- Katılım
- 22 Mar 2006
- Mesajlar
- 109
Geçen gittim baktım gözüme ufak bir kusur çarptı, tabi burdan hyosung'un işini ne kadar kaliteli yaptığı merak konusu...kusura gelince ön granaj da farın yerleştirildiği yerde sanırım kenar çapaklar temizlenmek isterken bıçağı fazla daldırıp 2 ufak yarığa neden olmuş. Heyecanla alıcak arkadaşlar bunu göremeyebilir hadi bende göremeyebilirim be adam onu oraya takarken sende mi görmedin ,diyemedin mi kendi kendine müşteri bunu görürsen rahatsız olur diye ??