2011 yılı Motosiklet Fuarı / 24 - 27 Şubat 2011

Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
netice şu olacak harbitürk seneye fuara gelmeyi aklımdan bile geçirmeyecem.burada kaybenden ben olmayacam bundan emin olabilir fuar organizatörleri ve katılımcı firmalar.
bunun dışında motorcular artık yurt dışından istediklerini daha ucuza getirmenin yollarını öğrendiler bundan sonra kapris yapacak olan onlar değil biziz.
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi bakalım bu sene giderim inş. geçen sene servisten giriş için davetiye almıştım ama benle gelecek adam bulamamış ve yanlız gitmekte istememiştim :) bu sene adam bulmakta sorun yaşamayacağıma inanıyorum :)

bu sene kesinlikle yanlız kalmazsın, biletsiz okadar insan varki . kara borsa bile yapabilirmisin:queen::queen::queen: şaka şaka

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:52 ----------

gerçekten stand başına 20 bilet gibi bir kota konmuşsa mt'nin bu fuara katılmayarak protesto etmesi bence çok daha iyi olur.20 bilet kime yeterki stand ücretleri gereksiz yere çok pahalı birde girişte 25-30 lira gibi bir giriş ücretinden bahsediyorlar, saçmalığın daniskası dünyanın hiç bir yerinde fuar girişlerinden ücret alınmaz, eğer uçak biletimi almamış olsam kesinlikle iptal ederim bu fuara gelmeyi.

arkadaşım her yerinde para alınmıyor diye birşey yok.
biz türkiyede bütün moda fuarlarına tasarım fuarlarına para ile giriyoruz.
20 tl fln diye biliyorum bu sene. 30 çok
belki hiç birşey beğenmeyecek adam.
hem şehir dışından gelen birçok arkadaş var.
girişte bilet satılır arkadaşlar bütün fuarların girişinde satılıyor.
bu biletlerin ucunu yırtma olayına gelince bak bu kötü, biz tasarım fuarına gittik çıkışta iki adet fotoğrafçı arkadaşmız geldi kayda değer birşey varmı dedi yok dedim 3 kişiydik bileti ona verdik gören biride geldi istedi birinide ona.:):)
sevaba girdik vallahi.
boşu boşuna para.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
mecbur para verip gidicez o zaman.umarım aksesuar çeşitleri bol ve uygun olur
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
arkadaşım her yerinde para alınmıyor diye birşey yok.
biz türkiyede bütün moda fuarlarına tasarım fuarlarına para ile giriyoruz.
20 tl fln diye biliyorum bu sene. 30 çok
belki hiç birşey beğenmeyecek adam.
hem şehir dışından gelen birçok arkadaş var.
girişte bilet satılır arkadaşlar bütün fuarların girişinde satılıyor.
bu biletlerin ucunu yırtma olayına gelince bak bu kötü, biz tasarım fuarına gittik çıkışta iki adet fotoğrafçı arkadaşmız geldi kayda değer birşey varmı dedi yok dedim 3 kişiydik bileti ona verdik gören biride geldi istedi birinide ona.:):)
sevaba girdik vallahi.
boşu boşuna para.[/QUOTE]


moda fuarını bilmem ama ben yılda yurt dışıda dahil 9-10 fuara katılıyorum ve hiçbirisinde ücret alındığını görmedim duymadım. burada bana göre büyük bir fırsatçılık var. ve bir bilgi daha devletin memleketimizde uluslar arası fuarlar kongreler yapılsın diye bir ödeneği var . organizasyon şirketleri devletten tonla para alıyorlar ama adamlar o kadar aç gözlü ki hala bilet satmanın derdindeler.

hatis ayrıca bu durumu savunur gibi konuşman benim garibime gitti.
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım her yerinde para alınmıyor diye birşey yok.
biz türkiyede bütün moda fuarlarına tasarım fuarlarına para ile giriyoruz.
20 tl fln diye biliyorum bu sene. 30 çok
belki hiç birşey beğenmeyecek adam.
hem şehir dışından gelen birçok arkadaş var.
girişte bilet satılır arkadaşlar bütün fuarların girişinde satılıyor.
bu biletlerin ucunu yırtma olayına gelince bak bu kötü, biz tasarım fuarına gittik çıkışta iki adet fotoğrafçı arkadaşmız geldi kayda değer birşey varmı dedi yok dedim 3 kişiydik bileti ona verdik gören biride geldi istedi birinide ona.:):)
sevaba girdik vallahi.
boşu boşuna para.


moda fuarını bilmem ama ben yılda yurt dışıda dahil 9-10 fuara katılıyorum ve hiçbirisinde ücret alındığını görmedim duymadım. burada bana göre büyük bir fırsatçılık var. ve bir bilgi daha devletin memleketimizde uluslar arası fuarlar kongreler yapılsın diye bir ödeneği var . organizasyon şirketleri devletten tonla para alıyorlar ama adamlar o kadar aç gözlü ki hala bilet satmanın derdindeler.

hatis ayrıca bu durumu savunur gibi konuşman benim garibime gitti.[/QUOTE]

yok savunmadım sdece yaşadığmız şeyi yazdım.
örnek en son katıldığımız tasarım festival fuar da giden varsa bilir, dicek hayek kolleksiyonu birkaç araba maketi geleceğn taksileri kot tasarım bölümleri vardı galata koprüsü ustundeydı.
girişte 10tl verp gırıorsun kı o yanlıs anlasılmasn dıger tasarm fuarlarına gore ucuz..:pale:
ancak içeri grnce rezillik bktım mıllet yada ajans çalışanları arkada full içki içiyorlardı yani boş bı fuardı.:silent:
ve bılet haıcı ne yazıkkı fuarın hıc bır getırısı olmadı nedenmı cunku fuarda yer alan bır cok urun yabancılara aıttı.:cyclopsan:cyclopsan
orayada yazdım 30 tl çok , dışardan gelen ınsanlar ne yapsın dıye.
cnr nın normal fuarları gbı ucretsz yapamayackalrı kesın.:farao:
2010 cnr expo moda fuarında stand alanı yeri gunluk 5bin tl ödedik 4 gundu. ve giriş ucretszdı
bnda bırde gırıs ucretlı dusunemıyorum...
:cyclopsan
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
bilet bulamazsam 25-30 lira girişe vereceğime (ki Bursa'dan geleceğim için gidiş dönüş yol parası da var) kendime dizlik alırım o paralara :queen:
 
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
abi davetiye dediğinz nedirki yaa.Motoron dergisi her sene veriyo,dergide 5 liramı 7 liramı ne.geçen seneki fuarda ben motoron dergisi almıştım 3 adet davetiye çıkmıştı içinden.Yani bu kadar büyütülecek bişi değil bilet olayı
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
abi davetiye dediğinz nedirki yaa.Motoron dergisi her sene veriyo,dergide 5 liramı 7 liramı ne.geçen seneki fuarda ben motoron dergisi almıştım 3 adet davetiye çıkmıştı içinden.Yani bu kadar büyütülecek bişi değil bilet olayı

İnşallah bu senede senin dediğin gibi olurda millet rahat eder.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
abi davetiye dediğinz nedirki yaa.Motoron dergisi her sene veriyo,dergide 5 liramı 7 liramı ne.geçen seneki fuarda ben motoron dergisi almıştım 3 adet davetiye çıkmıştı içinden.Yani bu kadar büyütülecek bişi değil bilet olayı

Her ay düzenli Motoron alırım.

İnşallah dediğiniz gibi olurda 1 bilete 30 lira bayılmayız. :)
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
beyler fuara cbr 250 gelicekmiş.. bugün honda bayiğinden duydum.. ama fiyatı 7bin euro gibi olucak heralde dediler alanı direk terkettim.. ninja varken kim gelir alır bunu diye söylemek için geri giriyim dedim ama vaz gectim..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
@Tarkan1981
saol hocam bekliyorum:cat:
cbr250 7bin euro olursa gerçekten ninja varken neden cbr.hyo ile aynı fiyata versinler herkez japon binsin
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
daha çok var fuara,bilet dert etmeyin bulunur.

Tamer abi olduda davetiye bulamadık yanına ışınlarım kendimi :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------

beyler fuara cbr 250 gelicekmiş.. bugün honda bayiğinden duydum.. ama fiyatı 7bin euro gibi olucak heralde dediler alanı direk terkettim.. ninja varken kim gelir alır bunu diye söylemek için geri giriyim dedim ama vaz gectim..

ninja varken 7.000 avro da kimse vermez bence.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
Tamer abi olduda davetiye bulamadık yanına ışınlarım kendimi :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------



ninja varken 7.000 avro da kimse vermez bence.


fiyat şişiriyorlar. kimse vermez o motosiklete 14000 lira. üretim yeri cbr 125 ile aynı. fiyat olarakta 250 cc oldugu için %50 farklı olsa eder 9000 bin. hadi 1000 lirada fazladan diyelim 10000 yukarısı kimse yüzüne bakmaz.

bu arada ninja 250 nerede üretiliyor. bilgisi olan var mı.
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
ninja nın 2008 modeli japon olduğu 2008den sonrası tayland dı sanırsam.. bence fiyat böyle olursa ninja alıp başını gider.. her ne kadar 7bin euro deselerde bana satıcı ben ninja ile eş değer bi fiyat bekliyorum.. fuarda görüçegiz gercek fiyatını..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst