Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
@mmucit birşeyi çok isteyince olurmuş diyolar ya, yalan walla :pale:

Bir de şöyle derler, hayırlısıysa olsun.

İnan bu senin için şu anda çok anlamsız gelecek ama demekki senin için şu an motosiklet iyi birşey değil. Ya da o sana başka sorunlar açacak.

Biz iyi niyetli olup, vicdanımızın sesini dinleyerek iyi şeyler yaptıkça hayat çok daha güzel olacak.

duruma göre mucit, standart buluşmalara ve şehir içi keyif turlarıma has motorumla çıkıyorum.

otobanlık işler olursa ya da mevcut gezide katılımlarda küçük cc yoksa mecburen moruğu çıkarıyorum.

tabi bir de nişanlım moruğu daha çok seviyor. baskılar sonucu da oluyor arada. :)

yani ismail de biliyor, gruptaki insanlara tuhaf geliyo ama fırsat buldukça küçük cc'yi tercih ediyorum.

Sen işi çözmüşsün. :mrgreen:

usta 5lt benzin aldım 111km giti yedeğe düştü baktım yedek depo 2.6lt yani 2.4lt yakmışım 111km rede motor suan 150km düşün rodajdayım:D

Yeni kasaların bu özelliğine imrendim doğrusu, yoksa başka ek bir güzellik görememiştim.

yaklaşık on gün önce çanakkale pekcan da siyah ve gri cbfin olduğunu söylemiştin ya işte o gri cbf i almak bana nasip oldu.yarın 15:30 da otobüse verecekler cumartesi sabah inşallah Amasya dan teslim alacağım. sana çoook teşekkür ederim Allah razı olsun, kaza bela göstermesin :rendeer:

Nasip işte, nereden nereye. Hem de ucuza.

herkese slm arkadaşlar aranıza yeni katıldım ama bu forumu neredeyse başından beri okumuşumdur birbirinize bağlılığınız çok hoşuma gitmişti cbf 150 ye okadar çok heveslenmiştim ki olmadı bugün eskişehir özmert bayine gittim sadece nakit satılıyormuş oyüzden mecbur vaz geçmek zorunda kaldım çok şey öğrendim sizlerden okumaya devam :)

Her zaman bekleriz.

Hergün güzel haberlerle burada konuşuyoruz sohbet ediyoruz ama malesef bugün biraz üzücü bi haber vericem (en azından benim için üzücü)

31.03.2011 tarihi saat 21:30 sularında Kartal yakacıkta olan varsa veya buraları bilen varsa yolu bilir. Soğanlık caddesinde çocuk hastanesine gelmeden dört yol var ahanda orda herifin tekine girmiş bulunmaktayım :S

Adam tali yoldan selektörlerime kornalarıma aldırmadan önüme atlayınca bende şirket motorudur nasılsa ve activaya bişey olmaz diyerek çok az bi kurtulma payım olmasına rağmen arabanın üstüne doğru motoru yönlendirerek motordan atladım. Bende çizik dahi yok adamın wolksvagen jettasının sol arka tarafını komple göçerttim (çok da iyi oldu. Bir dahakine soluna bakarak geçer artık...) en az 600-700 liralık hasarı var. Bizim activada ise sadece ayna patladı başka hiç bişey yok.

Allahtan müdürlerim falan çok anlayışlı insanlarda sorun çıkmadı. Gerçi zaten sorun çıkacak bir durum yok çünkü ben haklıyım ana yolda 40-50 giderken herf tali yoldan önüme atladı hemde onca ihtarıma rağmen(korna-selektör)


ADAMIN ARABASI SAĞDA GÖRÜNEN GRİ JETTA.


Resimler nedense görünmedi sizdede göremiyen varsa buyrun linklerden bakabilirsiniz...

Geçmiş olsun ama yine de böyle yapmasan daha iyiydi, ne dersin?

Tamam, trafikde adam sayılmamak insanın kanına dokunuyor ama....

Bunların çoğu cahilliklerinden(Büyük çoğunluk bu grupta, bu yüzden iyiki motosiklet kullanıyorum diyorum, yoksa ben de trafikde bu cahillerden olurdum, bu ara ne demişler cahille sohbet etme küstürürsün,...), birazı öküzlüklerinden(affedersiniz gerçek öküzleri tenzih ederim), bir kısmı ise manyaklıklarından(zaten bütün yollar onların, biz her nedense işgal ediyoruz onların yollarını) yapıyorlar bu tip bizi öldürme girişimlerini. :farao:
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
mmucit Bir de şöyle derler, hayırlısıysa olsun.

İnan bu senin için şu anda çok anlamsız gelecek ama demekki senin için şu an motosiklet iyi birşey değil. Ya da o sana başka sorunlar açacak.

Biz iyi niyetli olup, vicdanımızın sesini dinleyerek iyi şeyler yaptıkça hayat çok daha güzel olacak.

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=2306849#ixzz1IF4FyZ00


:cat:::plus1:: helal çok güzel düşünce ve söz
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Geçmiş olsun ama yine de böyle yapmasan daha iyiydi, ne dersin?

Tamam, trafikde adam sayılmamak insanın kanına dokunuyor ama....

Bunların çoğu cahilliklerinden(Büyük çoğunluk bu grupta, bu yüzden iyiki motosiklet kullanıyorum diyorum, yoksa ben de trafikde bu cahillerden olurdum, bu ara ne demişler cahille sohbet etme küstürürsün,...), birazı öküzlüklerinden(affedersiniz gerçek öküzleri tenzih ederim), bir kısmı ise manyaklıklarından(zaten bütün yollar onların, biz her nedense işgal ediyoruz onların yollarını) yapıyorlar bu tip bizi öldürme girişimlerini. :farao:

Hepinize çok teşekkürler. Ben bu şekilde olmasının daha iyi olduğunu düşünüyorum. En azından 1 tane gerizekalıyı korkutmuş bulundum. Birdahakine yarım saat bakar öyle geçer o yoldan.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
@guneylee
Geçmiş olsun, Allah tekrarını yaşatmasın.
Sana birşey olmaması sevindirici.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
usta 5lt benzin aldım 111km giti yedeğe düştü baktım yedek depo 2.6lt yani 2.4lt yakmışım 111km rede motor suan 150km düşün rodajdayım:D
Benzin aldıgında depoda biraz benzin vardır ya :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:02 ----------

bu yeni cbf alanların yaptığı yanlış bişey var:)yoksa 100 kmde 2.5 litre yakıyosa rodajda ilerde 2 litre yakıcak yoksa bu yeni kasalar su ve benzin karışımıylamı çalışıyo:)

su filan katıyomusunuz:mrgreen:

birde ben derim ki rodaj bitmeden sağlıklı bi ölçüm yapın,tavsiyem shellden depoyu fulleyin bi 100 km civarı gidin sonra aynı pompadan depoyu tekrar fulleyin:cat:bu ölçümdeki değerlerde bu şekilde çıksın artık pesi dicem:)cbften başka motor alınmaz ufak cc tabi:)

demek kuryeler boş yere yeni kasaya geçiş yapmıyolar var bi bildikleri:)

Ben eğer uyarsa yeni karbüratörle değiştirmeyi düşünüyorum.Gomple motoru değiştirmeyelim şimdi :cherry:
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
mrb arkadaşlar
benimm motorum nisan partisinde gelicekmiş,acaba nisan partsini nisanın kaçında dağıtırlar bayi ilere biginiz varmı?
hepinize kazasız cezasız sürüşler,ÇANAKKALE ye şehitliklere gelirseniz haber verirseniz kılavuzluk yaparım yardımcı olrum.
slmlr
Ercan
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
16
slm arkadaşlar bugün tekrar onda bayisine gittim orda SYM xs 125 diye bi motor vardı taywan malı dediler diğer çinliler gibi değilmiş sağlammış biraz araştırdım fazla kullanıcısıda yok size bir sorayım dedim yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
mrb arkadaşlar
benimm motorum nisan partisinde gelicekmiş,acaba nisan partsini nisanın kaçında dağıtırlar bayi ilere biginiz varmı?
hepinize kazasız cezasız sürüşler,ÇANAKKALE ye şehitliklere gelirseniz haber verirseniz kılavuzluk yaparım yardımcı olrum.
slmlr
Ercan

Eveet , Mart teslimi motorlarını bekleyen arkadaşlar uzun süre gemi geldi gitti , yan yattı , gümrüğe girdi , bayilere dağıtılıyor , dağıtıldı telaşı ve heyacanının sonunda motorlarına kavuştular. Fırsat buldukça izlenimlerini bize aktarıyorlar , yazmasamda her gün yazılanları okuyorum. Tüm arkadaşlara izlenimlerini aktardıkları için teşekkür eder ve motorlarını hayırla , zevkle kullanmalarını dilerim.

Nisan'ın ilk günleriyle birlikte şimdi sıra geldi bizim heyecanlı bekleyişimize . Dün , siparişimi verdiğim bayiyi arayıp sordum var mı bir problem diye. Problem yok ama Nisan sonu teslim ederiz dediler. İçimden ben sizden daha önce biliyorum motorların ne durumda olduğunu dedim ama telefonda bayana pek belli etmedim , eh bekleyelim bakalım dedim.

Mart teslimi tüm aksaklıklara rağmen Mart'ın üçüncü haftası teslim edildiğine göre , bizim Nisan teslimleri motorlarımızda bir aksilik olmaması halinde Nisan'ın ikinci haftası bayilerde olur gibime geliyor.

Bakalım kısmet , heyacanla girdik bekleme sürecine , daha fazla uzamazsa bizim için hayırlı olur :)
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
yan çanta demirlerini sevdim beni yançanta derdinden kurtardı ,
dscf0620a.jpg

ahmet abi bu yan çanta demirleri çok hoşuma gitti yakın zamanda ben de taktırmayı düşünüyorum katlanabilir bir sistem zannedersem. bantla birleştirilmiş kısım bant söktüğünde düşüyor mu yoksa kilit tarzı birşeyi var mı? birde fiyatı nedir? efeye yakın arkadaşım ve kuzenim var hemen aldırayım. bir de komik gelebilir ama motor bayiden çıktığında içine yağını koyuyolar mı?
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
31.03.2011 tarihi saat 21:30 sularında Kartal yakacıkta olan varsa veya buraları bilen varsa yolu bilir. Soğanlık caddesinde çocuk hastanesine gelmeden dört yol var ahanda orda herifin tekine girmiş bulunmaktayım :S

Adam tali yoldan selektörlerime kornalarıma aldırmadan önüme atlayınca bende şirket motorudur nasılsa ve activaya bişey olmaz diyerek çok az bi kurtulma payım olmasına rağmen arabanın üstüne doğru motoru yönlendirerek motordan atladım. Bende çizik dahi yok adamın wolksvagen jettasının sol arka tarafını komple göçerttim (çok da iyi oldu. Bir dahakine soluna bakarak geçer artık...)

Geçmiş olsun bende kuryeyim. Bazen aynen senin yaptığın gibi yandan çıkan öküze hiç fren yapmadan tam şoför kapısından girip oturduğu yeri dağıtmak istiyorum. ::ranntign

Bugün benim içinde maceralıydı.Son dakikalarda servis minibüsü kullanan bir hayvan aradan geçmeyeyim diye aniden gazlayıp arayı kapatınca öndeki aracın tamponuna giriyordum! Son anda motoru yatırıp tampon altına dalınca çarpışma olmadı.bende birşey yok, motorda yok.kalkıp ileride kırmızıda yakaladım adamı.50 yaşlarında bir şey.Niye aradan geçiyorsun, geçme aradan diyor.Gördün mü beni aynadan dedim, gördüm dedi.


Ben aslında şiddete karşı bir insanım.Trafikte de kimseyle dalaşmamak için özel gayret gösteririm.Ama bugün hakikaten kendimi çok zor tuttum.Muhtemelen adamın yaşına da hürmeten.Ama yanlış yaptığımı sonra anladım.Adam beni kasti olarak kazaya sevk ediyor ben halen yaşını başını düşünüyorum.Gerçi döverken ölme ihtimali de var.Onu da düşünmek lazım.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
ahmet abi bu yan çanta demirleri çok hoşuma gitti yakın zamanda ben de taktırmayı düşünüyorum katlanabilir bir sistem zannedersem. bantla birleştirilmiş kısım bant söktüğünde düşüyor mu yoksa kilit tarzı birşeyi var mı? birde fiyatı nedir? efeye yakın arkadaşım ve kuzenim var hemen aldırayım. bir de komik gelebilir ama motor bayiden çıktığında içine yağını koyuyolar mı?

kilit olayı yok taşıyıcıda ben bi cırt ile hallettim. motor yağına gelince inanki bilmiyorum. koymamış olsaydılar şu ana kadar yatak sarardı sanırım. hahahahahaha açıp bakmadım yani . ben en iyisi ödediğim paraları kalem kalem yazayım .

3.550 tl motor için
150 tl yan ayak , koruma demiri ve çantalıklar için yan-arka
toplamda 3700 lira ödedim. ayrıca 200lira ruhsat-plaka-vergi vs tuttu.

motorun bu haliyle mal oluşu 3900tl dir.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Jawa kardeşim sana da geçmiş olsun. Herkeze çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için..

Ben artık yeter diyorum başka da birşey demiyorum. Adam göz göre göre benim önüme atlayabiliyorsa demekki ya cinayet işlemeye meyilli bir pisikopattır kendisi yada gerizekalının tekidir.

Araba kullananlar elbette var aramızda ama lütfen üstünüze alınmayın. Ben bu şekilde dikkatsizce veya dikkatli olupta görerek motorun önüne girenler için söylüyorum.

Resmen BEYİNSİZİN tekiydi çarptığım adam hemde AVUKAT olduğunu söylemesine rağmen. Tali yoldan önüme atladığını kabul ediyor ama hatalı olan sensin diyor bir insan bu kadar beyinsiz olabilir ancak. Neyseki polislik bir işimiz olmadı ve kim hatalı kim hatasız onun arayışına girmedik iki tarafta sigortadan tamirini yaptıracak...

Neyse bu kadar olumsuzluk yeter olumlu şeyler düşünelim mesela nisan partisi ne zaman gelir konşuk motora beklemekten ve minibüse binmekten sıkıldım(daha 2 gün olmasına rağmen):p

Bir an önce gelsede onu galeride süsliyip püsliyip çıkıp gezsem :queen::queen:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
kilit olayı yok taşıyıcıda ben bi cırt ile hallettim. motor yağına gelince inanki bilmiyorum. koymamış olsaydılar şu ana kadar yatak sarardı sanırım. hahahahahaha açıp bakmadım yani . ben en iyisi ödediğim paraları kalem kalem yazayım .

3.550 tl motor için
150 tl yan ayak , koruma demiri ve çantalıklar için yan-arka
toplamda 3700 lira ödedim. ayrıca 200lira ruhsat-plaka-vergi vs tuttu.

motorun bu haliyle mal oluşu 3900tl dir.

iyi fikir cırt yada çıt :) mesela deri mont tamircilerine ya da ayakkabıcılara deriden çıtlı bir kemer de yaptırılabilir hem sağlam olur.ben yan ayak ve motor koruma demiri için 75 tl ödedim demek ki arka ve yan çanta demirleri de yaklaşık 75 tl. bir de benim motora taktıkları parçalar orjinal değilmiş. motor yağını şundan sordum yağı ben koysam garanti dışına çıkabilir belki diye.cevap için teşekkür ederim abi. sorular sorular... son 34 saat hadi hayırlısı ::deliir::
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
iyi fikir cırt yada çıt :) mesela deri mont tamircilerine ya da ayakkabıcılara deriden çıtlı bir kemer de yapılabilir hem sağlam olur.ben yan ayak ve motor koruma demiri için 75 tl ödedim demek ki arka ve yan çanta demirleri de yaklaşık 75 tl. bir de benim motora taktıkları parçalar orjinal değilmiş. motor yağını şundan sordum yağı ben koysam garanti dışına çıkabilir belki diye.cevap için teşekkür ederim abi. sorular sorular... son 34 saat hadi hayırlısı ::deliir::

Kanki arka koruma&yan-arka çanta demiri için 80 lira fiyat aldım konşuktan. Hakikaten benimde hoşuma gitti bu demir bende istiyorum :):) siyah cırtlar var onlar bence işimizi görür hemde dikkat çekmez.

Galeriye motorumu teslim almaya gittiğimde inş. Far koruma ve ön korumayı zaten fiyata ekletmiştim. Bunun dışında yan çanta&koruma demiri, tank ped ve kappa k35 taktırıp öyle çıkarıcam. :queen:

Bunların dışında alarm,branda ve aklımda olan birkaç şey daha zamanı geldikçe motoruma takıcam.:queen:

Bekle ALLAH bekle bakalım ne zaman gelicek bizim cubuflar :queen:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
branda kesin şart. sabaha karşı ciğ düşüyor sonrada toz toprak konuyor üstüne. eksik olarak bi topcase kaldı. 35 litrelik bi kappa düşünüyorum . sözde sipariş ettim tamam dediler sonra abi ellerinde yokmuş dendi bekliyorum. yada siyahrenk olanından alacam fevzioğlundan. pazartesi bi daha görüşeyimde durum netleşecek.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
ben de ideal boyutundan dolayı k35 düşünüyordum fakat bazı arkadaşlar titrediğini söylemişti. fiyat/performans olayındaki gibi bir karşılaştırmak gerekirse işlevselliği/dezavantajları göz önünde bulundurursak alınır bir ürün müdür? kullanan arkadaşlardan bunun cevabını rica ediyorum teşekkürler...
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
ben de ideal boyutundan dolayı k35 düşünüyordum fakat bazı arkadaşlar titrediğini söylemişti. fiyat/performans olayındaki gibi bir karşılaştırmak gerekirse işlevselliği/dezavantajları göz önünde bulundurursak alınır bir ürün müdür? kullanan arkadaşlardan bunun cevabını rica ediyorum teşekkürler...

Ben çok araştırdım. Şekil,işlevsellik,dayanıklılık ve en önemlisi (en azından benim için) fiyat bakımından kappa k35 en ideal çantadır bunu bilir bunu söyler ve motorum geldiği gibide bunu taktırırım :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst