2011 Hyosunglar bayiler'de

Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
109
Geçen gittim baktım gözüme ufak bir kusur çarptı, tabi burdan hyosung'un işini ne kadar kaliteli yaptığı merak konusu...kusura gelince ön granaj da farın yerleştirildiği yerde sanırım kenar çapaklar temizlenmek isterken bıçağı fazla daldırıp 2 ufak yarığa neden olmuş. Heyecanla alıcak arkadaşlar bunu göremeyebilir hadi bende göremeyebilirim be adam onu oraya takarken sende mi görmedin ,diyemedin mi kendi kendine müşteri bunu görürsen rahatsız olur diye ??
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Arkadaşım Kredeye başvurdu bir aksilik olmazsa bu hafta sonuna kadar alcak gibi yorumları eklerim ben tercih etsem CBR250R tercih ederim görseli her nekadar super olsada marka güvencesi çok önemli bence.
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
gri motosiklet kullanan biri olarak şu renge bi alışamadım gitti :mrgreen: beyaz ve siyah varken neden gri :)

Bende de bir alışkanlık hep gri hastalığı vardır hem arabada hem motosiklette. Araçlarda beyaz sanki badana boyasını alıp boyamışsın gibi görünüyor bana.(beyaz motosiklet sahipleri kızmasın :p)
Siyahta içimi karartıyor enerjimi emiyor sanki.

Altın sarısı,kırmızı-siyah,metalik turuncu veya turuncu-siyah, mavi-beyaz(cbr 600 rr sevdirdi),bakır renkleri gayet hoşuma gidiyor.

Ama siyah ve beyazdan daha sevmediğim renk civciv sarısı. Pembe olsun sarı olmasın o derece..
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
Motor güzele benziyor.Renkler de güzel fakat fıstık yeşili,turuncu ve sarı da yapsalarmış...2-3 ay içinde vitesli motora geçme düşüncesindeyim.Arkadaşlar bu tip motorlar km'de ne kadar yakıyor acaba?Bir de henüz piyasaya çıkmış bir şeyi hemen almak doğru mu?Teşekkür ederim.
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egzoz kısa tasarım olsaydı 10numara 5 yıldız olacakmış


(bu arada başlıktaki "bayiler" firma adı falan mı?:mrgreen:

:queen::queen:

Daha önceki sayfada yanlış yazdığımı belirtmiştim.

:queen::queen:

Birde arkadaşlar St kanuni markasına takmış durumdasınız. Ben bunun sebebini merak ediyorum. Bu motor avrupada hyosung olarak satılıyor. Yani bunu herkes biliyor ama yine de söyleyeyim. Bu motoru kanuni üretmiyor. Aldıktan sonra stkanuni yazısını söküp hyosung yapıştırırsın. Egonu tatmin edersin. Millete de hyosung dersin. O ne lan demezler.... :farao::farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
şu iğrenç depoyada bi el atsalardı çok iyi olurdu bu kadar büyük kaba bir depo çok şaçma R1 deposu bile bu kadar büyük değil
 

k-k

Katılım
21 Nis 2011
Mesajlar
12
Arkadaşlar ben motor almayı düşünüyorum fakat hyosung gt250r ile kawasaki ninja 250r arasında kaldım sıfır almayı düşünüyorum. Sizler hangisini tavsiye edersiniz.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Motor güzele benziyor.Renkler de güzel fakat fıstık yeşili,turuncu ve sarı da yapsalarmış...2-3 ay içinde vitesli motora geçme düşüncesindeyim.Arkadaşlar bu tip motorlar km'de ne kadar yakıyor acaba?Bir de henüz piyasaya çıkmış bir şeyi hemen almak doğru mu?Teşekkür ederim.

hYosung'lar; 1oo km de 3 ile 4.5 litre arasında yakıt tüketiyorlar...
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
şu iğrenç depoyada bi el atsalardı çok iyi olurdu bu kadar büyük kaba bir depo çok şaçma R1 deposu bile bu kadar büyük değil

Kişisel düşüncelere saygım var ama deposu hiç iğrenç falan değil. Çok seksi. Hem yakıt kapasitesi yönünden hemde tasarım olarak 10 numara.

Ne kadar yaktığını merak eden arkadaş. Her gün benzine zam geldiği ülkemde kuruş hesabı yapmak mantıklı değil. 100 km de 4- 4,5 litre yakar normal şartlarda şehir içinde. 7-8 bin devir üzeri içmeye başlıyor :queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
içmeye baslıyor kısmını anlayamadım doğrusu :)
Devirli kullanımda max 4.5 litre yakıyor :bounce:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
İçme dediğim 5 litreye çıkıyor en fazla :) İnsani kullanım snırları içindeki değerler dediğin gibi. :)Hakkı olanı yakıyor. Ne azını ne fazlasını.
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
222
Arkadaşlar ben motor almayı düşünüyorum fakat hyosung gt250r ile kawasaki ninja 250r arasında kaldım sıfır almayı düşünüyorum. Sizler hangisini tavsiye edersiniz.

Bu konu hakkinda milyonlarca baslik var biraz belescilikten cikip arastirin herkesin kisisel gorusu sen kullanicaksin teknik bilgilerine bak second bu kadar zor olmamali senin keyfini biz belirleyemeyiz ve benzin konusuna gelince tiger egsoz taktirdim gercekten sehir icinde ani hizlanmalar ve 7-8 bin devir seyahatlerde 5 - 5.5 litreye kadar yakit sarfiyati artiyor
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Tiger vardı bendede ama beğenmedim sesini. Smokehead taktım. Yakıtını değiştirdiğini söyleyemeyeceğim. Zaten egzoz değişimi dolaylı yoldan yakıtı arttırıyor. Sesi güzel olduğundan sürekli ara gaz yapıyoruz ondan dolayı artıyor :) Ayrıca kompresörde pat pat güzel ses çıkartıyor smokehead.
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Yeni renkler piyasada ::gazete::::puro::::fool::::sorcerer

big_49262185ps0.jpg


big_49262185mos.jpg


big_49262185ofh.jpg


big_49247878h08.jpg


big_49247878v2o.jpg


big_49247976p2w.jpg


big_49247976ak8.jpg
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
tek kelimeyle süper. modellerde biraz ordan burdan esinlenme olsada hyo biliyor bu işi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst