2011 Hyosunglar bayiler'de

Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hyosung gt serisinin arka kısmı yeni bir tasarıma kavuşmuş. Süper de olmuş açıkçası. 50 yıllık bir tasarımı kullanıyolardı :)

Sizce nasıl olmuş tasarımı ? bence süper :cat:


big_45481902n9g.jpg


big_45481902uiu.jpg


big_45481902de6.jpg


big_454819023pz.jpg



yeni tasarımı değerlendirelim. :mrgreen:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tasarım süper ama 3-5 beygir farkı için honda'dan vazgeçip bunu alacak kişi çıkmaz bence.Gönül Hyo der ama akıl mantık honda der.
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
kawasaki ninja 250 m olmasina ragmen motorun dizaynini gercekten begendim motor kasli okkali duruyor kuyrukta fena durmamis.
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tabi bende olsam honda derim ama işte zevk meselesi en iyi 250 cc ss tasarımı bunda :mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
arka kuyruktaki artçı için yapılan tutaçlar cbr 125-250lerle birebir aynısı:queen:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
aslında cbr125 ve 250'deki tutamaklar bunun aynısı :)

bu model gt250r'lar daha önce tasarlanmıştı :)

beyaz renk yakışmış. kuyruk tasarımıda çok guzel.

bi tek öndeki iki ufak üçgene alışamadım şu motorun görüntüsünde :p
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
kawasaki r6n kuyruğunu adam resmen kopyalamış ya
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
kim ne derse desin 250cc lerin arasında bu etli görünmüyle farklı klasmanda gibi duruyor...
sağlamlık ve kalite açasından yorum yapmıyorum...
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Acaba 650 naked modelinin de arkası bu şekilde mi olacak ?

Birde başlığın adında yanlışlık var affola :mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Cok guzel. Duzgun bakim yaptiginiz zaman eminim hondayi aratmicak bi motordur Motorunda degisiklik var mi peki?
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Egzoz feci.. Tasarimci sanirim tam egzozu tasarler iken isi birakmis.

Bence zaten "performans" veya sesli "soba borusu stayla" olanlarla millet değiştirir diye fazla kasmamışlar tüpe :mrgreen:

Yahşi bir makina olduğu gerçeğini göz ardı ettirmiyor lakin..
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Görüntü ile oynayacaklarına motoruna bir el atsalar hiç fena olmaz.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
kuyrukla bukadar oynamışken şu arka tekerleği biraz büyütüp üstünede çamurluk koysalarmış güzel olurmuş sanki
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Acaba 2011'lerde yag bompasında degişiklik yapmışlar mı? Bildiginiz gibi bazı hyosungların krank sorunu olmuştu. Bunun başlıca nedeni olarakta 9000-9500 devirden sonra yag pompasının saglıklı yaglama yapamaması denilmişti. Acaba 2010-2011 modellerde bu sorunlar çözüldümü?


Bu arada hyosungların kalitesinden bahsedecek olursak. Yukarda bahsettigim nedenlerden dolayı limitlerde gitmeyi seven bir motosiklet degil . Bunun haricinde benim açımdan kaliteyle ilgili bir sorunu yok.Bu arada sanırım hergeçen yıl motorla ilgili birtakım degişiklik yapılıyor. Yani hyosunglarda krank vb. sorunu hiç duymadım. Genelde sorunlu olanlar ilk üretilenler:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------

kuyrukla bukadar oynamışken şu arka tekerleği biraz büyütüp üstünede çamurluk koysalarmış güzel olurmuş sanki

Tekeri birazdaha büyütüp mü:mrgreen:. Yahu 250cc sınıfında bunun kadar büyük lastigi olan başka motosiklet yok ve dahada büyümesini mi istiyorsunuz. Ne yapsınlar 180 mi:mrgreen:
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
Acaba 2011'lerde yag bompasında degişiklik yapmışlar mı? Bildiginiz gibi bazı hyosungların krank sorunu olmuştu. Bunun başlıca nedeni olarakta 9000-9500 devirden sonra yag pompasının saglıklı yaglama yapamaması denilmişti. Acaba 2010-2011 modellerde bu sorunlar çözüldümü?


Bu arada hyosungların kalitesinden bahsedecek olursak. Yukarda bahsettigim nedenlerden dolayı limitlerde gitmeyi seven bir motosiklet degil . Bunun haricinde benim açımdan kaliteyle ilgili bir sorunu yok.Bu arada sanırım hergeçen yıl motorla ilgili birtakım degişiklik yapılıyor. Yani hyosunglarda krank vb. sorunu hiç duymadım. Genelde sorunlu olanlar ilk üretilenler:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------



Tekeri birazdaha büyütüp mü:mrgreen:. Yahu 250cc sınıfında bunun kadar büyük lastigi olan başka motosiklet yok ve dahada büyümesini mi istiyorsunuz. Ne yapsınlar 180 mi:mrgreen:

krank sorunu bildiğim kadarıyla genelde 2006 modellerde vardı, arka tekeri diyorum çünkü geçenlerde regal raptör gördüm adamlar bir teker yapmış motorun sehpaya ihtiyacı yok bırak durur onun için diyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst