Sevgilim abim MotoKurt En az sizin kadar heycanlıyız inşallah Nisan Ayında sadece sizinkisi gelmez bikaç tane fazladan gelirde bizde sebepleniriz, Hoşçakalın :salut:



Sevgili Blindfire , öncelikle Kardeşim: Türkçe bir ad bulamadın mı da beni bu yaşta tek tek harf lerle uğraştırıp ismini yazdırıyorsun , senin ismini yazana kadar Türkçe bir mektup yazarım.... Nick mi? ad mı? herneyse Türkçe olsa daha akılda kalır diye düşünüyorum ve hayret ediyorum bu özenti sadece bizde hiç bir Almanın , Fransızın, İngilizin Türkçe (Nick) ad kullandıklarını zannetmiyorum ..Sen , ve bu siteyi okuyan yabancı (Nick) isim kullanan arkadaşlar inşaallah bu serzenişimden kırılmamışlardır. Sadece kırmızı zemin üzerindeki hilal ve yıldız bayrak değildir... DİL de bir bayraktır 51 yaşında bir abiniz olarak bu sözüm kulağınıza küpe olsun..
Gelelim asıl meseleye ,inşallah benim motor tek olarak gelmez sekiz on tana CBR 250 R gelirde güzel bir grup kurarız ve senin gibi genç arkadaşların çoğunun benden fazla merakla dört gözle motorun gelmesini beklediklerini biliyorum .Her şey gönlünüzce olsun ,hoşçakalın..
Cuma günü Ankara Efe Motor'a kapora vererek sipariş listesine eklendim.. Bana dedikleri Nisan 6 da parti Mısır'da olacakmış.Bir aksilik vs çıkmaz ise ( Mısır da gümrüklerde sıkıntı olabiliomuş, grev falan filan) 15 Nisanda teslim alacağım..
sevgili Güner kardeşim Dil konusuna duyarlı olduğun için çok teşekkür eder gözlerinden öperim hoşçakal herşey gönlünce olsunCBR250R Gösterge
:cat:
CBR250R Gösterge
:cat:
CBR125R Gösterge (Tek Fark 13000 devire kadar olması yoksa 250R nin aynısı)
:cat:
Uploaded with ImageShack.us
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:02 ----------
Aslında Haklısınız Abi Bu yabancı özentisi nerden bulaştı bize anlamış değilim, Değiştirme imkanım olursa Türkçe isim kullanacam, Bu arada adım Güner sevgilim abimHoşçakalın
Sevgili Blindfire , öncelikle Kardeşim: Türkçe bir ad bulamadın mı da beni bu yaşta tek tek harf lerle uğraştırıp ismini yazdırıyorsun , senin ismini yazana kadar Türkçe bir mektup yazarım.... Nick mi? ad mı? herneyse Türkçe olsa daha akılda kalır diye düşünüyorum ve hayret ediyorum bu özenti sadece bizde hiç bir Almanın , Fransızın, İngilizin Türkçe (Nick) ad kullandıklarını zannetmiyorum ..Sen , ve bu siteyi okuyan yabancı (Nick) isim kullanan arkadaşlar inşaallah bu serzenişimden kırılmamışlardır. Sadece kırmızı zemin üzerindeki hilal ve yıldız bayrak değildir... DİL de bir bayraktır 51 yaşında bir abiniz olarak bu sözüm kulağınıza küpe olsun..
Gelelim asıl meseleye ,inşallah benim motor tek olarak gelmez sekiz on tana CBR 250 R gelirde güzel bir grup kurarız ve senin gibi genç arkadaşların çoğunun benden fazla merakla dört gözle motorun gelmesini beklediklerini biliyorum .Her şey gönlünüzce olsun ,hoşçakalın..
Grupta 125 lik olanlara da yer olucakmı peki?
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/87306-2011-hyosunglar-bayilerde.html
Şu ilana bi bakarmısınız rica etsem :mrgreen: Hondanın tasarımı bunun yanında halt yemiş![]()
Cuma günü Ankara Efe Motor'a kapora vererek sipariş listesine eklendim.. Bana dedikleri Nisan 6 da parti Mısır'da olacakmış.Bir aksilik vs çıkmaz ise ( Mısır da gümrüklerde sıkıntı olabiliomuş, grev falan filan) 15 Nisanda teslim alacağım..
Motokurt abi yazdıklarını takip ediyorum. ben bu motorlara zam gelebilir veya gelen ilk parti mallar talebi karşılayamaya bilir diye hızlı davranıp 125'lik olanı kaptım çok da isabetli oldu ne 125 ne 250 piyasada yok.. Muşteriye yaptıkları ise gerçekten çok ayıp ve ticaret ahlakına aykırı ben bu duyarsızlığı aç gözlülüğe ve nasıl olsa benim müşterim hazır satarım mantığına bağlıyorum..
Ama fevri davranmayıp motoru beklemen bence doğru oldu. sonuçta gelen parti malda öncelikli sensin. motorun üstüne binince hepsini unutucaksın:cat:
Grupta 125 lik olanlara da yer olucakmı peki?
biz kader , çile arkadaşıyız sadece (Honda 125 ,250 cc ) arkadaş..!
sayın abim naptın ya motor markası cc si farkedermiönemli olan paylaşım değil mi ?
saygılar
ben bugün honda yükselişi aradım nisan ayı sonu gibi sadece bitane cbr 250 r gelecek ve o motorda satılmış sanırım o motor sizin motor kurt abi büyük parti ne zaman soruma ise daha belli dglmiş adamlar ne kadar tok satıcı cok rahatlar valla insanı motordan sogutuyorlar fiyatı ise belli olmazmış yükselebilirmiş artık nasip inş fazla artış olmaz10 bin tl yi gecerse honda dgl kralı olsa almam
Dostum yükselişle bende konuştum bu fiyat artışını, Genel kanı haziran ayının sonuna kadar fiyatın aynı kalacağı yönünde, Fakat sonrasında 200-300 lira kadar zam bekleniyor, 1. parti (motokurt abinin partisi) ve mayıs ayında gelecek olan 2. partide fiyat artışı pek olası değil, ama 3. partiye muhtemelen zam var oda haziran sonu falan işte :bounce: