Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Aydoğanx kardeş Ankarada michelin sporti lastiğini nerede ve hangi bayide taktırdın... Allah izin verirse ben de ankaradan yeni bir cbf alıp yeni lastik taktırmayı düşünüyorum. doğduğumuz memlekete yabancı kaldık uzaklardayım. temmuzda Ankaradayım senin gibi değerli bir dostu tanımak isterim.... selamlar saygılar...

Merhaba;
Ne yazıkki Ankara'da bu lastikleri satan bir bayi yok.
Genelde IRC ve Pirelli gibi markalar var.

Ben İstanbul Buz motor'dan satın almıştım.
Kargo dahil yanlış hatırlamıyorsam 160 TL'ye mal olmuştu.

Lastik montajı için ise tek tük yer yapıyor.
Aslında ben lastiklerimi kendim montaj yapabiliyorum ( jr. bilir :) ) fakat sırf şu balans ayarı muhabbeti yüzünden lastikçiye taktırmıştım.

Ankara'da motosiklet lastik montajı için:
Çinici Kardeşler
Büyük Sanayi 1. Cadde No:29 İskitler / Ankara
Tel : 0312 341 55 00 Fax: 0312 341 55 01

Ankara'ya geldiğinde inşallah görüşürüz, beklerim.




@guneylee
Dostum hadi hayırlısı olsun. İnşallah kısa sürede sende kavuşursun cubufuna :)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
@guneylee
Dostum hadi hayırlısı olsun. İnşallah kısa sürede sende kavuşursun cubufuna :)

sağol kanki ya nasıl geçicek zaman inan bilmiyorum. Sabah notere giderken zamanı ayarlıyamadım ya o kadar yani :D motor elim ayağım olmuş. Nasıl geçicek bu zaman bilmiyorum. İnş bir an önce gelir de hemen gezi turlarımıza başlarız :queen::queen:
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
Merhaba;
Ne yazıkki Ankara'da bu lastikleri satan bir bayi yok.
Genelde IRC ve Pirelli gibi markalar var.

Ben İstanbul Buz motor'dan satın almıştım.
Kargo dahil yanlış hatırlamıyorsam 160 TL'ye mal olmuştu.

Lastik montajı için ise tek tük yer yapıyor.
Aslında ben lastiklerimi kendim montaj yapabiliyorum ( jr. bilir :) ) fakat sırf şu balans ayarı muhabbeti yüzünden lastikçiye taktırmıştım.

Ankara'da motosiklet lastik montajı için:
Çinici Kardeşler
Büyük Sanayi 1. Cadde No:29 İskitler / Ankara
Tel : 0312 341 55 00 Fax: 0312 341 55 01

Ankara'ya geldiğinde inşallah görüşürüz, beklerim.


sagolasın ayrıntılı şekilde yazmışsın eline sağlık.... gelirim ne demek....
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
arkadaşlar herkeze selam bu cbf lerde far olayını çözemedim plaka çıkmadığı için daha bayii den el kitabınıda alamadım malum başka şehirden geldi. far devamlı böyle yanıkmı kalıyor? birde vitesi boşa atmanın pratik yolunu söylerseniz sevinirim.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
güneylee kardeşim,

lastikler için iyi bi usta tanıyorum.

etlik tarafında ismail usta var. ben lastiklerimi ona taktırdım. sağolsun güzel yaptı ama hala bi yemek borcum var kendisine.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
arkadaşlar herkeze selam bu cbf lerde far olayını çözemedim plaka çıkmadığı için daha bayii den el kitabınıda alamadım malum başka şehirden geldi. far devamlı böyle yanıkmı kalıyor? birde vitesi boşa atmanın pratik yolunu söylerseniz sevinirim.

Selam;
Evet far açma, kapama düğmesi yoktur, Avrupa Birliği normlarımı nedir tam emin değilim ama öyle birşey yüzünden sürekli yanması gerekiyormuş :)

Motora ilk başladığında boş vites biraz zorlasa da zamanla alışırsın. Aşağının uç kısmı değilde orta kısmı ile durmaya yakın hafif şekilde basarsan 2 den N'ye geçecektir.

Eğer motor duruyorken vites geçirmeye çalışıyorsan hafif ileri geri yaparsan daha kolay geçtiğini farkedebilirsin.

güneylee kardeşim,

lastikler için iyi bi usta tanıyorum.

etlik tarafında ismail usta var. ben lastiklerimi ona taktırdım. sağolsun güzel yaptı ama hala bi yemek borcum var kendisine.

:mrgreen: Şu havalar düzelsinde inşallah daha çok yemek yeriz Evrencim, sağolasın.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
güneylee kardeşim,

lastikler için iyi bi usta tanıyorum.

etlik tarafında ismail usta var. ben lastiklerimi ona taktırdım. sağolsun güzel yaptı ama hala bi yemek borcum var kendisine.

lastikleri şimdilik değiştirmiyicem ki ben :) biraz zaman geçsn ve elimede para :):) inş ondan sonra :cat:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
far açma kapama düğmesi yaptırmak garantide sorun yaşatır mı?

arkadaşım farlar bizim görünürlüğümüzü artırıyor. kazaların en büyük sebebi bizim görünmememiz. zaten motosikletlerde farın sürekli yanması zorunlu. o nedenle bırak uğraşma farı kapatacağım diye.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
far olayını anladım bende bir anahtar felan sanıyordum ama vites olayını karıştıryorum şimdi vites 4 de iken aniden durdum ve vitesi boşa almak istiyorum işte o zaman karışıyor ortalık.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
32
haklısınız aslında arkadaşlar ama günlük güneşlik havada da boşa yanması garip gibi geliyor bana.bir de zamanla ampül değişimi ayna kararması,far camı sararması derken ufak ufak masraflar çıkacak diye yapsam mı acaba demiştim...
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
haklısınız aslında arkadaşlar ama günlük güneşlik havada da boşa yanması garip gibi geliyor bana.bir de zamanla ampül değişimi ayna kararması,far camı sararması derken ufak ufak masraflar çıkacak diye yapsam mı acaba demiştim...

o dediklerin 50.000 de falan olur heralde :):)
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
far olayını anladım bende bir anahtar felan sanıyordum ama vites olayını karıştıryorum şimdi vites 4 de iken aniden durdum ve vitesi boşa almak istiyorum işte o zaman karışıyor ortalık.

alışana kadar basit çözüm. motorla her durduğunuzda debriyaj basılı iken vites kolunu aşşağı doğru 4-5 kez bastırın . merak etmeyin 1 den aşşağısı yok. sonra boşa alırsınız.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
alışana kadar basit çözüm. motorla her durduğunuzda debriyaj basılı iken vites kolunu aşşağı doğru 4-5 kez bastırın . merak etmeyin 1 den aşşağısı yok. sonra boşa alırsınız.

evet bende öyle yapıyorum ama sonra 1 de diye debriyajı bırakınca stop felan ediyor sonra tekrar çalıştırınca 1 i buluyorum sanırım biraz hareket edince vitesler yerine geliyor . bu vites göstergesi olamaması biz acemiler için çok kötü. zira etraftaki bakışlar sürmesini bilmiyon ne işin var cillop gibi motorda gibi bakıyor.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
evet bende öyle yapıyorum ama sonra 1 de diye debriyajı bırakınca stop felan ediyor sonra tekrar çalıştırınca 1 i buluyorum sanırım biraz hareket edince vitesler yerine geliyor . bu vites göstergesi olamaması biz acemiler için çok kötü. zira etraftaki bakışlar sürmesini bilmiyon ne işin var cillop gibi motorda gibi bakıyor.

en fazla 1 ay sürer bu acemiliğin :wiinkk:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
Arkadaşlar bu farlarla alıp veremediğiniz nedir?
motorcular olarak biz farlarımız nasıl daha iyi aydınlatır,nasıl daha görünür oluruz trafikte diye düşünecekken, bazılarımız farımızı nasıl kapalı konuma getiririz onun arayaşındayız.
ben otomobil kulanırken bile 7/24 far yakıyorum,motorda ise daha nasıl farkedilir olunur ona bakmak lazım.
trafikte ne kadar görünür, o kadar güvenli.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Arkadaşlar bu farlarla alıp veremediğiniz nedir?
motorcular olarak biz farlarımız nasıl daha iyi aydınlatır,nasıl daha görünür oluruz trafikte diye düşünecekken, siz farınızı nasıl kapalı konuma getirirsiniz onun arayaşındasınız.
ben otomobil kulanırken bile 7/24 far yakıyorum,motorda ise daha nasıl farkedilir olunur ona bakmak lazım.

:cat: Katılıyorum ve en iyi çözüm bence xenon far ama sıfır alacağım için ilk anda yapmak istemiyorum (servisi taktığında garanti kapsamı dışına çıkmamasına rağmen.) ama braz zaman geçtikten sonra kesinlikle xenon taktırıcam. Yapabilirsem mercekli olmasını da ayrıca isterim :queen:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
Merhaba Ferhat;
Aynı durum başıma gelmişti, Michelin lastikleri taktırdığım bayideki usta aynen bahsettiğin yöntemle pürmüzle ısıtarak ve hafif hafif kastırarak jantın yamukluğunu düzeltti.

Fakat çok yamukluk varsa bu durumda jant düzeltilirken çatlama riski var.

Aslında en garantisi yeni jant almak fakat önce bu bahsedilen yöntemle bir düzelttir. Zaten çok para istememeleri lazım ortalama 20 TL civarına bu düzeltme işini yaparlar belki de daha ucuza da olabilir.

Ben esaslı bir çukura çok yüksek hızda girmiştim hem ön hemde arka jant'ım yamulmuştu.

Arka jantı yeniden orijinal aldım, fakat ön jantımı o bahsettiğim düzeltme yöntemi ile şu anda kullanıyorum. Şimdilik bi sıkıntı yok.

Ama dediğim gibi en garanti yöntem jantı yenilemek.

Uzun zamandır girmiyordun topiğe, kendini bu kadar özletme kardeşim :rendeer:
Samsun'a selamlar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:02 ----------

Benim ilgili jantların fotoğrafları şu konudaydı:
jant doğrultulurmu balans olurmu

Çubuk-Karagöl yolunda tam önümdeki aracı sollarken yaklaşık 90 km/h hızla sert bir çukura girmiştim ve sonuç yukarıdaki gibi olmuştu.
Nasıl oldu da ben o gün düşmedim hala hayret ederim.

:rendeer: WALLAHA ne diyeyim acayip özlemişim muhabbetleri motoruyla bedava gezen bay.jr gizli honda teknik müdürü olan (ismail aydoğan ) ve ortağı acemi motorcu murat kahya köfte varsa varım metehan abii bir türlü yanıma gelemeyen mehmet şanveren :) hepinizi özledim artık yakından takıp ediyorum.ismail bilgi için teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst