slm arkadaslar ben hyosung gv 250 kullanicisiyim allah nazardan sakasin motorumu 15binde aldim 23 bin oldu daha tik dediği için motorcuya gitmedim

ama arada bi suzuki intruder yamaha dragstar olmadiğinin farkindayim oda hissediliyor. bunu yazmamim sebebi hyo gtr250 ile cbr 250 kiyaslanmasindan dolayi bence hyo da gayet guzel binilebilecek bir motor ama ben yaklasik 6 ay olmustur cbr 250r in piyasaya cikacagağini gorup turkiyeye gelirmi gelmezmi konusuldugu zaman tamam dedim bu motor alacağim motor gordugum anda anladim
motora yeni baslicak kişilere de tek önerim cbr 125 r di çok hosuma giderdi şahsende alıyordum ki kıyısından dondum babamda pekl yakıştıramadı:mrgreen: 178 boy 100 kg im

o yuzden cbr içimde uhteydi bu yuzden cbr250r i alicam
motorun turkiyede satilacağini daha bugun ögrtendim hememn foruma girip butun yazilari okudum zatn motorumu satiliğa çıkarmıstım bmw 650 f weya kawa kle 500 dusunuyordum uzun yolda mootor kullanmayi çok sewiorum 7 8 binlira gözden cikarmistim eee okadar para werip 50 60 binde bmw kawa alicamaa sifir honda cbr 250 r alirim daha ii basim rahat olur dimi?
hiz duskunude diilimdir ztn chopperciyim motorun arada atak yapmasi gerekio ee bu motor onuda karsilicak

ALLAHdan daha ne istyeyim tum istediklerim bu motorda fiyatda daha pahali dusunuyordum gayet mantikli bir fiyat ( ilk cıkacaginda ninja ile kiyaslayip honda altta kalmaz 11 bin fiyat ceker diip pek umitlenmemiştim.
tamam ya motorumu satip bunu alicam ins tr ye gelsinde
bu arada arkadaslar biz bir BMC tir aldik yeni kasa ciktim 4 aydir beklioruz tir tamam diolar bmc ye gidip gorebilirsiniz ama bi zamaziingonun bar ayari için yurt dişindan alet bekleniyor kac aydir 136 binlira saydik daha ortada tir yok



bu arada babasinin ticari sirketi fln olan warsa ordan alsin ben öle yapicam %18 kdw ucuza gelmiş olucak
ne uzun yazdim ya birazda dewrik dağinik bi anlatim oldu ama içim içime siğmio