2011 Hyosunglar bayiler'de

Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
2
yardım edin

merhaba arkadaşlar öncelikle benim tek sorunum babam babam a bu motoru gösterdim ve bana dediği cevap : olmaz hiç boşuna ısrar etme . benim o cbr125r yi almam gerek ama tek sorun babamın motor korkusu benim kaza yapıcağımı düşünüo ki 7 yıldan beri motor kullanıorum sadece race tipli motorlardan korkuyor bana yardım edin lütfen bi kaç fikir verin :pr: :pr:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
merhaba arkadaşlar öncelikle benim tek sorunum babam babam a bu motoru gösterdim ve bana dediği cevap : olmaz hiç boşuna ısrar etme . benim o cbr125r yi almam gerek ama tek sorun babamın motor korkusu benim kaza yapıcağımı düşünüo ki 7 yıldan beri motor kullanıorum sadece race tipli motorlardan korkuyor bana yardım edin lütfen bi kaç fikir verin :pr: :pr:

babalar herzaman haklıdır.bence babana da motor tutkusunu aşıla. gel sna öğreteyim de vs sonra kendi isteyecektir zaten =)
 
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
79
Süper gerçekten.
Dün gidip yerinde gördüm albenisi var.Siyah modelide vardı sanırım mağazada
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
birde üstünde s&t kanuni yazmasa çok güzelde....

bende tam onu diyecektim böyle birşey nasıl oluyor pek anlamadım hyosung başlı başına bi marka değilmi nasıl oluyorda st kanuni kendi damgasını vurabiliyor buna hyosung nasıl izin veriyor anlamış değilim
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
bende tam onu diyecektim böyle birşey nasıl oluyor pek anlamadım hyosung başlı başına bi marka değilmi nasıl oluyorda st kanuni kendi damgasını vurabiliyor buna hyosung nasıl izin veriyor anlamış değilim

Aslında şöyle bir durum var Hyosung marka tescilini türkiyede Global motor almış bulunmakta. O yüzden Kanuni Hyosung markasını basamıyor diye biliyorum. Mahkeme halen devam ediyordu sanırım ondandır.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
Aslında şöyle bir durum var Hyosung marka tescilini türkiyede Global motor almış bulunmakta. O yüzden Kanuni Hyosung markasını basamıyor diye biliyorum. Mahkeme halen devam ediyordu sanırım ondandır.

hımm aslında bu prestijini düşürür gibi duruyor diyecektim sonra satılan motorlara baktım hiçde öyle olmamış motor peynir ekmek gibi satılıyor ve satılmış ama hakkatten güzel benimde hoşuma gitmiyor değil alana allah güle gülle kullanmayı nasip etsin
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
46
st kanuni 2007 den sonra yani enjeksiyonlu modellerin distribütörlüğünü aldı yani motor ne hysoung nede kanuni korede çıkan bir motosdiklet kanuni yapmıyor yani hysoung neyse st kanunide o bişey eklemiyolar hazır motoru alıp st kanuni yazıp satırolar
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
bende onu diyorum işte başka firmalar böyle birşey yapmıyorken niye hyosung ismini değiştirip satılıyor türkiyede misal yamahanın şuan distribütörü yok diye biliyorum ama gelen modeller yamaha diye geliyor hala türkiyeye
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
109
Bu motorun şu dandik göstergelerini değiştirmedilerse yazık olmuş derim bu tasarıma. :pr: Gayet güzel görünüşlü böyle bir motora o spastik 1950 lerden kalma Seven segment display den kurtulmak yakışır. Adam gibi bir tasarıma sahip analog gösterge koymuşlardır umarım..
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu motorun şu dandik göstergelerini değiştirmedilerse yazık olmuş derim bu tasarıma. :pr: Gayet güzel görünüşlü böyle bir motora o spastik 1950 lerden kalma Seven segment display den kurtulmak yakışır. Adam gibi bir tasarıma sahip analog gösterge koymuşlardır umarım..

Göstergelere de ufak bi makyaj yapmışlar. Devir saati beyaz zeminli, hız gösteren ekran beyaz zemin üzerine siyah rakamlar şeklinde tasarlanmış. Ben çok beğendim açıkçası. Hele kuyruk tasarımı değişti ya parti versem yeridir :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
eh işte fena olmamışta st kanunı yazınca isterse ilah olsun 100 hp olsun almam ben onu:p
motorun ne gt250 hangi marka st kanunı şimdi o ne lan?:D
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
bende onu diyorum işte başka firmalar böyle birşey yapmıyorken niye hyosung ismini değiştirip satılıyor türkiyede misal yamahanın şuan distribütörü yok diye biliyorum ama gelen modeller yamaha diye geliyor hala türkiyeye

Global Motor uyanıklık yapıp Hyosung un isim haklarını üzerine aldı da onun için. Mahkeme süreci devam ediyor. Kanuni nin ya da başka bir firmanın Hyosung adı ile motosiklet satması kanunen mümkün değil şu anda Türkiye de Global Motor yüzünden. Hyosung da Global Motor a motosiklet göndermiyor. Kanuni ye ST Korea adı altında satıyor motosikletleri. Kanuni bu isim hakkını mahkeme de alıp 2012-2013 modellerini Hyosung diye satacaktır tekrar.
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
big_474139939j4.jpg


Bu renk seçeneği varmı yeni modellerde? gri siyah yazıyor ama hiç göremedim. Ton farkı mı var acaba? Eğer bu rengi üretmez ise yazık olur.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
gri motosiklet kullanan biri olarak şu renge bi alışamadım gitti :mrgreen: beyaz ve siyah varken neden gri :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst