Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
biz iki arkadaş 1 ay mühlet verdik hondaya nisan sonuna kadar geldi geldi. Daha önceden de dediğim gibi gelmezse Ninja 250 bizimdir.

motosiklet kullanmak için en uygun dönem olan nisan-mayıs aylarını boşa harcamamanız için iyi bir düşünce. bende olsam aynısını düşünürdüm ;)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
98
şu an itibari ile çin motorlarına yüzde 6 zam yapılmış
tahminim zam yapıp motoru satacaklar belli.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118

giriş seviyesi spor motosikletlerden cbr250r ile ninja250r kıyaslaması.

ilk videoda kawasaki test ediliyor

kawasaki'de ilk olarak farkedilen şey sürpriz bir şekilde boyutunun honda'ya göre daha biraz daha büyük olması. diğer beklenmedik bir sürpriz ise daha kaliteli ("well made"i bu şekilde çevirdim) olması. bu beklenmedik bir sürpriz çünkü honda ürün kalitesiyle bilinir. tabi bu cbr250r'in kalitesiz olduğu anlamına gelmiyor. sürpriz olan şey kawasaki'nin göze daha üstün görünmesi. bununla birlikte kawasaki'de titreşim neredeyse yok (ninja kullanıcısı olarak bu yoruma %100 katılıyorum) bu sıralı iki silindir bir motor için hayret verici bir başarı.

otoyolda son sürati cbr250'e göre biraz daha fazla (burda tam olarak ne demek istediğini anlayamadım) diyor sanırım.

iki modeli genel olarak ele aldığımızda birbirlerine çok yakın olsada yeşil kawasaki burun farkıyla önde.

cbr250' test sürücüsü:

iki motorda mükemmel ve birbirine çok yakın performans sergiliyor ancak eğer 250cc yeni tasarım (brand new) bir model almak isteseydim kesinlikle kawasaki'yi seçerdim.

1) daha ucuz
2) a litle bit more versatile (biraz daha fazla iş görüyor)
3) ve dediğim gibi honda'dan biraz daha iyi

ve video iki motorun garaja gelmesiyle bitiyor.

iş yerinde bir yandan kulaklıkla dinleyip bir yandan buraya yazdım. aceleden bir kaç hata yapmış oalbilirim. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
fuara gitmiş olanlar bilir 600f ile yanyana olan 250r 600f e oturup inceledikten sonra bide 250r a otorup inceledinizmi bariz bi şekilde sanki o motoru honda değilde başka bi marka yapmış gibi hissettim özellikle elcikler değişmeli.bide honda kendi insanına göre küçük motor yapıyor yan yana durunca sanki honda 125cc likmiş gibi kısa :) bide bunların yanına gt250r koymak lazım asıl onu merak ediyorum
 
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
260
slm arkadaslar ben hyosung gv 250 kullanicisiyim allah nazardan sakasin motorumu 15binde aldim 23 bin oldu daha tik dediği için motorcuya gitmedim:) ama arada bi suzuki intruder yamaha dragstar olmadiğinin farkindayim oda hissediliyor. bunu yazmamim sebebi hyo gtr250 ile cbr 250 kiyaslanmasindan dolayi bence hyo da gayet guzel binilebilecek bir motor ama ben yaklasik 6 ay olmustur cbr 250r in piyasaya cikacagağini gorup turkiyeye gelirmi gelmezmi konusuldugu zaman tamam dedim bu motor alacağim motor gordugum anda anladim:)

motora yeni baslicak kişilere de tek önerim cbr 125 r di çok hosuma giderdi şahsende alıyordum ki kıyısından dondum babamda pekl yakıştıramadı:mrgreen: 178 boy 100 kg im:) o yuzden cbr içimde uhteydi bu yuzden cbr250r i alicam

motorun turkiyede satilacağini daha bugun ögrtendim hememn foruma girip butun yazilari okudum zatn motorumu satiliğa çıkarmıstım bmw 650 f weya kawa kle 500 dusunuyordum uzun yolda mootor kullanmayi çok sewiorum 7 8 binlira gözden cikarmistim eee okadar para werip 50 60 binde bmw kawa alicamaa sifir honda cbr 250 r alirim daha ii basim rahat olur dimi?

hiz duskunude diilimdir ztn chopperciyim motorun arada atak yapmasi gerekio ee bu motor onuda karsilicak:) ALLAHdan daha ne istyeyim tum istediklerim bu motorda fiyatda daha pahali dusunuyordum gayet mantikli bir fiyat ( ilk cıkacaginda ninja ile kiyaslayip honda altta kalmaz 11 bin fiyat ceker diip pek umitlenmemiştim.

tamam ya motorumu satip bunu alicam ins tr ye gelsinde:D


bu arada arkadaslar biz bir BMC tir aldik yeni kasa ciktim 4 aydir beklioruz tir tamam diolar bmc ye gidip gorebilirsiniz ama bi zamaziingonun bar ayari için yurt dişindan alet bekleniyor kac aydir 136 binlira saydik daha ortada tir yok:D:D:D bu arada babasinin ticari sirketi fln olan warsa ordan alsin ben öle yapicam %18 kdw ucuza gelmiş olucak

ne uzun yazdim ya birazda dewrik dağinik bi anlatim oldu ama içim içime siğmio:D
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
motora yeni baslicak kişilere de tek önerim cbr 125 r di çok hosuma giderdi şahsende alıyordum ki kıyısından dondum babamda pekl yakıştıramadı:mrgreen: 178 boy 100 kg im:) o yuzden cbr içimde uhteydi bu yuzden cbr250r i alicam

motorun turkiyede satilacağini daha bugun ögrtendim hememn foruma girip butun yazilari okudum zatn motorumu satiliğa çıkarmıstım bmw 650 f weya kawa kle 500 dusunuyordum uzun yolda mootor kullanmayi çok sewiorum 7 8 binlira gözden cikarmistim eee okadar para werip 50 60 binde bmw kawa alicamaa sifir honda cbr 250 r alirim daha ii basim rahat olur dimi?

hiz duskunude diilimdir ztn chopperciyim motorun arada atak yapmasi gerekio ee bu motor onuda karsilicak:) ALLAHdan daha ne istyeyim tum istediklerim bu motorda fiyatda daha pahali dusunuyordum gayet mantikli bir fiyat ( ilk cıkacaginda ninja ile kiyaslayip honda altta kalmaz 11 bin fiyat ceker diip pek umitlenmemiştim.

tamam ya motorumu satip bunu alicam ins tr ye gelsinde:D

ne uzun yazdim ya birazda dewrik dağinik bi anlatim oldu ama içim içime siğmio:D

Mantıklı bir karar dostum, Fiyat ve Honda Kalitesi bir araya gelince CBR 250R alınır. Bu arada Dediğin gibi 100 kiloysan artçıya yer kalmaz ama :) :cat:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Bir kaç yorumda ben yapayım;

1. İlk sayfadaki resimlerde motorun jantları gri renk, siyah olsaydı çok daha hoş olurddu sanki.

2. CBR 250R de bu motor yerine VTR 250 de kullanılan 33 bg lik v2 motor kullanılsaydı güç olrak HYO ve KAWA nın 250 lik modellerini yakalamış olurdu, bu büyük bir eksiklik bence.

3. Model bilgisi olarak CBR 250R yazsa bile bu motor da R ekini hak edecek bir durum söz konusu değil çünkü; oturuş pozisyonu ss değil st, motor gücü olarak diğer 250 lerden daha zayıf, görünüş olarakta cılız ve ucuz görünüyor diyebilirim. yani hırçın bir görüntüsü yok. cbf 150 nin biraz kaslı ve güncellenmiş hali diye düşünüyorum.

4. Tabiyki hep eleştirmek olmaz. motorun alınası birkaç özelliğide yok değil. en öenmli artısı fiyatının çok rekabetçi olması, honda servis ağı ve güvenirliği, yakıt ekonomisi ve enjeksiyonlu oluşu, 2. elde fazla değer kaybetmeyecek olması bu motoru almak için tercih olabiliri diye düşnüyorum.

Alacak olana arkadaşlara hayırlı olsun diyorum ve kazasız, keyifli sürüşler diliyorum.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
slm arkadaslar ben hyosung gv 250 kullanicisiyim allah nazardan sakasin motorumu 15binde aldim 23 bin oldu daha tik dediği için motorcuya gitmedim:) ama arada bi suzuki intruder yamaha dragstar olmadiğinin farkindayim oda hissediliyor. bunu yazmamim sebebi hyo gtr250 ile cbr 250 kiyaslanmasindan dolayi bence hyo da gayet guzel binilebilecek bir motor ama ben yaklasik 6 ay olmustur cbr 250r in piyasaya cikacagağini gorup turkiyeye gelirmi gelmezmi konusuldugu zaman tamam dedim bu motor alacağim motor gordugum anda anladim:)

motora yeni baslicak kişilere de tek önerim cbr 125 r di çok hosuma giderdi şahsende alıyordum ki kıyısından dondum babamda pekl yakıştıramadı:mrgreen: 178 boy 100 kg im:) o yuzden cbr içimde uhteydi bu yuzden cbr250r i alicam

motorun turkiyede satilacağini daha bugun ögrtendim hememn foruma girip butun yazilari okudum zatn motorumu satiliğa çıkarmıstım bmw 650 f weya kawa kle 500 dusunuyordum uzun yolda mootor kullanmayi çok sewiorum 7 8 binlira gözden cikarmistim eee okadar para werip 50 60 binde bmw kawa alicamaa sifir honda cbr 250 r alirim daha ii basim rahat olur dimi?

hiz duskunude diilimdir ztn chopperciyim motorun arada atak yapmasi gerekio ee bu motor onuda karsilicak:) ALLAHdan daha ne istyeyim tum istediklerim bu motorda fiyatda daha pahali dusunuyordum gayet mantikli bir fiyat ( ilk cıkacaginda ninja ile kiyaslayip honda altta kalmaz 11 bin fiyat ceker diip pek umitlenmemiştim.

tamam ya motorumu satip bunu alicam ins tr ye gelsinde:D


bu arada arkadaslar biz bir BMC tir aldik yeni kasa ciktim 4 aydir beklioruz tir tamam diolar bmc ye gidip gorebilirsiniz ama bi zamaziingonun bar ayari için yurt dişindan alet bekleniyor kac aydir 136 binlira saydik daha ortada tir yok:D:D:D bu arada babasinin ticari sirketi fln olan warsa ordan alsin ben öle yapicam %18 kdw ucuza gelmiş olucak

ne uzun yazdim ya birazda dewrik dağinik bi anlatim oldu ama içim içime siğmio:D

bu ticari şirket nasıl oluyo ? ama araç şirket sahibinin üstüne olmuş oluyor dimi o zaman? bide %18 olan kdv ne kadara düşüyo?
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
bu ticari şirket nasıl oluyo ? ama araç şirket sahibinin üstüne olmuş oluyor dimi o zaman? bide %18 olan kdv ne kadara düşüyo?

Sanırım ilk etapta bütün parayı ödüyosun sonrasında bu motoru şirket adına aldığından şirket için gider olarak gösterebiliyosun ve şirketin devlete ödeyeceği vergiden düşülüyor. Muhasebeci arkadaşlar Yanılıyorsam düzeltin lütfen..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sanırım ilk etapta bütün parayı ödüyosun sonrasında bu motoru şirket adına aldığından şirket için gider olarak gösterebiliyosun ve şirketin devlete ödeyeceği vergiden düşülüyor. Muhasebeci arkadaşlar Yanılıyorsam düzeltin lütfen..

Aynen bu şekilde oluyor. Kendi adına şirketi olmayanlar boşuna düşünmesin.
 
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
260
aynen öyle şahıs firmasi weya sirketi olan biri alicak faturayı şirket adina kestiricek paranin tamamini ödiyeceksin sonra dewlete şirket wergi öderken o %18lik kismi gider dipp wermiceksin 8800 lira olan cbr 250 r de 1584 lira ucuza gelicek yanii 7216 lira ya almiş olacaksin. abi baba amca dayı gibi bişiler warsa yapilabilir. buyuzden şirketler 2-3 senede 1 sifir arac aliolar;)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
satarkende siz fatura kesiyorsunuz tabikide değişen pek bişey olmuyor,çünkü mal şirketin malı oluyor ve şirketin malını satarken fatura kesmek zorundasınız.tabiki uzun yıllar kullanıp motoru amortismanını sıfırlayıp satarsanız o zaman kdv çok düşük çıkar.ayrıca motoru şirket üstüne alırsanız motorun plakasına alacağınız benzinin faturalarınıda şirkette kullanabilirsiniz.yani benzinide kdvsiz almış olursunuz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:24 ----------

ha birde motoru alacağınız şirketin çok çok temiz pürüzsüz bir şirket olması gerek yoksa en ufak bir ssk prim borcunda veya vergi borcunda tak diye araçlara satılamaz kaydı koyuyorlar.5 bin tl lik motoru satabilmek için sonra sskya olan borçlarınızın tamamını ödemeniz gerekir.
bakınız ben:queen::queen: sskya 2008den beri para ödemiyorum 220 bin tl borcum olduğu için şirket üstüne olan arabaları yenilemek istiyorum ama satamıyorum çünkü pek muhterem ssk hepsine haciz koymuş.neyse vergi affından yararlanıp taksit taksit ödeyeceğiz.
bu işin tam olarak içinde değilseniz pek tavsiye etmem şirket işleri netameli işlerdir sonra başın ağrımasın. şahıs üstüne al kurtul:rendeer:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bir kaç yorumda ben yapayım;

1. İlk sayfadaki resimlerde motorun jantları gri renk, siyah olsaydı çok daha hoş olurddu sanki.

2. CBR 250R de bu motor yerine VTR 250 de kullanılan 33 bg lik v2 motor kullanılsaydı güç olrak HYO ve KAWA nın 250 lik modellerini yakalamış olurdu, bu büyük bir eksiklik bence.

3. Model bilgisi olarak CBR 250R yazsa bile bu motor da R ekini hak edecek bir durum söz konusu değil çünkü; oturuş pozisyonu ss değil st, motor gücü olarak diğer 250 lerden daha zayıf, görünüş olarakta cılız ve ucuz görünüyor diyebilirim. yani hırçın bir görüntüsü yok. cbf 150 nin biraz kaslı ve güncellenmiş hali diye düşünüyorum.

4. Tabiyki hep eleştirmek olmaz. motorun alınası birkaç özelliğide yok değil. en öenmli artısı fiyatının çok rekabetçi olması, honda servis ağı ve güvenirliği, yakıt ekonomisi ve enjeksiyonlu oluşu, 2. elde fazla değer kaybetmeyecek olması bu motoru almak için tercih olabiliri diye düşnüyorum.

Alacak olana arkadaşlara hayırlı olsun diyorum ve kazasız, keyifli sürüşler diliyorum.

Twona sana biraz hak vermekle bazı konularda fena yanıldını düşünüyorum. bende

1. Bende 125 lik olanı var jant olayında siyah olan renkte gri nikelaj jant motorun bütün dengesini alt üst ediyor çok iğrenç duruyor. mavi depolu beyaz grenajlı modelde ise jant gayet hoş duruyor.

2. 2 silindir motor konusunda olsa iyi olurdu ama motorda önemli olan tork ve maksimum hızlanmalar dışında(9-11 bin devir) motorun diğerlerine göre hiçbir farkı yok aynı güç yine elinin altında sürüşün % 95inde.. sürekli max devir kullanan yanlış motor bakıyodur zaten. bu sınıftaki motorlarda silindir sayısı veya son süratteki 10 km yerine sürüş hissi ve yakıt tüketimi daha önemlidir

3. morun cılız ve görüntüsünün kötü olduğu konusunda fena yanılıyosun. Cbr 250r fiyatının çok üzerinde bir fiyata sahip gibi duruyor çıplak gözle ve sürücüsü üstündeyken. bu motorun en az 15000 lik süksesi var. Alanlar bundan fazlasıyla faydalanıcaklar. hem şık çizgileri hemde insanların honda kalitesini bilmesinden dolayı. motor Fazer 600 cbr600f gibi bir motosiklet gurubunun içinde bile hiç sırıtmaz. R eknin haketmiyor ama bu bir pazarlama stratejisi. Ninjadada gidonlar touring sitilde.. bunlar sonuçta hafif sportif çizgide 250 cc touring makineler:cat: Benim 2011 CbR125 in başına tolanan cbf 150 ciler sanki 10-15 milyarlık bi makineyi süzercesine bakıyorlar. rahatsız olmaya bile başladım..Cbf 150cilerirden makinanın kalıbı ve görüntüsü tam not aldı:cat: cbf 150 nin biraz kaslısından ziyade tarzı tamamen farklı..

4. İkinci elde değerinde istenirse çok hızlı elden çıkarılabilr. honda deyince bırak sym kymco aprillayı kawasakiden bile 3 kat çabuk satılıyo

http://www.youtube.com/watch?v=uA39cDRlr-8
 
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
260
satarkende siz fatura kesiyorsunuz tabikide değişen pek bişey olmuyor,çünkü mal şirketin malı oluyor ve şirketin malını satarken fatura kesmek zorundasınız.tabiki uzun yıllar kullanıp motoru amortismanını sıfırlayıp satarsanız o zaman kdv çok düşük çıkar.ayrıca motoru şirket üstüne alırsanız motorun plakasına alacağınız benzinin faturalarınıda şirkette kullanabilirsiniz.yani benzinide kdvsiz almış olursunuz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:24 ----------

ha birde motoru alacağınız şirketin çok çok temiz pürüzsüz bir şirket olması gerek yoksa en ufak bir ssk prim borcunda veya vergi borcunda tak diye araçlara satılamaz kaydı koyuyorlar.5 bin tl lik motoru satabilmek için sonra sskya olan borçlarınızın tamamını ödemeniz gerekir.
bakınız ben:queen::queen: sskya 2008den beri para ödemiyorum 220 bin tl borcum olduğu için şirket üstüne olan arabaları yenilemek istiyorum ama satamıyorum çünkü pek muhterem ssk hepsine haciz koymuş.neyse vergi affından yararlanıp taksit taksit ödeyeceğiz.
bu işin tam olarak içinde değilseniz pek tavsiye etmem şirket işleri netameli işlerdir sonra başın ağrımasın. şahıs üstüne al kurtul:rendeer:


şirket abimlerin ölede problem cikmaz da sunu sorayim mesela abimler şirket üzerine aldi 1 sene sonra bana 2000 liraya sattilar olabilirmi?
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
şirket abimlerin ölede problem cikmaz da sunu sorayim mesela abimler şirket üzerine aldi 1 sene sonra bana 2000 liraya sattilar olabilirmi?

ben muhasebeci değilim şirket sahibiyim onun için sana tam net fiyat söyleyemem ama şu kadarını söyliyeyim 9 bin tllik motoru 1 yıl sonra asla 2 bin tlye fatura edemezsin.ne amortisman değeri o fiyata düşer nede kasko bedeli.o konuda tam net rakamları abinin firmasındaki ön muhabeci eleman söyleyebilir.ama dediğim gibi 2 bin liraya satamazsın firma malını.maliye incelemeye girerse felaket iş açar başına o firmanın.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
fuara gitmiş olanlar bilir 600f ile yanyana olan 250r 600f e oturup inceledikten sonra bide 250r a otorup inceledinizmi bariz bi şekilde sanki o motoru honda değilde başka bi marka yapmış gibi hissettim özellikle elcikler değişmeli.bide honda kendi insanına göre küçük motor yapıyor yan yana durunca sanki honda 125cc likmiş gibi kısa :) bide bunların yanına gt250r koymak lazım asıl onu merak ediyorum

doğru tespit yapmışsın ancak hyosunglar gereksiz büyük. gt250r 600f'ten daha büyük görünüyor. deposundaki kambur daha yuksek, neredeyse ön cam ile aynı hizzada.

bence spor görünüm sadece büyük şase ile olmuyor ve hyo'nun tasarımında başka motorlardan izler yakalamak mümkün. en basitinden öndeki üçgen parçalar 600f'i çağrıştırıyor.

kötü bir motor değil tabiki bnimde hoşuma gidiyor ama kendisine özgü bir tasarımı yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst