi geceler...

tam çileli bir başlangıc...4 yıl 3 aydır motorumu iterek bir yere götürmedim...nasip işte...:cat: hayırlı uğurlu olsun...

kredi başvurum red edilmiş :salut: bunalımdayım :salut:

kısmet..yapcak birşey yok...hayal kurmayı boşver...sonra bak üzülüyorsun...

Selamlar arkadaslar aranıza yeni katıldım. Son bir kaç aydır bu başlığı sıkı bi şekilde takip ediyorum ama anca bugün kayıtlı üye olup sizlere ilk mesajımı atma serefine nail oluyorum.
İlk partiden motorlarını alan ve heyecan içerisinde binişlerini okudugum arkadaslar umarım allah kaza bela vermeden bu heyecanınızı yitirmeden binebilirsiniz.
Beni son zamanlarda bi motor aşkıdır aldı arkadaslar sormayın. Bunun üzerine biraz motor konusunda etraftan duyduklarımız, biraz yıllardır istanbul trafiğinde araç kullanan biri olarak kendi gözlemlerim ve birazda eğitime verdiğim önem dolayısıyla bu işin eğitimsiz olmayacağı kanaatine vararak 15 gün kadar önce Honda Motorsiklet Eğitim Merkezi Güvenli Sürüş 1 eğitimine katıldım ve gerçekten çok memnun kaldım. :cat: Honda M.E.M ile ilgili sorularınız olursa dilimin döndüğünce bilgim dahilinde seve seve yanıtlayabilirim. Kurs sonunda motorsiklet kullanmak için doğduğumu keşfettim :queen: ve hemen ertesi gün solugu bir sürücü kursunda aldım. Şimdi 16 Nisan tarihini bekliyorumki sınava gireyim ilk etabı tamamlayayım diye. İnşallah mayıs ayı sonlarında falan ehliyetimi alırsam bende haziran ayında en geç temmuzda aranıza kırmızı bir Cbf150 ile dahil olacağım.:wiinkk:
Şimdilik oşçakalın. Epinize ii forumlar. :queen:

İnşallah Uçmakdereye motorla gitmeni öneriririm...istersen sana oralardan eski yıllardan bir kç kare ekleyeyim...

Oradan Şarköye mükemmel bir rota...


2007 de daha aktifdik...


]

















































güzel günlerdi be...


]













Sonunda Kanuni Caracalı sattım bugün noter satışını da yaptım. Sıra geldi nisan partisinin bayiye gelmesini beklemeye. Hiç alışık değilim minibüse falan binmeye çok alışmışım motor elim ayağım olmuş farkında değilim gidince anladım :pale: artık cubufum gelince ona çok büyük bir hasretle bağlanıcam ve bırakmıcam :queen::queen: o günü iple çekiyorum...


haydi hayırlısı olsun....



arkadaşım farlar bizim görünürlüğümüzü artırıyor. kazaların en büyük sebebi bizim görünmememiz. zaten motosikletlerde farın sürekli yanması zorunlu. o nedenle bırak uğraşma farı kapatacağım diye.


:cat: ben farı geçtim...hiç vakit kaybetmeyin zenonlarınızı taktırın...ortak bir set alın 100 gaymeye...işi bilen birine monte ettirin...


:rendeer: WALLAHA ne diyeyim acayip özlemişim muhabbetleri motoruyla bedava gezen bay.jr gizli honda teknik müdürü olan (ismail aydoğan ) ve ortağı acemi motorcu murat kahya köfte varsa varım metehan abii bir türlü yanıma gelemeyen mehmet şanveren :) hepinizi özledim artık yakından takıp ediyorum.ismail bilgi için teşekkür ederim



köftesiz bir hayat düşünülemez...:mrgreen:


hanimiş köfteler :queen: :queen: :queen: :queen:



Şanveren devrem benide pek arayıp sormuyor bu ara...işe girince ulaşamadık artık kendilerine...:pale:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
haklısınız aslında arkadaşlar ama günlük güneşlik havada da boşa yanması garip gibi geliyor bana.bir de zamanla ampül değişimi ayna kararması,far camı sararması derken ufak ufak masraflar çıkacak diye yapsam mı acaba demiştim...

Kardeşim olur mu öyle şey boşa yanıyor diye birşey mi var tüm araçlarda farlar gündüz de yanarsa trafik kazalarının büyük kısmı önlenir çoğu kaza farkedilmemekten olmuyor mu zaten... Boşver bence farkedilecek olmanın tadını çıkart:cat:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
yahu arkadaş cbfin 2. el piyasası darmadağın oldu adamlar sıfır motor parası istiyolar 2. el motora daha fazla isteyende var:)çok merak ediyorum ötv indiriminden sonra 2. el alan oldumu...

kesinlikle.
ilk motorum olacağı için de "0" almak istemiyorum. ama makul görünen motorlarda 15-25bin km arasında ve 2700 den ucuza yok gibi. ki 2600-2700TL olanlara da pek güvenemiyorum nedense.

ötv indirimi, 2.el de tersi etki yarattı sanki :/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst