benim adım Mehmet... istanbul bayrampaşadayım.... evvelden mondail HS-150, KANUNİ TİGER-250, VE cbf-250 kullanmışlığım da vardı..şuan da asya 150 T1 scooter kullanıyorum... şimdi bu motoru araştırıyorum yeni nesil mondial 150 MC evet bu konuya da aboneyim artık ..şuan ki duygularıma göre: elimdeki motor satılık gelen ilk kişiye "ne veriyosa"

verip koşar adım bir mondial bayisine gidip bu motoru alıcam ve mutlu olucam sanıyom

ama acaba atillanın dediği gibi sadece ve sadece benzin gösterkesi ve iki civatamı sorun ki öyele ise o hiç önemli değil, ama yok vites geçişleri yok titreşim dedimmi iş değişiyo ...aslında bir kurye yakalasam yolda kescem önünü...yada biraz sabır mehmet 2. ele düşmedi motor daha bekle ... ist da 12 ilan gördüm 3 tanesi 2. el di onunda birini aradım 2350 diyodu satmış paraya sıkışmış 2000 e vermiş 2011 mod 950 km idi... hayırlı olsun dedim ...ve ona sordum motor hakkında güzel şeyler söyledi...yüksek devirlerde biraz titreşim olduğunu ama diğer çinlilere göre yok sayılır dedi...çekiş olarakta ybr - cbf den den iyi dedi uzaması güzel dedi...