Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
tabi bu benim fikrim. burda ilk başlayanlar için elbetteki çok hızlı bile gelebilir. ben şahsi olarak motora bakınca iri duruşuyla bu heybete 130 görmesi lazım diye bindim. ama görüntüsünün ardında motor yok. tabi ben ilk acemiliğimi mz 250 lerde attığım için ona benzer bişi sandım. aynısı olmasada ramzey 200 gibi falan dır diye aklımda kalmış fakat çok yavan geldi. o yüzden yoksa bir sürü kullanıcısı var. kuryeler gibi.ama ne bilim şöyle hemen 100 e atlaması lazımdı.

Kullandığınız kişi motoru sağır bırakmış olabilir her cbf aynı şekilde hızlanmaz, sürücüsünün bakımlarına ve motorla ilgilenmesine göre cbf bazı farklılıklar gösterir. Ben 2 tane farklı yıllarda üretilmiş cbf150 kullandım ikisinde de 120 km ye pek zorlanmadan çıktım kaldı ki otobana çıkarken 100 km ye hemen ulaşıyordum yağmur çamur farketmiyordu merterin ilerisinde kalan hafif eğimli bir yol vardır bahçelievlere çıkan yol orada bile 90-100 arası artçımla (babam artçımdı ve ben 75 o 80 kilo idi) hiç zorlanmadan çıktı. Yani diyeceğim kullanıcısına göre değişir istatislik bir tek analizle ortaya çıkmaz yüzlerce kullanıcısıyla konuşmak lazım bu konuyu :) bu da benim 3. cbf150 im olacak :)

cubufçular internetim kesik o yüzden giremiyorum bi kaç gün de gelemeyeceğim perşembe plaka ruhsat elimde oluyor hemen teslim alacağım motorumu çok beklettim onu kızmıştır bana ama olsun o da beni bekletti :pale: ::miiz:::mrgreen:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
beyler bugün başakşegirden çıktım. sırasıyla halkalı-kanarya-florya-yeşilköy-bakırköy-zeytinburnu-yenikapı-eminönu-karaköy-kabataş-beşiktaş-ortaköy-bebek-sarıyer-levent-temden başakşehire geri döndüm 125 km. yol yaptım... cunufumla bi istanbul turu yapalım dedik. oğlum memleketini bi görsün :p:p

402 km yedeğe geçtim rodaj iyi gidiyor
300km lik bir teçrübeyle istanbul trafiğinde bu kadar km kazasız belasız yapmış olmam da benim için ayrı bi başarı olarak görüyorum....

ben 30km deneyimle d-100de 60km relik bi gezintiye çıktım 30km çok bile geldi öğrenince acayip zevkli geldi vitesler tabi trafikte hele bayır yukarı dur kalk biraz kötü oluyor ama onuda çözdük sayılır:D
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
ben 30km deneyimle d-100de 60km relik bi gezintiye çıktım 30km çok bile geldi öğrenince acayip zevkli geldi vitesler tabi trafikte hele bayır yukarı dur kalk biraz kötü oluyor ama onuda çözdük sayılır:D

aman hacı deneyım ve tecrübe şart dikkatli ol


yarında hava temiz bakalım rüzgar beni nereye götürecek...
silivri çatalca tarafına gitmeyi düşünüyorum belkide kilyos olabilir....
yarın işi olmayan arkadaşım varsa irtibata geçebiliriz. oğlen 12 den önce yola çıkmam çıkarkende muhakkak siteyi bi kolaçan ederim....

isteyene özelden telefonumu paslarım....
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
eyvallah mücahit dediklerimi aynen üstüme alıyorum,
çünkü geçen gün sarıyer sahile indim çıkana kadar terledim valla,
dur kalk dur kalk fazerde işkence, ulan dedim bir daha buraya girersem ne olıyım.
ordan çıktım otobana bir baktım kartal sapagını geçmişim, ordan geri döndüm eve,
yüksek cc motorlarla dur kalk gerçekten işkence, hem araçların aralarından yavaş geçemiyorsun hemde debriyaja basıp bırakmak zor oluyor,
şahsen fazerden şikayetci değilim,
gaza dokunmam yeterli valla hakkını veren makına diyorum,
benzin işi ise düşünmüyorum,
dedim ya hakkını veriyor
benzin alırken pompacıya fulle diyorum sadece.:queen::queen:

allah alamayanlara NASİP etsin.

amin diyorum öncelikle:)
valla abicim senin düştüğün durumu gördüm o yüzden dile getirdim:)adamın altında 1000rr var trafikle benim cupla zor kapışıyo aralara giremiyo ben 2 kişiyim artçıyla yaklaşık 2 km adamla kapıştık eminönüne kadar nerdeyse sonra yol acıldı tabi arkadaşı göremedim:)birde bu tarz motorlarda oturma tarzı çok acayip olduğu için vatandaşın akşam belini düşünemiyorum:)sen yine iyisin:mrgreen::cat:

büyük cc ayrı bi olay tabide istanbul gibi bi yerde ulaşım için cbf diyorum başka bişey demiyorum:cat:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
aman hacı deneyım ve tecrübe şart dikkatli ol


yarında hava temiz bakalım rüzgar beni nereye götürecek...
silivri çatalca tarafına gitmeyi düşünüyorum belkide kilyos olabilir....
yarın işi olmayan arkadaşım varsa irtibata geçebiliriz. oğlen 12 den önce yola çıkmam çıkarkende muhakkak siteyi bi kolaçan ederim....

isteyene özelden telefonumu paslarım....

ben 1.30tan sonra boşum ama usta bendede para yok gelemicem zaten e-5filan 60la gidilmiyor 2.4ltre ile 111km giti yedeğe geçtim şimdi:D
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
ben 1.30tan sonra boşum ama usta bendede para yok gelemicem zaten e-5filan 60la gidilmiyor 2.4ltre ile 111km giti yedeğe geçtim şimdi:D

Bi daha motoru zorlarsan seni hondaya şikayet ederim tıpkı ferrariye tüp takan türkten aracı aldıkları gibi senden de motoru alırlar :pr:::huuuh::

Millet hepsiburada sitesinde motosiklet alarmları var carub marka, bu alarmdan taktırayım mı bilgisi olan var mıdır?
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Bi daha motoru zorlarsan seni hondaya şikayet ederim tıpkı ferrariye tüp takan türkten aracı aldıkları gibi senden de motoru alırlar :pr:::huuuh::

Millet hepsiburada sitesinde motosiklet alarmları var carub marka, bu alarmdan taktırayım mı bilgisi olan var mıdır?

yok zaten içim biraz acıdı yani cok kısa sürelide olsa cıktım bastım yani ama oda açılma babında sayalım 1000km reye kadar ilçe içinde gezmeye calısıcam sonra 80-90 basmaya başlarız ozaman şehirler arası bilem olur:cherry:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Gri renk bana çok asil geliyor...sanki cbf için var bu renk...çanta da gri olursa var ya....harika olur...:cat:



tamam abi mesele matematiksel değil sadece bu kmleri görmek biz yardıran devir nedir bilmeyenler için hayal ...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------



hadi bakalım kazasız belasız inşallah...:rendeer:



Metehan abi illa havalanı köşelerinde magnum la mı kandıracağım hep seni görüşelim diye :)) Bir daha kine algida arabası ile gelicem :p:p:p

Abi Nisan 10' unda Para hazır, gidip nereden alıyorsak alalım abi şu motoru, bak bu gün hava çok güzeldi... :salut::salut::salut:
Senin okul arkdaşın kıyamıyor motoruna ver turlayım diyorum hep bahane hep bahane.... Abi şu motoru alınca köfteler benden :p:p
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Teşekkür ederim.Beni duygulandırdın.Bende senin gibi kredi hassasiyeti olan biri olduğumdan motoru nasıl alırım diye kıvranırken ilginç bir yöntemle kredisiz olarak hallettim.İnsan azmedince dereler tepeler düz oluyor.Allah güle güle kullanmayı nasip etsin.

teşekkür ederim abi Allah razı olsun. Amasya ya beklerim herdaim :rendeer:

Ftih 0005 hayırlı olsun arkadaşım. allah kaza bela ve ceza göstermesin.

teşekkürler abi hepimize hayırlı olsun.:) senin motora kardeş gelecek inşallah

hadi bakalım kazasız belasız inşallah...:rendeer:

teşekkür ederim abi hepberaber inşallah...
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
herkeze hayırlı uğurlu olsun benim motorda geldi . hadi bakalım.anahtar koleksiyonumuza 1 tane daha eklendi.
29032011782.jpg
[/URL][/IMG]
29032011781.jpg
[/URL][/IMG]
29032011780.jpg
[/URL][/IMG]
gece geldi sizler için çektim
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
Merhaba,
benden de bir ilk buluşma,
Alanya Tümotopar'dan aldığım siyah cbf150 bugün antalyada saat 18:30 gibi teslim edildi.
Ispartaya gelinecek.
Arkadaşa rica ettim, plaka takıldı, -bu anahtar -bu selektör -bu jikle... güzel...
Çalıştırdık jiklede 1dk falan kapadık jikleyi biraz rölanti düşük (1100-1200 gibi, düşükmü??) Tekar hafif gaz verince stop ediyor...(bu durum halen böyle rodaj sonunu bekleyeceğiz bakalım) neyse
Derken montumu giydim kaskımı taktım ve dedimki arkadaşa ayrılmadan
- "bunun benzini istasyona kadar yeter dimi?"
- " yeter yeterrr"
yetmedi!!! motoru rüzgar geçirmez montumla benzinciye ite kaka götürürken kan ter içinde kaldım, bu arada bir cbf'li kardeş yanımdan vınnn!!! sonra baktım dönmüş geliyor
- "abi benzin mi bitti?"
- "sorma başlamadan bitti"
- "dur ben seni iteyim"
iteyim??
ve itti... artçı ayaklığıma ayağını koydu hemde gayet güzel 50-60 km ile itti...
benzincide eyvallahlaştık gitti... ama o ne benzinci "daha iyi hizmet" verebilmek için kapalıymış. neyseki yolun karşısında da bir bp...
Ama karşıya geçilecek kavşakta 3 ışık tonla araba ve itilen 141 kg cbf... neyse oraya da gidildi depo "Fulleee" muamelesi gördü:) (bu arada sıfır depo ağzına kadar 55.00 TL.)
Benden akan Kan-Ter'in üstüne mont giyilip 5000 devir 60 km geçilmeden karanlıkta Kask içinde şarkı türkü söyleyerek (ilk ızdırap hiç sallanmamış şekilde) 120 km ıspartaya gelindi (ıspartaya yakın kestanede donma oldu biraz, malum don ıslak üstünde de kot pantol, Allahtan dizlik biraz dizleri korudu...)
ibre F nin üzerindeydi F ye geldi...
Bir kilitle (http://www.feyizoglu.com/2012-Halat-Kilit_44464.html#0 ) Arkadan sabitlendi
Bir kilit diske iliştirildi ( http://www.feyizoglu.com/Bumper-74D-Disk-Kilidi_43936.html#0 )
Bir de üstü örtüldü ( http://www.feyizoglu.com/MTS-Motosiklet-Brandasi_45381.html#0 )
Allaha emanet edildi...
Hepinize iyi geceler...
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Merhaba,
benden de bir ilk buluşma,
Alanya Tümotopar'dan aldığım siyah cbf150 bugün antalyada saat 18:30 gibi teslim edildi.
Ispartaya gelinecek.
Arkadaşa rica ettim, plaka takıldı, -bu anahtar -bu selektör -bu jikle... güzel...
Çalıştırdık jiklede 1dk falan kapadık jikleyi biraz rölanti düşük (1100-1200 gibi, düşükmü??) Tekar hafif gaz verince stop ediyor...(bu durum halen böyle rodaj sonunu bekleyeceğiz bakalım) neyse
Derken montumu giydim kaskımı taktım ve dedimki arkadaşa ayrılmadan
- "bunun benzini istasyona kadar yeter dimi?"
- " yeter yeterrr"
yetmedi!!! motoru rüzgar geçirmez montumla benzinciye ite kaka götürürken kan ter içinde kaldım, bu arada bir cbf'li kardeş yanımdan vınnn!!! sonra baktım dönmüş geliyor
- "abi benzin mi bitti?"
- "sorma başlamadan bitti"
- "dur ben seni iteyim"
iteyim??
ve itti... artçı ayaklığıma ayağını koydu hemde gayet güzel 50-60 km ile itti...
benzincide eyvallahlaştık gitti... ama o ne benzinci "daha iyi hizmet" verebilmek için kapalıymış. neyseki yolun karşısında da bir bp...
Ama karşıya geçilecek kavşakta 3 ışık tonla araba ve itilen 141 kg cbf... neyse oraya da gidildi depo "Fulleee" muamelesi gördü:) (bu arada sıfır depo ağzına kadar 55.00 TL.)
Benden akan Kan-Ter'in üstüne mont giyilip 5000 devir 60 km geçilmeden karanlıkta Kask içinde şarkı türkü söyleyerek (ilk ızdırap hiç sallanmamış şekilde) 120 km ıspartaya gelindi (ıspartaya yakın kestanede donma oldu biraz, malum don ıslak üstünde de kot pantol, Allahtan dizlik biraz dizleri korudu...)
ibre F nin üzerindeydi F ye geldi...
Bir kilitle (http://www.feyizoglu.com/2012-Halat-Kilit_44464.html#0 ) Arkadan sabitlendi
Bir kilit diske iliştirildi ( http://www.feyizoglu.com/Bumper-74D-Disk-Kilidi_43936.html#0 )
Bir de üstü örtüldü ( http://www.feyizoglu.com/MTS-Motosiklet-Brandasi_45381.html#0 )
Allaha emanet edildi...
Hepinize iyi geceler...

Hayırlı olsun arkadaşım.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
kredi başvurum red edilmiş :salut: bunalımdayım :salut:


vakit kaybetmeden garanti bankasına başvur o zaman. götüreceğin bordrodaki ay içinde çalışma günü sayısı tam olmasına yani 30 gün olmasına dikkat et. ve bordro sahibi kişinin çalıştığı işyerinde toplam çalışma günü de önemli. buna ilaveten bu kişinin geçmişte kredi kartı vb. borçlarını düzgün yatırmış olması gerekiyor. maaş miktarının asgari ücret olması önemli değil. bizim firmamızda çalışan birçok kişi bu şartlarda rahatlıkla kredi alabiliyor. diğer bi avantajlı alternatif banka da yapı ve kredi bankası. Allah kolaylık versin...
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Selamlar arkadaslar aranıza yeni katıldım. Son bir kaç aydır bu başlığı sıkı bi şekilde takip ediyorum ama anca bugün kayıtlı üye olup sizlere ilk mesajımı atma serefine nail oluyorum.
İlk partiden motorlarını alan ve heyecan içerisinde binişlerini okudugum arkadaslar umarım allah kaza bela vermeden bu heyecanınızı yitirmeden binebilirsiniz.
Beni son zamanlarda bi motor aşkıdır aldı arkadaslar sormayın. Bunun üzerine biraz motor konusunda etraftan duyduklarımız, biraz yıllardır istanbul trafiğinde araç kullanan biri olarak kendi gözlemlerim ve birazda eğitime verdiğim önem dolayısıyla bu işin eğitimsiz olmayacağı kanaatine vararak 15 gün kadar önce Honda Motorsiklet Eğitim Merkezi Güvenli Sürüş 1 eğitimine katıldım ve gerçekten çok memnun kaldım. :cat: Honda M.E.M ile ilgili sorularınız olursa dilimin döndüğünce bilgim dahilinde seve seve yanıtlayabilirim. Kurs sonunda motorsiklet kullanmak için doğduğumu keşfettim :queen: ve hemen ertesi gün solugu bir sürücü kursunda aldım. Şimdi 16 Nisan tarihini bekliyorumki sınava gireyim ilk etabı tamamlayayım diye. İnşallah mayıs ayı sonlarında falan ehliyetimi alırsam bende haziran ayında en geç temmuzda aranıza kırmızı bir Cbf150 ile dahil olacağım.:wiinkk:
Şimdilik oşçakalın. Epinize ii forumlar. :queen:
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
vakit kaybetmeden garanti bankasına başvur o zaman. götüreceğin bordrodaki ay içinde çalışma günü sayısı tam olmasına yani 30 gün olmasına dikkat et. ve bordro sahibi kişinin çalıştığı işyerinde toplam çalışma günü de önemli. buna ilaveten bu kişinin geçmişte kredi kartı vb. borçlarını düzgün yatırmış olması gerekiyor. maaş miktarının asgari ücret olması önemli değil. bizim firmamızda çalışan birçok kişi bu şartlarda rahatlıkla kredi alabiliyor. diğer bi avantajlı alternatif banka da yapı ve kredi bankası. Allah kolaylık versin...

Sağolasın, sıkıntı babamın benim adıma ev kredisi almış olması ve ödemesinde sıkıntı oldu. Gerçi kredi ödendi bitti gitti ama işte vermiyorlar bu yüzden :pale: maaş bordrosu var, herşey tamam ama bankalar vermiyor :salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:04 ----------

yılmadım :pr:, bankalar beni tanımamış, alana kadar başvuruya devam ::angry2::::ranntign::eviiil::::sapkaa::::nefes::
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
slm arkadaşlar geçende ufak bir çukura girdim ön jantın kenarı çok az bir şey ezilmiş 70 80 arası direksiyonda titrme oluyor bizim usta ben onu ısıtım düzeltirim diyor.bu tür sıkıntı yaşayan varmı hiç.sizce düzelirmi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:48 ----------

Selamlar arkadaslar aranıza yeni katıldım. Son bir kaç aydır bu başlığı sıkı bi şekilde takip ediyorum ama anca bugün kayıtlı üye olup sizlere ilk mesajımı atma serefine nail oluyorum.
İlk partiden motorlarını alan ve heyecan içerisinde binişlerini okudugum arkadaslar umarım allah kaza bela vermeden bu heyecanınızı yitirmeden binebilirsiniz.
Beni son zamanlarda bi motor aşkıdır aldı arkadaslar sormayın. Bunun üzerine biraz motor konusunda etraftan duyduklarımız, biraz yıllardır istanbul trafiğinde araç kullanan biri olarak kendi gözlemlerim ve birazda eğitime verdiğim önem dolayısıyla bu işin eğitimsiz olmayacağı kanaatine vararak 15 gün kadar önce Honda Motorsiklet Eğitim Merkezi Güvenli Sürüş 1 eğitimine katıldım ve gerçekten çok memnun kaldım. :cat: Honda M.E.M ile ilgili sorularınız olursa dilimin döndüğünce bilgim dahilinde seve seve yanıtlayabilirim. Kurs sonunda motorsiklet kullanmak için doğduğumu keşfettim :queen: ve hemen ertesi gün solugu bir sürücü kursunda aldım. Şimdi 16 Nisan tarihini bekliyorumki sınava gireyim ilk etabı tamamlayayım diye. İnşallah mayıs ayı sonlarında falan ehliyetimi alırsam bende haziran ayında en geç temmuzda aranıza kırmızı bir Cbf150 ile dahil olacağım.:wiinkk:
Şimdilik oşçakalın. Epinize ii forumlar. :queen:

evet doğru yolu bulmuşşsun :cat: honda aramıza hoşgeldin motorun hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
slm arkadaşlar geçende ufak bir çukura girdim ön jantın kenarı çok az bir şey ezilmiş 70 80 arası direksiyonda titrme oluyor bizim usta ben onu ısıtım düzeltirim diyor.bu tür sıkıntı yaşayan varmı hiç.sizce düzelirmi

Merhaba Ferhat;
Aynı durum başıma gelmişti, Michelin lastikleri taktırdığım bayideki usta aynen bahsettiğin yöntemle pürmüzle ısıtarak ve hafif hafif kastırarak jantın yamukluğunu düzeltti.

Fakat çok yamukluk varsa bu durumda jant düzeltilirken çatlama riski var.

Aslında en garantisi yeni jant almak fakat önce bu bahsedilen yöntemle bir düzelttir. Zaten çok para istememeleri lazım ortalama 20 TL civarına bu düzeltme işini yaparlar belki de daha ucuza da olabilir.

Ben esaslı bir çukura çok yüksek hızda girmiştim hem ön hemde arka jant'ım yamulmuştu.

Arka jantı yeniden orijinal aldım, fakat ön jantımı o bahsettiğim düzeltme yöntemi ile şu anda kullanıyorum. Şimdilik bi sıkıntı yok.

Ama dediğim gibi en garanti yöntem jantı yenilemek.

Uzun zamandır girmiyordun topiğe, kendini bu kadar özletme kardeşim :rendeer:
Samsun'a selamlar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:02 ----------

Benim ilgili jantların fotoğrafları şu konudaydı:
jant doğrultulurmu balans olurmu

Çubuk-Karagöl yolunda tam önümdeki aracı sollarken yaklaşık 90 km/h hızla sert bir çukura girmiştim ve sonuç yukarıdaki gibi olmuştu.
Nasıl oldu da ben o gün düşmedim hala hayret ederim.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Sonunda Kanuni Caracalı sattım bugün noter satışını da yaptım. Sıra geldi nisan partisinin bayiye gelmesini beklemeye. Hiç alışık değilim minibüse falan binmeye çok alışmışım motor elim ayağım olmuş farkında değilim gidince anladım :pale: artık cubufum gelince ona çok büyük bir hasretle bağlanıcam ve bırakmıcam :queen::queen: o günü iple çekiyorum...
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
Aydoğanx kardeş Ankarada michelin sporti lastiğini nerede ve hangi bayide taktırdın... Allah izin verirse ben de ankaradan yeni bir cbf alıp yeni lastik taktırmayı düşünüyorum. doğduğumuz memlekete yabancı kaldık uzaklardayım. temmuzda Ankaradayım senin gibi değerli bir dostu tanımak isterim.... selamlar saygılar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst