Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu motor geldikten sonra en temiz CBF 250 bile 5000 TL'den fazla etmez benim gözümde. En yenisi bile 3 - 4 yıllık motorlar.
 
Katılım
14 Nis 2010
Mesajlar
35
Cuma günü Ankara Efe Motor'a kapora vererek sipariş listesine eklendim.. Bana dedikleri Nisan 6 da parti Mısır'da olacakmış.Bir aksilik vs çıkmaz ise ( Mısır da gümrüklerde sıkıntı olabiliomuş, grev falan filan) 15 Nisanda teslim alacağım..
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Sevgilim abim MotoKurt En az sizin kadar heycanlıyız inşallah Nisan Ayında sadece sizinkisi gelmez bikaç tane fazladan gelirde bizde sebepleniriz, Hoşçakalın :salut:

Sevgili Blindfire , öncelikle Kardeşim: Türkçe bir ad bulamadın mı da beni bu yaşta tek tek harf lerle uğraştırıp ismini yazdırıyorsun , senin ismini yazana kadar Türkçe bir mektup yazarım.... Nick mi? ad mı? herneyse Türkçe olsa daha akılda kalır diye düşünüyorum ve hayret ediyorum bu özenti sadece bizde hiç bir Almanın , Fransızın, İngilizin Türkçe (Nick) ad kullandıklarını zannetmiyorum ..Sen , ve bu siteyi okuyan yabancı (Nick) isim kullanan arkadaşlar inşaallah bu serzenişimden kırılmamışlardır. Sadece kırmızı zemin üzerindeki hilal ve yıldız bayrak değildir... DİL de bir bayraktır 51 yaşında bir abiniz olarak bu sözüm kulağınıza küpe olsun..
Gelelim asıl meseleye ,inşallah benim motor tek olarak gelmez sekiz on tana CBR 250 R gelirde güzel bir grup kurarız ve senin gibi genç arkadaşların çoğunun benden fazla merakla dört gözle motorun gelmesini beklediklerini biliyorum .Her şey gönlünüzce olsun ,hoşçakalın..
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Gösterge Saatinin Güzelliğine Bakın :)

CBR250R Gösterge

:cat:
CBR250R Gösterge

:cat:
CBR125R Gösterge (Tek Fark 13000 devire kadar olması yoksa 250R nin aynısı)

:cat:
Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:02 ----------

Sevgili Blindfire , öncelikle Kardeşim: Türkçe bir ad bulamadın mı da beni bu yaşta tek tek harf lerle uğraştırıp ismini yazdırıyorsun , senin ismini yazana kadar Türkçe bir mektup yazarım.... Nick mi? ad mı? herneyse Türkçe olsa daha akılda kalır diye düşünüyorum ve hayret ediyorum bu özenti sadece bizde hiç bir Almanın , Fransızın, İngilizin Türkçe (Nick) ad kullandıklarını zannetmiyorum ..Sen , ve bu siteyi okuyan yabancı (Nick) isim kullanan arkadaşlar inşaallah bu serzenişimden kırılmamışlardır. Sadece kırmızı zemin üzerindeki hilal ve yıldız bayrak değildir... DİL de bir bayraktır 51 yaşında bir abiniz olarak bu sözüm kulağınıza küpe olsun..
Gelelim asıl meseleye ,inşallah benim motor tek olarak gelmez sekiz on tana CBR 250 R gelirde güzel bir grup kurarız ve senin gibi genç arkadaşların çoğunun benden fazla merakla dört gözle motorun gelmesini beklediklerini biliyorum .Her şey gönlünüzce olsun ,hoşçakalın..

Aslında Haklısınız Abi Bu yabancı özentisi nerden bulaştı bize anlamış değilim, Değiştirme imkanım olursa Türkçe isim kullanacam, Bu arada adım Güner sevgilim abim :) Hoşçakalın
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Cuma günü Ankara Efe Motor'a kapora vererek sipariş listesine eklendim.. Bana dedikleri Nisan 6 da parti Mısır'da olacakmış.Bir aksilik vs çıkmaz ise ( Mısır da gümrüklerde sıkıntı olabiliomuş, grev falan filan) 15 Nisanda teslim alacağım..

Telefonla ulaşarak İstanbul ,Ankara ,Antalya , İzmir bayiilerine sorduğum CBR 250 R ne zaman gelecek sorusuna aldığım cevaplar aşağıdadır. A) Motorlar imalatta:farao: B) gemiye yüklendi yolda:farao: C) gümrükte:farao: D) istanbulda:farao: E) Tusinami olduğu için yükleme yapılamadı biraz gecikme olacak:farao: F) Bu kadar asılsız bilgiden sonra bende şöyle düşünmeye başladım :silent:,galiba motor yapılmak üzere lazım olan madenler toprağın altında kullanılmayı beklemektedir en kısa zamanda çıkartılıp işlenip motor yapılıp yola çıkarılacak G) şimdide bayiinin arkadaşa söylediğine göre motorlar 6 nisanda MISIR da olacakmış Tabii Allahtan bir keder gelmezse ,:cat:(Bende şunu ekleyim artık gemi Mısırdan6 nisanda hareket ederek Tunus a, Cezaire,Yemene,Bahreine,ordanda Suudi Arabistan a ,Mal boşalttıktan sonra Suriye üzerinden karaya çıkarak Irak ı İran ı Azerbaycanı geçip Batum üzerinden kara denize ulaşıp hava şartları iy olduğu taktirde 34/14/2012 tarihinde istanbulda olacak iyi birşey kalmamış : :cherry:Hadiii Hayırlısııı :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:40 ----------

CBR250R Gösterge

:cat:
CBR250R Gösterge

:cat:
CBR125R Gösterge (Tek Fark 13000 devire kadar olması yoksa 250R nin aynısı)

:cat:
Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:02 ----------



Aslında Haklısınız Abi Bu yabancı özentisi nerden bulaştı bize anlamış değilim, Değiştirme imkanım olursa Türkçe isim kullanacam, Bu arada adım Güner sevgilim abim :) Hoşçakalın
sevgili Güner kardeşim Dil konusuna duyarlı olduğun için çok teşekkür eder gözlerinden öperim hoşçakal herşey gönlünce olsun
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Sevgili Blindfire , öncelikle Kardeşim: Türkçe bir ad bulamadın mı da beni bu yaşta tek tek harf lerle uğraştırıp ismini yazdırıyorsun , senin ismini yazana kadar Türkçe bir mektup yazarım.... Nick mi? ad mı? herneyse Türkçe olsa daha akılda kalır diye düşünüyorum ve hayret ediyorum bu özenti sadece bizde hiç bir Almanın , Fransızın, İngilizin Türkçe (Nick) ad kullandıklarını zannetmiyorum ..Sen , ve bu siteyi okuyan yabancı (Nick) isim kullanan arkadaşlar inşaallah bu serzenişimden kırılmamışlardır. Sadece kırmızı zemin üzerindeki hilal ve yıldız bayrak değildir... DİL de bir bayraktır 51 yaşında bir abiniz olarak bu sözüm kulağınıza küpe olsun..
Gelelim asıl meseleye ,inşallah benim motor tek olarak gelmez sekiz on tana CBR 250 R gelirde güzel bir grup kurarız ve senin gibi genç arkadaşların çoğunun benden fazla merakla dört gözle motorun gelmesini beklediklerini biliyorum .Her şey gönlünüzce olsun ,hoşçakalın..

Motokurt abi yazdıklarını takip ediyorum. ben bu motorlara zam gelebilir veya gelen ilk parti mallar talebi karşılayamaya bilir diye hızlı davranıp 125'lik olanı kaptım çok da isabetli oldu ne 125 ne 250 piyasada yok.. Muşteriye yaptıkları ise gerçekten çok ayıp ve ticaret ahlakına aykırı ben bu duyarsızlığı aç gözlülüğe ve nasıl olsa benim müşterim hazır satarım mantığına bağlıyorum..

Ama fevri davranmayıp motoru beklemen bence doğru oldu. sonuçta gelen parti malda öncelikli sensin. motorun üstüne binince hepsini unutucaksın:cat:

Grupta 125 lik olanlara da yer olucakmı peki?
 
Katılım
11 Kas 2010
Mesajlar
46
Bende sezon sonunda inşallah bu motoru alacamda korkum seçimden sonra ötv nin yükselmesi :silent:
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
125
Cuma günü Ankara Efe Motor'a kapora vererek sipariş listesine eklendim.. Bana dedikleri Nisan 6 da parti Mısır'da olacakmış.Bir aksilik vs çıkmaz ise ( Mısır da gümrüklerde sıkıntı olabiliomuş, grev falan filan) 15 Nisanda teslim alacağım..

Honda Efeye bu motor için ilk kapora veren bendim her hafta da arıyorum haber varmı diye :)Ve dün sabah aradığımda herhangi bir bilgi yok mayısı bulabilir dediler çelişkiye düştüm şimdi :farao: Motokurt abimize katılıyorum herkes farklı şeyler söylüyor ben de ne yapacağımı şaşırdım .. Bütün arkadaşlarımın yeni motorları geldi :salut: Bi gelse artık da bir an önce rodajı tamamlasak yaniii!
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
29
Adamlara kizmakta dogru degilki, sonucta onlarda ithalatci, direk uretici olsa kiz bagir ancak eminim onlarinda bizden daha cok bilgisi yok. Ve tum markalarda yeni modellerde gecikme yasaniyor.

Bugun sabah okudum bir arkadas Ocakta suzuki marka motorum 2-3 gune gelir ancak motor Mart ayinda eline gecmis...

Her yeni modelde bunlar yasanir normal diycem ama dayanamiyoruummm, artik gelsin su motor be yavvvv...
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
46
selamlar arkadaşlar benimde az bi zamanım kaldı inşallah alıcam motorumu ben hysoung gt 250 düşünüyordum arkadaşımda var harkulade bir makine kore malı ve çok sağlam kullananlardan biliyorum ama cbr 250 nin bu kasası çok hoşuma gitti özellikle gösterge paneli süspansiyon abs çok başarılı arada kaldım :(
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Motokurt abi yazdıklarını takip ediyorum. ben bu motorlara zam gelebilir veya gelen ilk parti mallar talebi karşılayamaya bilir diye hızlı davranıp 125'lik olanı kaptım çok da isabetli oldu ne 125 ne 250 piyasada yok.. Muşteriye yaptıkları ise gerçekten çok ayıp ve ticaret ahlakına aykırı ben bu duyarsızlığı aç gözlülüğe ve nasıl olsa benim müşterim hazır satarım mantığına bağlıyorum..

Ama fevri davranmayıp motoru beklemen bence doğru oldu. sonuçta gelen parti malda öncelikli sensin. motorun üstüne binince hepsini unutucaksın:cat:

Grupta 125 lik olanlara da yer olucakmı peki?

sevgili GP500-ıst öncelikle 125 cc yi kapmakla çok isabetli bir iş yaptığını söyliyebilirim izmire bir tane siyah gelmişti ben onu görünce 250 lik zannettim inan 250 liğe angaje olmuş olmasaydım kesinlikle onu bakardım işime hem internetten incelediğim kadarıyla görüntü olarak 250 likle pek farkı yok
gurupta 125 cc lerede yer olacak mı? demişsin olmaz olurmu , biz kader , çile arkadaşıyız sadece (Honda 125 ,250 cc ) arkadaş..!
motoru almışsın ne resim var ne yorum var yahu sen ne yapıyorsun Allah aşkına en kısa zamanda senin , motorun üstünde , ve motorun yakın çekim detay resimleri ve yorumlarını bekliyorum her şey gönlünce olsun hoşçakalın
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
46
biz kader , çile arkadaşıyız sadece (Honda 125 ,250 cc ) arkadaş..!


sayın abim naptın ya motor markası cc si farkedermi :) önemli olan paylaşım değil mi ?
saygılar
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
biz kader , çile arkadaşıyız sadece (Honda 125 ,250 cc ) arkadaş..!


sayın abim naptın ya motor markası cc si farkedermi :) önemli olan paylaşım değil mi ?
saygılar

Galiba bir yanlış anlama oldu veya ben meramımı tam ifade edemedim. Bildiğim kadarıyla şu an CBR 250 ve CBR 125 piyasaya sunulmuyor , kısacası ben öyle biliyorum yoksa diğer Hondalarda damı milleti melettiriyorlar?. ben o kelimeyi yahu biz çok bekledik , biz çok çektik gibi bir espiriden yolaçıkarak o sözleri sarf ettim....Espiri bir kenara , gurup için motorun cc sini bırak, motorun markası bile benim için önemli değil yeterki insan insan olsun .... Herşey gönlünüzce olsun hoşçakalın
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
9
ben bugün honda yükselişi aradım nisan ayı sonu gibi sadece bitane cbr 250 r gelecek ve o motorda satılmış sanırım o motor sizin motor kurt abi büyük parti ne zaman soruma ise daha belli dglmiş adamlar ne kadar tok satıcı cok rahatlar valla insanı motordan sogutuyorlar fiyatı ise belli olmazmış yükselebilirmiş artık nasip inş fazla artış olmaz :( 10 bin tl yi gecerse honda dgl kralı olsa almam
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
ben bugün honda yükselişi aradım nisan ayı sonu gibi sadece bitane cbr 250 r gelecek ve o motorda satılmış sanırım o motor sizin motor kurt abi büyük parti ne zaman soruma ise daha belli dglmiş adamlar ne kadar tok satıcı cok rahatlar valla insanı motordan sogutuyorlar fiyatı ise belli olmazmış yükselebilirmiş artık nasip inş fazla artış olmaz :( 10 bin tl yi gecerse honda dgl kralı olsa almam

Dostum yükselişle bende konuştum bu fiyat artışını, Genel kanı haziran ayının sonuna kadar fiyatın aynı kalacağı yönünde, Fakat sonrasında 200-300 lira kadar zam bekleniyor, 1. parti (motokurt abinin partisi) ve mayıs ayında gelecek olan 2. partide fiyat artışı pek olası değil, ama 3. partiye muhtemelen zam var oda haziran sonu falan işte :bounce:
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
9
Dostum yükselişle bende konuştum bu fiyat artışını, Genel kanı haziran ayının sonuna kadar fiyatın aynı kalacağı yönünde, Fakat sonrasında 200-300 lira kadar zam bekleniyor, 1. parti (motokurt abinin partisi) ve mayıs ayında gelecek olan 2. partide fiyat artışı pek olası değil, ama 3. partiye muhtemelen zam var oda haziran sonu falan işte :bounce:

bende sizin gibi düşünüyorum blindfire ben uzakta okudugum için haziran 15kdr kalacak gibi olmazsa erkenden pederle konusup kaporasını vermeli bos yere fazladan para vermeye gerek yok birde anlamadıgım nokta koca izmir yükselişe 1 tane motor getiriyorlar eger 5 tane motor gelsin geldigi haftasına satılır sacma bi rekabet anlayısı inş bir an evvel yollara cıkarda kulananlardan ilk deneyimi ogreniriz
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
85
biz iki arkadaş 1 ay mühlet verdik hondaya nisan sonuna kadar geldi geldi. Daha önceden de dediğim gibi gelmezse Ninja 250 bizimdir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst