Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Forumda Honda'yı beğenen kişilerin, Ninja'nın Honda'dan teknik özellik olarak daha üstün olduğunu bilmedikleri mi sanılıyor acaba ?
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Katılım
13 Tem 2010
Mesajlar
9
evet fuardan aldım teşhirdeki siyah olanı. Sanırım sadece 2 adet siyah ve 2 adet renkli geldi o partide yani toplamda 4 kullanıcı olmalı şu anda
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
sevgili ARİSTOS öncelikle hayırlı uğurlu olsun , motoru alalı çok zaman oldu ama ne bir resmini koydun ne bir fikir beyan ettin kısacası bizi çok merakta bıraktın en kısa zamanda motor hakkında fikirlerini ve fotoğraflar bekliyoruz hoşçakal
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
evet fuardan aldım teşhirdeki siyah olanı. Sanırım sadece 2 adet siyah ve 2 adet renkli geldi o partide yani toplamda 4 kullanıcı olmalı şu anda
hocam öyle 2 fotoyla olmaz söyliyim bu kadar insan merak ediyo bu motoru :mrgreen: Boyunuzu belirterek motorun üstünde fotoğrafınızıda koymayı unutmayın.:)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
evet fuardan aldım teşhirdeki siyah olanı. Sanırım sadece 2 adet siyah ve 2 adet renkli geldi o partide yani toplamda 4 kullanıcı olmalı şu anda

desenize siz o 4 şanslı kişiden birisiniz. burada bu motorla ilgili bir çok şeyi merak eden ve bu topiği takip eden çok arkadaşımız var. sizin paylaşacaınız bilgiler bu topiği yönlendirecek ve insanların aklında fikir oluşturacak diye düşünüyorum. deneyimlerinizi ve motorun resimlerini paylaşırsanız seviniriz.

kazasız sürüşler...
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
125
Fuarda motoru satın almadığım için iyice pişman oluyorum 4 şanslı arkadaşımızı duydukca :salut: Sabırsızlığımız giderek artıyo lütfen detaylı fotoğraflar rica ediyoruuuzzz :queen:
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Ha Gayret Bitir Şu Rodajı Mübarek

Sanırım benim dışında burada henüz CBR250R sahibi olan hala yok. Rodajı ancak Mayıs sonu gibi tamamlarım sanırım, ondan sonra daha detaylı bilgi veririm.
Bu arada oldukça güvendiğim bir sitenin testinin linkini aşağıda vereyim:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/b...50R-2011-current/Honda/CBR250R/_/R-EPI-129763

Hocam biraz uzun yol yapında tamamlayın şu rodajı artık, biz Nisanda alsak (bizden kastım 1. Parti alıcıları) mayısa kadar zaten rodajı tamamlamış oluruz. Ondan sonra burda fazlasıyla bilgi ve resimler paylaşırız aynı gayreti sizden de bekliyoruz, Herkeste bekliyor zaten, önemli olan biz almadan siz var iken bu bilgileri paylaşmanız, Sanırım anlatabildim :wiinkk:
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
rodqajını ben yapabilirim istersen :) hergün 100 km yapıyorum :)
10 günde rodajı bitmiş olur :) benzin benden :D ben kullancam nasıl olsa :p

şaka bi yana Hayırlı uğurlu olsun kardeşim Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin inş.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
İnşallah bu nisan ayınıda CBR 250 R bugün gelecek yarın gelecek diye geçirmeyiz
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
İnşallah bu nisan ayınıda CBR 250 R bugün gelecek yarın gelecek diye geçirmeyiz

Hayırlısıyla buz kez gelecektir motokurt abi, Honda bukadarda duyarsız olamaz herhalde artık, önümüzdeki haftadan itibaren arayıp sormaya başlarız, Akşam üzeri yada en geç yarın CBR 250r ile ilgili yeni video ve resimler yüklicem Herkes kendini görsel şölene hazırlasın :cherry:
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
7
slm arkadaşlar forumu uzun zamandır takip ediyorum, bende cbr 250 almak istediğimden dün şirinevler honda sever e gittim ve sordum ilk motorlar ne zaman gelecek diye, 8 nisan cuma gunu geminin geleceğini soylediler ama bu gemiyle sadece ilk verilen siparişler geliyormuş yani motokurt abi gibi siparişi çok önce verenler için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst