- Katılım
- 11 Şub 2011
- Mesajlar
- 366
tabi bu benim fikrim. burda ilk başlayanlar için elbetteki çok hızlı bile gelebilir. ben şahsi olarak motora bakınca iri duruşuyla bu heybete 130 görmesi lazım diye bindim. ama görüntüsünün ardında motor yok. tabi ben ilk acemiliğimi mz 250 lerde attığım için ona benzer bişi sandım. aynısı olmasada ramzey 200 gibi falan dır diye aklımda kalmış fakat çok yavan geldi. o yüzden yoksa bir sürü kullanıcısı var. kuryeler gibi.ama ne bilim şöyle hemen 100 e atlaması lazımdı.
Kullandığınız kişi motoru sağır bırakmış olabilir her cbf aynı şekilde hızlanmaz, sürücüsünün bakımlarına ve motorla ilgilenmesine göre cbf bazı farklılıklar gösterir. Ben 2 tane farklı yıllarda üretilmiş cbf150 kullandım ikisinde de 120 km ye pek zorlanmadan çıktım kaldı ki otobana çıkarken 100 km ye hemen ulaşıyordum yağmur çamur farketmiyordu merterin ilerisinde kalan hafif eğimli bir yol vardır bahçelievlere çıkan yol orada bile 90-100 arası artçımla (babam artçımdı ve ben 75 o 80 kilo idi) hiç zorlanmadan çıktı. Yani diyeceğim kullanıcısına göre değişir istatislik bir tek analizle ortaya çıkmaz yüzlerce kullanıcısıyla konuşmak lazım bu konuyu
cubufçular internetim kesik o yüzden giremiyorum bi kaç gün de gelemeyeceğim perşembe plaka ruhsat elimde oluyor hemen teslim alacağım motorumu çok beklettim onu kızmıştır bana ama olsun o da beni bekletti